Vím o kasinech víc než on, takže zprostředkováváme.
Jako důkaz předkládám zápis z popisu propagace před malou chvílí.
Mohu potvrdit, že minimálně v době, kdy jsem hrál v tomto kasinu a v době, kdy hrál uživatel, který podal stížnost, neexistovalo žádné znění minimální sázky.
Jednou jsem také využil promo akce v tomto kasinu, ale samozřejmě neexistovala žádná minimální sázka a kasino považovalo moji hru za v pořádku.
PS
Zkontroloval jsem kasino a zdá se, že toto znění bylo přidáno „minulý týden".
Je zřejmé, že stěžovatel hrál v kasinu před tím a podal žádost o výběr.
I know more about casinos than he does, so we are mediating.
As evidence, I submit the minutes of the promotion description from a little while ago.
I can confirm that there was no minimum bet wording at least during the time I was playing at this casino and during the time the user who submitted the complaint was playing.
I also once took advantage of a promotion at this casino, but there was no minimum bet, of course, and the casino deemed my game play to be fine.
PS
I checked with the casino and it appears that this wording was added 'last week'.
It is clear that the complainant played at the casino before that and submitted a withdrawal request.
Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo: