FórumKasinaBonanzino Casino - všeobecná diskuze

Bonanzino Casino - všeobecná diskuze

před 3 týdny od douglasmaite1993
|
338 zobrazení 17 odpovědí |
|
před 3 týdny
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bonanzino Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 týdny

Provedl jsem výběr a nic mi nepřišlo, prostředky mám stále na účtu, jen čeká a podpora neodpovídá, čekám na odpověď déle než hodinu, ale neodpovídají vůbec potřebuji odpověď nebo alespoň zadostiučinění, poslal jsem e-mail na podporu bez návratu, wow jsem velmi zklamán.

Automaticky přeloženo:
douglasmaite1993
před 2 týdny

Můžu se zeptat, jestli jsou teď nějaké novinky ohledně vaší situace? Podařilo se vám získat nějaké odpovědi?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ne, ani jsem nedostal své peníze, žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Po kontrole všech pravidel jsem zjistil, že výběr bonusu bez vkladu nemůže být větší než 20,00 USD a provedl jsem výběr 29,00 USD, takže to stejně nedostanu, tak jsem to zrušil a udělal další znovu, čekající na jeho přijetí. Uvidíme, jestli to teď dostanu.

Automaticky přeloženo:
douglasmaite1993
před 2 týdny

To je docela málo, řekl bych, ale vím, že maximální výběr peněz se často vztahuje na bonusy bez vkladu. Tak uvidíme, jestli vám kasino zaplatí nebo vám alespoň odpoví, protože pokud vás budou ignorovat, byla by to pro mě první červená vlajka. Pokud se nic nestane, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Páni. Trávíme svůj čas, utrácíme své peníze a je s námi takto zacházeno. Nemyslím si, že dostanu zaplaceno, protože jsem od kasina nedostal žádnou odpověď. Neodpověděli na můj e-mail odeslaný v pátek, a to je vše. Bohužel je to špinavá platforma, naprostá ztráta času.

Neodpovídají

Automaticky přeloženo:
douglasmaite1993
před 2 týdny

Pokud se nic nepohne, máte stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Vše není ztraceno, i když tomu rozumím a bylo by pro mě důležité dostat odpověď z kasina.

Uvidíme, co bude dál. Zatím si budeme muset počkat.😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Žádný pokrok, snažím se stáhnout jen pět dní, ale bez úspěchu

Automaticky přeloženo:
douglasmaite1993
před 2 týdny

Ano, a protože máte stížnost, jak jsem již avizoval, budete muset být trpěliví, protože dáváme kasinům 14 dní na vyřešení všeho, co je kolem výběru nutné. Pokud vás budou i nadále ignorovat a vy nedostanete peníze, pokusíme se udělat, co můžeme, abychom vám pomohli.

Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

14 dní je svině, panečku.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

file ai

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Stejným způsobem, jakým jsem si přišel stěžovat, přicházím vám říci, že jsem mohl částku správně obdržet. Dali si na čas, ale udělali všechno správně!

Automaticky přeloženo:
douglasmaite1993
před 2 týdny

No přece.

Někdy je dobré obrnit se trpělivostí a zamyslet se nad tím, co píšete, protože vyřízení odstoupení není v určitých situacích okamžitá záležitost. Konečně jsi dostal peníze a vidím, že jsi šťastný, i když to nějakou dobu trvalo.

Myslíte si, že když už víte, kdy je čas dostat své peníze, budete zde stále hrát nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Nemohu také vybrat peníze z tohoto kasina.

Kontaktoval jsem podporu, ale nadále mě ignorují.

Podal jsem reklamaci, ale do 2 dnů bude reklamace uzavřena jako nevyřízená.

Zajímalo by mě, proč Casino Guru povolilo umístění této stránky na domovské stránce a jaký je její účel.

Toto je nejnerozumnější stránka, na které jsem kdy hrál.

Bez ohledu na to, kolik dotazů udělám, žádná odpověď...

Živá podpora, e-mailové dotazy, žádná odpověď.

file

Automaticky přeloženo:
kassan7
před 4 dny

No, omlouvám se za situaci, do které jste se dostal. Kasino by rozhodně nemělo hráče v takové situaci ignorovat a bylo by nejlepší, kdyby neignorovali ani nás.

Pokud jde o banner, kasino si ho muselo stáhnout z internetu a říká, že hráči musí zanechat recenzi, za kterou neneseme odpovědnost.

Taky bych byla smutná a frustrovaná, ale nevím, jestli by se dalo udělat víc.😕

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Bonanzino bohužel nemohl kontaktovat žalobce a záležitost zůstala nevyřešena.

Každý, kdo hraje v tomto kasinu, by měl být opatrný.

Kasino nelze nijak kontaktovat a šance na úspěšný výběr jsou mizivé

Automaticky přeloženo:
kassan7
před 3 dny

Ano, viděl jsem stížnost a kasino také obdrželo černé body, na základě kterých byl index bezpečnosti snížen. Vím, že peníze nevrátí, ale dokud s námi kasino nekomunikuje, nemůžeme udělat víc.

Asi je čas se posunout někam jinam a doporučil bych všem, aby byli s novějšími kasiny obezřetní a možná jim dali nějaký čas, než je hráči ověří.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky