Ďáblův advokát, protože jsem k této diskusi dostal asi 10 oznámení.
Mějte na paměti, že jsem kanadský hráč a můžu jednoduše vkládat a vybírat přes Interac, okamžitý příjem i výběr, snadné a dělá mi to radost. Nemohu mluvit za ostatní země, ale rád bych k některým obecným věcem přidal svůj názor.
Nevím, jak citovat jednotlivé části vašeho příspěvku, zkusím je zvýraznit tučně.
„Počínaje tím, že plnění bonusů za vklad trvá relativně dlouho."
Abyste získali bonus za první vklad ve výši 1 200 €, musíte ve skutečnosti vsadit částku 240 000 €. (Částka vsazená x 1 % x 50 % = Odemčená částka)
To znamená, že od mého prvního vkladu jsem s uplatněním této bonusové částky jen odkládal. Proto nemohu využít bonusových nabídek na nové vklady.
Sám jsem z toho byl zmatený, dokud mi to trochu neosvětlili. Sázka je vysoká, peníze nejsou okamžitě hratelné, ale veškerá vaše hra se počítá za dveřmi. Mám ale 3 aktivní bonusy, v případě potřeby 4 vklady k otočení prvního, ale další vklad a výplaty mi nikdy nezrušily první bonus, prostě pokračuje, dokud se peníze neprosázejí, a pak jsou peníze vaše. Nejsem si jistý, jestli vám kasino umožní vyzvednout si peníze před dokončením sázky, ale jakmile jsou vsazeny, jsou na 1000 procent vyzvednutelné, já jsem to udělal.
„A aby toho nebylo málo, neustále se mi zdržují výplaty a prostě nejsou zpracovávány tak rychle, jak bych si přál."
Nikdy se mi to nestalo, ale jak jsem již zmínil, jsem Kanaďan a zpracování plateb pro kanadské hráče je jednoduché a efektivní.
„V mém případě, poté, co jsem několikrát docela hloupě prohrál peníze, bych mezitím rád vybíral menší částky, abych se vyhnul riziku krachu celého svého bankrollu..."
Takže si náhodně vyberu částku, která by mi měla zaručit zisk za každou cenu... Po několika dnech ale vidím, že výběr stále nebyl zpracován. Můj bankroll od té doby také dále rostl a teď bych si rád zajistil jeho další část...
Bohužel toto kasino umožňuje pouze jeden výběr najednou. Zrušil jsem tedy otevřený požadavek na výběr a zvýšil částku na X.
Ano, tohle nezní ideálně, ale ruku na srdce, my hráči rádi rušíme výběry a riskujeme více. Jediný skutečný způsob, jak se tomu vyhnout, je začít s menším obdobím klidu nebo nechat účet omezit, dokud se situace nerozplyne.
„Když jsem se před pár dny znovu zeptal, omluvili se mi za to a jako důvod uvedli, že kvůli novému obsazení managementu se mnoho platebních a ověřovacích procesů pro zákaznické účty zastavilo a oni již naplno pracují na co nejrychlejším řešení tohoto problému..."
O několik týdnů dříve se údajně vyskytly potíže s poskytovatelem finančních služeb."
To zní nešťastně, asi se může stát cokoli. Tady nemám nic užitečného, kromě toho, že se držím pevně a neprohazuji peníze.
„Začínám si trochu připadat, jako by mě někdo oškubal... Vklady se zpracovávají víceméně v reálném čase a pak, když se pokusím vybrat peníze, najednou se objeví nejrůznější problémy..."
Abychom byli spravedliví, vklady musí být připsány okamžitě, každé kasino to dělá, výběry se zřejmě liší v jednotlivých zemích a bůhví co.
„Bez ohledu na výše zmíněné anomálie jsem si také všiml, že skóre RTP u různých her, jako je Gates of Olympus, se liší od skóre na jiných kasinových stránkách až o 2–3 %. Za normálních okolností by to bylo 96,5 %, ale u Chipstars je to pouze 94 % RTP (což je podle mého názoru poměrně vysoké a nezdá se to nijak zvlášť důvěryhodné)."
Aniž bych to zněl drze, ale zajímalo by mě, jestli existuje způsob, jak to změřit?
"Může se mi někdo z vás podělit o své zkušenosti z tohoto kasina?"
Mohu, ale jak jsem vysvětlil výše, vypadá to na problém s platbou, s čímž jsem se nikdy nesetkal.
Omlouvám se všem za špatné formátování, ale doufám, že to pomůže.
Devils advocate here, since I have received about 10 notifications for this discussion.
Keep in mind I am a Canadian player and I can simply deposit with Interac and withdraw with Interac, instant in, instant out, easy and makes me happy. I cannot speak for other countries, but I would like to add my 5 cents to some of the general stuff here.
I do not know how to quote separate parts of your post, I will try bolding your parts
"Starting with the fact that the fulfillment of the deposit bonuses takes a relatively long time.
To earn my first deposit bonus of €1,200, you actually have to wager an amount of €240,000. (Wagering amount x 1% x 50% = Unlocked amount)
This means that since my first deposit, I've just been putting off claiming this bonus amount. Therefore, I can't benefit from the bonus offers on new deposits."
I was confused about this myself, until they shone some light on this. The wager is high, the money is not immediately playable, but all your play is calculated behind the doors, but I have 3 active bonuses, if needed 4 deposits to turn over the first one, but depositing again and having payouts did never cancel my first bonus, it just goes on until wagered and then the money is yours. I am not sure if the casino will let you claim the money before the complete wager, but once its wagered, it is claimable, 1000% percent, I did so.
"Now, to make matters worse, I'm constantly being put off with my payouts and they simply aren't being processed as promptly as I would like."
Never happened to me, but as mentioned before, I am Canadian and payment processing for Canadian players is simple and efficient.
"In my case, after having lost money quite foolishly a few times, I'd like to make smaller withdrawals in the meantime to avoid the risk of crashing my entire bankroll...
So I choose a random amount that should guarantee me a profit no matter what... After several days, however, I see that the withdrawal still hasn't been processed. My bankroll has also continued to grow since then, and I would now like to secure another portion of it...
Unfortunately, this casino only allows one withdrawal at a time. So, I canceled the open withdrawal request and increased the amount to X."
Yes, this does not sound ideal, but let us face it, us gamblers like to cancel withdrawals and take more chances, the only real way to avoid that is starting a little cool off period or have the account restricted until the heat dissipates.
"When I inquired again a few days ago, they apologized for this and then gave as their reason that, due to a new management staffing level, many payment and verification processes for customer accounts have come to a standstill, and they are already working at full speed on a solution for this as soon as possible...
A few weeks earlier, there were alleged difficulties with the financial service provider."
This sounds unfortunate, I suppose everything can happen. Here, I have nothing useful to stay except keep tight and do not gamble the funds away.
"I'm starting to feel a bit like I've been ripped off... Deposits are processed more or less in real time, and then when I try to withdraw, all sorts of problems suddenly arise..."
To be fair, deposits must be credited right away, every casino does so, withdrawals apparently vary between countries and god knows what.
"Regardless of the aforementioned anomalies, I also noticed that the RTP score for various games, such as Gates of Olympus, differs from those on other casino sites by up to 2-3%. Normally, this would be 96.5%, but at Chipstars, it's just 94% RTP (which, in my opinion, is quite high and doesn't seem particularly trustworthy)."
Without sounding cheeky, this has me curious, is there a way to measure this?
"Can any of you share with me the experiences I had at this casino?"
I can, but as explained above, this looks like a payment issue, which I have never experienced.
Sorry to everyone for the bad formatting, but I hope this helps.
Automaticky přeloženo: