Oh, tohle mi uniklo.
Ne, jen tlačíte na ostatní hráče, zneužíváte nás nebo někoho, o kom si myslíte, že je zástupcem kasina. Což se vám nedaří dokázat. Všichni chápeme váš názor, ale váš postoj a obecný přístup nelze tolerovat.
S upřímným názorem to nemá nic společného. Jsem si jistý, že to víš.
Oh, I missed out on this one.
No, you are just pushing other players, abusing us, or someone you believe to be a casino representative. Which you fail to prove. We all get your point, but your attitude and general approach are not to be tolerated.
It has nothing to do with an honest opinion. I'm sure you know that.
A toto kasino nemá žádnou licenci, jak jsem řekl dříve, licence Kostariky neexistuje licence Google Kostariky a sami se přesvědčte, nenechte se oklamat guru kasina!
And this casino has no license as I said before Costa Rica license doesn’t excist google Costa Rica license and see for ur self don’t let casino guru score fool u!
Na chvíli ztlumím váš urážlivý tón. Ale možná si myslíte, že revidovat všechna kasina vyžaduje docela úsilí; proto jsme vděční za hráče, kteří jsou schopni slušnou zpětnou vazbu nebo aktualizace. Dnes jsem vás zdvořile požádal o předání informací. Přesto se zdá, že máte větší zájem na tom, abychom bezdůvodně vypadali jako darebáci.
Vím, co máte na mysli, když říkáte, že tato licence neexistuje. Existuje však způsob, jak se zaregistrovat za účelem poskytování služeb hazardních her, i když uznávám, že jde spíše o produkt než o licenci. Tak či onak je to stěží omluva pro vaše chování.
Tohle nebude tolerováno. Přestaňte nyní Casino Guru urážet, jinak bude váš účet zablokován.
Doufám, že máme jasno. Toto je moje poslední varování.
Hezký večer.
I will put your offensive tone out for a second. But perhaps you consider it takes quite some effort to review all casinos; hence, we are grateful for players who are capable of decent feedback or updates. I asked you politely earlier today to pass the information on. Yet, you seem to be more interested in making us look like villains for no reason.
I know what you mean when you say this license does not exist. But there is a way to register in order to provide gambling services, though I admit it is more of a product than a license. One way or another, this is hardly an excuse for your behavior.
This won't be tolerated. Stop offending Casino Guru now, or your account will be banned.
I hope we are clear. This is my final warning.
Have a nice evening.
přestaňte propagovat podvodné kasino Opravdu jsem věřil kasinovému guruovi, ale vy jen propagujete a kontrolujete něco, co je zjevně podvod, celá stránka je zmanipulovaná nikdy nevěřte kasinovému guruovi nehazardujte, nikdy nevyhrajete
stop promoting scam casino i really trusted casino guru but u are just promoting and reviewing somthing that clearly is a scam the whole site is rigged never trust casino guru dont gamble u will never win
To, že na našem webu najdete kasina, neznamená, že je propagujeme. Naším cílem je poskytnout hráčům informace o kasinech.
Pokud jde o tento konkrétní, je čerstvý, takže jsme ho přidali druhý den a index bezpečnosti je 6,8 . To není něco, co jsme prosazovali. Můžete si však ověřit některé základní informace, jak jsem již zmínil, abyste se rozhodli, zda zde chcete hrát, nebo se kasinu raději vyhnout. Myslím, že je fér mít fakta o kasinech, která nejsou nejlepší, protože když si uděláte malý průzkum, než půjdete někam hrát, možná zjistíte, že je docela užitečné je mít zde.
Kromě toho, máte v tuto chvíli také problém s tímto kasinem?
Just because you can find casinos on our site doesn't mean we promote them. Our goal is to provide players with information about casinos.
As for this particular one, it's fresh, so we just added it the other day and the safety index is 6.8. That's not something we've promoted. However, you can check some basic info like I mentioned before to decide if you want to play here or you'd rather avoid the casino. I think it's fair to have facts about casinos that aren't the best because if you do a little research before you go somewhere to play, you might find that it's pretty handy to have them here.
Besides, do you have a problem with this casino at the moment too ?
u pravděpodobně dostává zaplaceno sát tam prdel suchý
u probably getting paid to suck there ass dry
Zkouším si stěžovat na betpanda.io, ale nejde to. Dne 13. listopadu žádám o uzavření účtu během problémů s hazardními hrami. nulová odpověď a mezitím jsem prohrál 170 EUR.
I try to make a complain about betpanda.io but it doesn’t work. I ask on 13 november to close my account during gambling issues.. zero response and lost €170 euro in the meantime..
Chtěl bych vás požádat, abyste nedělali zbytečné komentáře, protože jste dosud neřekli nic rozumného. Ptal jsem se tě, co se stalo, a ty jsi nic neřekl.
Pokud však máte takový jazyk, vaše příspěvky již nebudou tolerovány. Takže máte ještě jednu šanci říct, co se normálně stalo.
I would ask you not to make unnecessary comments since you have not said anything sensible so far. I asked you what happened and you said nothing.
However, if you have such language, your posts will no longer be tolerated. So you have one more chance to say what happened normally.
Zkouším si stěžovat na betpanda.io, ale nejde to. Dne 13. listopadu žádám o uzavření účtu během problémů s hazardními hrami. nulová odpověď a mezitím jsem prohrál 170 EUR.
I try to make a complain about betpanda.io but it doesn’t work. I ask on 13 november to close my account during gambling issues.. zero response and lost €170 euro in the meantime..
Dobrý den, můžete mi prosím také sdělit v čem je problém, když nefunguje reklamace? Můžete udělat snímek obrazovky?
Pokud jde o váš problém, je nám líto, že jste nemohli zrušit svůj účet. Odpovědělo kasino na váš e-mail nebo s vámi vůbec nekomunikuje?
Hi, can you please also tell me what is the problem when it doesn't work to file a complaint ? Can you take a screenshot ?
As for your problem, I'm sorry you couldn't close your account. Has the casino replied to your email or is it not communicating with you at all ?
Ahoj Jaro. Zatímco se snažím kliknout, abych si stěžoval nebo napsal recenzi. Obojí nefunguje, proto jsem sem přišel 🤷🏼♂️
Zeptal jsem se na to v chatu, řekli mi, abych poslal e-mail, tak jsem to udělal. Nulová odezva... bude spravedlivé, když mi vrátí vklady, které udělám, protože žádám o uzavření mého účtu v případě problémů s hazardními hrami.
ale když o nich čtu všechno a nemůžu najít generálního ředitele za touto organizací, myslím, že na to můžu zapomenout. Začínám hrát na betpandě, protože má 6.8 na platformě casinoguru. Ale mezitím budou všichni podvedeni.. takže nechápu, proč má toto kasino na vaší platformě stále 6.8.
Hi Jaro. While I try to click to make a complain or write a review. Both doesn’t work, that’s why I came here 🤷🏼♂️
i’ve ask it in chat, they told me to send a email, so I did. Zero response.. it will be fair if they pay me back the deposits I make since I ask to close my account cause if gambling issues.
but when I read everything about them and can’t find the ceo behind this organization, I think I can forget it.. I start to play on betpanda cause it has a 6.8 on casinoguru platform. But in the meantime everyone get scammed.. so I don’t understand why this casino still has a 6.8 on your platform.
Ahoj, právě kontroluji tvůj účet a žádné omezení tam nevidím, takže by to mělo fungovat bez problémů. Mohl byste prosím vyzkoušet jiný webový prohlížeč nebo případně anonymní (anonymní) režim ve vašem aktuálním prohlížeči? Může to souviset s vašimi soubory cookie v prohlížeči nebo máte aktivováno něco jako blokování vyskakovacích oken. Vytvoření stížnosti a odeslání recenze obvykle zobrazí formulář ve vyskakovacím okně.
Hi, I'm just checking your account and I don't see any restrictions there so it should work without any issues. Could you please try another web browser or possibly an anonymous (incognito) mode in your current browser? It might be related to your cookies in the browser or you possibly have something like a pop up windows blocker activated. Creating a complaint and submitting a review usually displays a form in a pop up window.
kasino guru je jedním z nejhorších tvůrců recenzí kasina, toto kasino má licenci na kostariku a tato licence je podvodná licence, takže zde nehrajte, ušetřete své peníze a kasino guru jste skutečnými hady za hodnocení tohoto kasina s 7/10
casino guru is one of the worse casino review makers out there this casino has costa rica license and that license is a scam license so dont play here save your money and casino guru u are real snakes for reviewing this casino with 7/10
nikdy neuzavřou váš účet mohu poslat 5 e-mailů a stále to chtějí udělat, protože vydělávají peníze od závislých na hazardu skuteční hadi, stejně jako kasino guru, dostávají zaplaceno, aby udělali dobré recenze o podvodu kasino skutečné hady
they will never close ur acount i can send 5 emails and they still wount do it since they are making money from gamble addicts real snakes just like casino guru they get payed to make good reviews about a scam casino real snakes
Především vás hned na začátku upozorňuji, že podobné útoky již nebudou tolerovány a pokud budete mluvit podobně, budou to mít následky.
Za druhé vidím, že index bezpečnosti tohoto kasina je 6,2 (podprůměrný) a také v recenzi je napsáno: "Licence od špatného regulátora" takže nechápu, proč se zlobíte a říkáte, že recenze je placená, když Kostarika je špatná licence a máme to napsané i v recenzi kasina. Pokud máte pocit, že byste se chtěli dozvědět více o procesu hodnocení kasin , můžete tak učinit zde .
Do třetice by bylo jistě vhodnější napsat, jaký máte problém s kasinem a co se děje, abychom měli šanci posoudit vaši situaci a pokusili se vám pomoci. Pokud sem chodíte s podobnými příspěvky a v podstatě nenapíšete nic smysluplného, nepomůže vám to a nepomůže to ani nám. Takže se vás ptám, jaký máte problém v kasinu? Zkuste to popsat a my se pokusíme pomoci.
Budu čekat.
First of all, I warn you right at the beginning that similar attacks will no longer be tolerated and if you speak similarly there will be consequences.
Secondly, I see that the safety index of this casino is 6.2 (below average) and also in the review it says: "License from a bad regulator" so I don't understand why you are angry and say that the review is paid when Costa Rica is a bad license and we have it written on the casino review as well. If you feel you would like to know more about the process by which casinos are rated you can do so here.
Thirdly, it would certainly be more appropriate to write what your problem is with the casino and what is going on so that we have a chance to assess your situation and try to help you. If you come in here with posts like this and basically write nothing meaningful, it won't help you and it won't help us. So I ask you what is your problem in the casino ? Try to describe it and we will try to help.
I'll be waiting.
Je to neslušná zpráva, ale promiň, že to říkám, Jaro.. trochu mluví pravdu. Hraji v tomto kasinu poté, co vidím, že kasino má dobrou recenzi od kasinového guru a bylo také podvedeno.
6.8 je dobrá recenze. Kasino si zaslouží 3 a špatnou pověst na vaší platformě. Mám stížnost i na toto kasino a Petronella na tom pracuje. Je však smutné, pokud požádáte o uzavření účtu kvůli problémům s hazardními hrami a kasino na vaši žádost neodpoví.
It’s a rude message, but sorry to say this Jaro.. he speaks the true a little bit. I play at this casino after I see the casino has a good review from casino guru and been scammed as well.
6.8 is a good review. The casino deserve a 3 and a bad reputation at your platform.. I have a complain for this casino as well and Petronella is working on it. But it’s sad if you ask to close your account for gambling issues and the casino doesn’t answer your request.
Osobně si myslím, že průměr neznamená, že je to dobrá recenze. Ale vidím, že každý má jiný názor.
Pokud však kasino stížnosti neřeší a obdrží černé body, jeho index půjde dolů.
Pokud jde o stížnost od vás, která je otevřená proti tomuto kasinu, vidím, že máte také problém s uzavřením svého účtu. Určitě není hezké ani správné, aby kasino v takovém případě selhalo, protože jde o vážnou věc. Také však vidím, že Petronela Vám již odpověděla, takže pokud by to bylo možné, určitě by bylo vhodné odpovědět jí zpět zde, aby se co nejvíce zkrátila doba na řešení reklamace. Pevně věřím, že uspějete a svůj účet zavřete a vše nakonec dobře dopadne. Aktualizujte nás, pokud máte něco nového.
I personally think that average doesn't mean it's a good review. But I see that everyone has a different opinion.
However, if the casino does not address the complaints and receives black points, its index will go down.
As for the complaint from you that is open against this casino, I see that you also have a problem with closing your account. It's certainly not nice or right for the casino to fail in such a case because it's a serious matter. However, I also see that Petronela has already replied to you, so if it would be possible, it would certainly be advisable to reply back to her here in order to shorten the time to resolve the complaint as much as possible. I firmly believe that you will succeed and close your account and everything will turn out well in the end. Update us if you have anything new.
Ahoj, jak jsi se k této informaci dostal? Hraješ tady a nezobrazuje se ti to nebo jsi to někde našel s podporou?
Hi how did you get this information ? Are you playing here and it's not displayed or did you find it somewhere with support ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.