Zrušili můj výběr a nechali můj účet bez prostředků, neposkytli vysvětlení, nic, poslal jsem veškerou dokumentaci ... toto kasino je podvod, prosím, potřebuji pomoc s nahlášením
They canceled my withdrawal and left my account without funds, they do not give an explanation, nothing, I sent all the documentation ... this casino is a scam, please I need help to report it
Cancelaron mi retiro y dejaron sin fondos mi cuenta no dan un explicación nada envie toda la documentación ....es una estafa este casino porfavor necesito ayuda para denunciar
Ahoj Tuneme,
je smutné slyšet o vaší zkušenosti. Hlavu vzhůru 🙂, pomůžeme vám vyřešit váš problém. Za prvé vidím, že se toto kasino snaží řešit stížnosti. Mají také hodnocení 7,3 , což znamená dobrou pověst na našem webu. Také vidím, že jste již podal stížnost . Držím palce. 🤞
Hello Tunember,
it is sad to hear about your experience. Keep your head up 🙂, we'll help you solve your problem. First of all, I see this casino is trying to solve complaints. They also have a rating of 7.3, which means a good reputation on our website. I also see that you have already filed a complaint. I keep my fingers crossed. 🤞
Děkuji . Doufám, že můj případ bude vyřešen co nejdříve, cokoliv budete potřebovat, dejte mi vědět, abych mohl poslat...
Thank you . I hope my case is resolved as soon as possible, anything you need let me know so I can send...
Gracias . Espero que se resuelva mi caso lo más pronto posible cualquier cosa que necesite me lo hace saber para enviar ....
Dobrý den...vložil jsem s následujícím bonusem...nikdy jsem neporušil obchodní podmínky. Vždy jsem hrál pod 4000 clp za hru..Roolover jsem dodržel díky maximální výhře, která mi poskytl slot...Zeptal jsem se v chatu, všechno bylo Dobře Poslal jsem veškerou svou dokumentaci ... vše bylo v pořádku ... a Dostal jsem zprávu, že jsem porušil podmínky, stáhli mi všechny výhry plus body, prakticky všechno...příčina je neoprávněná, protože jsem podmínky nikdy neporušil
..procházím vážným psychologickým problémem, protože jsem strávil 2 dny tím, že jsem vyřadil rollover s nízkými sázkami, ztratil jsem spoustu času ...můžete si ověřit tu informaci ....prosím vás, prosím, pomozte mi, jsem velmi špatný pro tuto situaci ...podvádíte mě boocasino zneužívají práva spotřebitelů a peníze lidí naléhavě potřebuji vaši pomoc.. pokud to bude možné, půjdu do televize požádat o pomoc Jsem psychicky nemocný Potřebuji, abyste mi pomohli vybrat peníze ... udělám vše pro to, aby byl můj případ zveřejněn v mé zemi a dostal se na mezinárodní úrovni, aby se tyto věci nestaly nikomu jinému
Boocasino mě podvádí, prosím, potřebuji pomoc
Hello...I deposited with the following bonus...I never violated the terms and conditions. I always played under 4000 clp per play..I complied with the roolover thanks to a max win that gave me a slot...I asked in chat everything was Well I sent all my documentation ... everything was correct ... and I got a message saying that I violated the terms and conditions, they withdrew all the winnings plus the points, practically everything ... the cause being unjustified since I never violated the terms and conditions
..I am going through a serious psychological problem since I spent 2 days taking out the rollover with low bets I lost a lot of time ...you can verify that information ....I ask you please help me I am very bad for this situation ...you are scamming me boocasino they are abusing consumer rights and people's money I need your help urgently.. if possible I will go to television to ask for help I am psychologically ill I need you to help me withdraw my money ... I will do everything possible to make my case public in my country and reach out internationally so these things don't happen to anyone else
Boocasino is scamming me I need help please
Hola ...deposite con el siguiente bono ...nunca viole los términos y condiciones siempre jugué bajo los 4000 clp por jugada ..cumplí con el roolover gracias a un max win que me dio una slot...pregunte en chat todo estaba bien envié toda mi documentación ...todo correcto ..y me lleha un mensaje diciendo que viole los términos y condiciones me retiraron todas las ganancias mas los puntos todo prácticamente ...siendo injustificado la causa ya que nunca viole lls términos y condiciones
..estoy pasando por un problema sicologicamnete grave ya que estuve 2 dias sacando el rollover con apuestas bajas perdí mucho tiempo ...puede verificar esa información ....lo pido porfavor ayúdenme estoy muy mal por esta situacion ...me esta estafando boocasino están abusando de los derechos del consumidor y del dinero de las personas necesito urgente de su ayuda..si es posible iré a la televisión a pedir ayuda estoy mal sicologicamnete necesito que me ayude a retirar mi dinero ...are todo lo posible por hacer mi caso publico en mi país y llegar internacionalmemte para que no sucedan estas cosas a nadie más
Boocasino me esta estafando necesito ayuda porfavor
Ahoj Tuneme,
jak jsem řekl v našem předchozím rozhovoru, hlavu vzhůru, každý problém se dá nějak vyřešit. Držím palce 🤞, abyste svou situaci vyřešili. Každá situace má své řešení a my uděláme maximum pro vyřešení vašeho problému. Vidím, že jste stížnost již podal. Kdykoli budete potřebovat cokoliv dalšího, neváhejte nás kontaktovat. 🙂 🙏
Hello Tunember,
as I said in our previous conversation, keep your head up, every problem can be solved somehow. I have my fingers crossed 🤞 for you to solve your situation. Every situation has its own solution and we will do our best to solve your problem. I see you have already submitted the complaint. Whenever you will need anything else, don't hesitate to contact us. 🙂 🙏
Ahoj.
Zkontrolovali jsme vaši stížnost, abychom zjistili, zda je zatím vše v pořádku. Zdá se, že jste odeslali související e-maily, které jste dostali z kasina, zpracovateli stížností, to je dobře. Bez spolupráce bychom se daleko nedostali.
Neváhejte nás čas od času aktualizovat zde na fóru, abychom mohli zůstat snadno v kontaktu. 🙏
Hello there.
Checked your complaint to find out whether all seems to be alright so far. Seems you sent related emails you got from the casino to the complaint handler, that's good. We would not get far without collaboration.
Feel free to update us from time to time here on the forum, so we can stay in touch easily. 🙏
Stále jsem neobdržel zprávy o případu... ale co vím je, že tady v mé zemi toto kasino podvedlo mnoho lidí a tito 3 kasina klasifikovali jako podvody...boocasino Bcasino a galaxyno
I still haven't received news about the case... but what I know is that here in my country this casino has scammed many people and they have classified those 3 casinos as scams...boocasino Bcasino and galaxyno
Aún no recibo noticias sobre el caso ..pero lo que se que acá en mi país este casino a estafado a muchas personas y tienen calificado a esos 3 casinos como scam ...boocasino Bcasino y galaxyno
Mohl byste se laskavě uklidnit a počkat, prosím? Pokud zkontrolujete stížnost, uvidíte, že časovač neskončil.
Umím si představit, že jsi teď naštvaný, ještě počkejte na aktualizaci, prosím. V současné době je tolik otevřených stížností, mnoho hráčů je ve stejné situaci. Týmy neustále dělají maximum, i když jak vidíte, čekání je nutné.🙏
Chcete se vyjádřit ke Galaxyno? Udělej to tady, prosím
Would you kindly calm down and wait, please? If you check the complaint, you'll see the timer has not run off.
I can imagine you're mad now, still wait for the update, please. There are so many open complaints at the moment, many players are in the same situation. The teams are constantly doing their best, though as you can see waiting is necessary.🙏
Care to comment about Galaxyno? Do that here, please
Dobrý den, dobré odpoledne. Dnes vám chci říct o své zkušenosti v konkrétním kasinu, ale musíte být opatrní, protože je to skupina kasin, která NEPLATÍ. Dělají vše pro to, aby našli problém a nezaplatili, první je, že vám dají 5 dní na ověření a trvá jim více než 7 dní, než vám odpoví, zadáte peníze virtuální peněženkou a poté vás požádají o kreditní karty, banku účty a další věci, dokonce i Požádali mě o selfie s mým dokumentem a mluvím o BOO CASINO. Kasino je vlastněno a provozováno společností Green Feather Online, takže buďte opatrní, aby všechna kasina v této skupině dělala totéž s vámi
Hello, good afternoon. Today I come to tell you about my experience in a particular casino, but you have to be careful because it is a group of casinos that DO NOT PAY. They do everything possible to find a problem and not pay, the first is to give you 5 days to verify and they take more than 7 days to answer you, you enter money with a virtual wallet and then they ask you for credit cards, bank accounts and other things, even a They asked me for selfies with my document and I'm talking about BOO CASINO. The Casino is owned and operated by Green Feather Online so be careful that all casinos in that group do the same to you
Hola buenas tardes hoy vengo a contar mi experiensa en un casino en particular pero hay que tener cuidado porque es un grupo de casinos que NO PAGAN. Hacen todo lo posible para encontrarte un problema y no pagar, la primera es darte 5 dias para verificar y tardan mas de 7 dias en contestarte, ingresas dinero con billetera virtual y despues te piden tarjetas de credito, cuenta bancaria y demas cosas, hasta una selfis con mi ducumento me pidieron y estoy hablando de BOO CASINO. El Casino es propiedad de y operador por Green Feather Online asi que tengan cuidado que en todos los casinos de ese grupo te hacen lo mismo
Takže jste úspěšně prošli ověřením, prosím?
So, have you successfully passed the verification, please?
Ne proto, že mi zrušili účet, ale nechali mě provést vklad
Not because they canceled my account, but they did let me make a deposit
No porque me dieron de baja la cuenta, peeo si me dejaron depositar
OK.
Dříve jste zmínili všechny dokumenty, o které jste byli během ověřování požádáni, a proto se domnívám, že jste vložili, hráli, vyhráli a poté odeslali žádost o výběr, což spustilo proces ověření. Sleduji prosím správně?
Aktualizuji svůj dotaz - prošli jste ověřením? Řekl bych, že pro uzavření účtu musí být nějaký důvod.
Každopádně vklady nekontrolují kasina, dělají je dobrovolně hráči. Možná ještě úplně nerozumím problematice - klidně vysvětlete, pokud chcete.
Ok.
You previously mentioned all those documents you were asked for during the verification, hence I believe you deposited, played, won, then submitted the withdrawal request, which triggered the verification process. Am I following correctly, please?
I'll update my question - did you pass the verification? There must be a reason for the account closure, I'd say.
Anyway, deposits are not controlled by the casinos, they are voluntarily made by players. Maybe I do not yet fully understand the issue - feel free to explain if you like.
Příteli, nehrajte v boocasinu, jsou to šmejdi, jejich politika je jim velmi nakloněna, hledejte spolehlivější stránku, betano 1xbet atd... a hůř, tihle lidé, kteří s nimi spolupracují, bych se styděl přidružená společnost zneužívající sázkové kanceláře
Friend, do not play in boocasino, they are scoundrels, their policies are very favorable to them, look for a more reliable page, betano 1xbet, etc... and worse, these people who work with them, I would be ashamed to be an affiliate of an abusive bookmaker
Amigo no juegues en boocasino son unos sinvergüenzas sus políticas son muy favorables a ellos busca una página más confiable betano 1xbet etc...y peor esta gente que trabaja con ellos a mi me daría vergüenza ser afiliado de una casa de apuestas abusadora
Poslal jsem vám všechny odpovídající dokumenty, doklad totožnosti, řidičský průkaz, potvrzení o kreditní kartě pro ověření adresy (ačkoli dokument a karta ji již mají), selfie s dokumentem v ruce, zachycení vkladu neteller a zachycení mého účtu a oni uzavřel s tím, že jsem v regionu, který nemají povoleno provozovat. Ale moje otázka zní, proč mi dovolí vkládat, když toto kasino nefunguje v mém regionu? Nebo dokonce proto, že mi dovolili otevřít si účet?
I sent you all the corresponding documents, identity document, driving license, credit card receipt to verify address (although the document and card already have it), selfie with the document in hand, capture of the neteller deposit and capture of my account and they closed it saying that I am in a region that they are not allowed to operate. But my question is, why do they let me deposit if that casino doesn't operate in my region? Or even because they let me open an account?
Les envie todos los documentos correspondiente, documento de identidad, carnet de consucir, resibo de tarjeta de ceedito para verificar direccion( aunque ya el documente y el carnet lo tienen), selfi con el documento en mano, captura del deposito de neteller y captura de mi cuenta y me la cerraron diciendo que eatoy en una region que ellos no estan permitidos operar. Pero mi pregunta es ¿porque me dejan depositar Si ese casino no opera en mi region ? O incluso porque me dejan abrir una cuenta ?
Mohl bys mi prosím odpovědět na otázku? Protože bez toho, abych věděl, zda jste prošli KYC nebo další informace, těžko dokážu odhadnout, co kasino zamýšlí udělat.
Jde o to, že pokud vám kasino umožní zaregistrovat se a vložit pomocí vašich skutečných a pravdivých osobních údajů – včetně země bydliště, v případě, že vyhrajete oprávněně, měli byste mít také možnost vybrat, pokud se vám podařilo projít ověřením, vaše herní historie je v pořádku , a tak dále.
Jak vidím, v recenzi jsou hráči z Argentiny vítáni a přijímáni. Tak odkud jsi, prosím tě?
Could you answer my question, please? Because without knowing whether you've passed the KYC or further information, I can hardly guess what the casino intends to do.
The point is if the casino allows you to register and deposit using your real and true personal details - country of residence included, in case you win legitimately you should also be allowed to withdraw if you managed to pass the verification, your gaming history is ok, and so on.
As far as I can see, in the review, players from Argentina are welcomed and accepted. So, where are you from, please?
vůbec jsem nelhal. Dal jsem zemi Argentinu. Teď mám na vás otázku. Jste zaměstnancem skupiny těchto kasin?
I did not lie at all. I put Argentina country. Now I have a question for you. Are you an employee of the group of those casinos?
Yo no menti en nada. Puse pais argentina. Ahora te hago una pregunta a vos. Vos sos una empleada del grupo de esos casino ?
Myslím, že jsi úplně nepochopil můj předchozí příspěvek. 🙁
Neřekl jsem, že jsi lhal.
Řekl jsem: podle naší recenze byste měli být mezi přijatými hráči, protože Argentina se zdá být přijata.
Dodatečně jsem se vás zeptal na zemi vašeho bydliště. Dělá to z vás lháře? Ne, není, protože nemám ponětí, odkud jsi, odhadoval jsem to podle nastavení vašeho profilu. Dokud nejsme kasino, také neověřujeme naše členy, proto jsem se vás zeptal. 🙂
Takže, co se děje?
Samozřejmě nepracuji pro žádné kasino.
Každopádně, co KYC, je to v pořádku?
I believe you didn't fully understand my previous post. 🙁
I didn't say you lied.
I said: according to our review, you should be among the accepted players because Argentina seems to be accepted.
I additionally asked you about your country of residence. Does this make you a liar? No, it doesn't because I have no clue where you're from, I was guessing based on your profile settings. As long as we are not a casino, we also do not verify our members, hence I asked you. 🙂
So, what's the matter?
Of course, I don't work for any casino.
Anyway, what about the KYC, is it ok?
Přestaňte obhajovat toto kasino, jasně, že jsou to podvodníci a perou peníze....a nejstrašnější je, že nikdo nic nedělá...Podávám hromadnou žalobu proti těmto zločincům, budou mi muset zaplatit ano nebo ano...je to již hodně jako kasino, které jasně udržuje zisky hráčů, které mohou provozovat, je podvod
Stop defending this casino, clearly they are scammers and they launder money....and the most terrible thing is that nobody does anything...I'm making a class action against these criminals, they're going to have to pay me yes or yes...it's already much as a casino that clearly keeps the profits of the players can be operating is a fraud
Dejen de defender a este casino claramente son estafadores y lavan dinero ....y lo más terrible que nadie hace nada ...estoy haciendo una demanda colectiva a estos delincuentes me van a tener que pagar si o si ....ya es mucho como puede estar funcionando un casino que claramente se queda con las ganancias de los jugadores es un fraude
Jsou to podvodníci...musíme je odsoudit a oni platí zisky, je nás postiženo mnoho, jasně, že jsme více než 1000 lidí, že kasino by už nemělo fungovat a že tyto zločince nikdo nehájí
They are scammers...we must denounce them and they pay the profits, there are many of us affected, clearly we are more than 1000 people that the casino should not work anymore and that nobody defends these criminals
Son estafadores...hay que denunciar y que paguen la ganancias somos muchos los afectados claramente somos más de 1000 personas que el casino a estafado no debería funcionar más y que nadie defienda a estos delincuentes
Jsou to podvodníci, neplatí, musíte je kolektivně odsoudit, postižených je více než 1000 lidí... musíte vytvořit skupinu a přimět je zaplatit najednou
They are scammers, they don't pay, you have to denounce them collectively, there are more than 1,000 people affected... you have to form a group and make them pay at once
Son estafadores no pagan hay que denunciar en forma colectiva son más de 1000 personas afectadas...hay que hacer un grupo y que paguen de una vez
Nebraňte těmto zlodějům, tito zločinci padnou jeden po druhém... v jednotě je síla a v tomto zasraném kasinu je mnoho postižených podvody
Do not defend these thieves, these criminals will fall one by one... there is strength in unity and there are many affected by scams in this shitty casino
No defiendan a estos ladrones van a caer uno por uno estos delincuentes ... la unión hace la fuerza y son muchos los afectados por estafa en este casino de mierda
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.