Děkujeme za všechny zde uvedené informace.
Doufám , že náš tým bude schopen vše ve vaší stížnosti dobře prošetřit . Určitě uděláme maximum pro co nejlepší výsledek. 🤞
Thank you for all the information provided here.
I hope that our team will be able to get everything investigated well in your complaint. We will surely do our best to get the best result possible. 🤞
Děkuju. Naše šance by byly bez takové spolupráce dost omezené. S trochou štěstí se váš oddaný zprostředkovatel bude moci domluvit s kasinem. Docela jsem pochopil, že datum vkladu je uvedeno na výpisu z účtu - uvidíme, co k tomu kasino musí přidat, až přijde čas. 🤞
Thank you. Our chances would be pretty limited without such cooperation. With luck, your dedicated mediator will be able to reason with the casino. I pretty much understood the deposit date is shown on the bank statement - let's see what the casino has to add to that once the time comes. 🤞
Ano, madam, kasino potřebuje vysvětlit, že 19. dne jsem se u nich pokusil provést vklad a nefungovalo to. Dne 19. dne jsem neměl převod od této osoby na svém bankovním účtu. ale na mém bankovním výpisu je jasně uvedeno, že 21. dne jsem obdržel tyto peníze a potvrzení od své banky, že se nejedná o podvodný převod. To opět neznamená, že když jsem byl včera 21. dne kontaktován, neměl jsem na účtu potřebné peníze a tato osoba mi měla dát nějaké peníze. Převedl je na můj účet a já jsem vložil v kasinu a hrál a také jsem od nich dostal nabídku, že mi dají 150% bonus. Kasino nechtělo vrátit peníze a považovalo to za podvod. Ale když jsem chtěl vložit 18., 19., když jsem u nich chtěl provést svůj první vklad, proč to nevzali v úvahu?
Yes, madam, the casino needs to explain that on the 19th, I tried to make a deposit with them and it didn't work. On the 19th, I didn't have the transfer from this person in my bank account.but on my bank statement it clearly says that on the 21st I received this money and confirmation from my bank that it is not a fraudulent transfer This doesn't mean that again when I was contacted yesterday on the 21st I didn't have the necessary money in my account and this person was supposed to give me some money. He transferred it to my account and I deposited at the casino and played and I also received an offer from them that they would give me a 150% bonus.The casino didn't want to give the money back and considered this a fraud. But when I wanted to deposit on the 18th, 19th, when I wanted to make my first deposit with them, why didn't they take this into account?
a chci přidat něco dalšího dne 19., kdy jsem u nich chtěl provést svůj první vklad, také jsem chtěl provést vklad 400 EUR a chci, abyste se soustředili na skutečnost, že jsem chtěl provést vklad, než jsem jim od této osoby obdržel peníze a tato osoba, která s nimi měla kasino, byla v jejich kasinu čtyři roky a měla perfektní účet Zkontrolujte a hráli už prohráli, dali důvod, proč to řešení je podvod s penězi, dal důvod, proč je řešení podvodu s penězi, on dal důvod už nechtěl dát peníze a uvedli důvod, že jde o podvod
and I want to add something else on the 19th when I wanted to make my first deposit with them, I also wanted to make a deposit of €400 and I want you to focus on the fact that I wanted to make a deposit before I received the money from this person to them and this person who had a casino with them had been in their casino for four years and had a perfect account Check and played lost won at their casinothe solution is he didn't want to give the money anymore and they put this reason that it's fraud the solution is he didn't want to give the money anymore and they put this reason that it's fraud
Počkejte prosím, až váš řešitel stížností celou záležitost prošetří, a doufejme, že brzy uvidíme, co se s tím dá dělat.
Opravdu doufám v nejlepší výsledek pro vás; jde jen o to, že tento druh interakce je opravdu podezřelý, i když rozumím vašemu názoru.
Please wait for your complaint resolver to investigate the whole matter, and hopefully soon we'll see what can be done with it.
I really hope for the best result for you; it is just that this kind of interaction is really suspicious even though I understand your point here.
Paní, mohu poskytnout jakýkoli důkaz, že mezi mnou a touto osobou nedošlo k žádnému podvodu. Mohu prokázat, že jsem 18. dne poslal peníze na jeho bankovní účet, nyní jsem to viděl na svých bankovních výpisech a 21. dne mi peníze vrátil. Toto je jen kouzlo kasina, protože pokud vyhrajete, nedávejte peníze, abyste je svázali něčím.
Madam, I can provide any evidence that there was no fraud between me and this person.I can prove that I sent money to his bank account on the 18th, I saw it on my bank statements now, and on the 21st, he returned the money to me. This is just a casino spell because if you win, don't give the money away to tie it up with something.
Proto je důležité toto vše vysvětlit i svému zprostředkovateli stížností. Na našem názoru nakonec moc nezáleží, protože vše bude upřesněno v reklamaci. Očekávám, že kasino také představí svou verzi; výsledek však lze určit až po zvážení obou hledisek.
Therefore, it is crucial to explain all of this to your complaint mediator too. In the end, our opinion does not matter much because all will be specified in the complaint. I'm expecting the casino to present its version too; however, only after both perspectives are considered can the outcome be determined.
No, ano, pane, musím tyhle věci dokázat. Kasino může říci ano, dopustil se podvodu a téma prostě zavřít. ale jakmile budu mít potvrzení, že jsem mu dal peníze, mám toto potvrzení na svém bankovním účtu, mohu jim dokázat, že si u nich za pár dní založím účet, založím si u nich účet, provedl jsem s touto osobou transakci, půjčil jsem mu peníze. Tyto věci je třeba vzít v úvahu. Není to tak, že by mi dal peníze 21. dne a já je vložil do kasina a oni řekli, že jsem se dopustil podvodu. Protože je to pro ně velmi jednoduché Je to považováno za podvod, takže mi nedají 3000 EUR. je to velmi jednoduché. ale také musí přinést důkazy týkající se tohoto případu
Well, yes, sir, I have to prove these things. The casino can say yes, he committed fraud and just close the topic.but once I have confirmation that I gave him money, I have this confirmation in my bank account, I can prove to them that in a few days I will open an account with them, I will make an account with them, I made a transaction with this person, I lent him the money.These things need to be taken into account. It's not like he gave me money on the 21st and I put it in the casino and they say I committed fraud.because it's very simple for them This is considered fraud so they don't give me €3000. it's very simple.but they also have to bring evidence regarding this case
Věřím, že rozumím tomu, o čem mluvíte. Jde o to vysvětlit, že i v reklamaci je to nejdůležitější. Zde na fóru se o situaci rádi pobavíme, přesto řešení řešíme v tomto konkrétním vláknu stížnosti 👈
Upřímně řečeno, dokud stížnost nepokročí dále, myslím, že k této situaci zde na fóru nemůžeme moc dodat, protože, jak jste řekl, další významná část leží na zástupci kasina a jeho důkazech o „podvodu".
Snažte se zůstat pozitivní, prosím. 🙏
I believe I understand what you've been talking about. The point is to explain that in the complaint too, that's what matters the most. Here on the forum we will gladly talk about the situation, yet the resolution is handled in this specific complaint thread 👈
Frankly, until the complaint progresses further, I guess there is not much we can add to this situation here on the forum because, as you said, another significant part lies with the casino representative and his or her evidence of the "fraud."
Try to stay positive, please. 🙏
I won 7000 CZK, I want to withdraw it, but the casino still requires proof of payment, which they have in their history, I don't understand what they want from me anymore
byhrala jsem 7000 kc ,chci je vybrat,ale kasino porad vyzaduje doklad o zaplaceni,ktery maji v hirśtorii,ja uz nechapu co po me chteji
Ahoj, vidím, že máš problém s ověřením.
Chtějí od vás dokument, který prokazuje, že jste do kasina vložili peníze? Nebo tomu správně nerozumím? Nebo se jedná o nějaký druh ověřovacího vkladu do kasina, který musel být proveden?
Jak dlouho už celá tato situace trvá, prosím?
Dejte mi vědět.
Hi, I see that you are having trouble with verification.
Do they want a document from you that shows that you deposited money into the casino? Or am I not understanding it correctly? Or is this some kind of verification deposit into the casino that had to be made?
How long has this whole situation been going on, please?
Let me know.
Ahoj, vidím, že más potiaže s verifikáciou.
Chcú od teba dokument, kde je vidieť, že si do kasína vkladala peniaze? Alebo tomu nerozumiem spravne? Alebo sa jedná o nejaký verifikačný depoit do kasína, ktorý bolo nutné urobiť?
Ako dlho celá situácia trvá prosím?
Daj mi vedieť.
Hi, I withdrew 7000 CZK and Bizzo casino wants confirmation of payment from me. I paid it through Geoglepay and in their history it is written exactly as they want from me, but they still want confirmation from the bank.
ahoj ja jsem si vytocila 7000 kc a Bizzo casino po me chce potvrzeni o zaplaceni,ja to paltila pres geoglepay a u nich v historii je to napsane presne jak to po me chteji,ale oni porad chteji potvrzeni banky
Dobře, takže se tento vklad do kasina neobjevuje někde na vašem bankovním výpisu? I když platíte přes GooglePay, měl by tam být. Možná potřebují ten bankovní výpis, kde vidí, že jste do kasina vložili peníze.
Zkuste se podívat, jestli je tam transakce viditelná.
Okay, so doesn't this casino deposit show up somewhere on your bank statement? Even if you pay via GooglePay, it should be there. Maybe they need that bank statement where they can see that you deposited into the casino.
Try to see if the transaction is visible there.
No jasné a teda neukazuje sa ti to niekde na bankovom výpise tento vklad do kasína? Aj keď zaplatíš cez GooglePay, tak by to tam malo byť. Možno potrebujú práve ten výpis z banky, kde vidia, že si vkladal do kasína.
Skús sa pozrieť, či je tam tú transakciu vidno.
I have a deposit in the bank via Google Pay, but it's not exactly on the day I want it. I would need a Google Pay statement if it exists somewhere.
mam v bance vklad pres goglepay,ale neni to presne v ten den co pozaduji,ja bych potrebovala nejaky vypis z goglepay jestli to nekde existuje
Takže problém je, že se to ve výpisu neobjeví ten samý den, že? Vysvětlil jsi kasinu, jak to funguje a že je normální, že se to takto zobrazuje?
Nemám z GooglePay žádnou informaci o tom, že by existoval nějaký výpis, a je normální, že transakce, kterou dnes provedete, bude například následující den stažena.
Pokud kasino nechce vklad přijmout a pochopit a stále opakuje totéž, že v daný den potřebují vidět vklad, který vy nemáte, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.
So the problem is that it doesn't show up on the statement on the same day, right? Did you explain to the casino how it works and that it's normal for it to show up like this?
I have no information from GooglePay that any statement exists and it is normal that a transaction you make today will be withdrawn, for example, the next day.
If the casino doesn't want to take it and understand and keeps saying the same thing, that they need to see the deposit on that day, which you don't have, then let us know and we'll try to help.
Takže problémom je, že to na výpise nevidieť v ten istý deň áno? Kasínu si to vysvetlila ako to funguje a že to je bežné, že to je takto vidieť?
Z GooglePay nemám informáciu, že by nejaký výpis existoval a je normálne, že transakciu ktorú urbíś dnes sa stiahne napríklad na ďalší deň.
Ak by to kasíno nechcelo vziať a pochopiť a stále hovorilo to isté, že potrebuje vidieť depozit v daný deň, čo ty ale nemáś, potom daj vedieť a skúsime pomôc´t.
I've been arguing with the casino like this for 14 days, I'm tired of it, I wanted to give up, but 7000 CZK is still enough money for me, I keep repeating that I want a bank statement for 7.8.13.15, but the bank doesn't have the time in their history, it's exactly like that, deposit 300 CZK on 7.8. at the time I want
ja uz s casinem takhle diskutuji 14 dni,uz jsem z toho unavena,uz jsem to chtela vzdat ale zase 7000 kc je pro me dost penez,porad dokola opakuji ze chteji vypis z banky 7.8.13.15 hod,ale banka tam casy nemaa v jejich historii je to presne tak, vklad 300 korun 7.8.v case kteri chteji
Hi, I can't help it, but in my opinion the casino is handling things in a completely nonsense way. I could be wrong, but as Jaro writes: it's normal that the day, let alone the hour, on the statement may not match, so if you provide the casino with an original (even electronic) bank statement where the transaction can normally be found, I don't understand why they insist on the date and hour. Even if you deposited, say, 28 times during that day, you can still count the number of transactions and the final amount sent to the casino account - based on the account number or code. That's how I see it.
I think you might be relieved if you file a complaint with us, which is free of charge.
https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/odeslat 👈
To avoid having to describe the whole problem again, feel free to use the posts from the forum and edit them a bit so that it is easy to understand. You can upload attachments separately when you submit a complaint, so if you add a statement with the transaction you are complaining about checked and the rest blacked out, it will help a lot.
Don't give up, our colleagues deal with similar things every day. I understand that it must be hell, but try again with our help.
Ahoj, já si nemůžu pomoc, ale casino podlě mě řeší docela nesmysl. Můžu se mýlit, ale jak Jaro píše: je normání, že se nemusí shodovat na výpisu den, natož hodina, takže pokud dodáš kasinu originální (i elektronický) výpis z banky, kde se ta transakce dá normálně najít, nechápu, proč trvají na datu a hodině. I kdybys za ten den depositovala třeba 28x, pořád se dá spočítat počet transakcí a finální suma poslaná na casino účet - podle čísla účtu nebo kódu. Tak to vidím já.
Já si myslím, že by se Ti mohlo ulevit, když si u nás zadáš stížnost, která je zdarma.
https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/odeslat 👈
Abys nemusela celý problém popisovat znovu, klidně použij posty z fóra a trochu to uprav aby se to dalo dobře pochopit. Dají se rovnou separátně nahrát přílohy, když stížnost zadáváš, takže pokud tam přidáš výpis třeba se zaškrtnutou transakci o kterou běží a začerníš zbytek, dost to pomůže.
Určitě to nevzdávej, naši kolegové podobné věci, řeší denně. Chápu, že to musí být prostě peklo, ale zkus to ještě s naší pomocí.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.