Myslím, že jde jen o nedorozumění. Ve skutečnosti my admini kontrolujeme fórum denně; není třeba, abyste chatovali častěji, než můžete. Jen neposílejte e-maily s dotazem na průběh stížnosti; nebudeme vás takto aktualizovat.
Chcete-li stížnost sledovat, použijte tento odkaz: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been
Jak vidím, Tomáš má na odpověď šest dní. Prosím, buďte trpěliví.
I think this is just a misunderstanding. Actually, we admins check the forum daily; there is no need for you to chat more often than you can. Just do not send emails asking about the progress of the complaint; we won't update you like that.
To keep an eye on the complaint, use this link instead: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been
As I can see, Tomas has six days to respond. Please be patient.
Musím také říci, že takové screenshoty nejsou nutné. Z mého pohledu operátor chatu vaši obavu prostě nechápe. Omlouvám se, že to říkám, ale taky bych byl zmatený.
Mimochodem, proč si přejete kontaktovat admina z kasina? Není tam náhodou nějaký technický problém? Jinak by bylo lepší slovo manažer, jen hádám.
I must also say that such screenshots are not necessary. From my point of view, the chat operator simply does not understand your concern. I'm sorry to say that, but I would be confused too.
By the way, why do you wish to contact an admin from the casino? Is there some sort of technical issue, by chance? Otherwise, the better word would be manager, I'm just guessing.
Ale thomas není admin a Tomas mi nemůže pomoci
Tak jsem mu řekl, že se připojil k adminovi, řekli mi, proč mě nemohou spojit s adminem
But thomas not a admin and Tomas can't help me
So I sayd him for connecting to admin they tell me why can't connect me with admin
Nepodporujeme Bistler Casino, ale snažíme se přijít na kloub tomu, co se děje, a náš tým pro stížnosti udělá vše, aby vám pomohl. Proto je třeba být trpělivý a čekat na vývoj a nedělat ukvapené závěry.
We don't support Bistler Casino, but we do try to get to the bottom of what's going on and our complaints team will do our best to help you. Therefore, you need to be patient and wait for developments and not jump to conclusions.
podpora nemůže pomoci, takže říkám, že pro Connecting admin žádám správce o své peníze nebo vrácení peněz
Ale podpora kasina také Cheater, nemohou mi vrátit peníze a nemohli mě nespojit s bitsler adminem
Pak jak připojit bitsler Admin
support can't help so I say for Connecting admin I ask to admin for my money or refund
But casino support also Cheater they can't Refund my money and couldn't not connecting me with bitsler admin
Then how to connect bitsler Admin
Myslím, že jsem vysvětlil, že s největší pravděpodobností hledáte manažera. Můžete mi prosím připomenout, proč jste přesvědčeni, že máte nárok na vrácení peněz?
Jak to vidím já, váš účet byl zneužit a ve většině případů za to kasino nenese odpovědnost, pokud neprokážete, že někdo z kasina je. Vím, že to zní, jak to zní; na druhé straně je hráč zodpovědný za přihlašovací údaje k účtu. V tuto chvíli mě ale zajímá, kam stížnost směřuje.
Dále se tato situace obvykle uvádí v termínech. Možná jsi zkontroloval pravidla?
I think I explained that you are most likely seeking a manager. Can you remind me why you are convinced you are entitled to a refund, please?
The way I see it, your account was misused, and in most cases, the casino is not responsible for that unless you prove someone from the casino is. I know it sounds how it sounds; on the other hand, the player is responsible for the account login details. At this point, I'm interested to see where the complaint is heading, though.
Furthermore, this situation is usually stated in terms. Have you checked the rules, perhaps?
No, není to tak?
Napsal jsi toto:
„Myslím, že Bitsler nebo kdokoli jiný
Hackni můj účet"
Také jste zmínil, že vaše bilance zmizela. Je mi líto, že to říkám, ale pokud jste obvinili zaměstnance kasina z takového podvodu nebo jste se při jednání s nimi stali nezdvořilými, není divu, že zablokovali chat.
Způsob, jakým jste komunikovali s operátorem chatu, je téměř nemožné pochopit, když si vezměte screenshoty... Je to skoro jako spamovat je bez známky smyslu . 🙁
Pokusit se najít někoho, kdo vám pomůže s psanou angličtinou, mi připadá jako dobrý nápad .
Znáte takového člověka?
Doufám, že rozumíte mému názoru. 🙏
Well, isn't this the case?
You wrote this:
"I think bitsler or any other
Hack my account"
You also mentioned that your balance has vanished. I'm sorry to say that, but if you accused the casino's employees of such fraud or became impolite while dealing with them, no wonder they blocked the chat.
The way you interacted with the chat operator is almost impossible to comprehend, minding the screenshots... It is almost like spamming them without a sign of sense. 🙁
Trying to find someone who can help you with written English seems like a good idea to me.
Do you know such a person?
I hope you understand my point. 🙏
Vím, že mi podpora odpoví, ale když nemohu uspokojit jeho řešení, pak řeknu více času, aby mě spojili s adminem a pak mi proč neodpověděli a proč ne Spojili mě s adminem
I know That support reply me but when I can't setisfy his Solution then I say more time that Connect me with admin then Why not give me Reply and why not Connecting me with admin
Promiňte mi mou vytrvalost, přesto znáte někoho, kdo by vám mohl pomoci s psanou angličtinou?
Opravdu tomu nerozumím, omlouvám se.
Forgive me for my persistence, yet do you know anyone who could help you with written English?
I really fail to understand, I'm sorry.
Za Radhiku nemůžu říct, že mi nemůžeš pomoci
Za podporu kasina Bitsler říkám, že mi nemohou pomoci
Nemohu za vás říct, že mi nemůžete pomoci
Pomůžeš mi
A podpora bitsler mi nemůže pomoci
I can't say for Radhika that you can't help me
I say for Bitsler casino support that they can't help me
I can't say for you that you can't help me
You help me
And bitsler support can't help me
OK. Jsem si jistý, že Tomáš udělá maximum! Hodně štěstí. 🤞🤞
Ok. I'm sure Tomas will do his best! Good luck to you. 🤞🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.