DomůFórumKasinaChipstars Casino - všeobecná diskuze

Chipstars Casino - všeobecná diskuze (strana 25)

156 673 zobrazení 947 odpovědí |
před 4 roky
|
1...24 25 26...49
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

file TAAAAAAAA...PERFEKTNÍ POTVRZENÍ! NABÍDKY PRO VKLADY KAŽDÝ DEN! Myslí si, že budu i nadále vkládat, když čekám na výběr???? Je to čím dál horší! VÁŽENÝ TYME CASINO GURU, DOUFÁM, ŽE VIDÍTE, CO SE TADY DĚJE! A ŽE NÁM CO NEJDŘÍVE MŮŽETE JAKÝMKOLIV POMOCI!!!

Automaticky přeloženo:
Tekkney90
před 4 měsíci

Jak dlouho už čekáš na výběr?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jsem s nimi v kontaktu denně a každý den s jiným člověkem... proto dostávám různé odpovědi, když se ptám na problém... Tento týden jsem slyšel, že to údajně není chyba kasina, pak znovu napsali, že problém byl vyřešen a že zpožděné výplaty okamžitě zpracují (to bylo v úterý).

Ve středu uvedli, že problémy stále přetrvávají. Později mi bylo řečeno, že podpora nemá žádný kontakt s finančním oddělením, a proto nemůže říct, kdy bude výplata provedena.

Takže, na můj vkus velmi matoucí a zavádějící! Žádná transparentnost a opravdu špatný zákaznický servis! A aby toho nebylo málo, každý den dostávám nabídky na vklad...!!! Musíte se nad tím zamyslet. Nevyplácejí peníze, ale neustále vám posílají bonusové nabídky na vklad...!?!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Taky jsem si myslel, že to bude něco takového. Myslím, že tohle hráči slyšet nechtějí, protože bych se v takové situaci sám ocitnout nechtěl. Zvlášť když kasino pořád říká něco jiného a nejsou jednotní v tom, co se děje s výběry.

Máte však stížnost a my se vám pokusíme pomoci, pokud peníze nedostanete.

Ale čekání bude teď důležité, když je všechno v plném proudu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj, prosím, opravdu potřebuji vaši pomoc. Opravdu potřebuji peníze na zaplacení účtů, stále jsem neobdržel/a svůj výběr 😩

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Mjay22
před 4 měsíci

Ahoj, je mi líto, že jsi ve stejné situaci.

Jak dlouho už čekáte na své peníze, prosím? Řeklo vám kasino něco konkrétního k celé situaci? Potřebovali jste si to ověřit?

Dodal bych, že v kasinu nikdy nehrajete, když vám nezbyly žádné peníze. To je toho velmi špatný příklad, protože když musíte platit účty, co když v kasinu prohrajete? To vás dostane jen do větších problémů.

Mějte to prosím na paměti, až budete chtít příště hrát.

Mezitím si počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Už čekám 4 dny. file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Je to normální pro krypto kasina atd., protože jsem z toho naštvaný a dělám si starosti?

Automaticky přeloženo:
nancycarriejones
před 4 měsíci

Ahoj, jaká je výše tvé žádosti o výplatu? Je velká?

Automaticky přeloženo:
Mjay22
před 4 měsíci

Před více než měsícem a půl, když jsem se snažil vybrat peníze, dostával jsem všechny tyhle výmluvy. Pořád jsem jim psal zprávy a emaily. Nakonec mi po 4 dnech zaplatili. Dali mi VIP číslo do What's App, které vám můžu dát, ale nejsem si jistý, jestli ho sem můžu dát, nebo ne? Prostě na ně musíte tlačit. Jakmile dostanete zaplaceno, už nikdy nesázejte na Chips Stars! Je to nejhorší kasino, se kterým jsem kdy měl co do činění. Jejich stránky jsem používal jen proto, že byly tak vysoko hodnoceny v Casino Guru.

Automaticky přeloženo:
Lollymaccy88
před 4 měsíci

Můžete mi prosím dát to číslo? Moc děkuji.

Automaticky přeloženo:
Mjay22 příspěvek smazal/a
Mjay22
před 4 měsíci

Smazal bych vaše číslo odtud. Je to firemní účet, takže ho můžu na něm sdílet - +1 (786) 914-3712

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už čekám 4 dny. file

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Děkuji za odpověď, mohl byste mi také odpovědět na mé další otázky?

Vidím, že psali o přechodu ve vedení, takže pokud je to tak, možná bude nějakou dobu trvat, než se výběry dostanou.

Nicméně budeme tu a pokusíme se pomoci, pokud to bude potřeba. Kasinům dáváme 14 dní na vyplacení hráčů.

Poté, pokud má někdo otevřenou stížnost, se snažíme shromáždit všechny potřebné informace a poté, co je máme, kontaktujeme kasino.

Automaticky přeloženo:
Mjay22 příspěvek smazal/a
před 4 měsíci
Mjay22 příspěvek smazal/a
před 4 měsíci

Z bezpečnostních důvodů bude prosím lepší to smazat.

Nikdy nezveřejňujte své osobní údaje a podobně, aby nebyly zneužity.

Nebo po změně čísla se to smaže i z e-mailů 🙂

Jen moje rada.

Automaticky přeloženo:
Lollymaccy88
před 4 měsíci

Děkuji za vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
Lollymaccy88
před 4 měsíci

Ahoj, můžu se zeptat, kolik jsi vyplatil/a, a byl velký?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Můžu se zeptat, jestli někdo tento týden měl abstinenční příznaky?


co můžeme všichni udělat?

Automaticky přeloženo:
nancycarriejones
před 4 měsíci

Stále jsem ho nedostal/a

Automaticky přeloženo:
Mjay22
před 4 měsíci

Jak dlouho čekáte a kolik můžu požádat - čekám už 10 dní

Automaticky přeloženo:
1...24 25 26...49
Jít na stránkuz 49 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.