FórumKasinaBoomerang.Bet Casino - všeobecná diskuze

Boomerang.Bet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od RS200
|
6324 zobrazení 49 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Boomerang.Bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Mají s tímto kasinem problémy i ostatní hráči?

Před týdnem jsem provedl výběr a stále nezaplatili a každý den mají jiné výmluvy.

Také když tam zkontroluji licenci, říká „není platná"

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, můj příteli, mám také problémy s tímto kasinem, provedl jsem vklad před 5 dny a stále nemám peníze na svém zůstatku, podpora řekla, že na tyto peníze musíte čekat minimálně 7 dní. 7 dní? Je to bláznivé. A toto kasino není licencováno, podpora uvedla, že má licenci. Ale možná mě moje oči lžou.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
KeanBatey
před rokem

7 dní na to, aby peníze dorazily na váš účet, je opravdu šílené. Na Trustpilot.com je mnohem více stížností

Doufejme, že mají tyto problémy, protože jsou nové kasino a oni to vyřeší a my brzy dostaneme své peníze.

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

file

file

Od mého vkladu uplynulo 7 dní, na mém zůstatku nejsou žádné peníze a kasino vždy říká to samé, musím ještě chvíli počkat.

Automaticky přeloženo:
KeanBatey
před rokem

Kterého poskytovatele plateb jste použili? Možná je to možnost zkusit kontaktovat přímo poskytovatele plateb.

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

file

Myslím, že Wlpay, ale web wlpay.io mi nefunguje, možná tento web nefunguje nikomu.

Automaticky přeloženo:
KeanBatey
před rokem

Na svém přehledu vkladů v kasino peněžence můžete kliknout na "detaily" z vašeho vkladu (jsou v tomto přehledu zobrazeny vklady?) a můj říct "Nodapay" (ale také se podívejte na "Wlpay" na stránce vkladu).

Na tvém místě bych jim oběma poslal e-mail.

Nodapay; support@naudapay.com

Wlpay; info@wlpayments.com tel:+31 (0) 858769806


filefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Mají s tímto kasinem problémy i ostatní hráči?

Před týdnem jsem provedl výběr a stále nezaplatili a každý den mají jiné výmluvy.

Také když tam zkontroluji licenci, říká „není platná"

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Licence je platná.

file

Stačí použít správnou ověřovací pečeť umístěnou na webových stránkách kasina.

file

Každopádně, jaké „výmluvy" jste zatím slyšeli?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, můj příteli, mám také problémy s tímto kasinem, provedl jsem vklad před 5 dny a stále nemám peníze na svém zůstatku, podpora řekla, že na tyto peníze musíte čekat minimálně 7 dní. 7 dní? Je to bláznivé. A toto kasino není licencováno, podpora uvedla, že má licenci. Ale možná mě moje oči lžou.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino je licencováno. Zaměřil bych se však na 7denní období, které jste zmínil. Nějaké konkrétní vysvětlení pro to?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Na svém přehledu vkladů v kasino peněžence můžete kliknout na "detaily" z vašeho vkladu (jsou v tomto přehledu zobrazeny vklady?) a můj říct "Nodapay" (ale také se podívejte na "Wlpay" na stránce vkladu).

Na tvém místě bych jim oběma poslal e-mail.

Nodapay; support@naudapay.com

Wlpay; info@wlpayments.com tel:+31 (0) 858769806


filefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

díky za kontakty, zkusím zavolat, napsat mail.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Licence je platná.

file

Stačí použít správnou ověřovací pečeť umístěnou na webových stránkách kasina.

file

Každopádně, jaké „výmluvy" jste zatím slyšeli?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Používám správnou ověřovací pečeť umístěnou v kasinu. Moje webová adresa je úplně stejná jako vaše. Možná mi to ukazuje „neplatí", protože jsem holandský hráč? (a licence neplatí v Nizozemsku)

Už je to 9 dní od mého odstoupení od smlouvy a slyším omluvy z technických problémů a několikrát to zítra dostanete a teď říkají, že musím počkat.

Když se podíváte na trustpilot, jsou tam desítky lidí se stejnými problémy.

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

Ahoj,

Nikdy jsem neslyšel, že by to mělo takto fungovat, ale hlavně bych rád potvrdil, že kasino nemá licenci v Nizozemsku. Je však běžné, že zrcadlové stránky kasina se zdají být nelicencované, zatímco hlavní URL zobrazuje správný výsledek. Chápu, že je to velmi matoucí, ale může to tak být.

Co když má poskytovatel plateb kasina skutečně technický problém? To by znamenalo, že musíte počkat, mám pravdu? 🙁 Doufejme, že peníze brzy přijdou. Pokud budete mít potíže déle než dalších 5 dní, reklamace vyřídí stížnost.

Automaticky přeloženo:
KeanBatey
před rokem

Vážený KeanBatey,

Je nám velmi líto, že jste měli negativní zkušenost s naším kasinem.

Prosíme vás, abyste nás kontaktovali prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu, znovu zkontrolujeme případ s vaším vkladem, obvykle pokud máme nějaké zpoždění při připsání vkladů, tyto případy jsou vyřešeny do 48 hodin, takže je zvláštní, že váš problém je po týdnu nevyřešeno.

Děkujeme za zpětnou vazbu a těšíme se na další spolupráci.

S přátelským pozdravem

Tým Boomerang.bet

Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

Vážený RS200,

Nějakou dobu jsme měli problém s výběry bankovním převodem, kvůli technickým problémům na straně poskytovatele platby jsme to částečně vyřešili, pokud vaše žádost o výběr ještě nebyla zpracována, počkejte prosím ještě chvíli, v případě žádost o výběr bude zrušena, vytvořte si prosím nový výběrem jiného způsobu výběru prostředků (například kryptoměny). Za tuto situaci se omlouváme a jsme připraveni vám jako omluvu nabídnout 50 zatočení zdarma.

Děkujeme za zpětnou vazbu a těšíme se na další spolupráci.

S přátelským pozdravem

Tým Boomerang.bet

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkoušel jsem výběr kryptoměn.

Mají stejné technické problémy.

Je neuvěřitelně těžké provést výběr na této stránce.

A opravdu snadno provést vklad.

Automaticky přeloženo:
Ww2023
před rokem

Ahoj, co se týče vašeho výběru, podařilo se vám vybrat nebo ještě ne? Určitě není nic příjemného, pokud se vyskytnou technické problémy, ale bohužel někdy takovou situaci nezvládnete.

Každopádně počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, stále čekám na 3 výběry.

Pošlou mi e-mail, že to bude trvat 2 dny nebo trochu déle.

Takže pár dní počkám.

Pozdravy.


Automaticky přeloženo:
Ww2023
před rokem

Děkuji za aktualizaci. Takže zatím budeme muset počkat a uvidíme, jestli své peníze dostanete. Až to uděláte, mohl byste nás prosím aktualizovat? 🙂

Doufám, že to bude co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
před rokem

stále žádný výběr. čeká už více než týden. můj výběr stále čeká. zůstávají velmi vágní prostřednictvím e-mailu a živého chatu.


Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky