Hej. Vždy rádi pomůžeme.
Přemýšleli jste však o vstupu do tohoto kasina?
Doufám, že jsi vzal v úvahu to, co napsal Jaro ve svém příspěvku.
Hey. We're always glad to help.
Were you thinking of joining this casino, though?
I hope that you took into consideration what Jaro wrote in his post.
Campeonbet mě podvedl o 300 EUR. Neustále mi posílají nabídky na sázky zdarma a nejrůznější bonusy a když jsem použil poslední a vyhrál, tak mi z účtu odstranili všechno kromě vkladu a řekli mi, že nemohou prozradit, jaké pravidlo jsem porušil a jak se mu v budoucnu vyhnout. Jen mi řekli: „Pokud uděláte tyto věci, o kterých vám neřekneme, znovu vám odebereme vaši výhru."
Campeonbet scammed me of 300 EURO. They are constantly sending me offer for free bets and all kinds of bonuses and when I used the last one and won they removed everything from my account except for my deposit and told me they cannot disclose what rule I broke and how to avoid breaking it again in the future, just told me "If you do this things which we are not going to tell you what it is, we are going to remove your winnings again".
Ahoj, asi by bylo dobré zjistit, co jsi porušil, když jsi hrál s bonusem. Přečetl sis podmínky, abys věděl, nebo abys mohl zkusit zjistit, co se mohlo stát?
Prosím, ukaž mi, s jakým bonusem jsi hrál, třeba něco společně vymyslíme.
Hráči často porušují pravidlo maximální sázky, protože si neuvědomují, že existuje maximální výplata a podobně.
Hi, it would probably be good to find out what you broke when you were playing with the bonus. Did you read the terms and conditions so you know or can try to find out what might have happened?
Please show me what bonus you were playing with, maybe we can figure something out together.
Players often break the max bet rule, not realizing that there is a maximum cashout and so on.
Když jsem poprvé použil jeden z jejich bonusů, porušil jsem pravidlo maximální sázky a s tím jsem byl naprosto v pohodě. Odpověděl jsem jim, že to byla moje chyba a nemám s tím problém. Mluvím o bonusu za sportovní sázení, ale pravidla jsou upřímně řečeno docela přímočará. Přikládám zde obrázek e-mailové nabídky a sázek, které jsem po přijetí bonusu provedl, a vy mi řeknete, jestli vidíte, jaké pravidlo jsem porušil. Ptal jsem se jich mnohokrát a oni stále odpovídají, že nemohou zveřejnit přesný důvod, jen citují velkou část svých podmínek, od používání VPN až po zasílání padělaných dokumentů a spolupráci se sázkovými syndikáty, a je na vás, abyste se rozhodli, kterou si vyberete. Tento víkend mi poslali další nabídku a já se zeptal - Zabavíte mi znovu peníze, pokud tuto nabídku přijmu? A oni řekli: "Jen když znovu porušíte pravidla." A já se zeptal: "Které pravidlo, abych věděl, že ho nemám porušovat?" A oni v podstatě řekli: "Nemůžeme vám říct, které pravidlo." Je to jako dialog z komedie. Nelíbí se jim, když zákazníci využívají bonusy, a přesto mi neustále bombardují e-mailový účet bonusovými nabídkami a v podstatě mě prosí, abych vkládal peníze, hrál kasinové hry a sázel na sport. Nedává to smysl. Přitahují lidi, jako jsem já, kteří rádi utrácejí kasinové peníze (myslím, že to je celý smysl dávání bonusů a sázek zdarma, že?!) a poté, co vás nalákají, použijí své vágní Obchodní podmínky, aby vám odepřeli všechny vaše výhry, včetně těch, které jste získali z vlastních peněz. Ale vy v CasinoGuru to moc dobře víte, viděl jsem, že jste lidi varovali před nekalými podmínkami, ale pro mě už bylo pozdě. Nakonec dodám, že můj problém je s Campeonbet i Evobet, oba patří do stejné společnosti a zabavili mi mé výhry a poslali mi o tom e-maily přesně ve stejnou dobu. Campeonbet mi vzal 400 eur, které jsem vyhrál ve finále Superpoháru UEFA s jejich sázkou zdarma o 100 eurech. Na Evobetu jsem využil stejnou nabídku a NIC NEZVÍTAL. Pak jsem vsadil s vlastním vkladem a vyhrál jsem asi 140 EUR, které mi vzali, což dává ještě menší smysl než to, co udělal Campeonbet. 



The first time I used one of their bonuses I broke the max bet rule and I was totally ok with that. I replied to them that it was my mistake and I have no problem with it. I am talking about Sports betting bonus, but the rules are pretty straight forward honestly. I will attach here an image of the email offer and the bets I made after accepting the bonus and you tell me if you can see what rule did I break. I asked them many many times and they keep replying that They can't disclose the exact reason, they just quote a huge section of their Terms ranging from using VPN to sending forged documents and working with betting syndicates and its up to you to decide which one to pick. This weekend they sent me another offer and I asked - Are you going to confiscate my funds again if I accept this offer and they said "Only if you break the rules again" and I asked "Which rule so I know not to break it?" and they pretty much said "We can't tell you which rule". Its like a dialogue out of a comedy movie. They do not like when customers use bonuses yet they keep bombarding my email account with bonus offers basically begging me to deposit and play casino games and bet on sports. It makes no sense. They attract people like me who like spending casino money (I mean, thats the whole point of giving people bonuses and free bets, isnt it?!) and after they lure you in, they use their vague Terms and Conditions to deny you all your winnings, including those made with your own money. But you at CasinoGuru know that very well, I saw that you warn people against unfair terms, but it was too late for me. Finally I will add, my issue is with both Campeonbet and Evobet, they both belong to the same company and they confiscated my winnings, sending me emails about it in exactly the same time. Campeonbet took 400 euro which I won on the UEFA Super Cup final with their 100 EURO Free bet. On Evobet I used the same offer and won NOTHING. Then I proceeded to bet with my own deposit, and won around 140 EURO, which they took away which makes even less sense than what Campeonbet did. 



Campeonbet a všechny jejich sesterské stránky mi pořád posílají bonusy a dokonce chtějí, abyste je použili vícekrát, ale pravděpodobně vás budou obviňovat ze zneužití bonusu, pokud to uděláte.

Campeonbet and all their sister sites keep sending me bonuses and they even want you to use them multiple times but they will probably claim bonus abuse if you do it

Je asi těžké říct, co se z toho mohlo stát. Z toho, co jsem viděl, se mi nezdá, že by se něco mohlo rozbít.
Zeptám se, jestli jste si náhodou nárokoval oba bonusy, které ukazujete na dvou screenshotech, a oba jsou aktivní.
Na základě e-mailu od kasina se mi zdá, že měli podezření na nějaké zneužití bonusů, nebo že jste si možná otevřeli více účtů a bonus si vzali, nebo něco jiného. Na základě toho, co jsem viděl v podmínkách, jste podmínky zřejmě splnili.
Kasina vám samozřejmě často neřeknou, co jste porušili, aby se ochránila, což je docela běžné, a sdělí vám pouze základní pojmy.
Z toho si ale můžete odvodit, zda jste použili VPN nebo podobné věci, které tam popisovali. Rád bych vám řekl, že se vám pokusíme pomoci, ale sportovní sázení nespadá do naší pravomoci, respektive nemáme žádné odborníky v této oblasti, a proto bychom takové případy nemohli objektivně rozhodovat.
Můžu vám však poskytnout několik odkazů, které by vám mohly pomoci.
Zkuste se na ně podívat a podat tam stížnost, myslím, že se dozvíte víc.
Najdete je zde:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Doufám, že se to vyřeší a ujasní, a pokud zjistíte něco nového, dejte mi vědět.
Držím palce. 🤞
Oh, it's probably difficult to tell what might have happened from this. From what I've seen, it doesn't seem to me that anything could be broken.
I'll ask if you happened to claim both bonuses that you show in the two screenshots and both are active.
Based on the email from the casino, it seems to me that they suspected some kind of bonus abuse, or that you might have opened multiple accounts and taken the bonus, or something else. Based on what I saw in the terms and conditions, you apparently fulfilled the conditions.
Of course, casinos often don't tell you what you violated in order to protect themselves, which is quite common, and they only share the basic terms with you.
However, you can deduce from this whether you used a VPN or similar things that they described there. I would like to tell you that we will try to help you, but sports betting does not fall under our scope of authority, or rather, we do not have any experts in this field and therefore we would not be able to decide such cases objectively.
However, I can provide you with a few links that might be able to help you.
Try looking at them and filing a complaint there, and I think you will find out more.
You can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope it gets resolved and sorted out, and if you find out anything new, I would like you to let me know.
I'm keeping my fingers crossed.🤞
Nabídka je jednorázová sázka zdarma s docela přímočarými podmínkami – vyberte si sport a kurz 5,00 nebo méně, takže to moc prostoru pro „zneužití" nenechává. Mám účet u Campeonbet a Evobet, jsou to sesterské stránky, ale koneckonců se jedná o dvě různé stránky a nikde v jejich podmínkách není uvedeno, že nemůžete mít účet u všech. Nepoužívám VPN, protože žiji v zemi, kde je u nich akceptováno otevření účtu a využívání jejich bonusů a nabídek (pro některé země jsou omezené, přestože si u nich můžete otevřít účet). Nemám více účtů, mám jen jeden. V roce 2025 si nemyslím, že se s takovými věcmi vyhnete. Také CasinoGuru a další podobné stránky jsou plné stížností na ně ze stejného důvodu s odkazem na stejné podmínky, takže to není nic zvláštního, je to u nich vlastně docela standardní praxe.
Prosím, řekněte mi, kam vám můžu poslat soukromé zprávy, abych vás mohl informovat o tom, co se děje s mými dvěma případy.
The offer is a one-time free bet with pretty straight forward terms and conditions - pick a sport and odds of 5.00 or less, it does not really leave much room for "abuse". I have an account with Campeonbet and Evobet, they are sister sites but they are two different sites after all and no where in their Terms does it say that you cannot have an account with all of them. I do not use a VPN because I do live in a country that is accepted by them to open an account and use their bonuses and offers (they are restricted for some countries despite the fact that you can open an account from them). I do not have multiple accounts, I have only 1. In 2025 I do not believe you can get away with such things. Also CasinoGuru and other similar sites are filled with complaints towards them for exactly the same reason, quoting the same Terms, so its not something strange it actually is a pretty standard practice by them.
Please tell me where can I send you private messages so I can keep you updated on what is happening with my 2 cases.
Chápu, i mně to připadá jako něco, co by se nezneužívalo, ale pokud si kasino myslí něco jiného, a zvláště pokud nevíme přesně, co to je, můžeme jen hádat. Každopádně se sem můžete vrátit a podělit se o to, co jste zjistili, zde na našem fóru. Neváhejte o tom napsat do tohoto vlákna.
To by se mohlo v určitém okamžiku hodit i ostatním hráčům.
Budu ti vděčný/á.
Doufám, že se vše vyřeší.
I understand, it also seems to me like something that wouldn't be abused, but if the casino thinks otherwise, and especially if we don't know exactly what it is, we can only guess. In any case, you can come back here and share what you've figured out here on our forum. Feel free to write about it in this thread.
It might be useful to other players at some point.
I'll be grateful to you.
Hope everything will be resolved.
Campeonbet již nemá licenci na Curaçau. Dostal jsem e-mail, že nyní působí pod licencí Anjouan Internet Gaming License. Je to potvrzeno i na jejich webových stránkách. Jejich sesterské stránky stále podléhají licenci Curaçaa.
Campeonbet is no longer licensed in Curacao, I received an email that they now operate under the Anjouan Internet Gaming License. It is confirmed on their website as well. Their sister sites are still under Curacao licenses
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.