FórumKasinaBitsler Casino - všeobecná diskuze

Bitsler Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Oakport
|
5563 zobrazení 44 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
neeru8432
před 11 měsíci

Promiňte mi mou vytrvalost, přesto znáte někoho, kdo by vám mohl pomoci s psanou angličtinou?

Opravdu tomu nerozumím, omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Za Radhiku nemůžu říct, že mi nemůžeš pomoci

Za podporu kasina Bitsler říkám, že mi nemohou pomoci

Nemohu za vás říct, že mi nemůžete pomoci


Pomůžeš mi

A podpora bitsler mi nemůže pomoci

Automaticky přeloženo:
neeru8432
před 11 měsíci

OK. Jsem si jistý, že Tomáš udělá maximum! Hodně štěstí. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Tomas pane Co se děje s mojí stížností

Automaticky přeloženo:
neeru8432
před 11 měsíci

Ahoj znovu. Tomáš zde není a nikdy nebude k dispozici na fóru, pokud mohu říci.

Jsem více než přesvědčen. Již jsem vám řekl, abyste svou stížnost přezkoumali pomocí správného odkazu:

https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been

V tuto chvíli na vás Tomeas vlastně čeká. Navrhuji proto nyní použít tento odkaz a odpovědět Tomášovi co nejdříve.

Děkujeme 🙏



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak dlouho trvá výběr prostředků? Nejdřív mi řekli, že k odběru dochází okamžitě, teď mi píšou takhle. Neříkají žádné termíny. Úplně jsem prošel ověřením. Vyhrál jsem zpět částku vkladu podle všech pravidel filefile

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
dkproverka01
před 8 měsíci

Ahoj. Chápu vaše obavy ohledně tohoto problému a je mi líto, že tím procházíte. Nestává se to tak často a mohlo by to být trochu frustrující, ale dobrá věc je, že vás kasino o svých akcích skutečně informovalo. Pokusím se, abyste se tu cítili trochu lépe, pokud mohu. Pokud se podíváte na bezpečnostní index kasina a také si přečtete některé uživatelské recenze, řekl bych, že to vypadá opravdu slibně. Pokud chcete, stačí kliknout/klepnout na tento odkaz 😉.

Také vidím, že jste otevřeli stížnost a Petronela vysvětlila, jak kasina obvykle fungují. Možná máte nějaké novinky z kasina? Zde prosím zveřejněte jakoukoli aktualizaci a aktualizujte také náš tým pro stížnosti. Můžete tak snadno udělat zde .

Budeme čekat, až nám řekneš, jak to jde 🤞.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chci, abyste věděli, že Vámi oznámené termíny se blíží ke konci a já od pracovníků podpory nedostávám žádné změny ani nové informace. Nechápu, jak je možné mít takovou úroveň hodnocení při takové kvalitě služeb. Abych svůj problém efektivně vyřešil, napsal jsem také stížnost na askgamblers a poskytl snímky obrazovky a data ke zpracování podrobněji. Takže chci, abyste věděli, že mou první prioritou je dosáhnout spravedlnosti. A získejte částku 685 usdt, která je stále v režimu „nevyřízeno" po dobu delší než 10 dní

Automaticky přeloženo:
dkproverka01
před 8 měsíci

Vsadím se, že kvůli termínům musíte vyhledat zaměstnance kasina. Všimli jste si, že tady nejsme zaměstnanci kasina? Takže upřímně řečeno, spoléháme na stejný zdroj informací.

U bezpečnostního indexu - rychlost stahování se nepočítá, protože se liší na základě mnoha detailů, takže ji nelze správně změřit. Index bezpečnosti naznačuje, jak je pravděpodobné, že s vámi bude zacházeno spravedlivě. Vzhledem k tomu, že vaše stížnost je stále otevřená, je tato otázka prozatím mimo kontrolu.

Kromě toho umožňujeme kasinu 14 celých dní na provozování KYC a provádění souvisejících plateb. Dodatečné bezpečnostní kontroly jsou vyloučeny. Zkuste být trpělivý, prosím. Nejsme Ask Gamblers.

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu