Jen si myslím, že by výběr peněz neměl trvat tak dlouho. Hrál jsem v několika kasinech, jako je mostbet, a výběr je okamžitý.
I just feel that it shouldn't take that long to redeem the money. I've played at several casinos like mostbet and the withdrawal is instant.
Eu só sinto que não deve levar a sim tanto tempo para resgatar o dinheiro já joguei em vários casinos como o mostbet e a retirada e na hora
Zdravím, jaký je prosím váš problém? Psal jsem jinému hráči a ne vám, a protože jste se sem nějak dostal, bylo by hezké popsat situaci.
Taky čekáš na peníze, že? Kasino pro tebe taky dělá check gameplay?
Greetings, what is your problem please? I wrote to another player and not to you and since you somehow got here, it would be nice to describe the situation.
You're also waiting for the money, right? The casino is doing check gameplay for you too?
Ano, mám kolem 3200 eur a zatím nic. Ověření účtu je v pořádku. Mám screenshoty z konverzací. Už jsem měl 1000 eur k výběru a k mému úžasu se mi to na účet vrátilo.
Yes, I have around 3200 euros and so far nothing. The account verification is ok. I have the screenshots of the conversations. I already had 1000 euros to withdraw and to my amazement it came back to the account.
Sim tenho a volta de 3200 e ate agora nada a verificação de conta está ok tenho as prints das conversas ja tinha 1000 euros para levantamento e para o meu espanto voltou para conta
Dobrý večer, šel jsem se podívat na své žádosti o výběr a k mému úžasu všechny peníze z účtu v kasinu zmizely.
Good evening, I went to check on my withdrawal requests and to my amazement all my money had disappeared from the casinia account.
Boa noite meu eu agora a noite fui ver como estava os meus pedidos de levantamentos e para o meu espanto o meu dinheiro todo tinha desaparecido da conta do casinia
Dobře, takže pokud vím, hrajete v kasinu Casinia. Ale nemáte problém s tím, že poskytovatel hry provede kontrolu, že?
Máte problém s výběrem peněz, a tedy i s penězi, které kasino momentálně strhlo z vašeho účtu. Zeptali jste se jich, proč se to stalo? Hráli jste s nějakým bonusem?
Okay, so you play at Casinia Casino from what I gather. But you don't have a problem with the game provider making a check, right?
You have a problem with the withdrawal and therefore with the money that the casino has taken from your account at the moment. Have you asked them why this happened? Did you play with any bonus?
Mám výběr z 14. 5. 2025 v kasinu Casinia a oni mi řekli, že výběry kontrolují jeden po druhém, že na nich usilovně pracují a že co nejdříve budou mé peníze na účtu. Co se s tímto kasinem děje?
I have a withdrawal from 14/5/25 at casinia casino and they tell me that they are checking the withdrawals one by one, and that they are working hard and as soon as possible my money will be in. What is going on with this casino?
Έχω μια ανάληψη από 14/5/25 στο casinia casino και μου λένε ότι ελέγχουν τις αναλήψεις μια μια,και ότι εργάζονται σκληρά και το συντομότερο δυνατό θα μπουν τα χρήματα μου . Τι γίνεται με αυτό το casino?
Ahoj,
Nejsem si jistý/á, jestli znám odpověď, ale možná najdete nějaké podrobnosti v nejnovějších uživatelských recenzích:
"Už dva týdny čekám na výplatu!"
„Pokud vyhrajete 50 eur, vyplatí vám je do 3 dnů. Když vyhrajete velkou částku, vyplacení trvá týdny."
Už jsem provedl několik výběrů a peníze jsem měl na účtu do 48/72 hodin.
Z jednoho okamžiku na druhý neprovádějí platby a odpovědi v chatu říkají, abych poslal e-mail na podporu, já posílám e-maily na podporu a oni říkají, že mají drobná zpoždění.
Posílám další e-maily a oni mi na ně už více než 4 dny neodpovídají.
Kdysi to bylo dobré, teď Casinii nepoužívejte, není spolehlivá.
Zdá se, že se asi před měsícem něco změnilo a některé výběry byly od té doby odloženy. 🙁
Vypadá to ale, že hráči nakonec dostali zaplaceno. Přesto mnozí považují cestu za nepříjemnou.
Hello,
Not sure I have the answer but you may find some details in the latest user reviews:
"I've been waiting for my payout for 2 weeks!"
"If you win 50 euros, they pay out in 3 days. When you win a large amount, it takes weeks to pay out."
!I've already made several withdrawals and had the money in the account in 48/72h.
From one moment to the next they don't make payments and the replies in the chat say to send an email to support, I send emails to support and they say they're having small delays.
I've been sending more emails and they haven't replied to my emails for more than 4 days.
It was good once, now don't use Casinia it's not reliable"
It appears that a month ago or so, something has changed and some withdrawals have been delayed since. 🙁
However, it also looks like the players have been paid eventually. Still, many find the journey unpleasant.
Dobrý den, rád bych získal pomoc nebo alespoň radu, jak dlouho mám čekat na výběr. Můj případ je poměrně neobvyklý; schválení ani zpracování výběru netrvalo dlouho. Výběr jsem provedl v pondělí a dnes, 24. července (o tři dny později), mi ho nejen schválili, ale také zpracovali a "DOKONČILI". Mám screenshoty všech dotazů od prvního dne. Potvrdili, že „PLATBA BYLA PROVEDENA, JEN POTŘEBUJI POČKAT, AŽ JI POTVRDÍ MŮJ POSKYTOVATEL PLATEBNÍCH SLUŽEB – V TOMTO PŘÍPADĚ MOJE BANKA (BBVA PERU)". V podpoře však existují nesrovnalosti. Nejdříve mi řekli, že zůstatek na bankovním účtu byste měli vidět nejpozději v pátek (zítra). Pak mi řekli, že to trvá až 5 dní, že by to mělo být v úterý, a před pár hodinami mi řekli: „Ověřím, zda je to ve schvalovacím řízení" a pak to opravili s tím, že to již bylo zaplaceno. Problém mě docela rozrušil. Stejně tak jsem požádal o informace o transakci, abych se mohl obrátit na svou banku, a oni mi řekli: „TYTO INFORMACE VÁM NEMŮŽEME POSKYTNOUT", takže se ptám, jestli jim mám prostě věřit, a pokud mi banka řekne, že neexistují žádné čekající ani pozastavené transakce, mám bance říct: „Prosím, dejte mi peníze, věřte mi?"
Hello, I would like some help or at least guidance on how long I should wait for my withdrawal. My case is quite unusual; it didn't take long to approve or process the withdrawal. I made the withdrawal on Monday, and today, July 24th (three days later), they not only approved it but also processed it and "FINALIZED" it. I have screenshots of all the queries since day 1. They have confirmed "THE PAYMENT HAS BEEN MADE, I JUST NEED TO WAIT FOR MY PAYMENT PROVIDER - IN THIS CASE MY BANK (BBVA PERU) - TO PROOF IT. However, there are inconsistencies in support. First they told me that you should actually see your balance in your bank account on Friday (tomorrow) at the most. Then they told me it takes up to 5 days, it should be there on Tuesday, and a few hours ago they told me "I will verify that it is in the process of being approved" and then they rectify it saying that it has already been paid. The issue has me quite upset. Likewise, I requested information about the transaction so I could consult my bank and they told me "WE CANNOT GIVE YOU THAT INFORMATION" so I wonder if I should just believe them and if my bank tells me that there are no pending or held transactions, should I tell my bank: "please give me my money, believe me?"
Hola quisiera que me ayuden o al menos me orienten sobre cuánto tiempo deberia esperar mi retiro. Mi caso es bastante particular no se han tardado en aprobar el retiro ni en procesarlo. El lunes realicé el retiro y hoy 24 de julio (3 días después) no solo lo aprobaron sino tambien lo procesaron y "FINALIZARON". Tengo capturas de todas las consultas desde el día 1. Me han confirmado "EL PAGO SE HA REALIZADO SOLO FALTARIA ESPERAR QUE MI PROOVEDOR DE PAGOS - EN ESTE CASO MI BANCO (BBVA PERU) - LE EVIDENCIE. Sin embargo, hay inconsistencias en soporte. Primero me dijeron efectivamente el viernes (mañana) como maximo deberias ver tu saldo en tu cuenta bancaria. Luego me dijeron tarda hasta 5 días el martes deberia estar. y hace unas horas me dijeron "verifico que esta en proceso de ser aprobado" y luego se rectifica diciendo que ya se ha pagado. El tema me tiene bastante disgustado. Asimismo, solicite informacion de la transaccion para poder consultarle a mi banco y me dijeron "NO PODEMOS DAR ESA INFORMACIÓN" entonces me pregunto solo debo creerles y si mi banco me dice que no hay ninguna operacion pendiente o retenida yo debo decirle a mi banco: "por favor dame mi dinero creeme?"
Hej, podle toho, co popisuješ, si nemyslím, že máš nějaké potíže.
Pokud na výběr peněz čekáte jen pár dní, řekl bych, že je to v kasinech docela běžné.
Skutečnost, že vám podpora pořád dává různé informace, je trochu překvapivá. Často mám pocit, když hráči zmiňují podobné situace, jako by podpora ani nevěděla, co se děje.
Pokud však byl váš výběr schválen a zpracován, je jen otázkou času, než své peníze obdržíte. Pokud jste použili bankovní převod, může to trvat až 5 dní, jak vám sdělili.
Takže bych asi zkusil počkat 5 pracovních dnů a uvidět, co se stane a jestli do té doby peníze dostanete.
Myslíš, že to zvládneš? 🙂
Hey, I don't think you're in any trouble yet based on what you're describing.
If you're only waiting a few days to cash out, I'd say that's pretty common in casinos.
The fact that the support keeps giving you different information is a bit surprising. I often get the feeling when players mention similar situations as if support doesn't even know what's going on.
However, if your withdrawal has been approved and processed, then it's only a matter of time before you should get your money. If you used a bank transfer, it can take up to 5 days as they told you.
So I guess I would try to wait 5 working days and see what happens and if you get the money by then.
Do you think you can handle it? 🙂
Moc děkuji. Počkám těch 5 dní a pokud ne, podám stížnost. Moc děkuji!
Thank you very much. I'll wait the 5 days and if not, I'll file a complaint. Thank you very much!
Muchas gracias si espérare los 5 dias y caso contraeio pondre una queja. Muchas gracias!
Ohledně Casinia... Taky jsem před časem zveřejnil komentáře, protože po titánském boji s výběrem 500 € jsem to nemohl udělat téměř měsíc a nakonec jsem byl hodně naštvaný. Ale teď všemu moc dobře rozumím. Není to jen jedno online kasino; je jich mnoho, všechna vlastněná stejnou společností, ale s různými rozhraními nebo obrazovkami. Všechna mají licenci na Curaçao, Nizozemské Antily. Neplatí daně v žádné evropské zemi ani nepodléhají kontrole úřadů. Mohou dělat cokoli a hráč může jen přijít a plakat na fóra. A není to tak, že by vám neplatili, ale musíte jim rozumět: protože existuje mnoho kasin a stejní zaměstnanci, když hráč požádá o výběr, zařadí ho do fronty a v tu chvíli jich mohou být tisíce, kteří o to požádali v jiných kasinech. Protože je spravuje hrstka lidí, trvá jejich vyřízení nejméně 14 dní. Na rozdíl od jakéhokoli španělského kasina nebo sázkové kanceláře, která vyplácí téměř okamžitě, u těchto to může trvat 20-30 dní. Nebo prostě nezaplatit. Nic s tím nenaděláte tím, že půjdete na policii. Nejsou ve Španělsku, i když předstírají, že ne. Ano, přidělí vám manažera, který vám volá ze španělského mobilu a mluví správně španělsky. Požádají vás, abyste si otevřeli chat na Telegramu, abyste si mohli pohodlněji povídat. Všimnete si, že je to vždycky ta samá osoba, i když si v každém kasinu otevřete účet. Léta jsem prováděl studii a předával ji ministerstvu financí. Je to povinnost občanů. Jsou to piráti. Neustále vás obtěžují propagačními akcemi a i když si účet zavřete, dostáváte e-maily od jiných kasin s jinými jmény. V poslední době vás klamou stránkami jako Corgibet.es, ale okamžitě vás přesměrují na Spinmama.com, další z jejich kasin na Curaçau. Mohou tam být desítky různých jmen, ale jsou stejná a nejsou španělská. Když vám strhávají peníze z karty, objeví se jména jako LOAOAR, INTRDR atd. Vždycky jiné, aby se nedaly dohledat. Nejlepší na tom je, že můžete jít do své banky a požádat o vrácení peněz, které jste tam vložili, protože nemohou prokázat, že na španělském území působí legálně. Je to podvod a banka vám peníze vrátí. CASINIA, SPINMAMA, JOKER8, CORGIBET.ES, HIGHBET a mnoho dalších.
About Casinia... I also posted comments a while ago because after a titanic struggle to cash out €500, I couldn't for almost a month and ended up very angry. But now I understand everything very well. It's not just one online casino; there are many, all owned by the same company but with different interfaces or screens. They are all licensed in Curacao, Netherlands Antilles. They don't pay taxes in any European country, nor are they subject to the control of the authorities. They can do all kinds of things, and all the player can do is come and cry on the forums. And it's not that they don't pay you, it's that you have to understand them: since there are many casinos and the same employees, when a player requests a withdrawal, they put them in the queue, and at that point there may be thousands who have requested it at other casinos. Since they are managed by a handful of people, it takes at least 14 days to deal with them. Unlike any Spanish casino or betting house, which pays almost instantly, these can take 20-30 days. Or simply not pay. You can't do anything by going to the police. They're not in Spain, even if they pretend not to. Yes, they assign you a manager who calls you from a Spanish cell phone, speaking correct Spanish. They ask you to open a Telegram chat to talk more comfortably. You'll notice it's always the same person, even if you open an account at every casino. I conducted a study for years and passed it on to the Treasury. It's a duty as citizens. They're pirates. They keep harassing you with promotions, and even if you close your account, you receive emails from other casinos with different names. Lately, they've been deceiving you with sites like Corgibet.es, but they immediately redirect you to Spinmama.com, another of their Curacao casinos. There may be dozens of different names, but they're the same and they're not Spanish. When they charge your card, names like LOAOAR, INTRDR, etc. appear. Always a different one so they can't be traced. The best part is that you can go to your bank and claim a refund for what you deposited there, since they can't prove they operate legally in Spanish territory. It's a fraud, and the bank will refund your money. CASINIA, SPINMAMA, JOKER8, CORGIBET.ES, HIGHBET, and many others.
Sobre Casinia... Yo puse también comentarios hace tiempo porque después de una lucha titánica por cobrar 500€ no pude en casi un mes y acabé muy enfadado. Pero ahora lo comprendo todo muy bien. No es un sólo casino online, son muchísimos, todos del mismo propietario pero bajo distintas interfaces o pantallas. Todos ellos tienen licencia de Curacao, Antillas Holandesas. No tributan al fisco de ningún país europeo ni por supuesto están sujetos al control de las autoridades. Las pueden hacer de todos los colores y el jugador lo único que puede hacer es venir a llorar a los foros. Y no es que no te paguen, es que hay que entenderles: al ser muchos casinos y los mismos empleados, cuando un jugador pide retirar fondos, lo ponen a la cola de todos y en ese momento puede haber miles que lo hayan solicitado en los otros casinos. Como lo llevan un puñado de personas tardan mínimo 14 días en ocuparse de ellos. A diferencia de cualquier casino o casa de apuestas española, que paga casi instantáneamente, estos pueden tirarse 20-30 días. O directamente no pagar. No puedes hacer nada yendo a la policía. No están en España a pesar de que lo aparenten. Sí, te asignan un gestor que te llama desde un móvil español y hablando un correcto español. Te pide que para hablar más cómodamente abras un chat en Telegram. Notarás que siempre es la misma persona, aunque te abras la cuenta en todos los casinos. Hice un estudio durante años y se lo pasé a Hacienda. Es un deber como ciudadanos. Son piratas. No dejan de acosarte con promociones y aunque cierres la cuenta te llegan mails con otros casinos con otros nombres. Últimamente te engañan con sitios como Corgibet.es pero inmediatamente te redirigen a Spinmama.com, otro de sus casinos de Curacao. Pueden ser docenas de nombres diferentes, pero son los mismos y no son españoles. Cuando te hacen cargo en tu tarjeta salen nombres como LOAOAR, INTRDR, etc. Siempre uno diferente con la finalidad de que no se les pueda rastrear. Lo mejor de todo es que podéis ir a vuestro banco y reclamar que os reintegren de vuelta lo que habéis metido allí, ya que ellos no pueden demostrar que operan legalmente en territorio español, luego es un fraude y entonces el banco os devolverá el dinero. CASINIA, SPINMAMA, JOKER8, CORGIBET.ES, HIGHBET, y muchos otros
Ahoj!
Moc děkuji za sdílení vašich zkušeností, příspěvky jako ten váš jsou přesně důvodem, proč tato komunita existuje. Podrobnosti, které poskytujete, jsou nesmírně důležité, protože pomáhají ostatním hráčům pochopit rizika ještě předtím, než vůbec uvažují o vkladu. Přesně takové informace se snažíme shromažďovat a sdílet, takže váš příspěvek se k tomu perfektně hodí.
Samozřejmě, pokud se někdy setkáte s konkrétním a aktuálním problémem, například s problémem s výběrem, který není jen otázkou nepochopení pravidel, pak můžeme někdy překročit rámec teorie. V mezích našich možností se na věc můžeme aktivně podívat a zjistit, zda můžeme s něčím pomoci.
Ještě jednou díky, že jste si udělali čas na sestavení tohoto článku, opravdu to všem pomáhá zůstat lépe informovanými.
Hi!
Thanks a lot for sharing your experience, posts like yours are exactly why this kind of community exists. The details you provide are super important, because they help other players understand the risks before even thinking about depositing. That’s exactly the kind of insight we try to collect and share, so your contribution fits perfectly.
Of course, if you ever encounter a specific and current issue, for example a withdrawal problem that isn’t just a matter of misunderstanding the rules, that’s where we can sometimes step beyond theory. Within the limits of what’s possible on our side, we can actively look into it and see if there’s anything we can do to help.
Again, thanks for taking the time to put this together, it really helps everyone stay more informed.
Dobrý den, v tomto kasinu jsem vložil peníze pomocí FunID a teď, když chci vybrat peníze, zobrazí se mi zpráva „Výplaty jsou blokovány"?!
Normálně můžu s FunID vybírat přímo pomocí čárového kódu a teď si nemůžu vybrat peníze? Co je tohle za podvod?
Hello, I deposit in this casino with FunID and now if I want to withdraw there is a message 'Payouts are blocked' ?!
Normally with FunID I can withdraw directly with Barcode and now I can not withdraw my money? What is this for a scam shit?
Ahoj, asi by bylo nejlepší nejdřív zjistit v kasinu, proč to není možné. Ptal ses jich, proč to nemůžeš udělat? Jsou všechny tvé výběry zablokované a nemůžeš si vybrat žádným způsobem, nebo to není možné jen přes FunID?
Hi, it would probably be best to first find out from the casino why this is not possible. Have you asked them why you can't do this? Are all your withdrawals blocked and you can't withdraw using any method, or is it only not possible for FunID?
Ano, mám, živý chat tam jako vždy nepomůže a dává pouze standardní odpovědi. Teď mi přišel e-mail, že se mám ověřit. Žádné ověření ale nebylo aktivováno a můj účet stále zobrazuje zprávu: „Vypadá to, že se ověřovat nemusíte, užijte si hraní." Ale 1. pokud jste propojili kasino ve skupině s FunID, nemusíte se ověřovat, protože se inzerují jako partneři a vyplácejí přímo, protože už jste u FunID ověřeni. Toto už normálně fungovalo v 6-7 dalších kasinech ve skupině. A 2. živý chat mi také právě napsal, že systém říká, že se nemusím ověřovat. Ale já dostanu e-mail, kde mi říkají, abych se ověřil?! Kasino ani neví, co chce nebo co dělá... Obávám se, že mi prostě zablokují výběr a zablokují mě, pořád to samé s těmito nechutnými, špinavými kasiny Rabidi.
Myslel jsem, že FunID vyřeší problém kasinové skupiny s podvody, ale pořád to běží.
Yes I do, the live chat there is no help as always and only gives standard answers, I have now received an email saying I should verify myself. But no verification has been activated and my account still says 'It looks like you don't need to verify, have fun playing'. But 1. if you have connected a casino in the group with FunID you do not have to verify yourself because they advertise themselves as partners and pay out directly because you are already verified with FunID. This has already worked normally at 6-7 other casinos in the group. And 2. the live chat also just wrote to me that the system says I do not have to verify myself. But I get an email telling me to verify myself?! The casino doesn't even know what it wants or what it's doing... I'm afraid they will simply block my withdrawal and block me, always the same shit with these disgusting, filthy Rabidi casinos.
I thought FunID would solve the casino group's fraud problem, but it just keeps going.
Ja habe ich, der LiveChat dort ist wie immer keine Hilfe und gibt nur Standardantworten, ich habe jetzt eine Mail bekommen wo drin steht ich solle mich verifizieren. Es wurde aber keine Verifikation freigeschaltet und auf meinem Konto steht immer noch 'Wie es aussieht brauchen sie sich nicht verifizieren, viel Spaß beim Spielen'. Aber 1. muss man sich wenn man ein Casino der Gruppe mit FunID verbunden hat nicht verifizieren, weil sie damit werben Partner zu sein und direkt auszahlen weil man schon bei FunID verifiziert ist. Das hat auch bei 6-7 anderen Casinos der Gruppe bereits normal geklappt. Und 2. hat mir eben der LiveChat ebenfalls geschrieben, dass im System steht das ich mich nicht verifizieren muss. Per Mail bekomme ich aber gesagt ich solle mich verifizieren?! Das Casino weiß doch selbst nicht was es will und macht..ich befürchte sie sperren einfach meine Auszahlung und werden mich sperren, immer dieselbe Scheiße mit diesen widerlichen Drecks Rabidi Casinos.
Ich dachte per FunID hat man das Problem mit dem Betrug der Casinogruppe los, aber es geht einfach weiter..
Pokud vám nikdo nemůže poskytnout relevantní informace z kasina a tvrdí si protichůdné věci, můžete u nás podat stížnost.
Pokud jste neporušil žádná pravidla, nechápu, proč byste neměl dostat své peníze.
Nejvíc mě zajímá, jestli budeš muset projít ověřením a poskytnout kasinu dokumenty, nebo to na základě FunID nebude nutné.
V každém případě, pokud vám systém kasina neumožňuje nahrát žádné dokumenty, taky nevím, co mám dělat. Zvlášť když to neví ani chat.
Jak jsem řekl, pokud to bude přetrvávat, můžete podat stížnost a my se vám pokusíme pomoci.
If no one can provide you with relevant information from the casino and they are saying contradictory things, then you can file a complaint with us.
If you haven't broken any rules, I don't see why you shouldn't get your money.
I am most interested in whether you will have to go through verification and provide the casino with documents, or whether this will not be necessary based on FunID.
In any case, if the casino system does not allow you to upload any documents, I would not know what to do either. Especially since even the chat doesn't know.
As I said, if this persists, you can file a complaint and we'll try to help.
Už jsem otevřel případ, díky.
Ano, se skupinou Rabidi Casino je to pořád stejné. Snaží se své zákazníky oškubat a používají nejrůznější triky, aby jim zabránili ve výplatě! Nikdy předtím jsem nic takového nezažil. Mohl bych vložit tisíce eur, ale výběry (i přes FunID) jsou prostě blokovány.
Rozhodně jsem neporušil žádná pravidla, jako obvykle jsem vyhrál skutečné peníze a
I've already opened a case, thanks.
Yes, it's always the same with the Rabidi Casino group. They try to rip off their customers and use all sorts of tricks to prevent them from paying out! I've never experienced anything like that before. I could deposit thousands of euros, but withdrawals (even via FunID) are simply blocked.
I definitely did not break any rules, I had a hit in real money as normal and
Habe bereits einen Fall aufgemacht, Danke.
Ja es ist immer dasselbe mit der Rabidi Casino Gruppe, die versuchen ihre Kunden zu verarschen und mit allen Tricks nicht zum Auszahlen zu bringen! Sowas hatte ich aber noch nie, ich könnte tausende € einzahlen aber Auszahlungen (sogar per FunID) werden einfach blockiert..
Regeln habe ich auf jeden Fall nicht gebrochen, ich habe ganz normal im echten Geld einen Hit gehabt und
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.