Ahoj,
Nikdy jsem neslyšel, že by to mělo takto fungovat, ale hlavně bych rád potvrdil, že kasino nemá licenci v Nizozemsku. Je však běžné, že zrcadlové stránky kasina se zdají být nelicencované, zatímco hlavní URL zobrazuje správný výsledek. Chápu, že je to velmi matoucí, ale může to tak být.
Co když má poskytovatel plateb kasina skutečně technický problém? To by znamenalo, že musíte počkat, mám pravdu? 🙁 Doufejme, že peníze brzy přijdou. Pokud budete mít potíže déle než dalších 5 dní, reklamace vyřídí stížnost.
Hello,
I never heard that it should work like this, but most importantly, I'd like to confirm the casino is not licensed in the Netherlands. It is common, though, that mirror casino pages seem to be unlicensed while the main URL shows the proper result. I understand it is very confusing, but that could be the case.
What if the casino's payment provider truly has a technical issue? That would mean you need to wait, am I correct? 🙁 Let's hope the money comes soon. If you struggle longer than another 5 days, the complaint handler will step in through the complaint.
Automaticky přeloženo: