FórumKasinaCoolCasino.io - všeobecná diskuze

CoolCasino.io - všeobecná diskuze

před rokem od Konstantin1982
|
10441 zobrazení 74 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CoolCasino.io, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Velmi špatné kasino kluci! Vyhrávám peníze a nemohu provést výběr poté, co jsem jim poslal všechny dokumenty (všechny mé dokumenty byly v pořádku)

Nyní 6 dní čekám na spojení svých výběrových účtů s mou bankou! Mám veškerý živý chat s podporou a jejich odpovědí je, že váš výběrový účet je otevřen co nejdříve! Už 6 dní! Jeden z nich mi odpověděl, že tým zapomněl otevřít váš výběrový účet! Mám všechny obrázky dokumentů!


Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Ahoj,

Proces výběru může být poměrně zdlouhavý proces, který může obvykle trvat až 14 dní. Pokud jde o váš problém, zkuste požádat kasino o aktualizaci týkající se problému s platbou. S tím přichází několik dalších otázek, dokončili jste proces KYC? Je to jediný problém, se kterým jste se setkali?

Ale protože jste zmínil, že na to možná zapomněli, dal bych jim trochu více času.

Pokud problém přetrvává déle, můžete vždy podat stížnost přímo zde

Doufám, že váš problém bude brzy vyřešen, a pokud dojde k nějaké aktualizaci z jejich strany, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
Hiros
před rokem

první problém byl, že můj nový účet nebyl ve výběrech aktualizován! Můj starý účet zůstal z mé staré banky, kde byly na tomto účtu 2 účty. S touto bankou již nespolupracuji a můj účet je uzavřen! Vybral jsem na svůj starý účet! Při používání mého nového účtu po dobu 2 měsíců byla uložena moje nová karta z mé nové banky nebo karta z mé staré banky a můj účet Revolut! Poté, co jsem vyhrál vážnou částku, pokusil jsem se vybrat a nemohl jsem ve svých výběrech najít svůj nový výběrový účet! Live chat nefunguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, tak jsem se rozhodl provést výběr 50 eur na jeden ze dvou starých účtů, které již byly v mých výběrech! Když jsem hned druhý den vybral 50 eur, peníze mi byly vráceny na účet a byl jsem požádán o KYC! Poslal jsem jim všechny potřebné dokumenty a vše bylo v pořádku! vymazali mi i starou kartu ze starého bankovního účtu a zůstala jen karta z mé nové banky a karta Revolut! Ale moje staré účty zůstaly ve výběrech a nový NEEXISTOVAT! V tu chvíli mluvím s live chatem a vysvětluji jim, že moje výběrové účty nefungují! Řekl jsem jim, že jsem provedl proces KYC a chci odstoupit! Jejich odpovědí bylo, že provedete výběr a náš tým to zařídí a že peníze budou zaslány na účet, na který jste provedli svůj poslední vklad! tak jsem to udělal a peníze se vrátily na můj starý účet! Poté jsem kontaktoval live chat a řekl jim, co se stalo! Jejich odpověď byla, že chyba je moje! Hádal jsem se se všemi! Jsem velmi naštvaný a psychicky mizerný se vším tím utrpením! Před 2 dny jsem obdržel e-mail, že vaše peníze byly vráceny a že potřebujeme identifikaci účtu IBAN s posledními 4 číslicemi ( ****) Následující den jsem kontaktoval svou starou banku a požádal ji, aby mi poslala oficiální dokument s IBAN mého starého účtu a uvědomil jsem si, že žádný z mých tří bankovních účtů neobsahuje poslední čtyři číslice, o které mě kasino požádalo! Poslal jsem jim všechny své IBAN staré i nové a čekám na odpověď!:


Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Když se to stane? Po mně?

Nepřijímá hráče ze Švédska?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer! Další den čekání na aktivaci mých peněz a mého výběrového účtu! už jsou to skoro 3 týdny! Doufám, že můj problém bude vyřešen, protože koneckonců to nebyl můj problém, ale jejich chyba, platím to, protože jsem v tomto kasinu vložil tolik peněz a když vyhraju, jednají se mnou jako s ničím! tento! Je těžké vyhrát a čekat tolik dní! Neexistuje nějaký právní princip, který by skoncoval se všemi, kteří sedí za zástěnou a hrají si s psychologií a penězi každého hráče? Vyzývám COOLCASINOIO, pokud se někde mýlím a mýlím se, abych propagoval zde na vaší stránce a rozmazloval mě všem hráčům, kteří se zde dívají!

Automaticky přeloženo:
před rokem

A také mi nevracejí peníze zpět na účet! Mají to!

Automaticky přeloženo:
před rokem

V případě, že mi odpoví a zeptají se mě, kurva se omlouvám, nebo jaký je výsledek mého problému, budu aktualizovat přímo zde!

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Téměř tři týdny jsou dostatečná doba na vyřešení téměř jakéhokoli problému. Uvažovali jste o podání stížnosti? Musím říct, že bych to udělal.

Nemám přesné datum, od kdy dostali hráči ze Švédska omezení, omlouvám se. Někdy kasino jen aktualizuje své podmínky a je to. 🙁

Předem děkuji za aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkujeme Vám za Vaši odpověď! V tomto kasinu hraji již dlouho! když jsem napsal svou první stížnost, Coolcasinoio bylo ve Švédsku normálně aktivní! Prostě neměl k dispozici bonus, o který nemám zájem! 2-3 dny po mé stížnosti bylo zde na GURU oznámeno, že nepřijímají hráče ze Švédska! A také to může dokázat samotný web.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Téměř před 2 hodinami jsem jim poslal e-mail a vyjádřil, jak jsem zklamaný a kdy mi otevřou účet! Vrátili se mi do 30 minut a jejich odpověď byla, že brzy budou mít aktualizaci!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Další den bez aktualizace z COOLCASINOIO! Konečně jsem si uvědomil, že je moje stížnost už nezajímá, protože my ze Švédska už prostě nejsme zákazníci! Ještě jednou říkám... Co s tímhle výsměchem dělají úřady? Věřím, že mnoho hráčů bude mít v kasinu nějaký problém! Rozhodl jsem se počkat do pátku a pokud mi neotevřou výběrový účet s mými penězi na účtu, můj další krok je nahlásit to švédským úřadům a samozřejmě zde! Mnoho frustrace, mnoho utrpení pro nás hráče! A pokud jde o vás, kteří sedíte za obrazovkou a hrajete si s námi, měli byste to vědět! Bůh je skvělý!

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Nepotřebuji žádný důkaz 🙂. Nyní kasino nevítá hráče ze Švédska, to je vše. Recenze je přesná tak, jak je. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Další den bez aktualizace z COOLCASINOIO! Konečně jsem si uvědomil, že je moje stížnost už nezajímá, protože my ze Švédska už prostě nejsme zákazníci! Ještě jednou říkám... Co s tímhle výsměchem dělají úřady? Věřím, že mnoho hráčů bude mít v kasinu nějaký problém! Rozhodl jsem se počkat do pátku a pokud mi neotevřou výběrový účet s mými penězi na účtu, můj další krok je nahlásit to švédským úřadům a samozřejmě zde! Mnoho frustrace, mnoho utrpení pro nás hráče! A pokud jde o vás, kteří sedíte za obrazovkou a hrajete si s námi, měli byste to vědět! Bůh je skvělý!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud potřebujete pomoc, doporučuji podat stížnost přímo zde na Casino Guru. Stejně jako předtím.

Momentálně se nedá nic moc dělat.

Tak neváhejte:

pro začátek použijte tento odkaz

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj! Moc děkujeme za zájem! Včera jsem je požádal do živého chatu: (Četl jsem, že hráči ze Švédska zde již nemohou hrát, je to pravda?) Odpověď zněla: (Jsme mezinárodní kasino a máme plnou licenci estonského regulátora. Další informace o naše licence Doporučuji vám zkontrolovat si informace ve spodní části stránky a podívat se na naše smluvní podmínky, které naleznete zdehttps://www.coolcasino.io/en/terms ! Zkopíroval jsem a vložil přímo, protože ukládám všechny chaty a dokumenty!

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Zdá se, že toto je nejčastější odpověď... Před několika týdny jsem se ptal na totéž (jiná země) v jiném kasinu a hádejte, co jsem dostal?

Poměrně dlouhá přednastavená odpověď obsahující odkaz na licenci a podmínky. Hlavně že hráč musí zjistit, zda je jeho země podporována na základě místních zákonů.

Jak jsem řekl, zatím nemohu nic moc dodat. Máte pocit, že s vámi bylo zacházeno nespravedlivě? Odešlete stížnost.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni! Klasicky další den bez jakékoli odezvy od coolcasino.io a já jsem opravdu chtěl vědět, co tím sakra chtějí získat? Moje utrpení? Můj smutek, nebo prostě nechtějí platit, protože jsem Řek a nelíbí se jim moje národnost? Nebo je to tím, že jsem jim zničil dobré jméno a jsem první, kdo si stěžuje tady na GURU? Něco bude fungovat, ale to zjistíme v budoucnu! Osobně jsem jim dnes poslal poslední email, kde jsem je informoval, že je to naposledy, co jim píšu, také jsem se jich zeptal, proč všechny ty potíže, které jsem strávil 3 týdny a také jsem jim popřál dobré léto, protože jsou prostě lidi jako všichni ostatní! To je ono, přátelé! Jak jsem uvedl výše, pokud do dneška nebudu mít žádné novinky, podám reklamaci! To je to, co budu dělat dnes a vy budete informováni o jakémkoli kurzu! Pokud jsem udělal chybu, přiznám to zde veřejně a pokud je to jejich chyba, nahlásím to zde! Nemám v úmyslu nic skrývat, jen mým cílem je oznámit vám mé velké utrpení po tomto kasinu COOLCASINOIO! Dejte si pozor na hráče a nenechte je zabavit vaše peníze!!!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ještě jednou moc děkuji! Udělám to dnes. Chci jen sestavit všechny své údaje, protože je jich příliš mnoho, takže neobtěžuji lidi, kteří je budou kontrolovat!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Doufám, že vás tento e-mail najde dobře. 😀


Rád bych vás informoval, že váš výběr ***** eur byl úspěšně odeslán na váš účet. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.


Máte-li jakékoli další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni pomoci.


Děkujeme za pozornost a spolupráci! ❤️

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě teď to přišlo! 3 týdny jsem čekal! tolik utrpení tolik smutku!!!

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky