před 2 měsíci
To znamená, můžete to ukázat tady? Omlouvám se, nejsem si jistý. Pokud však můžete, vložte jej.
Meaning, you can show it here? I'm sorry, I'm not certain. If you can, however, please paste it.
0
To znamená, můžete to ukázat tady? Omlouvám se, nejsem si jistý. Pokud však můžete, vložte jej.
Meaning, you can show it here? I'm sorry, I'm not certain. If you can, however, please paste it.
Dobrý den, píšu, abych vysvětlil svůj případ v kasinu boo, ukázalo se, že jsem neměl to potěšení hrát, pouze jsem zadal, proč jsou to série kasin, která jsou propojena nebo bratři, kteří jsou kolem 4 nebo 4 kasin, které podle mého názoru je rozdíl v názvu Vzhledem k tomu, že vám nabízejí stejné bonusy a akce a výstřely zdarma, pak pokud jste v jednom a dají vám otočení zdarma, jsem si jistý, že budete mít další 4, pokud se zaregistrujete na další stránky. Měl jsem jeden, do kterého jsem vložil zálohu, ostatní hráli jen své rány. zdarma, ale jaké bylo moje překvapení, že v jedné z těch bezplatných her jsem začal vyhrávat a nashromáždil částku kolem 300 mexických pesos, z čehož mám pocit, že z toho můžu dostat víc Investoval jsem o 100 víc a podařilo se mi vydělat 700 pesos, dosáhl jsem víc, ale Rozhodl jsem se hrát více her, abych věděl, která mi dává nejvíce možností, a rozhodl jsem se zůstat na 700, nakonec jsem měl asi 1500, ale udělal jsem špatný tah, aniž bych věděl, které tlačítko jsem stiskl v bingu, a prohrál jsem téměř 500, ale můj cíl byl již splněn a našel jsem hru, která vám v té chvíli dala více možností a rozhodl jsem se zůstat u 700. Jakmile jsem se rozhodl, okamžitě jsem kontaktoval podporu pro ověření a poslal své dokumenty a zde můj hororový příběh začal. Žádal jsem je už déle než 8 dní, aby mě ověřili, a pokud ano, ale začali mi říkat, že jeden z mých dokladů není čitelný, poslal jsem je znovu a nechal jsem dva dny uplynout, aby mě neobtěžoval a necítil zoufalý a když jsem se zeptal na ověření, řekli mi, abych poslal vaši identifikaci znovu a udělal jsem to několikrát a v jiném formátu a pokaždé, když jsem se zeptal, nechali mě viset online nebo byla stránka aktualizována, takže jsem musel zahájit konverzaci znovu a kvůli tomu se mi nevěnovali nechali mě na počkání až doteď jsem nebyl schopen komunikovat, jestli jsou poslední dokumenty, které jsem poslal, správné nebo špatné a já vím, že jsou správné, dnešní technologie nutí lidi vidět, že si myslí, že jste hloupí tím, že vám říkám, abyste se nedívali, když je to minulostí soubor, na který se nedíváte, protože jste ho neposlali, zbytek jsou výmluvy, doufám, že problém brzy vyřeším
Hello, I am writing to explain my case in casino boo, it turns out that I did not have the pleasure of playing it, I only entered why they are a series of casinos that are connected or brothers that are around 4 or 4 casinos that in my opinion the difference is in the name Since they offer you the same bonuses and promotions and free shots, then if you are in one and they give you free spins, I'm sure you will have 4 more if you sign up on the other pages. I had one that I did put a deposit into, the others only played their shots. free but what was my surprise that in one of those free plays I started winning and accumulated the amount of around 300 Mexican pesos which I feel like I can get more out of it I invested 100 more and managed to make 700 pesos I reached more but I decided to play more games to know which one gave me the most possibilities and I decided to stay at 700, I ended up having about 1500 but I made a bad move without knowing which button I hit in a bingo and I lost almost 500 but my goal was already made and I found the game that in That moment gave you more possibilities and I decided to stay with 700. As soon as I decided, I immediately contacted support for verification and sent my documents and here my horror story began. I have been asking them for more than 8 days to verify me and if they do, but They started telling me that one of my documents was not legible and I sent them again and I let two days pass so as not to bother me or feel desperate and when I asked about verification they told me to send your identification again and I did it several times and with different format and every time I asked they left me hanging online or the page was updated only which I had to start the conversation again and for this they did not attend to me they left me on hold until now I have not been able to communicate if the last documents I sent are correct or wrong and I know they are right, today's technology makes people see that they think you are stupid by telling you not to look when this is a thing of the past file that is not looked at is because you didn't send it the rest are excuses I hope soon solve the problem
Hola les escribo para exponer mi caso en casino boo resulta que no tenía el gusto de jugarlo solo entraba por qué son una serie de casinos como conectados o hermanos que son al rededor de 4 o 4 casinos que a mí parecer la diferencia está en el nombre ya que te ofrecen los mismos bonos y promociones y tiros gratis entonses si estás en uno y te regalan tiradas temlo por seguro que tendrás 4 más si te inscribes en las demás paginas tenía yo uno al que sí le metía depocito los demás solo jugaba sus tiros gratis pero cuál va siendo mi sorpresa que en una de esas jugadas gratis empiezo ha ganar y acumuló la cantidad de al rededor de 300 pesos mexicanos lo cual siento que puedo sacarle más he invierto 100 más y logro hacer 700 pesos llegué a mas pero decidí jugar más juegos para ir sabiendo cuál me daba más posibilidades y decidí quedarme en 700 llegué a tener unos 1500 pero hice una mala jugada sin saber que botón pique en un bingo y perdí casi 500 pero mi objetivo ya estaba echo y di con el juego que en ese momento te daba más posibilidades y decidí quedarme con 700 en cuanto me decidí inmediatamente me pongo en contacto con soporte para la verificación y mando mis documentos y aquí empezó mi historia de terror tengo mas de 8 días pidiéndoles que me verifiquen y si lo hacen pero me empezaron con que uno de mis documentos no era legible y los vuelvo a mandar y dejaba pasar dos dias para no estar dando lata o sentirme desesperado y cuando preguntaba por la verificación me decían vuelve a mandar tu identificación y lo hice varias veces y con diferente formato y cada que preguntaba me dejaban colgado en linea o se actualizaba solo la página lo cual tenia qué empezar de nuevo la conversación y ya para esto no me atendían me dejaban en espera hasta ahora no me podido comunicar si los ultimos documentos que mandé están bien o mal y se que están bien la tecnología de hoy en día hace ver a la gente que cree que eres estúpido diciéndote que no se miran cuando esto es cosa del pasado archivo que no se mira es por que no lo mandaste lo demas son escusas espero pronto resolver el problema
Ahoj, vidím, že problém je v ověření účtu. Na vyřešení tohoto procesu dáváme kasinům 14 dní a pokud selže a kasino vás ignoruje a nemáte žádné aktualizace, kontaktujte nás a pokusíme se vám s vaší situací pomoci.
Co se však týká vašich dokumentů, co přesně je na nich špatného a proč je kasino nepřijímá? Zjistil jste nějaký konkrétní důvod?
Dej mi vědět.
Hi, I see that the problem is in the account verification. We give casinos 14 days to resolve this process and if it fails and the casino ignores you and you don't have any updates, get in touch and we will try to help you with your situation.
However, as far as your documents are concerned, what exactly is wrong with them and why is the casino not accepting them ? Did you find out any specific reason ?
Let me know.
Ahoj. Přesunul jsem váš příspěvek sem, do tohoto oficiálního vlákna kasina, kde budete moci získat další odpovědi o tomto konkrétním kasinu. Můžete se také podívat na uživatelské recenze a přečíst si o zkušenostech hráčů. Už jste si tam založili účet?
Hello. I have moved your post here, to this official thread of the casino, where you will be able to get some more answers about this particular casino. Also you can have a look at the user reviews, to read about players experiences. Have you opened an account there yourself already?
ahoj ano a vložil jsem peníze a všechno se jen bojí, že je nedostanu
hi yes and i have deposited en won money and everything just scared i wont get it
Proč jste toho názoru? Myslím, že zatím není třeba mít obavy. Máte ověřený kasino účet nebo ještě ne? Už jste provedli výběr?
Dejte mi vědět, kde stojíte. 😉
Why are you of that opinion ? I don't think there is any need to be worried yet. Do you have a verified casino account or not yet ? Have you made a withdrawal yet ?
Let me know where you stand. 😉
ano provedli výběr R2700, včera to zrušili, protože mají nějaké podmínky pro použití bonusových peněz
Znovu jsem vybral R300 s výhrami z mého vkladu, takže uvidíme
nemyslím si, že jsou legitimní, a to je spousta peněz, které můžete ztratit
yes made a withdrawl R2700 they cancelled it yesterday cause they have some sort of terms and conditions when using bonus money
i withdrew R300 again with my deposit winnings so we will see
dont think they are legit and thats alot of money to loose
No, protože jste hráli s bonusem, četl jste, jaké podmínky se na něj vztahují? Obvykle je tam maximum cashoutu, zkoušel jsi zjistit, jestli je to i tvůj případ?
Co konkrétně vám kasino řeklo, když odmítlo váš výběr?
Well, since you played with the bonus, did you read what conditions apply to it ? Usually there is a maximum cashout, did you try to see if this is also your case ?
What did the casino specifically tell you when it rejected your withdrawal ?
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.