FórumKasinaBet24-7 Casino - všeobecná diskuze

Bet24-7 Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Tillykke
|
7212 zobrazení 68 odpovědí |
|
1...3 4
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Kasino mi sebralo výhru 84 000 €!!


Hrajte na vlastní nebezpečí!!!

Automaticky přeloženo:
Rolexesh
před 9 měsíci

Ahoj, je mi líto, že jsi se dostal do takové situace. Co se stalo, když vám kasino nechce vyplatit peníze? Dalo vám to nějaký důvod? 84 000 je moc peněz, takže chápu, že se musíš zlobit.

Všiml jsem si však, že jste u nás reklamovali více než měsíc a čekáte na odpověď kasina, která by měla dorazit během několika hodin. Jsem tedy zvědavý, zda tak učiní a zareagují na vaši stížnost a jak se celá tato kauza vyvine.

Můžete mi dát vědět, jestli máte nějaké aktualizace? Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Dobrý den, kasino řeklo, že jsem porušil pravidlo Max Bet, které je skryto ve smluvních podmínkách.

Podle mého názoru je to past na každého hráče a všechny výhry byly zabaveny.


Hrál jsem různé hry a vydělal pěkné výhry, i když musím zdůraznit, že jsem nehrál jen jeden den, ale několik dní předtím jsem zkoušel vyplatit 4-5000 a po pár dnech vše zrušili a stáhli to Také si dali na čas!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Případ byl nevyřešen a uzavřen, co je na tom, že kasinu seberou všechny body a napíšou, že tam nikdo nemá vkládat, k čemu to je!

Automaticky přeloženo:
Rolexesh
před 9 měsíci

Dobře, děkuji za popis vaší situace a vidím, že to skončilo jako nevyřešené - proti férovému hazardu. Tím, že kasino získá černé body, sníží svůj bezpečnostní index, což, jak chápu, není to, co chcete vidět, ale je to jediná věc, kterou v tomto případě můžeme udělat. Michal se snažil pomoci, jak mohl, ale bohužel nenašel shodu s kasinem.

Stále však existuje možnost podat stížnost u příslušného úřadu, jak vám bylo ve stížnosti doporučeno.

Je mi líto, že tento případ dopadl takto, ale věřte, že jsme se snažili udělat vše, co bylo v našich silách.

Doufám, že se s tak špatnou zkušeností v budoucnu nesetkáte. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zaregistroval jsem se v kasinu s názvem bet24-7toto kasino Vydělal jsem 400 Vybral jsem požádali o vklad 25 Dokončil jsem vklad Jsem tu od pátku, abych to vyřešil a nic z jejich podpory vám vždy neřekne ne. Pro vyřešení kontaktujte jejich finanční oddělení

A jejich finanční oddělení na mé e-maily neodpovídá, ale podpora nikdy nenabízí nudné řešení.

Potřebuji, abys mi pomohl, mají kasinového guru a podporují mě, strašně se stydím

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

filefile Nechtějí mi platit, potřebuji pomoc, zbývají dny, aby mi dali moje peníze

Automaticky přeloženo:
marcelolopes8246
před 9 měsíci

Ahoj. Zní to, jako byste se bohužel ocitli v zapeklité situaci. Zkusíte mi to prosím lépe vysvětlit? Hráli jste nejprve v tomto kasinu s bonusem? Možná bonus bez vkladu? A z tohoto bonusu jste vyhráli peníze. Je to správně? Chcete-li vybrat své výhry, požádali vás o vklad. To je docela neobvyklá taktika, jak bych řekl, pro kasina. Tímto způsobem jsou skutečně schopni začít s procesem KYC. Dokončení ověření může trvat několik dní, než bude možné provést výběr.

Na dokončení ověřovacího procesu dáváme kasinům 14 dní. Doporučil bych vám být trochu trpělivý a počkat ještě pár dní. Dovolte mi zde přidat jen malý detail. Jen mějte prosím na paměti, že se blíží vánoční svátky, kde se věci zpomalují, a předpokládám, že u nás tomu nebude jinak.

Uveďte prosím nějaké další informace, aby vám náš tým mohl pomoci s vaším problémem.

Počkám na vaši odpověď 🙂


Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
marcelolopes8246
před 9 měsíci

V kasinu žádné peníze neuvidíte, vzali mi 84 000 €

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kasino se uzavřelo bez zaplacení slíbených peněz

Automaticky přeloženo:
haper
před 7 měsíci

Nazdárek.

Jste si jisti, že je zavřeno? Chci říct, poslali ti alespoň poznámku? Ne že by to vyřešilo problém s penězi, ale raději se ptám, jestli ti to nevadí.

Poslal jsem stránky ke kontrole, ale bohužel pro vás nyní nemohu moc udělat. Neváhejte a podejte stížnost .

Upřímně řečeno, byla to hrozná stránka na řešení, takže rozhodnutí nechám na vás. Alespoň odpadají náklady na vyzkoušení. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Jak mi může pomoci stížnost, když se kasino uzavřelo a dokonce smazali všechny své kontakty?

Automaticky přeloženo:
haper
před 7 měsíci

Mohl byste podat stížnost pomocí odkazu, který jsem poslal?

Zkoušel jsi? Klikněte nebo klepněte sem 👈 a zkuste to, prosím.

Ale upřímně, musím vám připomenout, že se obávám, že toho můžeme udělat jen málo. Uzavřená kasina obvykle nereagují.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu