Ahoj Nancy,
To je hezké od tebe slyšet... Jak se máš?
Mohu se zeptat, o kolik peněz se ve vašem případě jedná?
Sám jsem také blízko k oficiálnímu podání stížnosti.
Konečně jsem před časem dostal odpověď na e-mail, ale ani ta neobsahuje nic nového.
Výplata se tedy zpracovává a my se vám ozveme, jakmile budeme mít nějaké novinky.
Ale opravdu nejsem připraven déle čekat a pokud se v mém případě do zítřejšího večera nic nestane, podniknu další kroky.
I když je to jen malá útěcha, pořád je dobrý pocit, že s tímto problémem nejste sami.
Doufáme, že budeme co nejdříve spokojeni.
Dobrou noc a lásku
Hey Nancy,
It's nice to hear from you... How are you?
May I ask you how much money is involved in your case?
I myself am also close to officially filing a complaint.
I finally received a reply email a little while ago, but even that one doesn't contain anything new.
So the payout is being processed and we will get back to you as soon as there is any news.
But I'm really not prepared to wait any longer and will take other measures if nothing has happened in my case by tomorrow evening.
Even if it's only a small consolation, it still feels good to not be alone with this problem.
Hope we will be satisfied as soon as possible.
Good night and love
Hey Nancy,
Es ist schön von dir zu hören... Wie geht es dir?
Darf ich dich fragen um wieviel Geld es sich in deinem Fall handelt?
Ich selbst bin auch kurz davor offiziell ein Beschwerde-Fall einzureichen.
Habe zwar vorhin endlich mal eine Antwort-Email erhalten. Aber selbst in dieser steht nichts neues.
Also das die Auszahlung in Bearbeitung ist und man sich erneut melden wird, sobald es Neuigkeiten gibt..
Bin nun aber wirklich nicht mehr länger bereit zu warten und ergreife andere Maßnahmen, wenn bis morgen Abend in meinem Fall nichts passiert ist.
Auch wenn es nur ein kleiner Trost ist, fühlt es sich trotzdem gut, mit diesem Problem nicht alleine zu sein.
Hoffe dass wir so schnell wie möglich zufrieden gestellt werden.
Gute Nacht und Liebe Grüße
Takže si určitě podejte stížnost hned teď. Náš tým zasáhne, protože čekání na výběr je příliš dlouhé.
Jaké výmluvy vám, prosím, dávají?
Je váš účet již plně ověřen?
Poskytněte nám veškeré informace a my se vám co nejdříve ozveme ohledně vaší stížnosti.
So, surely file a complaint here now. Our team will intervene as it is way too long to wait for the withdrawal.
What excuses do they give you, please?
Is your account fully verified already?
Provide all the information to us, and we'll get back to you regarding your complaint as soon as possible.
Ahoj Nancy, děkuji, jsem opravdu v pořádku.
Ale to je ve většině případů proto, že potřebuji pracovat jen dva dny, než mi začne třítýdenní dovolená. 😉
Toho se nemůžu dočkat.
Nejdřív jsem si přečetl tvůj příspěvek, takže ho můžeš smazat.
A ano, je to opravdu velká škoda, že nám nemůžeme posílat soukromou zprávu. Ale pokud chcete, můžeme zůstat v kontaktu i přes toto místo.
PS: v mé první odpovědi cituji vaši zprávu. Takže ji musím také smazat a napsat znovu 😀 nemůžu uvěřit, jak hloupá jsem někdy byla. xD
Hey Nancy, thank you, I'm really fine.
But that's in most case because, need only two days working before my 3 week holiday starts. 😉
Can't wait for that.
at first, i've reading your message now, so u can delete your post.
And yes, it's really very unfortunate, that we can not send us PM. But if you like, we can stay in contact beside from this here.
PS: in my first answer i quote your message. So i need also to delete and wrote it again 😀 can't believe how stupid i was sometimes. xD
Jak dlouho čekáš a už jsi něco dostal/a?
Taky o tom nechci mluvit... 😀 hahaahaa, jen žertuju.
Vlastně čekám na výběr asi 2,8 tisíc, ale kromě toho jsem si chtěl vybrat celý svůj bankroll.
Což znamená, že na to nakonec potřebuji minimálně další dva týdny. Protože maximální výplata za týden je „pouze" 3000 €.
Ta dlouhá čekací doba mě fakt štve a fakt mě štve.
How much are you waiting for and have you received anything?
I also don't won't to speak about it... 😀 hahaahaa. only joking.
Actually i wait for a withdrawel about 2,8k, but beside of that, i wished to cash my full bankroll out.
which means, that i finally need minimum two more weeks for that. Cause the cash Out maximum per Week are "only" 3000€.
This long waiting time makes me really crazy and are really anoing.
Nevím, proč by někdo chtěl hrát v tomto kasinu. Po mé zkušenosti s nimi to už nikdy nerisknu. Existují mnohem lepší kasina.
I do not know why anyone would want to play on this casino. After my experience with them I will never risk it again. Much better casinos out there
Máte 💯 % pravdu 👍 ▶️... K dispozici je příliš mnoho kasin. Chipstar najednou není jen jedno nepoctivé kasino ...
You are 💯 % in right 👍 ▶️... There are too many casinos available. suddenly, chipstar is not only one rogue casino ...
No, není to tak, že bych z toho byl nějak moc nadšený, a ani mi nebude chybět Chipstar Casino. V tomto kasinu jsem přestal hrát už dávno. Ale někteří hráči provedli vklad a teď se do kasina nemohou dostat...
Well, it's not like I'm overly happy about it, and I won't miss chipstar casino either. I stopped playing at this casino a long time ago. But, there are some players who made a deposit and now they can't access the casino...
Па, није баш да сам нешто претерано срећан због тога,као што ми неће ни недостајати chipstar casino. Одавно сам престао да играм у овом казину. Али, ето има неких играча који су уплатили депозит, а сад не могу да приступе казину...
V takovém případě si to jasně ujasněme. Možná je to tedy uklidňující zpráva, pokud to není vůči hráčům fér, ale doufám, že se to nestane více z nich.
Let us clearly understand in such a case. So maybe it's comforting news if it's not fair to the players, but I hope it won't happen to more of them.
Licenci pro hazardní hry, sportovní sázení a hazardní hry vydává Agentura pro hazardní hry, která spadá pod Ministerstvo financí Republiky Srbsko. A pro online kasina je to velmi levné. Pravděpodobně si několik hráčů stěžovalo na zpoždění plateb, takže byl Chipstar zablokován. V Srbsku není žádné kasino/sázková kancelář, která by se s platbami zpozdila. Hraji už téměř 3 desetiletí a nikdy jsem nemusel na výplatu výher čekat déle než několik dní. Proto někdy reaguji rozzlobeně, když vidím, že se některá mnohem větší světová kasina chovají jako podvodníci.
The license for gambling, sports betting and games of chance is issued by the Agency for Games of Chance, under the Ministry of Finance of the Republic of Serbia. And it is very cheap for online casinos. Probably, several players complained about delays in payments, so chipstar was blocked. There is no casino/bookmaker here in Serbia that is late with payments. I have been playing for almost 3 decades, and I have never had to wait longer than a few days for the payment of winnings. That is why I sometimes react angrily when I see that some much larger world casinos behave like fraudsters.
Лиценцу за коцкање, спортско клађење и игре на срећу, издаје Агенција за игре на срећу,при министарство финансија републике Србије. И веома је јефтина за онлине казина. Вероватно су се више играча жалили на одуговлачење да исплатама, па је chipstar блокиран. Овде у Србији не постоји казино/ кладионица који касни са исплатама. Играм скоро 3 деценије, и никад ми се није десило да чекам дуже од неколико дана исплату добитака. Зато понекад реагујем љутито, када видим да поједини много већа светска казина се понашају као преваранти.
Opravte mě, pokud se mýlím, ale Chipstars nikdy neměli srbskou licenci, mají licenci Curaçao a jsou k dispozici ve stejných zemích jako mnoho dalších kasin na Curaçau.
Hraji z Velké Británie ve 3 kasinech, z nichž žádné nemá britskou licenci a všechna jsou lepší než kasina s britskou licencí. Bez urážky, ale i licence Curaçao vzbuzuje větší důvěru než srbská licence.
Correct me if I am wrong, but Chipstars never had a Serbian licence, they have a Curacao licence and they are available in the same countries as many other Curacao casinos.
I am playing from the UK, on 3 casinos, none of which have a UK licence and they are all better than the UK licenced casinos. No offense, but even a Curacao licence channels more trust than a Serbian licence.
Opravte mě, pokud se mýlím, ale Chipstars nikdy neměli srbskou licenci, mají licenci Curaçao a jsou k dispozici ve stejných zemích jako mnoho dalších kasin na Curaçau.
Hraji z Velké Británie ve 3 kasinech, z nichž žádné nemá britskou licenci a všechna jsou lepší než kasina s britskou licencí. Bez urážky, ale i licence Curaçao vzbuzuje větší důvěru než srbská licence.
Correct me if I am wrong, but Chipstars never had a Serbian licence, they have a Curacao licence and they are available in the same countries as many other Curacao casinos.
I am playing from the UK, on 3 casinos, none of which have a UK licence and they are all better than the UK licenced casinos. No offense, but even a Curacao licence channels more trust than a Serbian licence.
A jak poznáte, jestli mělo, nebo nemělo licenci? Pokud by ji nemělo, nebylo by k dispozici hráčům ze Srbska. A která licence je pro vás cennější, je naprosto irelevantní. Existuje příliš mnoho hráčů, kterým kasina s licencí Curaçao nevyplatila výhru, a mohou si v této zemi někde stěžovat? Zatímco v Srbsku se nikdy nestalo, že by hráč nebyl vyplacen. Takže jedete na Curaçao...
And how do you know if it did or did not have a license? If it did not have one, it would not be available to players from Serbia. And which license is more valuable to you is absolutely irrelevant. There are too many players who have not been paid out by casinos with that Curacao license, and can they file a complaint somewhere in that country? While in Serbia it has never happened that a player has not been paid out. So you go to Curacao...
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.