DomůFórumKasinaBizzo Casino - všeobecná diskuze

Bizzo Casino - všeobecná diskuze (strana 12)

87 727 zobrazení 247 odpovědí |
před 4 roky
|
1...11 12 13
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

file Toto je banka

Automaticky přeloženo:
Marius17
před 8 měsíci

Děkujeme za všechny zde uvedené informace.

Doufám , že náš tým bude schopen vše ve vaší stížnosti dobře prošetřit . Určitě uděláme maximum pro co nejlepší výsledek. 🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Dobře, poskytnu jakýkoli potřebný důkaz.

Automaticky přeloženo:
Marius17
před 8 měsíci

Děkuju. Naše šance by byly bez takové spolupráce dost omezené. S trochou štěstí se váš oddaný zprostředkovatel bude moci domluvit s kasinem. Docela jsem pochopil, že datum vkladu je uvedeno na výpisu z účtu - uvidíme, co k tomu kasino musí přidat, až přijde čas. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, madam, kasino potřebuje vysvětlit, že 19. dne jsem se u nich pokusil provést vklad a nefungovalo to. Dne 19. dne jsem neměl převod od této osoby na svém bankovním účtu. ale na mém bankovním výpisu je jasně uvedeno, že 21. dne jsem obdržel tyto peníze a potvrzení od své banky, že se nejedná o podvodný převod. To opět neznamená, že když jsem byl včera 21. dne kontaktován, neměl jsem na účtu potřebné peníze a tato osoba mi měla dát nějaké peníze. Převedl je na můj účet a já jsem vložil v kasinu a hrál a také jsem od nich dostal nabídku, že mi dají 150% bonus. Kasino nechtělo vrátit peníze a považovalo to za podvod. Ale když jsem chtěl vložit 18., 19., když jsem u nich chtěl provést svůj první vklad, proč to nevzali v úvahu?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

a chci přidat něco dalšího dne 19., kdy jsem u nich chtěl provést svůj první vklad, také jsem chtěl provést vklad 400 EUR a chci, abyste se soustředili na skutečnost, že jsem chtěl provést vklad, než jsem jim od této osoby obdržel peníze a tato osoba, která s nimi měla kasino, byla v jejich kasinu čtyři roky a měla perfektní účet Zkontrolujte a hráli už prohráli, dali důvod, proč to řešení je podvod s penězi, dal důvod, proč je řešení podvodu s penězi, on dal důvod už nechtěl dát peníze a uvedli důvod, že jde o podvod

Automaticky přeloženo:
Marius17
před 8 měsíci

Počkejte prosím, až váš řešitel stížností celou záležitost prošetří, a doufejme, že brzy uvidíme, co se s tím dá dělat.

Opravdu doufám v nejlepší výsledek pro vás; jde jen o to, že tento druh interakce je opravdu podezřelý, i když rozumím vašemu názoru.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Paní, mohu poskytnout jakýkoli důkaz, že mezi mnou a touto osobou nedošlo k žádnému podvodu. Mohu prokázat, že jsem 18. dne poslal peníze na jeho bankovní účet, nyní jsem to viděl na svých bankovních výpisech a 21. dne mi peníze vrátil. Toto je jen kouzlo kasina, protože pokud vyhrajete, nedávejte peníze, abyste je svázali něčím.

Automaticky přeloženo:
Marius17
před 8 měsíci

Proto je důležité toto vše vysvětlit i svému zprostředkovateli stížností. Na našem názoru nakonec moc nezáleží, protože vše bude upřesněno v reklamaci. Očekávám, že kasino také představí svou verzi; výsledek však lze určit až po zvážení obou hledisek.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

No, ano, pane, musím tyhle věci dokázat. Kasino může říci ano, dopustil se podvodu a téma prostě zavřít. ale jakmile budu mít potvrzení, že jsem mu dal peníze, mám toto potvrzení na svém bankovním účtu, mohu jim dokázat, že si u nich za pár dní založím účet, založím si u nich účet, provedl jsem s touto osobou transakci, půjčil jsem mu peníze. Tyto věci je třeba vzít v úvahu. Není to tak, že by mi dal peníze 21. dne a já je vložil do kasina a oni řekli, že jsem se dopustil podvodu. Protože je to pro ně velmi jednoduché Je to považováno za podvod, takže mi nedají 3000 EUR. je to velmi jednoduché. ale také musí přinést důkazy týkající se tohoto případu

Automaticky přeloženo:
Marius17
před 8 měsíci

Věřím, že rozumím tomu, o čem mluvíte. Jde o to vysvětlit, že i v reklamaci je to nejdůležitější. Zde na fóru se o situaci rádi pobavíme, přesto řešení řešíme v tomto konkrétním vláknu stížnosti 👈

Upřímně řečeno, dokud stížnost nepokročí dále, myslím, že k této situaci zde na fóru nemůžeme moc dodat, protože, jak jste řekl, další významná část leží na zástupci kasina a jeho důkazech o „podvodu".

Snažte se zůstat pozitivní, prosím. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

byhrala jsem 7000 kc ,chci je vybrat,ale kasino porad vyzaduje doklad o zaplaceni,ktery maji v hirśtorii,ja uz nechapu co po me chteji

sarkak
před 4 měsíci

Ahoj, vidím, že más potiaže s verifikáciou.

Chcú od teba dokument, kde je vidieť, že si do kasína vkladala peniaze? Alebo tomu nerozumiem spravne? Alebo sa jedná o nejaký verifikačný depoit do kasína, ktorý bolo nutné urobiť?

Ako dlho celá situácia trvá prosím?

Daj mi vedieť.

Jaro
před 4 měsíci

ahoj ja jsem si vytocila 7000 kc a Bizzo casino po me chce potvrzeni o zaplaceni,ja to paltila pres geoglepay a u nich v historii je to napsane presne jak to po me chteji,ale oni porad chteji potvrzeni banky


Jaro
před 4 měsíci

trva to uz od 7.8..25

sarkak
před 4 měsíci

No jasné a teda neukazuje sa ti to niekde na bankovom výpise tento vklad do kasína? Aj keď zaplatíš cez GooglePay, tak by to tam malo byť. Možno potrebujú práve ten výpis z banky, kde vidia, že si vkladal do kasína.

Skús sa pozrieť, či je tam tú transakciu vidno.

Jaro
před 4 měsíci

mam v bance vklad pres goglepay,ale neni to presne v ten den co pozaduji,ja bych potrebovala nejaky vypis z goglepay jestli to nekde existuje


sarkak
před 4 měsíci

Takže problémom je, že to na výpise nevidieť v ten istý deň áno? Kasínu si to vysvetlila ako to funguje a že to je bežné, že to je takto vidieť?

Z GooglePay nemám informáciu, že by nejaký výpis existoval a je normálne, že transakciu ktorú urbíś dnes sa stiahne napríklad na ďalší deň.

Ak by to kasíno nechcelo vziať a pochopiť a stále hovorilo to isté, že potrebuje vidieť depozit v daný deň, čo ty ale nemáś, potom daj vedieť a skúsime pomôc´t.

před 4 měsíci

ja uz s casinem takhle diskutuji 14 dni,uz jsem z toho unavena,uz jsem to chtela vzdat ale zase 7000 kc je pro me dost penez,porad dokola opakuji ze chteji vypis z banky 7.8.13.15 hod,ale banka tam casy nemaa v jejich historii je to presne tak, vklad 300 korun 7.8.v case kteri chteji


sarkak
před 4 měsíci

Ahoj, já si nemůžu pomoc, ale casino podlě mě řeší docela nesmysl. Můžu se mýlit, ale jak Jaro píše: je normání, že se nemusí shodovat na výpisu den, natož hodina, takže pokud dodáš kasinu originální (i elektronický) výpis z banky, kde se ta transakce dá normálně najít, nechápu, proč trvají na datu a hodině. I kdybys za ten den depositovala třeba 28x, pořád se dá spočítat počet transakcí a finální suma poslaná na casino účet - podle čísla účtu nebo kódu. Tak to vidím já.

Já si myslím, že by se Ti mohlo ulevit, když si u nás zadáš stížnost, která je zdarma.

https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/odeslat 👈

Abys nemusela celý problém popisovat znovu, klidně použij posty z fóra a trochu to uprav aby se to dalo dobře pochopit. Dají se rovnou separátně nahrát přílohy, když stížnost zadáváš, takže pokud tam přidáš výpis třeba se zaškrtnutou transakci o kterou běží a začerníš zbytek, dost to pomůže.


Určitě to nevzdávej, naši kolegové podobné věci, řeší denně. Chápu, že to musí být prostě peklo, ale zkus to ještě s naší pomocí.

1...11 12 13
Jít na stránkuz 13 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.