FórumKasinaCoolCasino.io - všeobecná diskuze

CoolCasino.io - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Konstantin1982
|
8875 zobrazení 74 odpovědí |
|
1...3 4
Přidat příspěvek
davko
před rokem

Dobrý večer! Navrhoval bych, abyste podali stížnost zde na kasino guru a zároveň informovali svého právníka! Je velmi důležité sbírat informace! Čekám od 22. 6. 2023 a oni si ze mě jen dělají legraci!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Které kasino máte na mysli?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rychlá sázka

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Dobrý den, ano, viděl jsem, jak Vaše stížnost probíhá. Vypadá to, že kasino se do případu nechce plést, což je velká škoda, protože je to podle mě triviální problém. Také jsem viděl, že jste již zaslali několik dokumentů týkajících se vašeho nového bankovního účtu. Absolutně nechápu, kde může mít kasino problém.

Každopádně jsem zvědav, jestli ti kasino odpoví nebo zase budeš marně čekat, až se tě zeptají na to, co jsi už 4x poslal.

Nezapomeňte mě informovat, protože bych rád viděl, s čím kasino tentokrát přijde.

Automaticky přeloženo:
davko
před rokem

Ahoj. Zkontrolovali jste u podpory nebo živého chatu, proč je váš výběr zpožděn? Někdy mohou být problémy na straně poskytovatele plateb, a proto to může trvat déle.

Pokud však kasino nevysvětlilo důvod a máte pocit, že jde o chybu na jejich straně, doporučil bych vám podat stížnost, kliknutím sem ji otevřete . Přidal jsem také průvodce užitečnými informacemi, které by vám mohly být užitečné ohledně stížnosti: https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning


Myslíš, že do toho půjdeš?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Quick.bet, říkají, že výběr se kontroluje a já tomu rozumím (získal maximální výhru na slotu). Musím počkat 2 týdny, než budu moci podat stížnost ohledně zpožděných plateb.

Požádal jsem podporu 3krát a řekli, že se přezkoumává a mohu jen čekat. Doufám, že mi brzy poskytnou nějaké informace..

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

???Kolik stížností mám podat??

Automaticky přeloženo:
davko
před rokem

Poslali jste e-mail? Odpověděli vám?

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Ano, odpověděli mi, že budu muset počkat.

Stížnost, kterou napsal Jaro, byla pro mě 🙂, ale musím počkat 2 týdny, než ji budu moci udělat.

Automaticky přeloženo:
davko
před rokem

OK! Xexexe!!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Když mi dluží peníze a nedostal jsem výplatu, proč by se do toho neměl zapojit? Není to fér! Pokud se každé kasino chová ke svým zákazníkům stejným způsobem a říká, že mi pošlete dokumenty a nezaplatíte, myslím, že je to reklama pro kasina obecně! Svět začne pochybovat a přestane věřit!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
davko
před rokem

Samozřejmě chápu. Na jednu stranu jsem rád, že se vám podařilo trefit zjevně vysokou výhru, na druhou jsem zvědavý, jak se kasino k vaší situaci postaví. Pravděpodobně budete muset počkat a doufám, že se vám podaří dostat rozumnou odpověď.

Co se týče stížnosti, máte pravdu. Pokud však nejsou k dispozici nové informace, můžete podat stížnost. Zatím vám přeji hodně štěstí a doufám, že se výhry dočkáte.

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Otevírání stížnosti, jak psal Davko, nebylo nic pro vás.

Jsem stejného názoru, že to není fér, ale snažíme se udělat vše pro to, abychom vaši situaci vyřešili. Taky doufám, že se to vyřeší, ale nemůžu to urychlit ani zaručit.

Věřím, že to byla vaše poslední podobná zkušenost s kasinem, protože už bych byl unavený touto situací řešit. Přeji si, aby vše nakonec dobře dopadlo.

Automaticky přeloženo:
Konstantin1982
před rokem

Odeslali jste stížnost na váš případ poskytovateli licence? emta? Nebo to dělají guru kasina, pokud se to nevyřeší?

Automaticky přeloženo:
davko
před rokem

dobré ráno! Ne, ještě ne! Nejprve chci dokončit proces stížnosti zde u kasinového guru!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer všem! Jak můžete vidět, uběhlo celých 40 dní a Coolcasinoio mi stále nemohlo poslat peníze navzdory úsilí guru kasina, kde jsem si stěžoval, tito lidé stále nespolupracují a samozřejmě nereagují na mé e-maily jako ten předchozí jedna Káhira! Zřejmě jsou na dovolené s 13 000 eur, které mi ukradli..! Až bude po všem od kasinového guru, nenechám tě takhle! Budeme pokračovat, protože to, co toto konkrétní kasino udělalo, je prostě krádež! Je to krádež z mých těžce vydělaných peněz a oni si to tak chci nechali, když se to snažili poslat! Chlapi, buďte opatrní, říkám vám to upřímně! Tito lidé posrali můj klid! Tolik let jako hráč jsem hodně prohrál a opravdu ano, byl jsem smutný, ale to, že mě okradli o výhry, mě opravdu zlomilo! Zajímalo by mě, jak tito lidé spí a ničí psychiku člověka, aniž by se o nic starali! Zatraceně 4krát mě žádali o stejné dokumenty, 4krát jsem jim je poslal a 4krát pořád čekám na ty zkurvený peníze! Opravdu chci, aby zaplatili za to, co mi udělali! A řeknu to znovu! Pevně věřím ve spravedlnost!! Bavte se všichni!

Automaticky přeloženo:
davko
před rokem

Davko moc děkuji za informace o emtě!👍👍

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu