Ahoj, je mi líto, že jsi se dostal do takové situace. Co se stalo, když vám kasino nechce vyplatit peníze? Dalo vám to nějaký důvod? 84 000 je moc peněz, takže chápu, že se musíš zlobit.
Všiml jsem si však, že jste u nás reklamovali více než měsíc a čekáte na odpověď kasina, která by měla dorazit během několika hodin. Jsem tedy zvědavý, zda tak učiní a zareagují na vaši stížnost a jak se celá tato kauza vyvine.
Můžete mi dát vědět, jestli máte nějaké aktualizace? Budu čekat.
Hi, I'm sorry you got into such a situation. What happened when the casino doesn't want to pay you money? Did it give you any reason? 84,000 is too much money, so I understand that you must be angry.
However, I noticed that you have filed a complaint with us for over a month and are waiting for the casino's response, which should arrive within a few hours. So I'm curious if they will do so and respond to your complaint and how this whole case will develop.
Could you let me know if you have any updates? I will be waiting.
Dobrý den, kasino řeklo, že jsem porušil pravidlo Max Bet, které je skryto ve smluvních podmínkách.
Podle mého názoru je to past na každého hráče a všechny výhry byly zabaveny.
Hrál jsem různé hry a vydělal pěkné výhry, i když musím zdůraznit, že jsem nehrál jen jeden den, ale několik dní předtím jsem zkoušel vyplatit 4-5000 a po pár dnech vše zrušili a stáhli to Také si dali na čas!
Hello, the casino said I had violated the Max Bet rule, which is hidden in the terms and conditions.
In my opinion this is a trap for every player and all winnings were confiscated.
I played various games and made some nice winnings, although I have to emphasize that I didn't play for just one day, but several days before that I tried to pay out up to 4-5,000 and after a few days they canceled everything and withdrew it They also took their time!
Guten Tag, das Casino meinte ich habe gegen die Max. Bet Regel verstoßen was in der AGB‘s versteckt ist.
Meiner Meinung nach ist dies eine Falle für jeden Spieler somit wurde auch das gesamte Gewinn beschlagnahmt.
Ich habe verschiedene Spiele gespielt & schöne Gewinne erspielt wobei ich betonen muss das ich auch nicht ein Tag lang gespielt habe sondern mehrere Tage zuvor hab ich auch versucht bis zu 4-5.000 auszuzahlen sie haben dann im Anschluss nach paar Tage alles storniert und entzogen & dabei haben sie sich auch Zeit gelassen!
Případ byl nevyřešen a uzavřen, co je na tom, že kasinu seberou všechny body a napíšou, že tam nikdo nemá vkládat, k čemu to je!
The case was unsolved and closed, what's the point of taking all the points away from the casino and writing that no one should deposit there, what's the point of that!
Der Fall wurde ungelöst und geschlossen was soll das nehmt alle Punkte weg von dem Casino und schreibt doch das da keiner einzahlen soll was soll das !
Dobře, děkuji za popis vaší situace a vidím, že to skončilo jako nevyřešené - proti férovému hazardu. Tím, že kasino získá černé body, sníží svůj bezpečnostní index, což, jak chápu, není to, co chcete vidět, ale je to jediná věc, kterou v tomto případě můžeme udělat. Michal se snažil pomoci, jak mohl, ale bohužel nenašel shodu s kasinem.
Stále však existuje možnost podat stížnost u příslušného úřadu, jak vám bylo ve stížnosti doporučeno.
Je mi líto, že tento případ dopadl takto, ale věřte, že jsme se snažili udělat vše, co bylo v našich silách.
Doufám, že se s tak špatnou zkušeností v budoucnu nesetkáte. 🙁
Well, thank you for describing your situation and I see that it ended up as unresolved- against fair gambling. However, by the casino getting black points, it lowers its safety index, which I understand is not what you want to see, but it is the only thing we can do in this case. Michal tried to help as much as he could, but unfortunately he didn't find a consensus with the casino.
Nevertheless, there is still a chance to file a complaint with an authority, as you have been advised to do in your complaint.
I'm sorry that this is the way this case turned out, but believe me, we tried to do everything we could.
I hope you will not encounter such a bad experience in the future. 🙁
Zaregistroval jsem se v kasinu s názvem bet24-7toto kasino Vydělal jsem 400 Vybral jsem požádali o vklad 25 Dokončil jsem vklad Jsem tu od pátku, abych to vyřešil a nic z jejich podpory vám vždy neřekne ne. Pro vyřešení kontaktujte jejich finanční oddělení
A jejich finanční oddělení na mé e-maily neodpovídá, ale podpora nikdy nenabízí nudné řešení.
Potřebuji, abys mi pomohl, mají kasinového guru a podporují mě, strašně se stydím
I registered at the casino called bet24-7this casino I made 400 I withdrew they asked for a deposit of 25 I completed the deposit I'm here from Friday to resolve it and nothing from their support always says no to you. Contact to resolve with their finance department
And their finance department doesn't respond to my emails, but support never gives a boring solution.
I need you to help me, they have a casino guru and they support me, I'm super embarrassed
Eu me cadastrei no casino chamado bet24-7esse cassino fiz 400 saquei pediram um deposito de 25 completei o depósito eu estou des sexta o feira pra resolver e nada suport deles sempre diz que não te. Contato de resolver com departamento finaceiro deles
E departamento finaceiro deles não mas me responde meus emails o suport nunca dar solução poxagente
Preciso que vocês me ajudem eles tem cassino guru como apoiado deles estou super costragido
Ahoj. Zní to, jako byste se bohužel ocitli v zapeklité situaci. Zkusíte mi to prosím lépe vysvětlit? Hráli jste nejprve v tomto kasinu s bonusem? Možná bonus bez vkladu? A z tohoto bonusu jste vyhráli peníze. Je to správně? Chcete-li vybrat své výhry, požádali vás o vklad. To je docela neobvyklá taktika, jak bych řekl, pro kasina. Tímto způsobem jsou skutečně schopni začít s procesem KYC. Dokončení ověření může trvat několik dní, než bude možné provést výběr.
Na dokončení ověřovacího procesu dáváme kasinům 14 dní. Doporučil bych vám být trochu trpělivý a počkat ještě pár dní. Dovolte mi zde přidat jen malý detail. Jen mějte prosím na paměti, že se blíží vánoční svátky, kde se věci zpomalují, a předpokládám, že u nás tomu nebude jinak.
Uveďte prosím nějaké další informace, aby vám náš tým mohl pomoci s vaším problémem.
Počkám na vaši odpověď 🙂
Hello. This sounds like you unfortunately found yourself in a tricky situation. Would you try to explain it to me better please? Have you played at this casino with a bonus at first? A no deposit bonus maybe? And from this bonus you have won the money. Is that correct? To withdraw your winnings they have asked you to make a deposit. This is quite a non unusual tactic, as I would say, for casinos to do. This way they are actually able to start with the KYC process. It can take a few days to complete your verification before your withdrawal can be completed.
We give casinos 14 days to complete the verification process. I would recommend you to be just a little patient and wait few more days. Allow me to add just a little detail here. Just have in mind please that the Christmas holidays are coming, where things slow down, and I suppose here it won't be any different.
Please provide some additional information so therefore our team will be able to help you with your issue.
Will wait for your answer.🙂
V kasinu žádné peníze neuvidíte, vzali mi 84 000 €
You won't see any money at the casino, they took €84,000 from me
Du wirst bei dem Casino kein Geld sehen sie haben mir 84.000€ weggenommen
Nazdárek.
Jste si jisti, že je zavřeno? Chci říct, poslali ti alespoň poznámku? Ne že by to vyřešilo problém s penězi, ale raději se ptám, jestli ti to nevadí.
Poslal jsem stránky ke kontrole, ale bohužel pro vás nyní nemohu moc udělat. Neváhejte a podejte stížnost .
Upřímně řečeno, byla to hrozná stránka na řešení, takže rozhodnutí nechám na vás. Alespoň odpadají náklady na vyzkoušení. 🙏
Hey there.
Are you sure it has closed? I mean, did they at least send you a note? Not that it would solve the money problem, but I prefer to ask if you don't mind.
I sent the site for inspection, but sadly, there is not much I can do for you now. Feel free to make a complaint.
Honestly, it was a terrible site to deal with, so I'll leave the decision up to you. At least there are no costs for trying it out. 🙏
Jak mi může pomoci stížnost, když se kasino uzavřelo a dokonce smazali všechny své kontakty?
How can a complaint help me if the casino has closed and they even deleted all their contacts?
Mohl byste podat stížnost pomocí odkazu, který jsem poslal?
Zkoušel jsi? Klikněte nebo klepněte sem 👈 a zkuste to, prosím.
Ale upřímně, musím vám připomenout, že se obávám, že toho můžeme udělat jen málo. Uzavřená kasina obvykle nereagují.
Could you submit the complaint using the link I sent?
Did you try? Click or tap here 👈 and try it, please.
But frankly, I have to remind you that I fear there's little we can do. Closed casinos usually don't respond.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.