DomůFórumKasinaBonanzino Casino - všeobecná diskuze

Bonanzino Casino - všeobecná diskuze

 od douglasmaite1993
|
2 171 zobrazení 38 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bonanzino Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Provedl jsem výběr a nic mi nepřišlo, prostředky mám stále na účtu, jen čeká a podpora neodpovídá, čekám na odpověď déle než hodinu, ale neodpovídají vůbec potřebuji odpověď nebo alespoň zadostiučinění, poslal jsem e-mail na podporu bez návratu, wow jsem velmi zklamán.

Automaticky přeloženo:
douglasmaite1993

Můžu se zeptat, jestli jsou teď nějaké novinky ohledně vaší situace? Podařilo se vám získat nějaké odpovědi?

Automaticky přeloženo:

Ne, ani jsem nedostal své peníze, žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:

Po kontrole všech pravidel jsem zjistil, že výběr bonusu bez vkladu nemůže být větší než 20,00 USD a provedl jsem výběr 29,00 USD, takže to stejně nedostanu, tak jsem to zrušil a udělal další znovu, čekající na jeho přijetí. Uvidíme, jestli to teď dostanu.

Automaticky přeloženo:
douglasmaite1993

To je docela málo, řekl bych, ale vím, že maximální výběr peněz se často vztahuje na bonusy bez vkladu. Tak uvidíme, jestli vám kasino zaplatí nebo vám alespoň odpoví, protože pokud vás budou ignorovat, byla by to pro mě první červená vlajka. Pokud se nic nestane, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:

Páni. Trávíme svůj čas, utrácíme své peníze a je s námi takto zacházeno. Nemyslím si, že dostanu zaplaceno, protože jsem od kasina nedostal žádnou odpověď. Neodpověděli na můj e-mail odeslaný v pátek, a to je vše. Bohužel je to špinavá platforma, naprostá ztráta času.

Neodpovídají

Automaticky přeloženo:
douglasmaite1993

Pokud se nic nepohne, máte stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Vše není ztraceno, i když tomu rozumím a bylo by pro mě důležité dostat odpověď z kasina.

Uvidíme, co bude dál. Zatím si budeme muset počkat.😕

Automaticky přeloženo:
Jaro

Žádný pokrok, snažím se stáhnout jen pět dní, ale bez úspěchu

Automaticky přeloženo:
douglasmaite1993

Ano, a protože máte stížnost, jak jsem již avizoval, budete muset být trpěliví, protože dáváme kasinům 14 dní na vyřešení všeho, co je kolem výběru nutné. Pokud vás budou i nadále ignorovat a vy nedostanete peníze, pokusíme se udělat, co můžeme, abychom vám pomohli.

Budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:

14 dní je svině, panečku.

Automaticky přeloženo:

file ai

Automaticky přeloženo:

Stejným způsobem, jakým jsem si přišel stěžovat, přicházím vám říci, že jsem mohl částku správně obdržet. Dali si na čas, ale udělali všechno správně!

Automaticky přeloženo:
douglasmaite1993

No přece.

Někdy je dobré obrnit se trpělivostí a zamyslet se nad tím, co píšete, protože vyřízení odstoupení není v určitých situacích okamžitá záležitost. Konečně jsi dostal peníze a vidím, že jsi šťastný, i když to nějakou dobu trvalo.

Myslíte si, že když už víte, kdy je čas dostat své peníze, budete zde stále hrát nebo ne?

Automaticky přeloženo:

Nemohu také vybrat peníze z tohoto kasina.

Kontaktoval jsem podporu, ale nadále mě ignorují.

Podal jsem reklamaci, ale do 2 dnů bude reklamace uzavřena jako nevyřízená.

Zajímalo by mě, proč Casino Guru povolilo umístění této stránky na domovské stránce a jaký je její účel.

Toto je nejnerozumnější stránka, na které jsem kdy hrál.

Bez ohledu na to, kolik dotazů udělám, žádná odpověď...

Živá podpora, e-mailové dotazy, žádná odpověď.

file

Automaticky přeloženo:
kassan7

No, omlouvám se za situaci, do které jste se dostal. Kasino by rozhodně nemělo hráče v takové situaci ignorovat a bylo by nejlepší, kdyby neignorovali ani nás.

Pokud jde o banner, kasino si ho muselo stáhnout z internetu a říká, že hráči musí zanechat recenzi, za kterou neneseme odpovědnost.

Taky bych byla smutná a frustrovaná, ale nevím, jestli by se dalo udělat víc.😕

Automaticky přeloženo:

Bonanzino bohužel nemohl kontaktovat žalobce a záležitost zůstala nevyřešena.

Každý, kdo hraje v tomto kasinu, by měl být opatrný.

Kasino nelze nijak kontaktovat a šance na úspěšný výběr jsou mizivé

Automaticky přeloženo:
kassan7

Ano, viděl jsem stížnost a kasino také obdrželo černé body, na základě kterých byl index bezpečnosti snížen. Vím, že peníze nevrátí, ale dokud s námi kasino nekomunikuje, nemůžeme udělat víc.

Asi je čas se posunout někam jinam a doporučil bych všem, aby byli s novějšími kasiny obezřetní a možná jim dali nějaký čas, než je hráči ověří.

Automaticky přeloženo:

Vložil jsem svou kreditní kartu a poskytl 500 dolarů. Jednou jsem převedl své peníze a požádal o výběr 344 dolarů, o 4 dny později požádali o dokumenty k ověření, předložil jsem je a žádná odpověď nepřišla. Podvodná stránka neplatí vaše peníze, říkají, že podvádím, protože jsem na stránku přistupoval pomocí VPN.

Automaticky přeloženo:
alpato

Mohu se vás zeptat, zda situace zůstává stejná nebo jste byli nyní úspěšně ověřeni kasinem?

Informovali tě e-mailem, že jsi takhle porušil pravidla? rozumím tomu správně?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky