FórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 3 měsíci od davex3
|
28434 zobrazení 560 odpovědí |
|
1...8 9 10...29
Přidat příspěvek
Romi
před 2 měsíci

Dostal jsem se do chatu, když jsem se nepřihlásil ke svému účtu, nejprve jsem chatoval jako host a pak jsem požádal o e-mailovou adresu a zkontroloval, zda bylo spojení vytvořeno, ale je dobré žít v naději, že jednou Dostanu peníze, budu vás informovat

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Znovu jsem poslal e-mail zákaznické podpoře. Naposledy, když jsem jim posílal e-mail, jsem obdržel potvrzení mého e-mailu, ale tentokrát jsem to nedostal. V e-mailu, který jsem poslal, jsem se zeptal, co je důvodem velkých zpoždění jejich výplat. Dosud žádná odpověď od Betsolino. Dostal už někdo jeho nebo její peníze?

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před 2 měsíci

Ne, naprosté ticho. E-mail mi ve skutečnosti nikdy neodpověděl, chat říká kontaktní e-mail.

Jedinou naději, že moje banka bude schopna provést zúčtování transakce. Kontaktoval jsem také poskytovatele plateb, že mají svůj účet, takže slíbili, že provedou interní vyšetřování možného podvodu.

Kontaktoval Noda, aby zjistil, zda skutečně provedli výběr, ale nikdy se od nich neozvali.

Také mě napadá kontaktovat některé úřady ve Spojeném království, protože Betsolino Limited je společnost ve Spojeném království a spravují kasino.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ne, naprosté ticho. E-mail mi ve skutečnosti nikdy neodpověděl, chat říká kontaktní e-mail.

Jedinou naději, že moje banka bude schopna provést zúčtování transakce. Kontaktoval jsem také poskytovatele plateb, že mají svůj účet, takže slíbili, že provedou interní vyšetřování možného podvodu.

Kontaktoval Noda, aby zjistil, zda skutečně provedli výběr, ale nikdy se od nich neozvali.

Také mě napadá kontaktovat některé úřady ve Spojeném království, protože Betsolino Limited je společnost ve Spojeném království a spravují kasino.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To samé, na email nikdy nebylo nic zodpovězeno, jsem si zcela jistý, že jsme byli všichni podvedeni, nedostaneme žádné peníze, doufejme, že úředníci zavřou toto kasino, aby se neodvážili podvádět lidi už mám sám k dispozici 340€

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Byl mi přidělen VIP manažer, který mi připsal 50 EUR se sázkou x3.

VIP manažer má také svou vlastní e-mailovou adresu.

Ale ani na své e-maily nedostávám žádnou odpověď. Live chat mi řekl, že můj výběr bude zpracován tento týden, což by mělo být dnes nebo zítra.

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Jo, překvapivě jsem minulý týden dostal stejnou zprávu.

Vtipné bylo, že jsem udělal jediný vklad a vůbec jsem si s tím nehrál a nějak mi dali VIP status.

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před 2 měsíci

Kdo je váš VIP manažer? Emily taky?

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Ano, ten samý.

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před 2 měsíci

dostanete odpovědi na své e-maily

od ní?

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Obdrželi jste odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před 2 měsíci

Obdrželi jste odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
Pekkaaho80
před 2 měsíci

Ne

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Pracovník chatu mi řekl, že se o vás v příštích dnech ozvu, celou dobu říkal to samé

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ani zde nebyly přijaty žádné peníze... Hostitel chatu říká: nezlobte se, částku dostanete velmi brzy...

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dostal jsem se do chatu, když jsem se nepřihlásil ke svému účtu, nejprve jsem chatoval jako host a pak jsem požádal o e-mailovou adresu a zkontroloval, zda bylo spojení vytvořeno, ale je dobré žít v naději, že jednou Dostanu peníze, budu vás informovat

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vážíme si toho a budeme čekat na dobré zprávy.🙏

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před 2 měsíci

Ne, žádné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
Pekkaaho80
před 2 měsíci

Ne, nemám naději, že to někdo z nás udělá. Považuji za velmi smutné, že Casinoguru stále propaguje toto kasino na svých webových stránkách, když dojde k takové situaci.

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před 2 měsíci

Tak snad nám kasino guru sežene peníze na propagaci tohoto kasina

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Právě jsem dostal peníze, kasinoguru může stížnost odstranit

Automaticky přeloženo:
Pekkaaho80
před 2 měsíci

Ach to je skvělé! Gratuluji, jak dlouho na to čekáte?

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...29
Jít na stránkuz 29 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu