DomůFórumKasinaCoolCasino.io - všeobecná diskuze

CoolCasino.io - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Konstantin1982
|
11 302 zobrazení 74 odpovědí |
|
1 2 34
před rokem

--Jaký účet jsi mi poslal? Proč tak dlouho? za vaši chybu jsem ztratil své ***** euro, kde jsem měl na účtu! Proč? 3 týdny tolik utrpení tolik smutku!!! Myslel jsem si, že to myslíte vážně kasino!


--Ahoj,

Doufám, že vás tento e-mail najde dobře. 😀

Vaši platbu posíláme na účet "SE70xxx20". Omlouváme se za všechny tyto nepříjemnosti, víme, že je frustrující čekat.



--Proč znovu posíláte do mé staré banky? Tato banka nefunguje! Poslal jsem vám tolik falšovacích dokumentů! Tento účet nefunguje!

--Zrušte prosím tuto platbu!


---Proč nepřipojíte můj nový bankovní účet? Žádáte po mně tolik dokumentů!


---PROČ SE MNOU HRAJETE??? CO JSEM TI UDĚLAL?????


---Ahoj,


Doufám, že vás tento e-mail najde dobře. 😀


Prosím, nemějte obavy, vše se vyřeší správným způsobem. Možná můj systém zobrazuje nesprávný účet. Potvrdím s naším týmem.


---Pošlete mi prosím peníze sem a potvrzení!


---Už se nemůžu dočkat




Automaticky přeloženo:
před rokem

to vše čeká 3 týdny, protože jak jsem vám psal ve svých prvních zprávách, neaktivovali můj výběrový účet! Zajímalo by mě, jestli tentokrát konečně zkontrolovali vše, o co mě žádali, a jestli to neudělali jen proto, abych čekal! Je tu někdo, kdo je řídí, nebo si s penězi hráčů dělají, co chtějí? Vše, co jsem vám napsal, jsou e-maily, které jsme si dnes vyměnili za poslední 2 hodiny!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj znovu!! Osobně jsem těmto lidem třikrát poslal všechny své osobní údaje! Mám se něčeho obávat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

A tady vám napíšu, přátelé, můj poslední text! Jen chci, abyste si všichni zapamatovali můj poslední e-mail, kam jsem jim poslal!


--- Řeknu vám poslední věc! Uvidíme se u soudu s vámi všemi, kteří se mi tak dlouho vysmíváte! Vůbec se nestydíš si se mnou takhle hrát! 3 zasrané týdny, kdy si držíš moje peníze a směješ se mi! Uvidíte, jak se tenkrát budu smát!---

Krásné svátky všem!

Automaticky přeloženo:
před rokem



Řekl jsem, že už nebudu psát, ale podívej se, jak jsou tito lidé vzdoroví




Ahoj Konstantinos,


Velice vám děkujeme za trpělivost, když se váš dotaz prošetřuje.


Rádi bychom vás informovali, že vaše poslední platba byla iniciována na váš bankovní účet končící na **6374, jak je uvedeno v poskytnutém dokumentu.


Upozorňujeme však, že vyšetřování takových incidentů nějakou dobu trvá, protože jsme z vaší strany původně dostali nesprávné bankovní údaje. Náš odpovědný tým dělá vše pro to, aby tuto záležitost vyřešil co nejdříve.


Pokud mezitím budete potřebovat další pomoc, neváhejte se na nás obrátit.


S pozdravem,

Roberte

Zákaznická podpora Coolcasino

Automaticky přeloženo:
před rokem



Řekl jsem, že už nebudu psát, ale podívej se, jak jsou tito lidé vzdoroví




Ahoj Konstantinos,


Velice vám děkujeme za trpělivost, když se váš dotaz prošetřuje.


Rádi bychom vás informovali, že vaše poslední platba byla iniciována na váš bankovní účet končící na **6374, jak je uvedeno v poskytnutém dokumentu.


Upozorňujeme však, že vyšetřování takových incidentů nějakou dobu trvá, protože jsme z vaší strany původně dostali nesprávné bankovní údaje. Náš odpovědný tým dělá vše pro to, aby tuto záležitost vyřešil co nejdříve.


Pokud mezitím budete potřebovat další pomoc, neváhejte se na nás obrátit.


S pozdravem,

Roberte

Zákaznická podpora Coolcasino

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neposlalo tentokrát CoolCasino.io peníze na správný bankovní účet?

Automaticky přeloženo:
GuruMay23
před rokem

řekli mi, že je poslali, ale pro Alki je jednou poslali na můj starý účet! dělají si ze mě srandu každý den! A platbu provedli oni a ne já a bez jakéhokoli dokladu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už 3 dny se snažím podat stížnost zde v kasinu GURU, ale bohužel mě systém vyhodí

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ještě jednou moc děkuji! Udělám to dnes. Chci jen sestavit všechny své údaje, protože je jich příliš mnoho, takže neobtěžuji lidi, kteří je budou kontrolovat!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vůbec žádný problém. Je dobré šířit takové zkušenosti, sám jsi to řekl, v tuto chvíli jde o smutek a zoufalství. Rozhodně to není dobrý způsob, jak zacházet se zákazníky.

Doufejme, že řešení je za rohem! 🤞🤞🤞

Počkám na další aktualizace – čekám na dobré zprávy.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už 3 dny se snažím podat stížnost zde v kasinu GURU, ale bohužel mě systém vyhodí

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můžete laskavě upřesnit, co se stane, když se pokusíte podat stížnost? Objeví se nějaká chyba? Nebo snad funkce captcha? Připíná kurzor věčnost?

Dejte mi vědět, chci vám to pomoci vyřešit co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkujeme za váš zájem! Pokaždé, když napíšu text a poté pošlu obrázky, prostě mě to nakopne! Nevím, jestli posílám příliš mnoho souborů! Pravda je, že teď můj problém není v tom, že by nechtěli platit, ale spíš si myslím, že je to rasistický problém kvůli mé národnosti! V tuto chvíli bych byl raději, kdyby všichni, kdo si ze mě dělají legraci, byli pohnáni k odpovědnosti před soudem, protože tak se psychicky i duchovně uklidním! Už jsem udělal své kroky! ve středu se setkám se svým právníkem a také se přesunu do evropského výboru proti rasismu! Je to všechno trochu těžké, ale peníze jsou opravdu to poslední, co mě teď zajímá! Jsem imigrant ve Švédsku a takové chování jsem nikdy od nikoho neměl!

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Nejprve bych se chtěl zeptat, máte stále problém s odesíláním obrázků? Viděl jsem, že jste vytvořili reklamaci a jsou přiloženy, tak jen pro jistotu, zda problém stále přetrvává nebo je již v pořádku.

V návaznosti na problém s vaší národností je mi líto, že to došlo až sem a vy jste si museli projít takovými potížemi. Nemělo by se to stávat, zejména profesionálům v kasinech.

Každopádně jste podali stížnost, což je podle mě dobře a teď počkáme, jak se celá situace vyvine. Určitě nás průběžně aktualizujte, protože chceme vědět, jak to dopadne.

Zatím vám přeji, abyste zůstali nervózní a doufám, že přijdete s dobrými zprávami.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý večer! nevím, jestli jste četli moji stížnost od začátku zde na stížnostech COOLCASINOIO! Od začátku bez problému aktualizuji všechny potíže, kterými jsem si celou tu dobu prošel! Byl jsem schválen KYC a když jsem se 22-06-2023 pokusil o výběr, můj výběrový účet nebyl na stránce COOLCASINOIO aktualizován! Když jsem mluvil do živého chatu, řekli mi, abych provedl výběr a že výběr bude proveden na účet posledního vkladu! Provedl jsem výběr a od té doby mi peníze nebyly vráceny na můj účet COOLCASINOIO! Ptám se jich emailem, kde mám peníze a neodpovídají mi! Dostal jsem e-mail, že váš výběr nemohl být zpracován kvůli nesprávným údajům! Znovu jim posílám všechny informace, na které se mě zeptali! Říkají mi, že to nějakou dobu trvá, než to prozkoumám! 10 dní bez odpovědi! Informoval jsem vás, že v pátek se budu hlásit své zemi a vám! v pátek mi přijde e-mail, že váš výběr byl úspěšně odeslán! Zároveň se ptám emailem... Na jaký účet jste provedl můj výběr? Jeho odpověď byla rychlá a říká mi to znovu na můj starý účet! Píšu jim znovu, proč tam? Informoval jsem vás se všemi dokumenty, že tento účet není používán a že moje vklady provádí moje nová banka a dokonce jste se mě zeptali na všechny podrobnosti a poslal jsem vám je před 2 týdny! A poté musí být záležitost znovu prošetřena a my vám dáme vědět! Včera jsem jim poslal e-mail o aktualizaci, kde jsou moje peníze! Neodpovídají! co ještě mohu udělat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Od prvního dne do dneška mám přes 50 fotek, které vám chci poslat, ale z kapacitních důvodů je neakceptuje! Chci to poslat všechno dohromady, abyste přesně pochopili, s čím jsem se celou tu dobu potýkal!

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Ano, četl jsem stížnost a vím, že problém je v tom, že kasino poslalo peníze na starý bankovní účet, pokud tomu dobře rozumím. Chápu také, že jste jim již před 2 týdny poslali údaje o svém novém bankovním účtu, ale stále je poslali na starý, který, předpokládám, již nefunguje.

I přes tyto problémy se náš tým pokusí tento případ vyřešit a doufejme, že pro vás bude mít šťastný konec. Zatím je potřeba být trpělivý, i když si uvědomuji, že to není jednoduché.

Pokud jde o aktualizaci, říkáte, že jste jim o ní napsali, takže pokud je něco nového, neváhejte a dejte nám vědět. Jak jsem řekl, máte stížnost a tak musíme počkat, jak se to vyvine. Myslím, že jste udělali, co jste potřebovali, a nevím, jestli se dá udělat víc.

Nakonec si je v kontextu s fotkami uschovejte a pokud bude Tomáš potřebovat další informace, dodáte mu je. Zatím hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer! Tři dny po sobě jsem jim poslal e-mail se stejnou otázkou! kde jsou moje peníze, zatím jsem nedostal odpověď!

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Předpokládám, že komunikace tohoto kasina pravděpodobně není jejich silnou stránkou.

Jak jsem však již zmínil, je potřeba se obrnit trpělivostí. Doufám, že to dobře dopadne a v budoucnu už podobné situace nebudete muset řešit, ale zatím nezbývá než čekat.

Naštěstí vaše stížnost dává ostatním hráčům příležitost vidět praktiky tohoto kasina a ty aktuální si můžete prohlédnout zde .

Automaticky přeloženo:
GuruMay23
před rokem

Hej, pro koho to bylo? Příště klidně použijte tlačítko „odpovědět", abychom mohli příjemce snadněji identifikovat.

Ale abych řekl pravdu, uniká mi smysl vaší odpovědi a rád bych si to nechal vysvětlit, pokud vám to nevadí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Konstantine1982 , pravděpodobně budete chtít hřebíkovačku, páčidlo, slitinovou baseballovou pálku, kuklu a rukavice. Buďte k těmto nástrojům šetrní.

Jaro , nic vám není. V dohledné době budete vědět, co naznačuji.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
GuruMay23
před rokem

Věřím ve spravedlnost, příteli! Může to chvíli trvat, ale bude konec!

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky