FórumKasinaBitsler Casino - všeobecná diskuze

Bitsler Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Oakport
|
7188 zobrazení 59 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
neeru8432
před rokem

Ahoj znovu. Tomáš zde není a nikdy nebude k dispozici na fóru, pokud mohu říci.

Jsem více než přesvědčen. Již jsem vám řekl, abyste svou stížnost přezkoumali pomocí správného odkazu:

https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been

V tuto chvíli na vás Tomeas vlastně čeká. Navrhuji proto nyní použít tento odkaz a odpovědět Tomášovi co nejdříve.

Děkujeme 🙏



Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak dlouho trvá výběr prostředků? Nejdřív mi řekli, že k odběru dochází okamžitě, teď mi píšou takhle. Neříkají žádné termíny. Úplně jsem prošel ověřením. Vyhrál jsem zpět částku vkladu podle všech pravidel filefile

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
dkproverka01
před 10 měsíci

Ahoj. Chápu vaše obavy ohledně tohoto problému a je mi líto, že tím procházíte. Nestává se to tak často a mohlo by to být trochu frustrující, ale dobrá věc je, že vás kasino o svých akcích skutečně informovalo. Pokusím se, abyste se tu cítili trochu lépe, pokud mohu. Pokud se podíváte na bezpečnostní index kasina a také si přečtete některé uživatelské recenze, řekl bych, že to vypadá opravdu slibně. Pokud chcete, stačí kliknout/klepnout na tento odkaz 😉.

Také vidím, že jste otevřeli stížnost a Petronela vysvětlila, jak kasina obvykle fungují. Možná máte nějaké novinky z kasina? Zde prosím zveřejněte jakoukoli aktualizaci a aktualizujte také náš tým pro stížnosti. Můžete tak snadno udělat zde .

Budeme čekat, až nám řekneš, jak to jde 🤞.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chci, abyste věděli, že Vámi oznámené termíny se blíží ke konci a já od pracovníků podpory nedostávám žádné změny ani nové informace. Nechápu, jak je možné mít takovou úroveň hodnocení při takové kvalitě služeb. Abych svůj problém efektivně vyřešil, napsal jsem také stížnost na askgamblers a poskytl snímky obrazovky a data ke zpracování podrobněji. Takže chci, abyste věděli, že mou první prioritou je dosáhnout spravedlnosti. A získejte částku 685 usdt, která je stále v režimu „nevyřízeno" po dobu delší než 10 dní

Automaticky přeloženo:
dkproverka01
před 10 měsíci

Vsadím se, že kvůli termínům musíte vyhledat zaměstnance kasina. Všimli jste si, že tady nejsme zaměstnanci kasina? Takže upřímně řečeno, spoléháme na stejný zdroj informací.

U bezpečnostního indexu - rychlost stahování se nepočítá, protože se liší na základě mnoha detailů, takže ji nelze správně změřit. Index bezpečnosti naznačuje, jak je pravděpodobné, že s vámi bude zacházeno spravedlivě. Vzhledem k tomu, že vaše stížnost je stále otevřená, je tato otázka prozatím mimo kontrolu.

Kromě toho umožňujeme kasinu 14 celých dní na provozování KYC a provádění souvisejících plateb. Dodatečné bezpečnostní kontroly jsou vyloučeny. Zkuste být trpělivý, prosím. Nejsme Ask Gamblers.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zaregistroval jsem si účet v BITSLER V SRPNU 2024 a provedl jsem vklad 100 usdt! Po několika vítězných sázkách je můj zůstatek 214 usdt! Také jsem požádal o výběr v srpnu, požádali o ověření-nahrál jsem id -bylo přijato, ale nepřijímají mé Doklad o adrese. Do srpna jsem na mé jméno nahrál bankovní výpis ze 2 různých bank a účet za energie, ale Bitsler si vymýšlí výmluvy, aby to neověřil! Všichni krypto bookmakeri, kde jsem tyto dokumenty hrál, jsou akptováni. Jsou to duckdice, bcgame, megadice, luckyblock, wsmcasino a další! Nikde jsem neměl problémy s ověřením a prostě Bitsler nepřijímá žádný dokument! Prosím o ovlivnění tohoto bookmakera bez dobré pověsti

file

Automaticky přeloženo:
forzaroma82
před měsícem

Ahoj.

Musí být těžké se s tím vyrovnat. Opravdu mě zajímá, proč kasino stále odmítá doklad o adrese. Jak vám vysvětlují své rozhodnutí? bylo by užitečné se toho tolik naučit.

Pomozte mi pochopit otázku odmítnutí; myslím, že by to prospělo i ostatním.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Nejprve to byl účet za energie na jméno mé matky (příjmení je stejné), ale teď účet za energie na mé jméno. Bitsler nadále odmítá jakýkoli dokument, odpověděli, že dokumenty nekontrolují, jeho kontrola ověřovatelem Veriff, ale jak jsem psal dříve, všechna krypto kasina přijala mé dokumenty příliš rychle, kde kontrola Veriffem.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

A na mou otázku, co přesně je s mými dokumenty špatně, mají 1 odpověď – „odeslat další dokument"

Automaticky přeloženo:
forzaroma82
před měsícem

Měli byste se ujistit, že všechny dokumenty jsou ve správném formátu a v dobré kvalitě.

Zkontrolovali jste to náhodou?🤔

Jinak opravdu nechápu důvod jejich odmítnutí.

Pokud si však přejete, můžete zkusit podat stížnost zde a náš tým by se jistě touto situací hlouběji zabýval.

Pokud se tak rozhodnete , použijte tento odkaz .

A informujte nás o situaci, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ano, samozřejmě moje dokumenty v dobré kvalitě a na mé jméno a v opačném případě všechna ostatní krypto kasina, jako je bcgame, luckyblock, wsm casino, megadice, wincity a další, moje dokumenty nepřijmou

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

a mohu vám poslat tyto dokumenty, pokud potřebujete prokázat, že je s nimi vše v pořádku

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

a rád bych napsal stížnost tímto odkazem, ale v seznamu nejsou Bitsler

Automaticky přeloženo:
forzaroma82
před měsícem

Tady ti rozumím. Pokud jste předložili stejné dokumenty jiným kasinům a oni je přijali, Bitsler by měl také. Právo?

V tuto chvíli opravdu nemohu předpokládat důvod, proč tak činí, a není nutné nám sem na fórum posílat žádné dokumenty. Teď bych opravdu navrhoval reklamaci.

Není problém, že byste toto kasino na seznamu nenašli, i když by tam ve skutečnosti mělo být. Vyberte si prosím libovolné kasino a do textu své stížnosti napište název kasina, aby náš tým věděl, na které kasino stížnost podáváte.

Dejte nám prosím vědět, jak to jde, a pokud budete potřebovat nějakou další pomoc, určitě se neváhejte zeptat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

samozřejmě všechna kasina přijala mé dokumenty bez výjimky, protože dokumenty na mé jméno a v dobré kvalitě. Bylo to přijato příliš rychle během 24 hodin a bitsler to prostě nepřijímá. Na mou otázku, co je přesně špatně s mými dokumenty, odpověděli, aby poslali další dokument. myslím, že nevědí, co potřebují.

Dobře, dnes napíšu stížnost a do popisu napíšu název kasina.

Automaticky přeloženo:
forzaroma82
před měsícem

Mohu vás jen požádat, abyste se ujistili, že této záležitosti dobře rozumím? Žádají po vás nějaké další dokumenty nebo stále stejné dokumenty?🤔

Trochu jiné je to, když nepřijmete dokumenty, které jste již poslali do kasina, a požádáte vás o další, víte.🤷‍♀️

Vysvětlete prosím situaci, abychom ji lépe porozuměli. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

nejprve to byl účet za energie na jméno mé matky (příjmení je takové), ale nyní všechny účty na mé jméno! Posílal jsem účty za služby v červenci a do srpna na konci září, během několika minut po nahrání je odmítli dokument a znovu napíšou, aby poslali jeden z následujících dokumentů:

Bankovní výpisy (musí obsahovat vaše jméno, adresu a bankovní údaje)

Výpisy makléře (musí obsahovat informace od makléře a logo společnosti, stejně jako vaše celé jméno a adresu)

Výpisy z kreditních karet od renomovaných institucí

účty za energie (jako je elektřina, plyn, voda, internet, pevná linka, odpadové hospodářství atd.)

Výpisy z hypoték

Přiznání k dani z nemovitosti

Poslal jsem výpis z účtu ze 2 různých bank a účet za energie do 2 měsíců na své jméno a oni píší znovu, aby poslali takové dokumenty

Automaticky přeloženo:
forzaroma82
před měsícem

Chápu, že to pro vás musí být opravdu frustrující.

Tak co, přemýšleli jste o podání stížnosti? Jsem si jistý, že náš tým udělá maximum, aby vám s tím vším pomohl.

Dejte nám vědět, jak jste se rozhodli.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

lloonhello, děkuji. Napíšu to během 48 hodin. Potřebujete nahrát snímky obrazovky mého účtu?

Automaticky přeloženo:
forzaroma82
před měsícem

Stačí kliknout na tento odkaz a budete informováni o všem, co musíte během procesu udělat.

Chcete-li se také dozvědět více o našem centru pro řešení problémů a o tom, jak se vyřizují stížnosti, přečtěte si tento článek . Určitě vám to pomůže vše lépe pochopit.

Máte-li jakékoli dotazy, ozvěte se kdykoli.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky