Dobrý den, ano, viděl jsem, jak Vaše stížnost probíhá. Vypadá to, že kasino se do případu nechce plést, což je velká škoda, protože je to podle mě triviální problém. Také jsem viděl, že jste již zaslali několik dokumentů týkajících se vašeho nového bankovního účtu. Absolutně nechápu, kde může mít kasino problém.
Každopádně jsem zvědav, jestli ti kasino odpoví nebo zase budeš marně čekat, až se tě zeptají na to, co jsi už 4x poslal.
Nezapomeňte mě informovat, protože bych rád viděl, s čím kasino tentokrát přijde.
Hi, yes, I've seen how your complaint is progressing. It looks like the casino doesn't want to get involved in the case, which is a great pity, because it's a trivial problem in my opinion. I have also seen that you have already sent several documents concerning your new bank account. I absolutely do not understand where the casino might have a problem.
Anyway, I wonder if the casino will give you an answer or if you will again wait in vain for them to ask you for what you have already sent 4 times.
Please be sure to keep me updated as I would like to see what the casino comes up with this time.
Automaticky přeloženo: