DomůFórumKasinaBoomerang-Bet Casino - všeobecná diskuze

Boomerang-Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

13 977 zobrazení 113 odpovědí |
před rokem
|
12 3 4...6
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Nech toho, příteli, jak jsem již řekl, Guru, který sponzoruje nebo je sponzorován těmito kasiny, nikdy nepůjde ve prospěch hráče, ale bude se snažit kasina bránit tvrzením, že máte smůlu, nebo že nechápete, jak funguje dynamika her, RTP nebo VOTALITY, zkrátka celková odpovědnost za sázení nebo nesázení v kasinech, která označí, je jen a jen vaše a tím to končí.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Všechno jsem si sepsal... a podal jsem stížnost... Mluvím s podporou, která mi každý den říká, že nic jiného neříká...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Z naší strany zde nevidím žádnou stížnost, ale doufám, že se vám vše brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zavřeli mi účet... Nemůžu se ani přihlásit... buď mi to píše, že mám špatné heslo, nebo že se provádí kontrola... Můžu říct jednu věc, že ​​se tu bavíme o běžném podvodu... zdaleka to není bumerang, stalo se to už mnohokrát a byla to moje chyba, že jsem tam dal peníze...

Automaticky přeloženo:
Hondasvtecs
před 7 měsíci

V tomto případě byste měli skutečně podat stížnost, aby náš tým mohl záležitost prošetřit.

Jinak by pouhé psaní o tom tady na fóru nepomohlo situaci vyřešit, víš?

Zde je odkaz .

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můj účet je pod kontrolou už přes týden.

Je někdo z vás ve stejné situaci, nebo jste se ocitli ve stejné?

V tomto ohledu bych ocenil jakoukoli pomoc.

Automaticky přeloženo:
camaleonrojoafricano
před 7 měsíci

Ahoj, mohl bys mi také říct, proč tomu tak je? Vysvětlili ti to v kasinu? Hrál jsi s vysokou částkou, nebo jsi hrál s bonusem? Ptal ses jich, kdy by mělo být vyšetřování ukončeno?

Automaticky přeloženo:
camaleonrojoafricano
před 7 měsíci

Odeslal(a) jste prosím všechny potřebné dokumenty? Jsou ve vašem účtu nějaké informace o procesu ověření?

Nejlepší způsob, jak zjistit, co se děje, je určitě kontaktovat podporu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ne, ale kupodivu se mi totéž stalo i s jinými kasiny vlastněnými stejným majitelem. Myslím, že jsem byl přidán na nějakou černou listinu.

Ohledně doby trvání mi bylo řečeno, že ji nelze určit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Poslal jsem všechny dokumenty a oni mi řekli, že mě budou kontaktovat. To se stalo 7. května a já stále čekám.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ne, ale kupodivu se mi totéž stalo i s jinými kasiny vlastněnými stejným majitelem. Myslím, že jsem byl přidán na nějakou černou listinu.

Ohledně doby trvání mi bylo řečeno, že ji nelze určit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Procházíš ověřováním, takže bych tomu asi dal ještě pár dní a uviděl, co ti kasino vrátí. Možná je to nutné a pokud procesem projdeš bez problémů, budeš v pořádku.

Pokud se nic nezmění a kasino vám nedá vědět, neváhejte mě kontaktovat. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Prozatím si nedělám starosti.

Zveřejnil jsem to s cílem shromáždit informace a zjistit, zda se ve stejné situaci nacházejí nebo byli i jiní lidé.

Automaticky přeloženo:
camaleonrojoafricano
před 7 měsíci

Jasně, to je docela přirozené, jen jsme se chtěli ujistit, že víme, v jaké situaci se nacházíte, abychom věděli, jestli potřebujete pomoc, nebo jestli je to prozatím normální a počkáme.😉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jiné kasino mi po ověření všech detailů a tvrzení, že mám závislost, uzavřelo účet. Nechali si ale více než 20 000 eur z výher. Je to frustrující.

Automaticky přeloženo:
Pixel10
před 4 měsíci

Mohu se ale zeptat, proč by to říkali? Zmínil jste se někdy předtím o nějaké závislosti?

Doufám, že se náš tým brzy bude moci spojit s kasinem ohledně vaší stížnosti , abychom se o této situaci dozvěděli více.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nic jsem nezmínil. Jeden z tvých přátel se o to už stará. Doufám, že to vyjde! Díky!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už mi pomáhají, Domeniko, doufám, že ano, ale Boomerang Bet Casino mi nedovolí vybrat si velkou částku peněz a zablokovalo mi účet s tvrzením, že jsem závislý na hazardních hrách, jen proto, že už mě nebaví, že nedostávám zaplaceno. Stalo se to už někomu? Věřím, že tato stránka můj problém vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už jsem podal stížnost a čekám.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tohle všechno je nesmírně frustrující a vím, že to chápete. Má někdo v tomto kasinu problém?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už jsem podal stížnost a čekám.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, stížnost ohledně tak delikátní záležitosti může nějakou dobu trvat, tak co kdybyste se zkusil trochu rozptýlit? Nemusíte se bát, protože pokaždé, když se ve stížnosti stane něco důležitého, budete o tom informován. Představuji si, že to pro vás musí být náročná situace.

Pokud si chcete povídat více, budeme tu pro vás. Je to samozřejmě na vás.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Moc děkuji! Je opravdu těžké vidět, jak máte uzavřený účet se všemi penězi na něm a potřebujete je na dovolenou. Je také těžké si představit, že se stále dokola opakují stejné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.