FórumKasinaBet24-7 Casino - všeobecná diskuze

Bet24-7 Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Tillykke
|
8814 zobrazení 70 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
xray200
před rokem

zkouším to najít v pravidlech, ale nenašel jsem to 🙂 na tato pravidla se můžete zeptat na chatu 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

POZOR NA TOTO KASINO, NEPŘEMÝŠLILI ODPOVĚDĚT NA MOU STÍŽNOST "Náš verdikt"

Žádná reakce, pasivní regulátor

NEVYŘEŠENO

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hmm, všiml jsem si, že kasino nereagovalo na vaši stížnost, což mě mrzí, a proto bylo zavřeno. Petr vám však doporučil, abyste svou stížnost předali úřadu. Myslíte, že do toho půjdete?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám úplně stejný problém.

Výběr čeká již 13 dní, podpora mi sdělila, že jsem to ověřil a nemohou kontaktovat finanční oddělení.

E-mailová adresa finance@ neodpověděla na žádné e-maily.

Podpora už také týden neodpovídá.


Absolutní podvod - kasino...



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, nerad vidím takové příspěvky. Myslím, že už je to docela dlouho, co jste čekali na svůj výběr, a rozhodně to není pohodlné, když kasino neví, jak vám odpovědět.

Předpokládám, že je dobře, že jste podal stížnost, a uvidíme, jestli budete mít větší štěstí a kasino zaujme správný postoj. Byl bych rád, kdyby to udělali.

Každopádně nám nezbývá nic jiného než čekat a pokud uslyšíte něco nového, neváhejte nám dát vědět. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Konečně mám peníze! Psali, že mají technické problémy!

Automaticky přeloženo:
xray200
před rokem

Jak dlouho jste čekali na své peníze, jakou platební metodu jste použili a co vám napsali, když konečně dokončili výběr?


Čekal jsem na výběr z banky již 27 dní a stále jsem nebyl schopen získat jedinou aktualizaci z jejich finančního oddělení, i když jsem jim poslal spoustu e-mailů.

A jak všichni víte, příznivci chatu nemohou s ničím pomoci..


Opravdu doufám, že můj výběr bude brzy dokončen 🙏🏻

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekal jsem přesně 20 dní. Vybral jsem prostředky na kryptoúčet. Ani po těchto 20 dnech jsem nedostal poštou žádné dopisy. Ale včera jsem konečně obdržel finanční prostředky a dopis s vysvětlením, že mají technické problémy.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Konečně mám peníze! Psali, že mají technické problémy!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Mohu vás laskavě požádat o napsání uživatelské recenze obsahující tento časový rámec a rozlišení? Myslím, že by to byl dobrý krok, protože ten původní byl opravdu zastaralý.

Musím říct, že dvacet dní je spíše extrém 🙁

Ale samozřejmě jsem rád za dobré zprávy!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Stejná zkušenost zde. Na výběr z kreditní karty se čeká již 13 dní.

Žádná odpověď na mé e-maily a podpora chatu nemůže nic dělat.


@Casino.Guru, opravdu bys to měl někde uvést, protože je to zjevně podvod, neexistují žádné „technické problémy", která je jen maximální strategií. Takže hráči možná vyhodí své výhry...

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

návštěvník

Automaticky přeloženo:
Matex0
před 11 měsíci

Můj drahý příteli 🙂 Kasino guru vydělávání peněz na vás ztratilo, když se zaregistrujete přes reflink na této stránce 🙂 říkají, že je to normální praxe čekání na peníze 30 dní 😉 mohu vás naučit, jak používat tento druh webu (stránky jako kasino guru), pokud chci 🙂 kasino guru bylo na sigma europe sponzorované hazardním byznysem a je certifikováno gpwa, stránkou, kde si můžete přečíst, jak kasino guru skutečně funguje 🙂 pokud řeknete „pomáháme spoustě lidem, aby se stáhli", zeptejte se jich „ooo skvělé a jak kolik peněz vyděláte na lidech, kteří prohráli v kasinu?" 🙂 je to jako reklama na Lotto v Polsku, když Lewandowski říká "Lotto pomáhá lidem budovat skatepark, hřiště atd." 😉 to je jen marketingový trik, příteli 😉

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Stejná zkušenost zde. Na výběr z kreditní karty se čeká již 13 dní.

Žádná odpověď na mé e-maily a podpora chatu nemůže nic dělat.


@Casino.Guru, opravdu bys to měl někde uvést, protože je to zjevně podvod, neexistují žádné „technické problémy", která je jen maximální strategií. Takže hráči možná vyhodí své výhry...

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, omlouvám se za situaci, do které jste se dostali, ale koukám, že se vám podařilo podat stížnost . Čekání 13 dní je poměrně hodně a ještě horší, pokud podpora kasina vůbec nepomáhá. Podle toho co jsi napsal ti řekli, že mají technické problémy s výběry?

Nic však není ztraceno a náš tým se vám pokusí pomoci, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru.

Každopádně by nám bylo možné dát aktualizaci, kdyby se něco změnilo.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Můj drahý příteli 🙂 Kasino guru vydělávání peněz na vás ztratilo, když se zaregistrujete přes reflink na této stránce 🙂 říkají, že je to normální praxe čekání na peníze 30 dní 😉 mohu vás naučit, jak používat tento druh webu (stránky jako kasino guru), pokud chci 🙂 kasino guru bylo na sigma europe sponzorované hazardním byznysem a je certifikováno gpwa, stránkou, kde si můžete přečíst, jak kasino guru skutečně funguje 🙂 pokud řeknete „pomáháme spoustě lidem, aby se stáhli", zeptejte se jich „ooo skvělé a jak kolik peněz vyděláte na lidech, kteří prohráli v kasinu?" 🙂 je to jako reklama na Lotto v Polsku, když Lewandowski říká "Lotto pomáhá lidem budovat skatepark, hřiště atd." 😉 to je jen marketingový trik, příteli 😉

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zajímalo by mě, kde jsi vzal, že je to v pořádku a také říkáme, že kasino má 30 dní na zaplacení. Rád bych však také dodal, že hráče upozorňujeme, že kasino má oproti nim výhodu a o své peníze nakonec přijdou. To znamená, že nedoporučujeme hráčům, aby šli hrát do kasina.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

no mám na tomto fóru nějaký příspěvek, můžete si přečíst odpověď kamaráde Radko, co si myslí o 30denním zpoždění výběru a proč je to v pořádku pro nás, zákazníky a proč je to normální 😉 A chci dodat, že musíte hráče upozornit, že kasino má oproti nim výhodu, protože to je zákon 🙂 musíte hráče varovat před důsledky hazardu 😉 všechny hazardní stránky mají takové informace; p nebo... stránka vydělující peníze na hazardu musí mít takové informace 🙂 pokud nejsou žádné informace můžete dostat pokutu 🙂

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před 11 měsíci

Každá situace je jiná a někdy bohužel není v našich silách udělat víc. Radka je samozřejmě adminkou na fóru, takže mluví ze zkušeností s ostatními hráči, ale nemyslím si, že by říkala, že je v pořádku čekat 30 dní na výběr z kasina. Je to dlouhá doba a vždy doporučujeme okamžitou reklamaci, pokud nějaká přijde. To je asi tak vše.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

ano, každá situace je jiná, proto je odpověď Radky vždy stejná 🙂 přesvědčuje lidi, že tohle je politika KYC a to je normální 🙂 žádní bookmakeri s EU licencí nemají milá pravidla (v EU nelegální 😉) a na Curacau KYC neexistuje 😉 tohle je prostě byznys 🙂 jako Sigma Europe je jen byznys sponzorovaný bookmakery nebo GPWA sponzorovaný bookmakery/kasiny 😉

Automaticky přeloženo:
kiziorro1984
před 11 měsíci

Myslím, že mě neznáte tak dobře, abyste mohli mluvit mým jménem. 🙂 Vaše nápady, tendence a jakékoli další konstrukty, které zde vybudujete, jsou víceméně zaměřeny na stejný bod.

Jako například tato část o SiGMA. Víte, když chcete vidět svět černě, vždy si cestu najdete. Ale všichni jsme věděli, že věci nejsou jen černé nebo bílé, legální nebo nelegální, že?

Musím ti znovu říkat, že tady jednáme o férovosti? Takže ne, v kauzální situaci není v pořádku nechat hráče čekat 30 dní na pravidelně získané výhry.

Ale to není debata, kterou jsme měli předtím. Ani nemáme v úmyslu to znovu opakovat.

Chceš něco říct, nebo jsi se právě probudil, abys mě tu zase z nějakého důvodu škádlil? Protože toto je fórum, nesedíme v kavárně a nemluvíme.


Začněte jednat rozumně. Pokud nemůžete zveřejňovat neosobní příspěvky s platnými informacemi pro tuto komunitu, jen ztrácíte čas. Průhledná?





Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kasino mi sebralo výhru 84 000 €!!


Hrajte na vlastní nebezpečí!!!

Automaticky přeloženo:
Rolexesh
před 11 měsíci

Ahoj, je mi líto, že jsi se dostal do takové situace. Co se stalo, když vám kasino nechce vyplatit peníze? Dalo vám to nějaký důvod? 84 000 je moc peněz, takže chápu, že se musíš zlobit.

Všiml jsem si však, že jste u nás reklamovali více než měsíc a čekáte na odpověď kasina, která by měla dorazit během několika hodin. Jsem tedy zvědavý, zda tak učiní a zareagují na vaši stížnost a jak se celá tato kauza vyvine.

Můžete mi dát vědět, jestli máte nějaké aktualizace? Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobrý den, kasino řeklo, že jsem porušil pravidlo Max Bet, které je skryto ve smluvních podmínkách.

Podle mého názoru je to past na každého hráče a všechny výhry byly zabaveny.


Hrál jsem různé hry a vydělal pěkné výhry, i když musím zdůraznit, že jsem nehrál jen jeden den, ale několik dní předtím jsem zkoušel vyplatit 4-5000 a po pár dnech vše zrušili a stáhli to Také si dali na čas!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Případ byl nevyřešen a uzavřen, co je na tom, že kasinu seberou všechny body a napíšou, že tam nikdo nemá vkládat, k čemu to je!

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky