před rokem
zkouším to najít v pravidlech, ale nenašel jsem to 🙂 na tato pravidla se můžete zeptat na chatu 😉
i try to find this in rules but i did not 🙂 you can ask on chat about this rules 😉
0
zkouším to najít v pravidlech, ale nenašel jsem to 🙂 na tato pravidla se můžete zeptat na chatu 😉
i try to find this in rules but i did not 🙂 you can ask on chat about this rules 😉
POZOR NA TOTO KASINO, NEPŘEMÝŠLILI ODPOVĚDĚT NA MOU STÍŽNOST "Náš verdikt"
Žádná reakce, pasivní regulátor
NEVYŘEŠENO
BEWARE OF THIS CASINO THEY DID NOT THINK TO RESPOND TO MY COMPLAINT "Our Verdict"
No reaction, passive regulator
UNRESOLVED
UWAZJCIE NA TO KASYNO NA MOJA SKARGE NIE RACZYLI ODPISAC ,,,Nasz werdykt
Brak reakcji, regulator pasywny
NIE ROZWIĄZANY
Hmm, všiml jsem si, že kasino nereagovalo na vaši stížnost, což mě mrzí, a proto bylo zavřeno. Petr vám však doporučil, abyste svou stížnost předali úřadu. Myslíte, že do toho půjdete?
Hmm I noticed that the casino didn't respond to your complaint, which I'm sorry about and that's why it was closed. However, Peter advised you to take your complaint to the authority. Do you think you'll go for it?
Mám úplně stejný problém.
Výběr čeká již 13 dní, podpora mi sdělila, že jsem to ověřil a nemohou kontaktovat finanční oddělení.
E-mailová adresa finance@ neodpověděla na žádné e-maily.
Podpora už také týden neodpovídá.
Absolutní podvod - kasino...
I've got exactly the same problem.
Withdrawal is pending since 13 days, the support told my im verificated and they cant contact the financial department.
The finance@ e-Mail Adress didn't answered any E-Mails.
The support isn't answering now since a week too.
Absolute scam-Casino...
Ahoj, nerad vidím takové příspěvky. Myslím, že už je to docela dlouho, co jste čekali na svůj výběr, a rozhodně to není pohodlné, když kasino neví, jak vám odpovědět.
Předpokládám, že je dobře, že jste podal stížnost, a uvidíme, jestli budete mít větší štěstí a kasino zaujme správný postoj. Byl bych rád, kdyby to udělali.
Každopádně nám nezbývá nic jiného než čekat a pokud uslyšíte něco nového, neváhejte nám dát vědět. Budu čekat.
Hi, I hate to see posts like this. I think it's been quite a long time since you've waited for your withdrawal, and it's certainly not comfortable if the casino doesn't know how to respond to you.
I suppose it's a good thing you filed a complaint and we'll see if you're more lucky and the casino will take a proper attitude. I'd be happy if they did.
Anyway, all we can do is wait and if you hear anything new, don't hesitate to let us know. I'll be waiting.
Konečně mám peníze! Psali, že mají technické problémy!
I finally got my funds! They wrote that they had technical problems!
Мені нарешті вивели мої кошти! Написали що в них були технічні проблеми!
Jak dlouho jste čekali na své peníze, jakou platební metodu jste použili a co vám napsali, když konečně dokončili výběr?
Čekal jsem na výběr z banky již 27 dní a stále jsem nebyl schopen získat jedinou aktualizaci z jejich finančního oddělení, i když jsem jim poslal spoustu e-mailů.
A jak všichni víte, příznivci chatu nemohou s ničím pomoci..
Opravdu doufám, že můj výběr bude brzy dokončen 🙏🏻
How long did you wait for your moneys, what payment method did you use and What did they text you when they finally completed your withdraw?
I have waited for bank withdraw for 27 days now and I have still not been able to get one single Update from their finance department even though I sent alot of mails to them..
And as you all know, the chat supporters can’t help with anything..
Really hope to get my withdraw completed soon 🙏🏻
Čekal jsem přesně 20 dní. Vybral jsem prostředky na kryptoúčet. Ani po těchto 20 dnech jsem nedostal poštou žádné dopisy. Ale včera jsem konečně obdržel finanční prostředky a dopis s vysvětlením, že mají technické problémy.
I waited exactly 20 days. I withdrew funds to a crypto account. I did not receive any letters in the mail during these 20 days either. But yesterday I finally received the funds and a letter explaining that they had technical problems.
Я чекав рівно 20 днів. Виводив кошти на крипто рахунок. Листів на пошту ніяких не отримував також протягом цих 20 днів. Але вчора нарешті отримав кошти і листа в якому пояснювалось що в них були технічні проблеми.
Ahoj.
Mohu vás laskavě požádat o napsání uživatelské recenze obsahující tento časový rámec a rozlišení? Myslím, že by to byl dobrý krok, protože ten původní byl opravdu zastaralý.
Musím říct, že dvacet dní je spíše extrém 🙁
Ale samozřejmě jsem rád za dobré zprávy!
Hello.
May I ask you kindly to write a user review containing this time frame and the resolution, please? I think it would be a good step to take because the original one was truly out of date.
I must say that twenty days is rather an extreme 🙁
But of course, I'm glad for the good news!
Stejná zkušenost zde. Na výběr z kreditní karty se čeká již 13 dní.
Žádná odpověď na mé e-maily a podpora chatu nemůže nic dělat.
@Casino.Guru, opravdu bys to měl někde uvést, protože je to zjevně podvod, neexistují žádné „technické problémy", která je jen maximální strategií. Takže hráči možná vyhodí své výhry...
Same experience here. Waiting already for 13 days on a credit card withdraw.
No answer to my e-mails, and the chat support can't do anything.
@Casino.Guru, you really should state that somewhere because it's clearly scam, there are no "technical issues" that's just the strategy maxed out. So players maybe throw away their winnings...
Můj drahý příteli 🙂 Kasino guru vydělávání peněz na vás ztratilo, když se zaregistrujete přes reflink na této stránce 🙂 říkají, že je to normální praxe čekání na peníze 30 dní 😉 mohu vás naučit, jak používat tento druh webu (stránky jako kasino guru), pokud chci 🙂 kasino guru bylo na sigma europe sponzorované hazardním byznysem a je certifikováno gpwa, stránkou, kde si můžete přečíst, jak kasino guru skutečně funguje 🙂 pokud řeknete „pomáháme spoustě lidem, aby se stáhli", zeptejte se jich „ooo skvělé a jak kolik peněz vyděláte na lidech, kteří prohráli v kasinu?" 🙂 je to jako reklama na Lotto v Polsku, když Lewandowski říká "Lotto pomáhá lidem budovat skatepark, hřiště atd." 😉 to je jen marketingový trik, příteli 😉
My dear friend 🙂 Casino guru earning money on you lost when you register via reflink on this site 🙂 they say this is normal practice waiting for money 30 days 😉 i can teach you how to use this kind site (site like casino guru) if you want 🙂 casino guru was on sigma europe sponsored by gambling business and they are certificated by gpwa, site where you can read how casino guru really works 🙂 if the say "we help a lot people get they withdraw" ask them "ooo great and how much money you earn on people lost to casino?" 🙂 its is like Lotto commercial in Poland when Lewandowski say "Lotto help people bulding skatepark, field etc." 😉 this is just marketing trick my friend 😉
Stejná zkušenost zde. Na výběr z kreditní karty se čeká již 13 dní.
Žádná odpověď na mé e-maily a podpora chatu nemůže nic dělat.
@Casino.Guru, opravdu bys to měl někde uvést, protože je to zjevně podvod, neexistují žádné „technické problémy", která je jen maximální strategií. Takže hráči možná vyhodí své výhry...
Same experience here. Waiting already for 13 days on a credit card withdraw.
No answer to my e-mails, and the chat support can't do anything.
@Casino.Guru, you really should state that somewhere because it's clearly scam, there are no "technical issues" that's just the strategy maxed out. So players maybe throw away their winnings...
Dobrý den, omlouvám se za situaci, do které jste se dostali, ale koukám, že se vám podařilo podat stížnost . Čekání 13 dní je poměrně hodně a ještě horší, pokud podpora kasina vůbec nepomáhá. Podle toho co jsi napsal ti řekli, že mají technické problémy s výběry?
Nic však není ztraceno a náš tým se vám pokusí pomoci, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru.
Každopádně by nám bylo možné dát aktualizaci, kdyby se něco změnilo.
Hi, I'm sorry for the situation you've got yourself into, but I see you've managed to file a complaint. Waiting for 13 days is quite a lot and even worse if the casino support is not helpful at all. According to what you wrote they told you that they have technical problems with withdrawals ?
However, nothing is lost and our team will try to help you as we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process.
Anyway it would be possible to give us an update if something changes.
Můj drahý příteli 🙂 Kasino guru vydělávání peněz na vás ztratilo, když se zaregistrujete přes reflink na této stránce 🙂 říkají, že je to normální praxe čekání na peníze 30 dní 😉 mohu vás naučit, jak používat tento druh webu (stránky jako kasino guru), pokud chci 🙂 kasino guru bylo na sigma europe sponzorované hazardním byznysem a je certifikováno gpwa, stránkou, kde si můžete přečíst, jak kasino guru skutečně funguje 🙂 pokud řeknete „pomáháme spoustě lidem, aby se stáhli", zeptejte se jich „ooo skvělé a jak kolik peněz vyděláte na lidech, kteří prohráli v kasinu?" 🙂 je to jako reklama na Lotto v Polsku, když Lewandowski říká "Lotto pomáhá lidem budovat skatepark, hřiště atd." 😉 to je jen marketingový trik, příteli 😉
My dear friend 🙂 Casino guru earning money on you lost when you register via reflink on this site 🙂 they say this is normal practice waiting for money 30 days 😉 i can teach you how to use this kind site (site like casino guru) if you want 🙂 casino guru was on sigma europe sponsored by gambling business and they are certificated by gpwa, site where you can read how casino guru really works 🙂 if the say "we help a lot people get they withdraw" ask them "ooo great and how much money you earn on people lost to casino?" 🙂 its is like Lotto commercial in Poland when Lewandowski say "Lotto help people bulding skatepark, field etc." 😉 this is just marketing trick my friend 😉
Zajímalo by mě, kde jsi vzal, že je to v pořádku a také říkáme, že kasino má 30 dní na zaplacení. Rád bych však také dodal, že hráče upozorňujeme, že kasino má oproti nim výhodu a o své peníze nakonec přijdou. To znamená, že nedoporučujeme hráčům, aby šli hrát do kasina.
I'd like to know where you got that it's okay and we also say that the casino has 30 days to pay. However, I would also like to add that we warn players that the casino has an advantage over them and that they will eventually lose their money. This means that we do not advise players to go to the casino to play.
no mám na tomto fóru nějaký příspěvek, můžete si přečíst odpověď kamaráde Radko, co si myslí o 30denním zpoždění výběru a proč je to v pořádku pro nás, zákazníky a proč je to normální 😉 A chci dodat, že musíte hráče upozornit, že kasino má oproti nim výhodu, protože to je zákon 🙂 musíte hráče varovat před důsledky hazardu 😉 všechny hazardní stránky mají takové informace; p nebo... stránka vydělující peníze na hazardu musí mít takové informace 🙂 pokud nejsou žádné informace můžete dostat pokutu 🙂
well i have some post on this forum you can read answer you friend Radka what she think about 30 days delay withdraw and why this is ok for us, the customers and whyt this is normal 😉 And i want to add that you must warn players that the casino has an advantage over them because this is the law 🙂 you must warn players about gambling consequence 😉 all gambling site have this kind info ;p or... site earning money on gambling must have this kind info 🙂 if there is no info you can get penalty 🙂
Každá situace je jiná a někdy bohužel není v našich silách udělat víc. Radka je samozřejmě adminkou na fóru, takže mluví ze zkušeností s ostatními hráči, ale nemyslím si, že by říkala, že je v pořádku čekat 30 dní na výběr z kasina. Je to dlouhá doba a vždy doporučujeme okamžitou reklamaci, pokud nějaká přijde. To je asi tak vše.
Every situation is different and sometimes, unfortunately, it is not in our power to do more. Radka is of course an admin on the forum so she speaks from experience with other players, but I don't think she is saying that it's ok to wait 30 days for a casino withdrawal. It's a long time and we always recommend an immediate complaint if one comes in. That's about it.
ano, každá situace je jiná, proto je odpověď Radky vždy stejná 🙂 přesvědčuje lidi, že tohle je politika KYC a to je normální 🙂 žádní bookmakeri s EU licencí nemají milá pravidla (v EU nelegální 😉) a na Curacau KYC neexistuje 😉 tohle je prostě byznys 🙂 jako Sigma Europe je jen byznys sponzorovaný bookmakery nebo GPWA sponzorovaný bookmakery/kasiny 😉
yes every situation is different thats why Radka answer is always the same 🙂 she convince people this is KYC politics and this is normal 🙂 no bookies with EU license have shit kind rules (illegal in EU 😉) and on Curacao KYC not exist 😉 this is just business 🙂 like Sigma Europe is just business sponsored by bookies or GPWA sponsored by bookies/casinos 😉
Myslím, že mě neznáte tak dobře, abyste mohli mluvit mým jménem. 🙂 Vaše nápady, tendence a jakékoli další konstrukty, které zde vybudujete, jsou víceméně zaměřeny na stejný bod.
Jako například tato část o SiGMA. Víte, když chcete vidět svět černě, vždy si cestu najdete. Ale všichni jsme věděli, že věci nejsou jen černé nebo bílé, legální nebo nelegální, že?
Musím ti znovu říkat, že tady jednáme o férovosti? Takže ne, v kauzální situaci není v pořádku nechat hráče čekat 30 dní na pravidelně získané výhry.
Ale to není debata, kterou jsme měli předtím. Ani nemáme v úmyslu to znovu opakovat.
Chceš něco říct, nebo jsi se právě probudil, abys mě tu zase z nějakého důvodu škádlil? Protože toto je fórum, nesedíme v kavárně a nemluvíme.
Začněte jednat rozumně. Pokud nemůžete zveřejňovat neosobní příspěvky s platnými informacemi pro tuto komunitu, jen ztrácíte čas. Průhledná?
I think you do not know me so well to be able to actually speak on my behalf. 🙂 Your ideas, tendencies, and any other constructs you build here are more or less focused on the very same point.
Like this part about SiGMA for instance. You know, when you want to see the world in black, you'll always find a way. But we all knew that things are not just black or white, legal or illegal, right?
Do I have to tell you again that we deal with fairness here? So no, in a causal situation, it is not okay to let the player wait 30 days for regularly gained winnings.
But this is not the debate we had before. Nor do we aim to repeat that again.
Do you have something to say, or have you just woken up to tease me here for some reason again? Because this is a forum, we are not sitting in the cafe chatting.
Start acting reasonably. If you can't post non-personal posts with valid information for this community, you're just wasting time. Clear?
Ahoj, je mi líto, že jsi se dostal do takové situace. Co se stalo, když vám kasino nechce vyplatit peníze? Dalo vám to nějaký důvod? 84 000 je moc peněz, takže chápu, že se musíš zlobit.
Všiml jsem si však, že jste u nás reklamovali více než měsíc a čekáte na odpověď kasina, která by měla dorazit během několika hodin. Jsem tedy zvědavý, zda tak učiní a zareagují na vaši stížnost a jak se celá tato kauza vyvine.
Můžete mi dát vědět, jestli máte nějaké aktualizace? Budu čekat.
Hi, I'm sorry you got into such a situation. What happened when the casino doesn't want to pay you money? Did it give you any reason? 84,000 is too much money, so I understand that you must be angry.
However, I noticed that you have filed a complaint with us for over a month and are waiting for the casino's response, which should arrive within a few hours. So I'm curious if they will do so and respond to your complaint and how this whole case will develop.
Could you let me know if you have any updates? I will be waiting.
Dobrý den, kasino řeklo, že jsem porušil pravidlo Max Bet, které je skryto ve smluvních podmínkách.
Podle mého názoru je to past na každého hráče a všechny výhry byly zabaveny.
Hrál jsem různé hry a vydělal pěkné výhry, i když musím zdůraznit, že jsem nehrál jen jeden den, ale několik dní předtím jsem zkoušel vyplatit 4-5000 a po pár dnech vše zrušili a stáhli to Také si dali na čas!
Hello, the casino said I had violated the Max Bet rule, which is hidden in the terms and conditions.
In my opinion this is a trap for every player and all winnings were confiscated.
I played various games and made some nice winnings, although I have to emphasize that I didn't play for just one day, but several days before that I tried to pay out up to 4-5,000 and after a few days they canceled everything and withdrew it They also took their time!
Guten Tag, das Casino meinte ich habe gegen die Max. Bet Regel verstoßen was in der AGB‘s versteckt ist.
Meiner Meinung nach ist dies eine Falle für jeden Spieler somit wurde auch das gesamte Gewinn beschlagnahmt.
Ich habe verschiedene Spiele gespielt & schöne Gewinne erspielt wobei ich betonen muss das ich auch nicht ein Tag lang gespielt habe sondern mehrere Tage zuvor hab ich auch versucht bis zu 4-5.000 auszuzahlen sie haben dann im Anschluss nach paar Tage alles storniert und entzogen & dabei haben sie sich auch Zeit gelassen!
Případ byl nevyřešen a uzavřen, co je na tom, že kasinu seberou všechny body a napíšou, že tam nikdo nemá vkládat, k čemu to je!
The case was unsolved and closed, what's the point of taking all the points away from the casino and writing that no one should deposit there, what's the point of that!
Der Fall wurde ungelöst und geschlossen was soll das nehmt alle Punkte weg von dem Casino und schreibt doch das da keiner einzahlen soll was soll das !
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.