FórumKasinaBoomerang.Bet Casino - všeobecná diskuze

Boomerang.Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od RS200
|
6323 zobrazení 49 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
Jaro
před 12 měsíci

Děkuji za přehrání.

Pevně doufám, že se to všechno vyřeší. Ale teď stále čekám....

Automaticky přeloženo:
lola12
před 12 měsíci

Vím, že čekání je někdy nepříjemné, zvlášť když jde o peníze, ale nic jiného dělat nemůžeme. Doufám, že to všechno dobře dopadne.

Každopádně se stále snažíte o této situaci komunikovat s kasinem nebo vám jen stále říkají, abyste kontaktovali banku?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ano, napsali v 1 e-mailu, aby kontaktovali moji banku, ale banka tvrdí, že to s nimi nemá nic společného. Okamžitě jsem se podíval na Boomerang.Bet

A převedli mé peníze zpět na můj herní účet, takže jsem musel podat novou žádost o výběr.

Čekám, až bude můj výběr schválen podruhé, jeho stav je na mém herním účtu stále zmrazený.

Takže teď nevím, jestli vůbec dostanu své peníze z Boomerang.Bet

Automaticky přeloženo:
lola12
před 12 měsíci

Když jste výběr zadávali podruhé, zadali jste stejnou platební metodu jako poprvé? Nezkoušeli jste se zeptat kasina, jaký by byl nejlepší způsob výběru, pokud byste měli poprvé problémy?

Každopádně, jak jsem řekl, stížnost je ve fázi vyřizování a uvidíme, kam se náš tým dostane. Doufám, že se to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Použil jsem stejnou platební metodu, kterou jsem použil při vkladu, protože nebylo možné zvolit alternativní metodu.

Poprvé měli technické problémy s touto metodou, ale protože pro mě nebylo možné zvolit alternativní metodu, pouze tu metodu, se kterou jsem provedl vklady.

Před pár minutami jsem od nich dostal e-mail o úspěšném výběru. Ale to se stalo už dvakrát, takže tomu věřím, až když uvidím peníze na svém bankovním účtu.

Jediná věc, kterou jsem jim poslal e-mailem, pokud jsem měl úspěšný výběr, proč se moje historie transakcí vyprázdnila na můj herní účet? Neexistuje vůbec žádná transakce ohledně 240 eur?

Automaticky přeloženo:
lola12
před 12 měsíci

Jsem rád, že výběr byl vyřízen!

Na transakční historii doporučuji zeptat se kasina – znovu. Není v našich silách to zjistit vaším jménem.

Vraťte se však s vysvětlením; mohlo by se to ostatním nějak hodit.👍

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Stále čekám na své peníze od Boomerang.Bet, protože jsem od nich nedostal žádné peníze na svůj bankovní účet.

Trvá to tak dlouho, že opravdu nevím, jestli od nich někdy dostanu své peníze.

Automaticky přeloženo:
lola12
před 11 měsíci

Chápu, že to rozhodně není příjemné, ale budete muset být trpěliví, i když to nerad říkám. Uvidíme, kam se dostanete se svou otevřenou stížností, a doufejme, že náš tým to vyřeší.

Každopádně, zkusili jste se zeptat kasina, jak dlouho by mělo trvat, než se vám ozvou, když jste před 4 dny napsali, že váš výběr byl úspěšný?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ano Na můj dotaz ohledně výběru dnes odpověděli, že žádost o výběr byla předána poskytovateli plateb ke zpracování.

Zpracování poskytovatelem plateb může trvat 1–14 pracovních dnů.

Takže musím počkat a uvidím...

Automaticky přeloženo:
lola12
před 11 měsíci

No, alespoň je tu aktualizace. Tak uvidíme, jak to celé dopadne a až peníze dostanete. Určitě nám dej vědět, jak to jde. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky