DomůFórumKasinaBetovo Casino - všeobecná diskuze

Betovo Casino - všeobecná diskuze

6 964 zobrazení 64 odpovědí |
před 10 měsíci
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Betovo Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
GRAMURA příspěvek smazal/a
GRAMURA
před 10 měsíci

Fajn, že se ti to líbí.

Ale co kasinové hry? Máte o ně zájem?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Tato stránka se mi snaží nedávat mé peníze. Poslal jsem jim asi 20 dokumentů. Nahrál jsem na jejich stránky VIRTUÁLNÍ KARTU patřící aplikaci SKRILL. Už jsem tímto způsobem načítal mnoho stránek. Chtějí ode mě doklad, že virtuální karta patří mně, ale nemohu kontaktovat zákaznický servis SKRILL. Poslal jsem jim soubor PDF a mnoho snímků obrazovky ukazujících, že karta patří mně a že jsem jim zaplatil. Ale vytrvale se mi snaží nevyplatit peníze.

Automaticky přeloženo:
6furbg1
před 10 měsíci

Ahoj, docela mě mrzí, že máš takový problém, ale abych byl upřímný, s předplacenými kartami jsem jich na přehrávačích pár viděl a byly stejné jako ty tvoje. Co vám kasino řekne o dokumentech, které jim pošlete, kde uvidí, že jste jim zaplatili tímto způsobem? Na co konkrétně žádají a jak dlouho celý proces trvá?

Existuje nějaký konkrétní důvod, proč nemůžete kontaktovat podporu Skrill?

Všiml jsem si však, že se vám podařilo podat stížnost , tak doufám, že se tento případ vyřeší bez dalších zbytečných problémů.

Pokud postoupíte dále, neváhejte se o to se mnou podělit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno, otevřel jsem si účet na betovo. Mám nějaké nevyřízené výběry v celkové výši přibližně 1 700 EUR a do dnešního dne jsem žádný z nich neobdržel. První, 13. dubna, jsem obdržel e-mail, že byl úspěšně zpracován 18. dubna, ale prostředky nepřišly na můj účet. Několikrát jsem mluvil s jejich chatem a bylo mi řečeno, že od žádosti o výběr na můj účet to trvá 72 hodin. Ale zatím to bylo v pohodě. Doufám, že vše klapne, protože stránky jsou velmi dobré

Automaticky přeloženo:
pauloabreu1979
před 7 měsíci

Pěkný den vám!

Také bych poslal pár e-mailů; v dnešní době člověk nikdy neví, jestli je chat jen chatbot, pokud chytíš můj drift.

Zpožděné platby by měly být řádně vysvětleny – nebo lépe řečeno vyřešeny – a pokud mohu dojít k závěru, kasino není špatné, pokud jde o výplaty. Jakou platební metodu jste prosím použili?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Dobré ráno, použil jsem mbway

zrušili výběry, protože maximum je 700 € za den.....

Mám jeden nevyřízený ze dne 13.4., že jsem již obdržel e-mail o úspěšném odeslání, ale na můj účet ještě nic nepřišlo. Prý počkat až 5 pracovních dnů..... tak uvidíme

Líbí se mi stránka, ale výběry jsou pomalé, doufám, že tuto situaci zlepší

Automaticky přeloženo:
pauloabreu1979
před 7 měsíci

Děkuji, že jste se ke mně vrátili!

Hmm, už vidím. Je to tedy také o limitech. No, alespoň se zdá, že kasino je pomalé, ale stále bezpečné. Máte pravdu, je to něco, na čem by kasino mělo zapracovat.

Dejte mi prosím vědět, jak to jde. Chci si být jistý, že ty peníze dostanete. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Řešil jsem vážné problémy týkající se zpožděných výběrů a špatné podpory ve společnosti Betovo, kterou vlastní SoftGenius NV Live chat, tvrdí, že výběry nad denní limit jsou zrušeny – po více než 72 hodinách čekání. To je do očí bijící porušení jejich vlastních podmínek. Brzy se podělím o další podrobnosti a důkazy. Zůstaňte naladěni.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
RuneAndRiddle
před 7 měsíci

Ahoj,

Představuji si, že by se vždy očekávalo, že všechny platby proběhnou v rámci souvisejících časových rámců; není to však vždy možné. Je to samozřejmě nepříjemné, ale pokud nečekáte déle než 14 celých dní, obávám se, že budete reklamací zklamáni.

Můžu prosím vědět, jak dlouho už se s tím trápíš? Doporučuji také, abyste si přečetli předchozí příspěvky; kasino má nějakou dobu zpoždění. Proto očekávám, že nakonec dostanete zaplaceno.

Buďte trpěliví, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, také mám problémy s výběry. Udělal jsem vše pro ověření svého účtu, ale výběry jsou stále odmítány. Dokonce jsem musel poslat fotografii svého průkazu totožnosti a lokte, ale stejně to bylo odmítnuto.

Automaticky přeloženo:
RuneAndRiddle
před 6 měsíci

Dobrý den, obdrželi jste peníze? Mám s tím velké potíže, zřejmě pořád s ověřením, ale nahrál jsem všechny dokumenty.

Automaticky přeloženo:
19mazze88
před 6 měsíci

Ahoj,

Máte nějaké postřehy o tom, proč byla selfie odmítnuta? Věřím, že přesné instrukce nebo konkrétní rady vám pomohou projít ověřením, i když to někdy může být skutečná otrava...

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Dobrý den, upřímně nevím, v čem je problém. Ukázal jsem to v živém chatu a on řekl, že je to v pořádku. Pak jsem to nahrál, ale oba výběry byly stejně odmítnuty. Jde o ověření KYC. Jsem z Německa. Bylo to dvakrát odmítnuto, i když se mě ptali, zda je můj účet ověřen, a dostal jsem potvrzení. Nahrál jsem svou bankovní kartu, občanský průkaz, účet za energie atd.

Automaticky přeloženo:
19mazze88
před 6 měsíci

Aha, už to chápu. Díky.

Podle odpovědi operátora chatu není problém v selfie. Nebo se to alespoň zdá.

Možná jiný dokument nebyl pro specialisty KYC uspokojivý.

Mohu se zeptat, jaké dokumenty jste již poskytli a s jakým výsledkem? Například jste obdrželi seznam schválených dokumentů nebo seznam zamítnutých dokumentů?

Další alternativa: vidíte někde ve svém účtu zelené fajfky nebo červené křížky, kam byly dokumenty nahrány?

Hledáme indicie, abychom zjistili, zda se problém týká neúspěšného procesu KYC, nebo zda se jedná pouze o probíhající, nedokončený proces. Pokud chápete, co tím myslím.



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nahrál jsem:

Občanský průkaz, přední a zadní strana

Přední a zadní strana bankovní karty

účet za elektřinu

Selfie s občanským průkazem a loket musí být viditelný.

Ne, nevidím žádné červené ani zelené zaškrtnutí. V živém chatu mi bylo potvrzeno, že mé dokumenty jsou v pořádku.

Automaticky přeloženo:
19mazze88
před 6 měsíci

Děkuju.

Ve většině případů poskytují operátoři živého chatu pouze informace o celkovém přijetí, zatímco oddělení KYC je zodpovědné za určení, zda procesem KYC projdete. Proto se domnívám, že proces stále probíhá. Co kdybyste se na to zeptali v chatu? Je důležité si to být jistý, protože pokud KYC nebude uzavřen s pozitivním výsledkem, nebude provedena žádná platba.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Děkuji za vaši odpověď.

Nahrál jsem vše, co zaměstnanci požadovali; toto je můj třetí pokus. V chatu jsem se zeptal, zda jsou všechny dokumenty v pořádku, a odpověď zněla: ano, bylo to potvrzeno. Teď čekám na další aktualizaci, pak se vám ozvu, zda byla platba provedena, či nikoli.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
19mazze88
před 6 měsíci

Rozumím. Doufejme v rychlé zpracování KYC a pozitivní výsledek!! Určitě budu k dispozici pro novinky a do té doby vám přeji klid. Snažte se nestresovat; v tuto chvíli musíme jen počkat.


Automaticky přeloženo:
1 2...4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.