před 4 měsíci
Čekám už 4 dny, 6500 liber. A vy kolik?
I’ve been waiting for 4 days, £6500. And you how much?
OdpovědětCitovat0
Čekám už 4 dny, 6500 liber. A vy kolik?
I’ve been waiting for 4 days, £6500. And you how much?
Bylo to 1100 liber, ne tak velké jako ty, ale dost velké. Psal jsem jim zprávy každou hodinu. Našel jsem každou výmluvu! Že procházejí změnou, že finanční tým pracuje jen do 16:00 britského času.
It was £1100, not as big as your but big enough. I just messaged them every hour. I got every excuse under the sun! That they are going through a transition, that the finance team only work until 4pm UK time.
Vybral jsem 5000 liber a na účtu mám stále 1 500 liber.
I withdraw £5000 and i still have £1,500 in my account.
Řekli mi, že to mění za 3000! Říkali mi to každý týden 3ooo.
I was told 3000 they change it! They told me weekly 3ooo
Můžu se zeptat, proč musíte čekat 14 dní? Platí tam nějaké pokyny, nebo jaký je pro to důvod?
Pokud má kasino podmínky, že výplaty jsou prováděny po 24 hodinách, a hráč tyto podmínky při registraci akceptuje, jedná se o závaznou smlouvu, kterou musí dodržovat a respektovat jak hráč, tak kasino (např. bonusové podmínky).
Podle mého názoru se po 24 hodinách jedná o porušení smlouvy a mohly by být okamžitě a rozhodně podniknuty další kroky. Nebo se mýlím?
Myslím, že jde o skutečný život, skutečné peníze. Stejně jako na volném trhu. Čtrnáctidenní čekací lhůtu vidím jako odměnu pro kasino, ne pro hráče.
May I ask why you have to wait 14 days? Are there any guidelines that apply there, or what's the reason for this?
If a casino has a terms and conditions that payouts are made after 24 hours and the player accepts these terms and conditions when registering, it is a binding contract that both the player and the casino must adhere to and respect (e.g. bonus conditions).
In my opinion, after 24 hours, this is a breach of contract, and further action could be taken immediately and decisively. Or am I wrong?
I mean, this is about real life, real money. Just like in the free market. I see the 14-day waiting period as a reward for the casino, not for the player.
Darf ich fragen warum man 14 tage warten soll? Gibt es dazu irgendwelche Richtlinien die dort gelten oder an was liegt das?
Wenn ein casino in den Agb's stehen hat das nach 24h ausgezahlt wird und der Spieler diese Agb's akzeptiert beim registrieren, ist es doch ein bindenter Vertrag, wo sowohl der Spieler diese einhalten und respektieren muss (z.b Bonus Bedingungen.) sowie als auch das casino.
Nach 24h ist für mein Verständnis ein vertragsbruch und könnte mit weiteren Schritten sofort entscheidend gegenwirken. Oder sehe ich das falsch?
Ich meine hier geht's um echte leben, echtes geld. Wie in der freien Wirtschaft. Ich empfinde die 14 tage Wartezeit, als Belohnung für das casino und nicht für den Spieler.
Stále čekám na 5000 liber, které jsem ještě nedostal/a
Still waiting for £5000 i still didn’t receive yet
Aha, dobře, rozumím. Co můžeme všichni dělat???
Ah ok got it. What can we all do???
Nevím, jsem opravdu ve stresu, nevím, co mám dělat. To jsou moje vlastní peníze, tu částku jsem právě vložil.
I don’t know, im really stressed i don’t know what to do. That’s my own money i just deposited that amount.
Upřímně si nemyslím, že s tím můžeš moc dělat, kromě toho, že na ně budeš dál reagovat. Řekni jim, že jsi si stěžoval u kasinového guru. Čtou si to dál a pilotovi důvěřují.
I honestly don’t think there is much you can do apart from keep going on at them. Inform them you have complained to casino guru. They read on here and trust pilot.
Taky už fakt začínám ztrácet energii. Před pár dny jsem tu zahájil případ a Chipstars už odpověděli. Peníze jsou v bezpečí, no nic.
Co mě ale opravdu nejvíc štve, je fakt, že momentálně čekám na 2 800 €, což trvá už od 5. července, a mám dalších 4 500 €, které bych si také rád nechal vyplatit.
Pokud nebudu mít do konce měsíce žádný výsledek, kontaktuji také svého právníka a pohrozím žalobou.
Už toho mám jednou provždy dost.
I'm really starting to lose steam, too. I opened a case here a few days ago, and Chipstars has already responded. The money is safe, blah blah.
What really annoys me the most is the fact that I'm currently waiting for €2,800, which has been going on since July 5th, and I have another €4,500 that I'd also like to get paid out.
If I don't have a result by the end of the month, I will also contact my lawyer and threaten to sue.
I've had enough once and for all.
Also bei mir ist auch langsam echt die Luft raus. Habe vor einigen Tagen hier einen Fall eröffnet, worauf Chipstars auch bereits geantwortet hat. Das Geld ist sicher, blabla .
Was mich wirklich am meisten ärgert ist die Tatsache das ich zZ auf 2800€ warte, dies sich schon seit dem 05.07. hinzieht und ich weitere 4500€ habe die ebenfalls ausgezahlt bekommen möchte.
Wenn ich hier nicht bis zum Ende des Monats ein Ergebnis habe, werde ich zusätzlich meinen Anwalt einschalten und mit einer Klage drohen.
Ich hab die Nase ein für alle Mal voll.
Kdy se otevírá váš případ s kasinovým guru?
When does your case with casino guru open?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.