DomůFórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

 od davex3
|
77 113 zobrazení 632 odpovědí |
|
1...8 9 10...32

Ne, naprosté ticho. E-mail mi ve skutečnosti nikdy neodpověděl, chat říká kontaktní e-mail.

Jedinou naději, že moje banka bude schopna provést zúčtování transakce. Kontaktoval jsem také poskytovatele plateb, že mají svůj účet, takže slíbili, že provedou interní vyšetřování možného podvodu.

Kontaktoval Noda, aby zjistil, zda skutečně provedli výběr, ale nikdy se od nich neozvali.

Také mě napadá kontaktovat některé úřady ve Spojeném království, protože Betsolino Limited je společnost ve Spojeném království a spravují kasino.

Automaticky přeloženo:

To samé, na email nikdy nebylo nic zodpovězeno, jsem si zcela jistý, že jsme byli všichni podvedeni, nedostaneme žádné peníze, doufejme, že úředníci zavřou toto kasino, aby se neodvážili podvádět lidi už mám sám k dispozici 340€

Automaticky přeloženo:

Byl mi přidělen VIP manažer, který mi připsal 50 EUR se sázkou x3.

VIP manažer má také svou vlastní e-mailovou adresu.

Ale ani na své e-maily nedostávám žádnou odpověď. Live chat mi řekl, že můj výběr bude zpracován tento týden, což by mělo být dnes nebo zítra.

Automaticky přeloženo:
xSerious169

Jo, překvapivě jsem minulý týden dostal stejnou zprávu.

Vtipné bylo, že jsem udělal jediný vklad a vůbec jsem si s tím nehrál a nějak mi dali VIP status.

Automaticky přeloženo:
Inrel19

Kdo je váš VIP manažer? Emily taky?

Automaticky přeloženo:
xSerious169

Ano, ten samý.

Automaticky přeloženo:
Inrel19

dostanete odpovědi na své e-maily

od ní?

Automaticky přeloženo:
xSerious169

Obdrželi jste odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
Inrel19

Obdrželi jste odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
Pekkaaho80

Ne

Automaticky přeloženo:
xSerious169

Pracovník chatu mi řekl, že se o vás v příštích dnech ozvu, celou dobu říkal to samé

Automaticky přeloženo:

Ani zde nebyly přijaty žádné peníze... Hostitel chatu říká: nezlobte se, částku dostanete velmi brzy...

Automaticky přeloženo:

Dostal jsem se do chatu, když jsem se nepřihlásil ke svému účtu, nejprve jsem chatoval jako host a pak jsem požádal o e-mailovou adresu a zkontroloval, zda bylo spojení vytvořeno, ale je dobré žít v naději, že jednou Dostanu peníze, budu vás informovat

Automaticky přeloženo:

Vážíme si toho a budeme čekat na dobré zprávy.🙏

Automaticky přeloženo:
xSerious169

Ne, žádné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
Pekkaaho80

Ne, nemám naději, že to někdo z nás udělá. Považuji za velmi smutné, že Casinoguru stále propaguje toto kasino na svých webových stránkách, když dojde k takové situaci.

Automaticky přeloženo:
Inrel19

Tak snad nám kasino guru sežene peníze na propagaci tohoto kasina

Automaticky přeloženo:

Právě jsem dostal peníze, kasinoguru může stížnost odstranit

Automaticky přeloženo:
Pekkaaho80

Ach to je skvělé! Gratuluji, jak dlouho na to čekáte?

Automaticky přeloženo:
Pekkaaho80

Super!!!

Automaticky přeloženo:

Ach to je skvělé! Gratuluji, jak dlouho na to čekáte?

Automaticky přeloženo:

1.7 jsem provedl výběr a těsně po příchodu výhry jsem si byl jistý, že ji nedostanu, naštěstí ano 🙂

Automaticky přeloženo:
Pekkaaho80

To je skvělé, mám z vás velkou radost! Ale v budoucnu si vyberte jiné kasino 😉

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky