DomůFórumKasinaBetify Casino - všeobecná diskuze

Betify Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 9 měsíci od andandjonnyx
|
3 783 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
Jaro
před 8 měsíci

Dobrý den, kyc Betify nám nesděluje důvod zamítnutí, pouze nám říká, abychom poslali dokumentaci s posledními čtyřmi číslicemi bankovní karty a poslali fotografii karty a dokumentaci mého subjektu a stále říkají to samé, pošlete to same Co se me ptali a uz jsem jich poslal vice nez 20 a stale mi rikaji to same a dali mi datum az do 11. od 31.brezna jsem se snazil vybrat penez z Betify a odesilam dokumentace, kterou požadují a ne Neřeší nic kromě zablokování účtu Betify a to, co mi dělají, není fér. Nevím co dál poslat. Už jsem to poslal v PDF a poslal normální obrázek dokumentace.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Nechápu, proč moji dokumentaci neakceptují, protože jsem ji poslal přesně tak, jak mě požádali o zaslání a včera odpověděli a požádali o to samé a já ji poslal znovu a stále jsem nedostal odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, kyc Betify nám nesděluje důvod zamítnutí, pouze nám říká, abychom poslali dokumentaci s posledními čtyřmi číslicemi bankovní karty a poslali fotografii karty a dokumentaci mého subjektu a stále říkají to samé, pošlete to same Co se me ptali a uz jsem jich poslal vice nez 20 a stale mi rikaji to same a dali mi datum az do 11. od 31.brezna jsem se snazil vybrat penez z Betify a odesilam dokumentace, kterou požadují a ne Neřeší nic kromě zablokování účtu Betify a to, co mi dělají, není fér. Nevím co dál poslat. Už jsem to poslal v PDF a poslal normální obrázek dokumentace.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nejhorší na celé věci je, že kasino vám neřekne, proč vaše dokumenty odmítá. To by jistě pomohlo a alespoň byste věděli, jak to opravit nebo jak poslat dokumenty. Pokud vám nic neřeknou a pořád dokola žádají to samé, přijde mi to nerozumné. Zkoušeli jste e-mail nebo live chat nebo něco, kde byste mohli zjistit, co je špatně?

Každopádně, jak jsem řekl, máte otevřenou stížnost a náš tým se vám bude snažit se vším pomoci, takže pokud se to nevyřeší, snad se jim podaří přijít na kloub tomu, co se děje. Mezitím budeme muset být trpěliví. 🙁

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Zablokovali účet a já se nemám jak dostat do živého chatu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Naprosto souhlasím, to, co dělají, je šílené, kromě toho, že zablokovali účet mého partnera a on nemůže vstoupit do živého chatu, protože účet, který chce vybrat tuto částku, je zablokován, udělal vše a vždy se stejnou odpovědí žádá o totéž věc

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
tataregina92
před 8 měsíci

Chápu to tedy správně, že vy i váš přítel máte účty v tomto kasinu? Pokud byl váš účet zablokován, je vždy dobré říci, proč se to stalo, ale možná kasino provádí nějaké vyšetřování a v době, kdy se to stane, váš účet zablokovalo. Nejlépe by bylo od nich vědět, jestli tomu tak je, protože je to ode mě jen odhad.

Mám však pocit, že to může být problém, který způsobil, že jste nemohli odstoupit, a to vše se stalo. 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Problém je s účtem mého partnera, o pár dní později mu zablokovali účet a nemůže se k němu nijak dostat a neřekli důvod, prostě jako vždy požadují stejnou dokumentaci a kartu kromě toho požádat o dokumentaci, která je Není možné, aby se jednalo o vlastnictví karty. Můj partner mluvil s bankou a ta mu řekla, že toto neexistuje, že pouhým zasláním fotografie karty a jména, které nastavil jako vlastník karty, budou muset validovat zvlášť, dali nám termín do 11. ověřit s vědomím, že jsme stejnou dokumentaci poslali více než 20krát a oni nám smažou účet, a to je pro mě nespravedlivé, připadá mi to jako podvod zablokovat partnerovi účet velkým množstvím peněz a dát místo do 11. /4 protože jinak by ti smazali účet

Automaticky přeloženo:
tataregina92
před 8 měsíci

Dobře, takže podle toho, co říkáte, nemáte v kasinu žádný problém? Ověření bude muset být nejdříve úspěšné, aby se dalo stáhnout, takže se to bude muset řešit jinak to nevidím růžově.

Rozumím tomu ale správně, že kasino žádá partnera o něco, co neexistuje, aby obdrželo od jeho banky?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Problém je v tom, že nechtějí ověřit dokumentaci, kterou můj partner, který si chce vybrat peníze z kasina Betify, poslal a zablokovali jeho účet a neověřují jeho účet, aby mohli vybrat částku peněz, kterou chce vybrat z Betify. Jediné, co udělá, je poslat stejný e-mail se žádostí o stejnou dokumentaci a e-mail je od kyc@betify.com Můj partner posílá stejnou dokumentaci od 31. 3., to znamená, že na tento e-mail již poslal více než 20 zpráv. kyc@betify.com

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
tataregina92
před 8 měsíci

rozumím tomu, co jste napsal. Kasino však nevysvětlilo, proč je dokument stále odmítán a proč se stále ptají na stejnou otázku? Myslel bych si, že možná je v dokumentu něco špatně nebo nesprávně, ale kasino by to mělo říct.

Viděl jsem, že Veronika ve vaší stížnosti také pokročila a uvidíme, kam to půjde. Každopádně jeden účet na domácnost bývá u kasin standardem, takže bych byl do budoucna opatrný. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Smazal jsem svůj účet, aby můj partner neměl problém a lidé z KYC neřekli důvod, proč odmítají, požadují pouze stejnou dokumentaci a můj partner má čas do 11/4 na to, aby jeho účet ověřili, protože říkají, že smažou účet

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Není fér, že smažou účet mého partnera s velkým množstvím peněz, které má na Betify

Automaticky přeloženo:
tataregina92
před 8 měsíci

Hmm, zřejmě to dopadlo tak, jak by sis nepředstavoval a viděl jsem, že reklamace byla uzavřena. Bohužel Veronica poskytla všechny relevantní informace, proč se tak stalo, a jak jsem řekl, je mi líto, že to dopadlo takto.

Na takové věci by si však člověk měl dávat pozor a v budoucnu neporušovat pravidla v kasinech. 🙁

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Já a můj partner jsme nevěděli, co se stane, netušili jsme a proto jsem Betify požádal o smazání mého účtu.

Pokud mi smažou účet, můj partner nebude mít žádné problémy, ne?

Automaticky přeloženo:
tataregina92
před 8 měsíci

Obvykle se stává, že oba účty jsou nakonec uzavřeny. Vždy byste si měli zkontrolovat Podmínky a použít své vlastní údaje pro vklady a vše ostatní.

Veronica pro vás přesně zkopírovala příslušné informace ve stížnosti.

To mi je líto. 😥

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky