DomůFórumKasinaBonanzino Casino - všeobecná diskuze

Bonanzino Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od douglasmaite1993
|
2 119 zobrazení 38 odpovědí |
|
1 2

Ne, stále čekám a ze stránek nemohu dostat žádnou odpověď. Navíc jsem neporušil žádná pravidla. Mé peníze jsou na webu zaseknuté již 10 dní a stále je nemohu vybrat.

Automaticky přeloženo:

Živá podpora mi řekla, že potřebujete pouze ověřit adresu kvůli jiné IP adrese, takže jsem poslal všechny své dokumenty, ale stále žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
alpato

Pokud mohu sledovat vaše příspěvky, zdá se, že kasino skutečně něco dělá. I když chápu, že jste očekávali dusnější proces, také vám doporučuji pokračovat ve spolupráci s kasinem. Pojďme se nyní zaměřit na to, jak skončí potvrzení adresy. Můžete nám laskavě aktualizovat výsledek, jakmile bude dosažen?

Automaticky přeloženo:

Žádná odezva, živá podpora už 10 dní opakuje to samé.

Automaticky přeloženo:
alpato

Odeslali jste tedy všechny dokumenty požadované od kasina ve správném formátu a v dobré kvalitě?

To je vždy velmi důležité, takže váš účet lze ověřit.

Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na dokončení procesu, takže pokud uvidíte, že ani po uplynutí této doby není nic hotovo, navrhoval bych, abyste zde podali stížnost a náš tým ve vašem případě zasáhne.

Zde je odkaz, jak tak učinit.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:

Živá podpora ani nekontroluje mé zprávy. Co dělá stránka, která neplatí 344 dolarů v Casinoguru?

Automaticky přeloženo:
alpato

Je dost možné, že live chat se ověřováním dokumentů nezabývá a na to je jiné oddělení. Možná bych zkusil napsat email.

Romi vám také poskytla pomoc ve formě stížnosti, pokud si už nevíte rady, vaše situace trvá déle než 2 týdny a nic se neděje.

Nechtěl bys to aspoň zkusit?🤔

Automaticky přeloženo:

Na výběry čekám od 15.12.24. Zkušenost byla docela dobrá, první odběry byly rychlé, ale ty, které jsem požadoval, probíhají už měsíc a půl. Ke komunikaci mají pouze chat a v něm pouze reagují, že finanční tým pracuje na žádostech, které jsou trochu zpožděné.

Poslední dobou už ani neodpovídají na chat. Může mi někdo pomoci s výběrem? Pokud by se totéž stalo někomu, jak by mohl problém vyřešit?

Automaticky přeloženo:
jonymainente

Doufejme, že náš tým bude schopen pomoci s vaší stížností, kterou jste odeslali, i když nám toto kasino obvykle neodpovídá a bohužel nás ignoruje.🤷‍♀️

Určitě ale budu držet palce.🤞

Mohu se zeptat, kdy jste si naposledy mohli vybrat svou výhru?


Automaticky přeloženo:

Samozřejmě, že naposledy jsem mohl vybrat zisky 8/12/24, trvalo to déle, než je uvedeno na jejich stránce, trvalo to 15 dní a údajně to bylo do 24 hodin. Dříve se mi podařilo vybrat a do 48 hodin jsem měl výběry na účtu.

Poslední výběry, které jsem požadoval, mi řekly, že mají zpoždění s platbami a že jsem ve frontě. A takhle je to od 15.12.24

Automaticky přeloženo:
jonymainente

Děkuji za tuto informaci.

Nyní, doufejme, své výhry brzy obdržíte. A pak byste možná měli přemýšlet o tom, že byste si tam zahráli znovu.

co myslíš?


Automaticky přeloženo:

Když vidím a zvážím situace a špatné zacházení, určitě svůj účet zruším.

Automaticky přeloženo:

Silně pochybuji, že něco dostanu, když se pokouším přihlásit ke svému účtu a nemohu se dostat ani na stránku kasina. Totální podvod

Automaticky přeloženo:
jonymainente

Zkusme zatím myslet pozitivně. Stále doufám, že svou výhru dostanete.🤞

Automaticky přeloženo:

Byl to úplný podvod. Stránka kasina zmizela, stejně jako finanční prostředky a všechno. Podvod v každém smyslu slova.

Automaticky přeloženo:

Hledal jsem a zjistil jsem, že kasino bylo uzavřeno. Společnost, které patří, je Crackerjack Entertainment NV a nic se neobjevuje. Každé kasino, o kterém zjistím, že patří této společnosti, nefunguje. Bohužel nás okradli všechny, kteří jsme čekali na výběry z té společnosti. Vím, že se nedá nic dělat, ale pokud by existoval nějaký regulační orgán, kterému by se to dalo nahlásit, myslím, že by to udělalo více uživatelů.

Automaticky přeloženo:
jonymainente

Náš datový tým získal informaci, že toto kasino bylo skutečně uzavřeno. Už jsme ho zařadili do naší recenze . tak jsou všichni informováni.

Nyní si však nejsem jistý, jak bude náš tým pro stížnosti pokračovat v řešení vašeho případu. Je to proto, že si nejsme jisti, že s námi budou ochotni komunikovat, víte.

Doufejme v to nejlepší, samozřejmě.🤞

Automaticky přeloženo:

Děkuji mnohokrát. Doufáme, že krádež spáchanou touto společností bude možné vyřešit a vyřešit.

Automaticky přeloženo:
jonymainente

Také doufám v dobré řešení, ale nepředbíhejme.

Hodně štěstí a držíme palce. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky