FórumKasinaBoo Casino - všeobecná diskuze

Boo Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 2 roky od kszysio
|
25233 zobrazení 131 odpovědí |
|
1...6 7
před 8 měsíci

Dobrý den, píšu, abych vysvětlil svůj případ v kasinu boo, ukázalo se, že jsem neměl to potěšení hrát, pouze jsem zadal, proč jsou to série kasin, která jsou propojena nebo bratři, kteří jsou kolem 4 nebo 4 kasin, které podle mého názoru je rozdíl v názvu Vzhledem k tomu, že vám nabízejí stejné bonusy a akce a výstřely zdarma, pak pokud jste v jednom a dají vám otočení zdarma, jsem si jistý, že budete mít další 4, pokud se zaregistrujete na další stránky. Měl jsem jeden, do kterého jsem vložil zálohu, ostatní hráli jen své rány. zdarma, ale jaké bylo moje překvapení, že v jedné z těch bezplatných her jsem začal vyhrávat a nashromáždil částku kolem 300 mexických pesos, z čehož mám pocit, že z toho můžu dostat víc Investoval jsem o 100 víc a podařilo se mi vydělat 700 pesos, dosáhl jsem víc, ale Rozhodl jsem se hrát více her, abych věděl, která mi dává nejvíce možností, a rozhodl jsem se zůstat na 700, nakonec jsem měl asi 1500, ale udělal jsem špatný tah, aniž bych věděl, které tlačítko jsem stiskl v bingu, a prohrál jsem téměř 500, ale můj cíl byl již splněn a našel jsem hru, která vám v té chvíli dala více možností a rozhodl jsem se zůstat u 700. Jakmile jsem se rozhodl, okamžitě jsem kontaktoval podporu pro ověření a poslal své dokumenty a zde můj hororový příběh začal. Žádal jsem je už déle než 8 dní, aby mě ověřili, a pokud ano, ale začali mi říkat, že jeden z mých dokladů není čitelný, poslal jsem je znovu a nechal jsem dva dny uplynout, aby mě neobtěžoval a necítil zoufalý a když jsem se zeptal na ověření, řekli mi, abych poslal vaši identifikaci znovu a udělal jsem to několikrát a v jiném formátu a pokaždé, když jsem se zeptal, nechali mě viset online nebo byla stránka aktualizována, takže jsem musel zahájit konverzaci znovu a kvůli tomu se mi nevěnovali nechali mě na počkání až doteď jsem nebyl schopen komunikovat, jestli jsou poslední dokumenty, které jsem poslal, správné nebo špatné a já vím, že jsou správné, dnešní technologie nutí lidi vidět, že si myslí, že jste hloupí tím, že vám říkám, abyste se nedívali, když je to minulostí soubor, na který se nedíváte, protože jste ho neposlali, zbytek jsou výmluvy, doufám, že problém brzy vyřeším

Automaticky přeloženo:
azulpsicopata
před 8 měsíci

Ahoj, vidím, že problém je v ověření účtu. Na vyřešení tohoto procesu dáváme kasinům 14 dní a pokud selže a kasino vás ignoruje a nemáte žádné aktualizace, kontaktujte nás a pokusíme se vám s vaší situací pomoci.

Co se však týká vašich dokumentů, co přesně je na nich špatného a proč je kasino nepřijímá? Zjistil jste nějaký konkrétní důvod?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj

hrál někdo v kasinu boo

Automaticky přeloženo:
cora23weideman
před 8 měsíci

Ahoj. Přesunul jsem váš příspěvek sem, do tohoto oficiálního vlákna kasina, kde budete moci získat další odpovědi o tomto konkrétním kasinu. Můžete se také podívat na uživatelské recenze a přečíst si o zkušenostech hráčů. Už jste si tam založili účet?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

ahoj ano a vložil jsem peníze a všechno se jen bojí, že je nedostanu

Automaticky přeloženo:
cora23weideman
před 8 měsíci

Proč jste toho názoru? Myslím, že zatím není třeba mít obavy. Máte ověřený kasino účet nebo ještě ne? Už jste provedli výběr?

Dejte mi vědět, kde stojíte. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

ano provedli výběr R2700, včera to zrušili, protože mají nějaké podmínky pro použití bonusových peněz

Znovu jsem vybral R300 s výhrami z mého vkladu, takže uvidíme

nemyslím si, že jsou legitimní, a to je spousta peněz, které můžete ztratit

Automaticky přeloženo:
cora23weideman
před 8 měsíci

No, protože jste hráli s bonusem, četl jste, jaké podmínky se na něj vztahují? Obvykle je tam maximum cashoutu, zkoušel jsi zjistit, jestli je to i tvůj případ?

Co konkrétně vám kasino řeklo, když odmítlo váš výběr?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobré odpoledne, provedl jsem vklad, abych mohl hrát v kasinu boo, a v době výběru mi řekl, že výběr nelze provést.

Automaticky přeloženo:
Audielm
před 6 měsíci

Víte, o co jde? Viděl jsem vaši stížnost , kde Tomáš čeká na další informace od vás, mohl byste ho prosím aktualizovat?

Podělte se také o další informace týkající se tohoto problému, pokud vám to nevadí. Rádi bychom mohli pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

došlo k problému s výběrem, nemohli vybrat peníze na můj bankovní účet, chtějí, abych použil jinou aplikaci, kde musím znovu vložit a nemám peníze, tak jsem jim řekl, že počkám na bankovní platbu, ale udělali to do teď nereagovat

Automaticky přeloženo:
cora23weideman
před 6 měsíci

Oh, čekáš přes 2 měsíce? Ptám se, protože tvůj poslední příspěvek je z té doby.

Vidím, že kasino vám poskytlo alternativu, ale vklad by měl být pro ověření, ale pokud nemáte peníze, je to těžší.

V tom případě bych u nás podal stížnost, protože čekáte už docela dlouho.

Pokud máte zájem, najdete jejzde na tomto odkazu.

Myslíš, že do toho půjdeš? 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky