DomůFórumKasinaChipstars Casino - všeobecná diskuze

Chipstars Casino - všeobecná diskuze (strana 16)

před 3 roky od bojan851
|
53 927 zobrazení 347 odpovědí |
|
1...15 16 1718
před měsícem

Raději ne! Proč bych měl hrát na Chipstars? Vidíte, že jeden pán měl dva měsíce problémy s platbami. Ostatní lidé také. Z vlastní zkušenosti jsem také viděl, že je lepší se tomuto kasinu vyhnout.


Pokud hrajete automaty, je RTP sporné.


Pokud sportujete a vyhráváte, kasino se může odvolávat na pravidlo, že nepřijímá „profesionální hráče".

Ale co to znamená? Přijímají pouze poražené, kteří jim nechají peníze.

Jsem rád, že nějaký pán dostal peníze, ale musel čekat dva měsíce?

Jiný pán měl pozastavený účet a byl obviněn z toho, že je „profesionální hráč". Podle kasina by musel být amatérským hazardním hráčem a prohrát peníze, aby se vyhnul uzavření účtu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Souhlasím také s tím, že RTP slotů v tomto kasinu je na nejnižší úrovni. A vy jste již pátým hráčem, který má stejný názor, z tuctu z nich, kteří jsou na tomto postu přítomni. Opravdu bych rád udělal průzkum na toto téma, pokud to bude možné....

Automaticky přeloženo:
vladan4053
před měsícem

Jsem rád, že jsi konečně dostal zaplaceno 😊

Automaticky přeloženo:
Camoranesi
před měsícem

Byl to můj tlak na zaplacení všech výběrů 😬

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Část zaplatili! A stále čekám na další díl 🙂

Automaticky přeloženo:
zaurzaurzaur
před měsícem

Milý Zaurzaurzaure,

Rádi bychom vás informovali, že výhry zobrazené na poskytnutých snímcích obrazovky představují pouze konkrétní uvedené sázky. To neodráží váš celkový hrubý příjem z našich automatových her, protože hrubý příjem je rozdíl mezi vašimi celkovými sázkami a výhrami. Jak jsme již zmínili, váš celkový hrubý příjem z automatů je 86 $.

Zbývající příjmy pocházejí z vašeho sázení na sázkovou kancelář.

Pokud potřebujete další vysvětlení, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Camoranesi
před měsícem

Dobrý den, drahý Camoranesi,


Bohužel, pokud nejste naším hráčem, nejsme schopni vám pomoci.

Pokud si chcete naši platformu vyzkoušet, rádi vám s jakýmkoliv způsobem pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
Chipstars Casino
před měsícem

co bude dál? Kdy bude moje měsíční ověření dokončeno? Co to trvá tak dlouho? A jak potřebuji sázet na sport, abych nebyl profesionálním gamblerem, což samo o sobě zní absurdně.

Automaticky přeloženo:
Chipstars Casino
před měsícem

Ve svém živém chatu kromě zasílání požadavků na finanční oddělení neumím nijak jinak pomoci a na e-mail už vůbec nereagujte :)

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Velmi dobře rozumím CasinoGuru, které jako likvidní společnost mnohem více závisí na kasinu a ne na hráčích. Věřím ale také v objektivitu a férovost, která tento web povýšila na vyšší úroveň než jiné podobné weby (které se staly klasickými affiliate partnery). Také bych požádal CasinoGuru, aby nebyl veřejným ochráncem všech druhů online drsných kasin. Toto je více než zřejmý příklad „drsného" kasina. Neexistuje absolutně žádná omluva pro zdržování/odmítání plateb hráčům. Ověřovací proces trvá 10 minut, (máte aplikaci pro kontrolu obličeje, videohovor, v čem je problém, dům nedávám na hypotéku, takže čekám na soudního znalce nebo nějakého bankovního znalce!) platba ihned ( posten casino praktikuje systém: jaká byla platba, to samé

musí tam být i platba) @jaro @radka Musím se tě zeptat, jaká je čekání měsíc a ještě víc? Takže nejsme zaměstnáni v tom kasinu čekat na plat??! Jen si představte, jdete do hotelu...vstoupíte do kasina, získáte velkou výhru a oni vám řeknou, abyste se vrátili za pár měsíců!! Zní to jako nízkorozpočtová hollywoodská komedie. Neexistuje žádná výmluva. Muž dostane mizerné (za kasino mizerné) 4 000 dolarů ve dvou splátkách??! A na to čeká od letošního léta? Toto kasino v Srbsku by nepřežilo ani pět dní, pokud by bylo pozemní (zde hráči nevěří online kasinům, a to je příklad toho, proč tomu tak je). Srbsko v mnoha věcech za světem zaostává, ale co se sázení týče, na planetě jsme bezkonkurenční. A proto je pro mě nepochopitelné, když vidím takové situace. Kasino musí být bezpečné jako banka. Jednou jsem se zeptal manažera místního kasina, proč neexistují žádné bonusy, které nabízejí téměř všechna online kasina. Řekl mi, že nabízejí všechny výplaty 5 minut poté, co o to požádám. A má pravdu. Všechna kasina, která lze bezpečně vyplatit, mají velmi skromné ​​bonusy (bet365, draftkingy, MGM atd.) Čím větší podvod kasina, tím větší bonus. Pointa mého příběhu: zůstaňte tak, jak jste, casinoGuru, přidejte přídomek „na černou listinu" vedle tohoto kasina, nebo to nahlaste soudu v Londýně, na Maltě, v Berlíně... Pomozte těmto podvedeným lidem získat jejich peníze...

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před měsícem

Gratuluji za komentář!

Někteří lidé mají problémy s platbami...


**První hráč**: Měsíc „kontrolovali" jeho účet, i když byl již dříve ověřen a prováděl vklady/výběry.


**Druhý hráč**: Vsadil na sportovní zápasy, vyhrál a poté byl klasifikován jako „profesionální hráč". Zdá se, že takoví hráči nejsou v kasinu vítáni, ale pouze poražení.


Upozorňuji administrátory tohoto fóra, aby byli upřímní a snížili hodnocení tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Velmi dobře rozumím CasinoGuru, které jako likvidní společnost mnohem více závisí na kasinu a ne na hráčích. Věřím ale také v objektivitu a férovost, která tento web povýšila na vyšší úroveň než jiné podobné weby (které se staly klasickými affiliate partnery). Také bych požádal CasinoGuru, aby nebyl veřejným ochráncem všech druhů online drsných kasin. Toto je více než zřejmý příklad „drsného" kasina. Neexistuje absolutně žádná omluva pro zdržování/odmítání plateb hráčům. Ověřovací proces trvá 10 minut, (máte aplikaci pro kontrolu obličeje, videohovor, v čem je problém, dům nedávám na hypotéku, takže čekám na soudního znalce nebo nějakého bankovního znalce!) platba ihned ( posten casino praktikuje systém: jaká byla platba, to samé

musí tam být i platba) @jaro @radka Musím se tě zeptat, jaká je čekání měsíc a ještě víc? Takže nejsme zaměstnáni v tom kasinu čekat na plat??! Jen si představte, jdete do hotelu...vstoupíte do kasina, získáte velkou výhru a oni vám řeknou, abyste se vrátili za pár měsíců!! Zní to jako nízkorozpočtová hollywoodská komedie. Neexistuje žádná výmluva. Muž dostane mizerné (za kasino mizerné) 4 000 dolarů ve dvou splátkách??! A na to čeká od letošního léta? Toto kasino v Srbsku by nepřežilo ani pět dní, pokud by bylo pozemní (zde hráči nevěří online kasinům, a to je příklad toho, proč tomu tak je). Srbsko v mnoha věcech za světem zaostává, ale co se sázení týče, na planetě jsme bezkonkurenční. A proto je pro mě nepochopitelné, když vidím takové situace. Kasino musí být bezpečné jako banka. Jednou jsem se zeptal manažera místního kasina, proč neexistují žádné bonusy, které nabízejí téměř všechna online kasina. Řekl mi, že nabízejí všechny výplaty 5 minut poté, co o to požádám. A má pravdu. Všechna kasina, která lze bezpečně vyplatit, mají velmi skromné ​​bonusy (bet365, draftkingy, MGM atd.) Čím větší podvod kasina, tím větší bonus. Pointa mého příběhu: zůstaňte tak, jak jste, casinoGuru, přidejte přídomek „na černou listinu" vedle tohoto kasina, nebo to nahlaste soudu v Londýně, na Maltě, v Berlíně... Pomozte těmto podvedeným lidem získat jejich peníze...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkujeme za váš komentář nebo dotaz. Pravdou je, že čekat tak dlouho na peníze rozhodně není v pořádku. Samozřejmě, pokud hráč nic nepokazí, dodržuje všechna pravidla a ověřuje se, taky nechápu, co může tak dlouho trvat. Ale proto existuje naše Centrum pro řešení stížností, protože se snažíme hráčům v podobných situacích pomáhat. Nemůžeme předvídat, jak se některá kasina obecně zachovají v různých situacích.

Někdy mohou do výběrů přijít různé věci, jak jsme byli svědky u tohoto kasina, například dodatečné ověření. Většinou se může stát, že kasino může u hráče něco spustit v systému a oni to ověří a vyžádají si další dokumenty. Dle mého názoru by to ale nemělo trvat tak dlouho a ať už hráč čeká na peníze nebo na ověření, dáváme kasinům na tyto procesy 14 dní.

Myslím, že moc dobře víte, jak pracujeme, mnohokrát jsme si vyměnili názory a nechráníme žádná kasina. Myslím, že v mnoha případech bychom šli proti sobě. Kasino má vysoký bezpečnostní index kvůli různým věcem a pokud se ukáže, že podvádějí hráče nebo neřeší žádné stížnosti, pak bude bezpečnostní index nižší.

Nakonec se domnívám, že procesy výběru nebo ověření by mohly být určitě rychlejší a byl bych rád, kdyby tomu tak bylo, ale na druhou stranu jsem zmínil osvědčený čas, který kasinům také věnujeme. Viděl jsem, že někteří už své peníze dostali a čekají na další a po takové zkušenosti se asi mohou sami rozhodnout, jestli v tom budou hrát dál nebo ne.

To bych k tomu řekl.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file Nový den, stejný příběh.


Automaticky přeloženo:
vladan4053
před měsícem

No vzhledem k tomu, že už nějakou dobu čekáte, už asi víte, jak dlouho to zase může trvat.

Všiml jsem si však, že se vás Kubo na něco ptal ve vaší stížnosti a bylo by dobré mu odpovědět, můžete to udělat?

Automaticky přeloženo:
vladan4053
před měsícem

Slyšeli jste někdy přísloví „dvakrát kousaný, jednou plachý"? Pokud hledáte dobré kasino, doporučuji Angliabet. Výběry ve stejný den a personál jsou úžasné! Spousta roztočení zdarma bez sázky. Doufám, že tentokrát nebudeš muset čekat tak dlouho


Automaticky přeloženo:
boswelkimbo
před měsícem

Děkuji za doporučení :) Zkusím hrát v tom kasinu.

Věřím, že jsou lepší než Chilipstars.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ano, teď budu... Stále čekám na vyplacení "části peněz". Stále se zdržují a každý den dostávám odpověď, že platba bude dnes (nebo zítra) a tak dále...

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před měsícem

Gratuluji k tomuto příspěvku, vše jsi pěkně vysvětlil.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, teď budu... Stále čekám na vyplacení "části peněz". Stále se zdržují a každý den dostávám odpověď, že platba bude dnes (nebo zítra) a tak dále...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vidím, že se případ po odpovědi kasina zkomplikoval. 🤔

Takže, máte pro to prosím vysvětlení? Stále čekáme na vaši odpověď. 🤷‍♀️

Učiňte tak, kdykoli je to možné.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Tohle je nějaký druh surrealismu. Nemohou nic říct v živém chatu, neodpovídají na e-maily, téměř měsíc neověřují můj účet, 2 měsíce nevybírají žádné peníze. Na jiném webu mě moje stížnost obvinila, že jsem profesionální hráč, a to je vše. Co dál, není vůbec jasné a co očekávat.

Automaticky přeloženo:
zaurzaurzaur
před měsícem

Dobrý den.

Mohu si jen představit, jak frustrující to musí být. Byli jste alespoň informováni, že kasino formálně ukončuje váš rozhovor s nimi nebo že vám již nebude odpovídat?

Pokud vím, kasina obvykle přestanou reagovat poté, co zjistí, že hráč je nežádoucí klient, což se může stát z různých důvodů. Zvažte situaci, kdy je hráč považován za odborníka nebo je podezřelý z podvodu v kasinu. V tomto případě je vysoce pravděpodobné, že hráč mnoho podrobností neobdrží a jeho účet bude dočasně uzavřen, dokud nebude vyšetřování ukončeno. Hráčův účet bude uzavřen, komunikace bude zastavena a veškeré související výhry budou zrušeny, pokud bude hráč shledán „vinným".

Proto musí být extrémně matoucí, pokud se kasino domnívá, že běžný hráč je profesionál nebo se pokusil o podvod. Z bezpečnostních důvodů většinou neposkytují mnoho vysvětlení, natož veřejně vystavovat důkazy.


Automaticky přeloženo:
1...15 16 1718
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky