Je mi líto, že to říkám, ale pokud jde o stížnosti , poskytujeme kasinům celých 14 dní na vyplacení výher.
Ano, je to docela dlouhá doba. Na druhou stranu by v tomto časovém rámci měla slušná kasina vyřešit každý běžný problém, který hráči brání v přijímání peněz.
Proto doufám, že toto kasino udělá vše, co je v jeho silách, aby peníze poslalo okamžitě. Můžete požádat o potvrzení transakce? Chci říct, jen pro jistotu, že převod byl proveden.
Když už jsme u toho, jakou možnost platby jste prosím použili?
I'm sorry to say that, but when it comes to complaints, we provide casinos with 14 full days to pay out the winnings.
Yeah, it is quite a long time. On the other hand, within this time frame, decent casinos should clear out every common sort of issue that prevents the player from receiving money.
Thus, I hope this casino will do everything within its power to send the money immediately. Can you perhaps ask for the transaction confirmation? I mean, just to be sure the transfer was done.
Speaking of which, what payment option did you use, please?
Automaticky přeloženo: