FórumKasinaBitsler Casino - všeobecná diskuze

Bitsler Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Oakport
|
7341 zobrazení 59 odpovědí |
|
1 2 3
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Budu chatovat déle, ale nemohou mi vrátit peníze, takže říkám, že je to správce

Ale nemohou odpovědět, když říkám pro připojení k adminovi

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že jde jen o nedorozumění. Ve skutečnosti my admini kontrolujeme fórum denně; není třeba, abyste chatovali častěji, než můžete. Jen neposílejte e-maily s dotazem na průběh stížnosti; nebudeme vás takto aktualizovat.

Chcete-li stížnost sledovat, použijte tento odkaz: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been

Jak vidím, Tomáš má na odpověď šest dní. Prosím, buďte trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Musím také říci, že takové screenshoty nejsou nutné. Z mého pohledu operátor chatu vaši obavu prostě nechápe. Omlouvám se, že to říkám, ale taky bych byl zmatený.

Mimochodem, proč si přejete kontaktovat admina z kasina? Není tam náhodou nějaký technický problém? Jinak by bylo lepší slovo manažer, jen hádám.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ale thomas není admin a Tomas mi nemůže pomoci


Tak jsem mu řekl, že se připojil k adminovi, řekli mi, proč mě nemohou spojit s adminem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Oho, teď toho bitslera a kasinového guru znám

Podporujte totéž, takže mi nemůžete pomoci

Také podporujete Bitsler, myslím, že také.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ale thomas není admin a Tomas mi nemůže pomoci


Tak jsem mu řekl, že se připojil k adminovi, řekli mi, proč mě nemohou spojit s adminem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ale Tomáš vás nemůže dostat do kontaktu s administrátorem kasina. Chápu to správně, že to je to, co požadujete?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Oho, teď toho bitslera a kasinového guru znám

Podporujte totéž, takže mi nemůžete pomoci

Také podporujete Bitsler, myslím, že také.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nepodporujeme Bistler Casino, ale snažíme se přijít na kloub tomu, co se děje, a náš tým pro stížnosti udělá vše, aby vám pomohl. Proto je třeba být trpělivý a čekat na vývoj a nedělat ukvapené závěry.

Automaticky přeloženo:
před rokem

podpora nemůže pomoci, takže říkám, že pro Connecting admin žádám správce o své peníze nebo vrácení peněz

Ale podpora kasina také Cheater, nemohou mi vrátit peníze a nemohli mě nespojit s bitsler adminem

Pak jak připojit bitsler Admin

Automaticky přeloženo:
před rokem

OK

Automaticky přeloženo:
neeru8432
před rokem

Myslím, že jsem vysvětlil, že s největší pravděpodobností hledáte manažera. Můžete mi prosím připomenout, proč jste přesvědčeni, že máte nárok na vrácení peněz?

Jak to vidím já, váš účet byl zneužit a ve většině případů za to kasino nenese odpovědnost, pokud neprokážete, že někdo z kasina je. Vím, že to zní, jak to zní; na druhé straně je hráč zodpovědný za přihlašovací údaje k účtu. V tuto chvíli mě ale zajímá, kam stížnost směřuje.

Dále se tato situace obvykle uvádí v termínech. Možná jsi zkontroloval pravidla?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už to říkám

I can't Shere my Id or password

Nebo neumím hrát

Bitsler Casino Cheat se mnou

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bitsler dělá chybu se mnou

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže moje ztracené peníze od Bitslera, takže mu říkám, aby vrátil nebo vrátil mé ztracené peníze

Automaticky přeloženo:
neeru8432
před rokem

No, není to tak?

Napsal jsi toto:

„Myslím, že Bitsler nebo kdokoli jiný

Hackni můj účet"

Také jste zmínil, že vaše bilance zmizela. Je mi líto, že to říkám, ale pokud jste obvinili zaměstnance kasina z takového podvodu nebo jste se při jednání s nimi stali nezdvořilými, není divu, že zablokovali chat.

Způsob, jakým jste komunikovali s operátorem chatu, je téměř nemožné pochopit, když si vezměte screenshoty... Je to skoro jako spamovat je bez známky smyslu . 🙁

Pokusit se najít někoho, kdo vám pomůže s psanou angličtinou, mi připadá jako dobrý nápad .

Znáte takového člověka?

Doufám, že rozumíte mému názoru. 🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vím, že mi podpora odpoví, ale když nemohu uspokojit jeho řešení, pak řeknu více času, aby mě spojili s adminem a pak mi proč neodpověděli a proč ne Spojili mě s adminem

Automaticky přeloženo:
neeru8432
před rokem

Promiňte mi mou vytrvalost, přesto znáte někoho, kdo by vám mohl pomoci s psanou angličtinou?

Opravdu tomu nerozumím, omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Za Radhiku nemůžu říct, že mi nemůžeš pomoci

Za podporu kasina Bitsler říkám, že mi nemohou pomoci

Nemohu za vás říct, že mi nemůžete pomoci


Pomůžeš mi

A podpora bitsler mi nemůže pomoci

Automaticky přeloženo:
neeru8432
před rokem

OK. Jsem si jistý, že Tomáš udělá maximum! Hodně štěstí. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Tomas pane Co se děje s mojí stížností

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky