DomůFórumKasinaBitsler Casino - všeobecná diskuze

Bitsler Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od Oakport
|
11 834 zobrazení 91 odpovědí |
|
1...3 4 5
před měsícem

Tato stránka se mnou udělala to, co s ostatními, moje peníze byly staženy bez mého vědomí a dosud nebyly odeslány. Moje peníze byly zabaveny pod záminkou, že nejsem na stránce aktivován, protože jsem věděl, že jsem si aktivoval svůj účet a poslal jim všechny dokumenty a řekli mi, abych poslal potřebné papíry a vše jsem udělal. Moje peníze byly zabaveny, více než 1 200 000 DGB a 2 800 $ + 500 $ na bonusech. Je to proto, že jsem na webu vydělal. Nechtějí mi poslat peníze a zdržují. Je u mě od 19.3.2024 a doteď mi peníze neposlali a mé peníze zdržují a vymáhají zpět

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zde jsou některé další obrázky pro vaši referenci.

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
johnwheek211
před měsícem

Nejprve mi dovolte, abych vám řekl, že je mi líto, že musíte projít tímto opravdu dlouhodobým problémem s tímto kasinem.

Musím ale říct, že tomu úplně nerozumím.

Požádali jste o výběr a kasino z nějakého důvodu nechce platit? Můžete nám prosím říci, jaký je důvod?

Máme zde své specializované specialisty na stížnosti a jsem si jist, že bychom se mohli pokusit ve vašem případě zasáhnout, pokud si budete přát. Stačí zde podat stížnost a podrobně vysvětlit problém.

Uvědomte si také, že je zcela zdarma, takže není třeba mít obavy.

Pokud potřebujete pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Říkáte to a když předložím recenzi, odmítáte ji, i když vám poskytnu všechny důkazy. Jak vám mohu podat tuto stížnost, jak jste mi řekl v recenzi a mám všechny důkazy, snímky obrazovky a úplné vklady. Jsi zaujatý vůči kasinu nebo co? Jsem velmi frustrovaný a moje důvěra ve vás byla velmi velká. Jak chcete, abych podal stížnost, když recenzi zamítnete a vy sám jste to odmítl? Není to tak? S pozdravem k vám. Děkuji, čekám na vaši odpověď

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

https://casinoguru-en.com/bitsler-casino-player-s-funds-confiscated-and-payout



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Říkáte to a když předložím recenzi, odmítáte ji, i když vám poskytnu všechny důkazy. Jak vám mohu podat tuto stížnost, jak jste mi řekl v recenzi a mám všechny důkazy, snímky obrazovky a úplné vklady. Jsi zaujatý vůči kasinu nebo co? Jsem velmi frustrovaný a moje důvěra ve vás byla velmi velká. Jak chcete, abych podal stížnost, když recenzi zamítnete a vy sám jste to odmítl? Není to tak? S pozdravem k vám. Děkuji, čekám na vaši odpověď

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Omlouvám se, moje chyba je, že jsem si dobře nezkontroloval, že jste se již pokusili podat stížnost s naším týmem, ale bohužel byla zamítnuta.

Jak vidím, vaše uživatelská recenze musela být zamítnuta kvůli stížnosti, ale také proto, že jste stejnou uživatelskou recenzi již odeslali ze svého druhého účtu. Jsem tady správně?

Uvědomte si prosím, že hráč může odeslat pouze jednu uživatelskou recenzi pro stejné kasino, a i když si na našem webu otevřete další účet, náš systém to zjistí.

Takže po tom všem, co bylo řečeno, vidím výše, že také zástupce kasina poukázal na to, že jste zde již otevřeli případ s naším týmem pro stížnosti, který byl bohužel zamítnut kvůli vaší nereagování.

je to tak?

Pokud máte pocit, že máte všechny důkazy, jak jste řekl, zkuste případ znovu otevřít, aby se na něj náš tým mohl lépe podívat.

Nebo možná zástupce kasina bude schopen celou věc vysvětlit i zde.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

https://casinoguru-en.com/bitsler-casino-player-s-funds-confiscated-and-payout



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj. Moc děkuji za zveřejnění odkazu zde.

Byla to vlastně moje chyba, že jsem si to tak dobře nezkontroloval, abych zjistil, že tento hráč již podal stížnost.

Mohu se Vás prosím zeptat, jestli nám můžete k tomuto případu, pokud je to možné, něco říci?

Předem děkuji.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Tento web mě požádal, abych nereagoval na vaše zprávy a že vyřeší problém v předchozí stížnosti.


Poslal jsem vám to a řekl jsem to ve svých předchozích zprávách e-mailem.


Ale poté, co moje stížnost skončila zde a poté, co jsem vám přestal odpovídat a po tom všem, odmítl poslat má práva.


A začal otálet a obvinil mě z podpory vrahů jen proto, že jsem muslim z východu a screenshoty to říkají a každý den říká zítra, zítra, příští týden, příští měsíc, každý den je schůzka pro některé z nich.


A mám pro to všechny argumenty a dostatečné důkazy, ale on lže a neříká pravdu jako obvykle.


A já vám pošlu jeho snímek obrazovky s tím, že na vás jako na Guru stránku nemám reagovat v předchozí stížnosti.


A tento snímek obrazovky dokazuje, co říkám poté, co vám odpověděl v předchozí stížnosti, poslal mi tuto zprávu a já jsem vás označil červeně za to, co říkal.


A to je to, co jsi ti řekl předtím. Vždy stojíš na straně kasin a cítím se z toho frustrovaný

Přečtěte si tuto zprávu a budete velmi dobře vědět, že zpráva od něj odeslaná ve stejnou dobu, kdy jsem si stěžoval

Na svých stránkách si dobře prohlédněte data a vše se dozvíte a toto jsou poslední čtyři zprávy, které poslal po mé stížnosti na vaše stránky zde, dobře se na ně podívejte

A podal jsem stížnost na základě vaší žádosti zde

A teď mu děkuješ za to, co mu říkáš, stěžoval sis proto, že je zloděj nebo proto, že je lupič?

Jsem velmi frustrovaný tím, co říkáte a děláte, poslal jsem vám vše s důkazy

On to popírá, protože on je oponent a vy jste neutrální soudce, analyzujte tyto zprávy dobře

Poznáte, že stránka bitsler je v tomto profesionální zloděj a nejsem jediný, takových jsou desítky

A jejich jména jsou se mnou, ukážu screenshot všech z nich

S pozdravem k vám

filefilefilefilefile



Automaticky přeloženo:
johnwheek211
před měsícem

Dobrý den!

Domnívám se, že byste se měli pokusit případ znovu otevřít a uvést všechny podrobnosti a nenechat žádné informace nevysvětlené, prosím.

Jen abyste věděli, toto je veřejné fórum, ale stížnosti hráčů se prošetřují soukromě jinde, takže se nemusíte bát.

I když té věci nerozumím a mám docela problém porozumět zprávě, znovuotevření je vždy dobré. Dostanete alespoň aktualizovanou odpověď.

Můžete prosím najít tlačítko pro opětovné otevření? K tomu budete potřebovat svůj původní účet.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Zbytek screenshotů se dívá na data. Zástupce webu nemluví pravdu.


Zeptejte se na IP, která vybrala peníze. Je to IP na Středním východě nebo co?


Měl by se ho zeptat, proč tamní hráči byli na této stránce podvedeni.

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Zbytek screenshotů se dívá na data, kdy zástupce webu neříká pravdu


Zeptejte se na IP, která stáhla peníze, je to blízkovýchodní IP nebo co?

Měl by se ho zeptat, proč tamní hráči byli na této stránce podvedeni

A další snímky obrazovky by měly být spravedlivě prošetřeny

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Zbytek screenshotů se dívá na data, kdy zástupce webu neříká pravdu


Zeptejte se na IP, která vybrala peníze, je to IP na Středním východě nebo co?

Měl by se ho zeptat, proč tamní hráči byli na této stránce podvedeni


A další snímky obrazovky by měly být prozkoumány spravedlivě a na prvním snímku obrazovky

Říká mi a zlobí se, že jsem si stěžoval na vašich stránkách a řekl, že si to vyčítám jen sám, jak vidíte

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Chci víc K dispozici je 550 snímků obrazovky z listopadu 2023


Zbytek screenshotů se dívá na data Zástupce webu neříká pravdu


Zeptejte se na IP, která stáhla peníze. Je to blízkovýchodní IP nebo co?

Měl by se ho zeptat, proč tamní hráči byli na této stránce podvedeni


A další snímky obrazovky Vyšetřování by mělo být provedeno spravedlivě A na prvním snímku obrazovky


Říká mi a zlobí se, že jsem si stěžoval na vašich stránkách a řekl, že si to vyčítám jen sám sobě Jak vidíte


Podívejte se na snímky obrazovky a vklady Vše bylo zabaveno webem a ukradeno


A peníze byly zabaveny a účet byl uzavřen To vše ze snímků obrazovky po mé stížnosti A protože jsem si stěžoval zde

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Zkoušel jsem to mnohokrát, ale odezva byla, dokud nebyl případ uzavřen a záležitost tím skončila

Protože jsem nereagoval na předchozí komentáře, protože jsem věděl, že jsem vás kontaktoval prostřednictvím e-mailu a řekl vám, co stránka udělala při komunikaci se mnou, a uvítali jste to v oficiálním e-mailu se mnou

Ale bohužel web nedodržel ani slovo z toho, co řekl a souhlasil se mnou v tom a znovu se mnou otálel

Ve všech svých jmenováních a dohodách

A mnohokrát mi hacknul účet v e-mailu na elektronické stránce a smazal všechny zprávy, ale věděl jsem, že něco udělá a že není důvěryhodný a měl jsem kopii každé zprávy mezi námi

A protože není spravedlivý a nezná práva, udělal to všechno se všemi krádežemi

Ano, jak vám říkám každý dopis, udělal vše, co jsem vám řekl, a pokud chcete znovu otevřít stížnost

Přijměte prosím mou stížnost zde a mám pro to všechny důkazy a svou stížnost zde nyní podám prostřednictvím tohoto e-mailu a účtu

Protože jako web, který uznává, že jsem vlastníkem těchto dvou problémů, a sám připojí odkaz, který to říká, pokud mi to dovolíte

Učiním tak a pošlu svou stížnost zde a vím, že vám záleží na pravdě a důvěryhodnosti a prokážete, že nebudete upřednostňovat jednu před druhou, pokud stížnost přijmete zde a jak vidíte na snímcích obrazovky, řekl mi, abych na vaše stránky nic neposílal, aby mohl poslat své peníze a pokud vám něco pošlu, nepošle mi peníze a vyhrožoval mi, že pokud vám pošlu cokoli ve stížnosti, neodpoví a odešle, že odešle moje peníze nebo je pošlete vám nebude mu moci se vší drzostí nic dokázat řekl, že jak je vám jasné a toto jsou další screenshoty, podívejte se na ně

S pozdravem

filefilefilefilefile


Automaticky přeloženo:
johnwheek211
před měsícem

Upřímně, nejsem si jistý, zda je dobrý nápad podat stejnou stížnost pod jiným účtem. Ale můžete to zkusit.

Rád bych také upozornil, že pokud jste se stali obětí podvodníka vydávajícího se za zaměstnance kasina, mohu z vlastní zkušenosti říci, že kasino za to nemůže. Hráči musí dodržovat kybernetickou bezpečnost, stejně jako běžní lidé musí být ostražití. Bohužel žijeme v době kybernetické kriminality.


Nikdy neudělujte přístup k žádnému svému účtu nikomu jinému.


Zrovna včera jsem vyřešil záležitost s falešnými e-maily Casino Guru, které spamovaly naši vlastní poštovní schránku.


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Toto je prostě pokus hráče pošpinit naši pověst vydíráním a vydíráním. Případ byl uzavřen a bylo prokázáno, že jde o dílo samotného hráče nebo podvodníka. Žádný z dotyčných e-mailů nekončí @bitsler.com.

Navíc se požadovaná částka nyní změnila a osoba nyní používá nové jméno, takže je zcela zřejmé, že její úmysly jsou zlomyslné.

Automaticky přeloženo:
Bitsler Casino
před měsícem

Jste podvodník a nemluvíte pravdu a moc dobře to víte

A ty jsi byl, tohle nejsi ty, proč jsem byl kontaktován prostřednictvím toho e-mailu, když jsem si stěžoval zde na webu Guru a ve stejný den? Pokud se jedná o podvod, jak říkáte a tvrdíte, proč mě kontaktoval ve stejný den a ve stejný den, kdy jsem na vás podal stížnost na tomto webu? Bál se o pověst vašeho webu nebo co, člověče.....

Nemluvíte pravdu a kdo čte tyto zprávy a výše zmíněné screenshoty, dobře ví, že jste to byli vy, kdo klamal a vaše úmysly nebyly od začátku dobré

Jsi podvodník a říkáš, že tě vydírám, ne člověče, chci jen své peníze a věřím, že jsem přiložil screenshoty, které dokazují pravdivost mých slov, že jsem zde vložil peníze a ty jsi je zabavil, ale tvoje slova jsou bez hmatatelných důkazů posílána sem komukoli

A pokud to nejste vy, kdo to udělal, jak říkáte, proč jste po zabavení mých peněz uzavřeli můj účet na webu bitsler.com

A pokud to byl Hacker, jak říkáte, a neříkáte pravdu, jak posílal na uložení odkazů z webu, jak je získával z vašeho webu, pokud nebyl jedním z inženýrů tohoto webu a z technického oddělení

Chcete-li dosáhnout vkladových operací pro každého hráče a vědět, jak a kdy vložit peníze zde

Všechny tyto snímky obrazovky jsou se mnou, neříkáte pravdu, zabavili jste mé peníze, protože jsem na webu vydělal a výběr byl od vás více než jednou zamítnut pod záminkou kontroly a obvyklé slovo je v implementaci

Obracím se zde na web Guru, protože je to platforma, o které věřím, že jste do značné míry spravedliví

Chcete-li otevřít svou stížnost a prošetřit ji, nebo přijmout moji stížnost zde prostřednictvím tohoto účtu

A zeptejte se prosím na stránce bitsler.com IP, přes kterou byly mé peníze vybrány

Jsou to oni, kdo to udělal, a chci, aby všichni tady znali každého, kdo má účet na stránce bitsler.com

Nemáte pod kontrolou svůj účet ani své peníze a oni vám mohou peníze kdykoli zabavit

A všechno vám ospravedlňujte O tom se mluví, a to je velké nebezpečí. S pozdravem na stránkách Guru.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dobrý den, nejsem zase tak naivní, abych někomu dával přístup ke svému účtu a neznám ho. Jsem profesionál a mám heslo. Nikdo by to neudělal kromě samotného webu. Kdo v celém vesmíru někomu dá účet na internetu, na kterém jsou peníze? Ale ujišťuji vás, že ten, kdo to udělal, je tato stránka bitsler.com. Většina stížností hráčů je, že stránka zabavila peníze a uzavřela účty. Na všech platformách pro stížnosti jsou na tomto webu bitsler.com všechny stejné. S pozdravem

Automaticky přeloženo:
johnwheek211
před měsícem

Dobře, opatruj se. Věřím, že jsem vysvětlil vaše možnosti. Volba je na vás.

Všiml jsem si této části v e-mailu se snímkem obrazovky, ačkoli:

"Můj drahý příteli, máš oprávnění vstupovat do mého účtu na dalších 24 hodin, jak si přeješ..." No, nevím, co dodat.


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Dobrý den

Jaké jsou možnosti, o kterých jste se mnou mluvil, můžete mi to prosím znovu říct

A pokud jste si všimli této části na snímku obrazovky v e-mailu, jak říkáte

Také si všimnete, že jsem mu neposlal heslo ani uživatelské jméno zde, říkám, že je správcem webu, jinak nevěděl

Jak vstoupil do mého účtu, pokud to není samotná stránka bitsler.com nebo jedna z administrace

Tato zpráva odsuzuje stránku, pokud ji vezmete v úvahu, protože jsem mu neposlal heslo ani uživatelské jméno

Doufám, že se k vám nápad dostal a přijmete mou stížnost zde znovu prostřednictvím tohoto účtu

Protože stránka bitsler.com hackla můj starý e-mail a podívejte se také na ty screenshoty

S pozdravem a velkým poděkováním

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky