před rokem
Děkuji za přehrání.
Pevně doufám, že se to všechno vyřeší. Ale teď stále čekám....
Thank you for your replay.
I realy hope it all will get resolved. But now i am still waiting....
0
Děkuji za přehrání.
Pevně doufám, že se to všechno vyřeší. Ale teď stále čekám....
Thank you for your replay.
I realy hope it all will get resolved. But now i am still waiting....
Vím, že čekání je někdy nepříjemné, zvlášť když jde o peníze, ale nic jiného dělat nemůžeme. Doufám, že to všechno dobře dopadne.
Každopádně se stále snažíte o této situaci komunikovat s kasinem nebo vám jen stále říkají, abyste kontaktovali banku?
I know that waiting is sometimes unpleasant, especially when money is involved, but there is nothing else we can do. I hope it will all turn out well.
Anyway, do you still try to communicate with the casino about this situation or do they just keep telling you to contact the bank?
Ano, napsali v 1 e-mailu, aby kontaktovali moji banku, ale banka tvrdí, že to s nimi nemá nic společného. Okamžitě jsem se podíval na Boomerang.Bet
A převedli mé peníze zpět na můj herní účet, takže jsem musel podat novou žádost o výběr.
Čekám, až bude můj výběr schválen podruhé, jeho stav je na mém herním účtu stále zmrazený.
Takže teď nevím, jestli vůbec dostanu své peníze z Boomerang.Bet
Yes they wrote in 1 mail to contact my bank but bank say its nothing to do with them.I sould chek out drectly with Boomerang.Bet
And they transfered my money back on my game acount so i had to do a new withdrawal request.
I am sill waiting to my withdrawal to get approved on second time its still in status frozen on my gameaccount.
So i dont now if i get my money at all from Boomerang.Bet
Když jste výběr zadávali podruhé, zadali jste stejnou platební metodu jako poprvé? Nezkoušeli jste se zeptat kasina, jaký by byl nejlepší způsob výběru, pokud byste měli poprvé problémy?
Každopádně, jak jsem řekl, stížnost je ve fázi vyřizování a uvidíme, kam se náš tým dostane. Doufám, že se to brzy vyřeší.
When you entered the withdrawal for the second time, did you enter the same payment method as the first time ? Didn't you try to ask the casino what would be the best way to withdraw if you had problems first time ?
Anyway, as I said, the complaint is in the settlement stage and we'll see where our team gets to. I hope it will be resolved soon.
Použil jsem stejnou platební metodu, kterou jsem použil při vkladu, protože nebylo možné zvolit alternativní metodu.
Poprvé měli technické problémy s touto metodou, ale protože pro mě nebylo možné zvolit alternativní metodu, pouze tu metodu, se kterou jsem provedl vklady.
Před pár minutami jsem od nich dostal e-mail o úspěšném výběru. Ale to se stalo už dvakrát, takže tomu věřím, až když uvidím peníze na svém bankovním účtu.
Jediná věc, kterou jsem jim poslal e-mailem, pokud jsem měl úspěšný výběr, proč se moje historie transakcí vyprázdnila na můj herní účet? Neexistuje vůbec žádná transakce ohledně 240 eur?
I used the same payment method which i used to deposit because there was not possible to choose alternativ method.
The first time they had a tecknical issues with that method but as it was not possible to choose for me alternative method only that method with wich i made my deposits.
Just few mnutes ago i got an emai, from them about successful withdrawal. But that has happend bifore so i belive it only when i see the money on my bank account.
The only thing i mailed to them if i had a successful withdrawal why my transaction history i emty at my game account? There is no transactions regards 240eur at all?
Jsem rád, že výběr byl vyřízen!
Na transakční historii doporučuji zeptat se kasina – znovu. Není v našich silách to zjistit vaším jménem.
Vraťte se však s vysvětlením; mohlo by se to ostatním nějak hodit.👍
I'm glad the withdrawal was settled!
For the transaction history, I recommend asking the casino - again. It is not within our power to find out on your behalf.
Come back with the explanation, though; it might prove handy to others somehow.👍
Stále čekám na své peníze od Boomerang.Bet, protože jsem od nich nedostal žádné peníze na svůj bankovní účet.
Trvá to tak dlouho, že opravdu nevím, jestli od nich někdy dostanu své peníze.
I am still waiting for my money from Boomerang.Bet because i didn't get any money from them on my bank account.
It takes so long i really don't know if i ever get my money from them.
Chápu, že to rozhodně není příjemné, ale budete muset být trpěliví, i když to nerad říkám. Uvidíme, kam se dostanete se svou otevřenou stížností, a doufejme, že náš tým to vyřeší.
Každopádně, zkusili jste se zeptat kasina, jak dlouho by mělo trvat, než se vám ozvou, když jste před 4 dny napsali, že váš výběr byl úspěšný?
I understand that it is certainly not pleasant but you will have to be patient even though I dislike to say it. We'll see where you get with your open complaint and hopefully our team can work this out.
Anyway, did you try to ask the casino how long it should take them to get back to you when you wrote 4 days ago that your withdrawal was successful ?
Ano Na můj dotaz ohledně výběru dnes odpověděli, že žádost o výběr byla předána poskytovateli plateb ke zpracování.
Zpracování poskytovatelem plateb může trvat 1–14 pracovních dnů.
Takže musím počkat a uvidím...
Yes They answerd today on my question about withdrawal that withdrawal request has been forwarded to the payment provider for processing.
Processing by the payment provider may take up to 1-14 bussines days.
So i just have to wait and see...
No, alespoň je tu aktualizace. Tak uvidíme, jak to celé dopadne a až peníze dostanete. Určitě nám dej vědět, jak to jde. Budu čekat.
Well, at least there's an update. So we'll see how it all turns out and when you get your money. Be sure to let us know how it goes. I'll be waiting.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.