DomůFórumKasinaBoomerang-Bet Casino - všeobecná diskuze

Boomerang-Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od mulven
|
2 585 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Romi

ne, nejedná se o můj výběr, nikdy jsem tyhle problémy neměla.. taky přemýšlím, že bych požádala o kompenzaci... od 18. listopadu čekám na finanční oddělení..

Automaticky přeloženo:
Romi

ano, převody byly odeslány, revolut, moje banka, ale říká, že nevidí žádné příchozí převody...

Od 18. listopadu čekám, myslím, že budu žádat i o odškodnění...

Automaticky přeloženo:
sonoio09

Počkejme si tedy ještě pár dní, zda dojde k nějaké změně.

co říkáš?

Pokud do pondělí nebude nic nového, podejte stížnost zde a náš tým zasáhne.


Automaticky přeloženo:
Romi

mám otestovat toto kasino? Jsem trochu zvědavý


Automaticky přeloženo:

mám otestovat toto kasino? Jsem trochu zvědavý


Automaticky přeloženo:

Nedávno jsem vyzkoušel kasino a brzy se podělím o podrobnou recenzi. Tato kontrola pokryje celý proces, včetně vkladu, ověření ID a výběru.

Doposud jsem zaznamenal jeden negativní problém: některé hry se občas pokazí a zamrznou během roztočení. Jakmile k tomu dojde, nebude možné hru znovu otevřít.

file


Obrátil jsem se na zákaznickou podporu (CS) a oni mi doporučili zkusit to znovu po 24 hodinách. Jejich vysvětlení bylo, že poskytovatel hry zažívá pomalé doby zpracování mezi otočeními. Zkoušel jsem však jinou hru od stejného poskytovatele a fungovala naprosto v pořádku.


Zde je zajímavý detail: Vyhrál jsem 200 $ na jedno otočení, po kterém následoval mix výher a proher. Pak jsem spustil speciální funkci roztočení a hra najednou zamrzla.


file

Automaticky přeloženo:
petitgamer

Vidím, že jste byli velmi nedočkaví! Děkuji za tuto upoutávku. Těšíme se na plnou verzi. 🚀


Automaticky přeloženo:

Vidím, že jste byli velmi nedočkaví! Děkuji za tuto upoutávku. Těšíme se na plnou verzi. 🚀


Automaticky přeloženo:

recenze odeslána.

kopii zveřejním také na důvěryhodném pilotovi 🙂

Automaticky přeloženo:
petitgamer

Určitě se na to podíváme. Pokud je to tak informativní jako všechny vaše doposud, myslím, že to bude pro hráče užitečné.

Takže děkuji.

Pokud jde o to, co jste popsali v předchozím příspěvku, zkusili jste to o den později, jak podpora navrhovala? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro

ano, ale byla to ztráta času.

Automaticky přeloženo:
petitgamer

Takže stále stejné problémy a nic se nezměnilo a pořád mrzne? 😕

Automaticky přeloženo:
sonoio09

Dostali jste své peníze zpět?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky