Ne, naprosté ticho. E-mail mi ve skutečnosti nikdy neodpověděl, chat říká kontaktní e-mail.
Jedinou naději, že moje banka bude schopna provést zúčtování transakce. Kontaktoval jsem také poskytovatele plateb, že mají svůj účet, takže slíbili, že provedou interní vyšetřování možného podvodu.
Kontaktoval Noda, aby zjistil, zda skutečně provedli výběr, ale nikdy se od nich neozvali.
Také mě napadá kontaktovat některé úřady ve Spojeném království, protože Betsolino Limited je společnost ve Spojeném království a spravují kasino.
Nope, total silence. Email actually never responded to me, chat says to contact email.
The only hope I have is that my bank will be able to do the chargeback of the transaction. I also contacted the payment provider that they have their account in, so they promised to do the internal investigation on possible fraud.
Contacted Noda to see if they actually made the withdrawal, but never heard back from them.
I also think to contact some authorities in the UK, because Betsolino Limited is a company in UK and they manage the casino.
Automaticky přeloženo: