Dobrý den, ano, viděl jsem, jak Vaše stížnost probíhá. Vypadá to, že kasino se do případu nechce plést, což je velká škoda, protože je to podle mě triviální problém. Také jsem viděl, že jste již zaslali několik dokumentů týkajících se vašeho nového bankovního účtu. Absolutně nechápu, kde může mít kasino problém.
Každopádně jsem zvědav, jestli ti kasino odpoví nebo zase budeš marně čekat, až se tě zeptají na to, co jsi už 4x poslal.
Nezapomeňte mě informovat, protože bych rád viděl, s čím kasino tentokrát přijde.
Hi, yes, I've seen how your complaint is progressing. It looks like the casino doesn't want to get involved in the case, which is a great pity, because it's a trivial problem in my opinion. I have also seen that you have already sent several documents concerning your new bank account. I absolutely do not understand where the casino might have a problem.
Anyway, I wonder if the casino will give you an answer or if you will again wait in vain for them to ask you for what you have already sent 4 times.
Please be sure to keep me updated as I would like to see what the casino comes up with this time.
Ahoj. Zkontrolovali jste u podpory nebo živého chatu, proč je váš výběr zpožděn? Někdy mohou být problémy na straně poskytovatele plateb, a proto to může trvat déle.
Pokud však kasino nevysvětlilo důvod a máte pocit, že jde o chybu na jejich straně, doporučil bych vám podat stížnost, kliknutím sem ji otevřete . Přidal jsem také průvodce užitečnými informacemi, které by vám mohly být užitečné ohledně stížnosti: https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning
Myslíš, že do toho půjdeš?
Hi. Did you check with support or live chat why your withdrawal is delayed ? Sometimes there can be problems on the side of the payment provider and that's why it can take a longer time.
However, if the casino has not explained the reason and you feel that it is a mistake on their side, I would recommend you to file a complaint, just click here to open one. I have also added a guide to useful information that might be helpful for you regarding the complaint: https://se.casino.guru/instruktioner-for-klagomals-losning
Do you think you'll go for it ?
Quick.bet, říkají, že výběr se kontroluje a já tomu rozumím (získal maximální výhru na slotu). Musím počkat 2 týdny, než budu moci podat stížnost ohledně zpožděných plateb.
Požádal jsem podporu 3krát a řekli, že se přezkoumává a mohu jen čekat. Doufám, že mi brzy poskytnou nějaké informace..
Quick.bet, they say that the withdraw is being reviewed and i can understand that (got a max win on a slot). Need to wait 2 weeks before i can make a complaint regarding delayed payments.
Asked the support 3 times and they say that it's being reviewed and all i can do is wait. Hope they will give me some information soon..
Ano, odpověděli mi, že budu muset počkat.
Stížnost, kterou napsal Jaro, byla pro mě 🙂, ale musím počkat 2 týdny, než ji budu moci udělat.
Yes, they answered me that i'll need to wait.
The complaint that Jaro wrote was for me 🙂 but need to wait 2 weeks before i can make one.
Když mi dluží peníze a nedostal jsem výplatu, proč by se do toho neměl zapojit? Není to fér! Pokud se každé kasino chová ke svým zákazníkům stejným způsobem a říká, že mi pošlete dokumenty a nezaplatíte, myslím, že je to reklama pro kasina obecně! Svět začne pochybovat a přestane věřit!
Since he owes me money and I haven't been paid, why shouldn't he get involved? It is not fair!If every casino follows the same behavior to their customers and says just send me documents and doesn't pay I think it's advertising for casinos in general! The world will begin to doubt and will no longer trust!
Samozřejmě chápu. Na jednu stranu jsem rád, že se vám podařilo trefit zjevně vysokou výhru, na druhou jsem zvědavý, jak se kasino k vaší situaci postaví. Pravděpodobně budete muset počkat a doufám, že se vám podaří dostat rozumnou odpověď.
Co se týče stížnosti, máte pravdu. Pokud však nejsou k dispozici nové informace, můžete podat stížnost. Zatím vám přeji hodně štěstí a doufám, že se výhry dočkáte.
Of course I understand. On the one hand, I'm glad that you managed to hit an apparently big win, and on the other hand, I'm curious how the casino will react to your situation. You will probably have to wait and I hope you will be able to get a reasonable answer.
As far as the complaint goes, you're right. However, if new information is not forthcoming, you can file a complaint. For now, I wish you a lot of luck and I hope you get your winnings.
Otevírání stížnosti, jak psal Davko, nebylo nic pro vás.
Jsem stejného názoru, že to není fér, ale snažíme se udělat vše pro to, abychom vaši situaci vyřešili. Taky doufám, že se to vyřeší, ale nemůžu to urychlit ani zaručit.
Věřím, že to byla vaše poslední podobná zkušenost s kasinem, protože už bych byl unavený touto situací řešit. Přeji si, aby vše nakonec dobře dopadlo.
Opening a complaint, as Davko wrote, was not for you.
I am of the same opinion that it is not fair, but we are trying to do everything to resolve your situation. I also hope that it will be resolved, but I cannot speed it up or guarantee it.
I believe that was your last similar experience with the casino, because I would be tired of dealing with this situation. I wish that everything will turn out well in the end.
Odeslali jste stížnost na váš případ poskytovateli licence? emta? Nebo to dělají guru kasina, pokud se to nevyřeší?
Have you sent complaint to the license provider about your case? emta? Or do casino guru do that if it’s not resolved?
Dobrý večer všem! Jak můžete vidět, uběhlo celých 40 dní a Coolcasinoio mi stále nemohlo poslat peníze navzdory úsilí guru kasina, kde jsem si stěžoval, tito lidé stále nespolupracují a samozřejmě nereagují na mé e-maily jako ten předchozí jedna Káhira! Zřejmě jsou na dovolené s 13 000 eur, které mi ukradli..! Až bude po všem od kasinového guru, nenechám tě takhle! Budeme pokračovat, protože to, co toto konkrétní kasino udělalo, je prostě krádež! Je to krádež z mých těžce vydělaných peněz a oni si to tak chci nechali, když se to snažili poslat! Chlapi, buďte opatrní, říkám vám to upřímně! Tito lidé posrali můj klid! Tolik let jako hráč jsem hodně prohrál a opravdu ano, byl jsem smutný, ale to, že mě okradli o výhry, mě opravdu zlomilo! Zajímalo by mě, jak tito lidé spí a ničí psychiku člověka, aniž by se o nic starali! Zatraceně 4krát mě žádali o stejné dokumenty, 4krát jsem jim je poslal a 4krát pořád čekám na ty zkurvený peníze! Opravdu chci, aby zaplatili za to, co mi udělali! A řeknu to znovu! Pevně věřím ve spravedlnost!! Bavte se všichni!
Good evening to all! As you can see it has been 40 whole days and Coolcasinoio has still not been able to send me my money despite the effort of guru casino where I have made my complaint these people are still uncooperative and of course not responding to my emails like the last one Cairo! Apparently they are on vacation with the 13,000 euros they stole from me..! When this is all over from casino guru I will not leave you like this! We will continue because what this particular casino did is simply theft! It's a steal from my hard earned money and they with so I want it kept it while they were trying to ship it! Guys, be careful, I'm telling you honestly! These people fucked my peace of mind! So many years as a player I have lost a lot and really yes I was sad but being robbed of my winnings really broke me! I wonder how these people sleep destroying a person's psychology without caring about anything at all! 4 fucking times they asked me for the same documents 4 fucking times I sent them and 4 fucking times I'm still waiting for the fucking money! I really want them to pay for what they did to me! And I'll say it again! I strongly believe in justice!! Have fun everyone!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.