před 2 roky
Vidím, že Petronela už na to zareagovala. Doufejme, že peníze obdržíte v rozumném čase.
I can see that Petronela already reacted to it. Let's hope you'll receive the money within a reasonable time.
1
Vidím, že Petronela už na to zareagovala. Doufejme, že peníze obdržíte v rozumném čase.
I can see that Petronela already reacted to it. Let's hope you'll receive the money within a reasonable time.
Ahoj,
bojujete s ověřením také v Beem Casino?
Vidím, že jste podal stížnost na Casinoin a ověření bylo úspěšné.
Požádejte o výběr v Casinoin.
Hello,
are you struggling with the verification in Beem Casino as well?
I can see that you submitted the complaint against Casinoin and the verification was successful.
Kindly request the withdrawal in Casinoin.
Ahoj,
Zdá se, že se Beem Casino lépe vypořádává se současnými problémy?
Jak vidíte, otevřených případů ubývá a v důsledku toho se řeší více případů?
Jaký je váš názor na toto?
Hi there,
does Beem Casino seem to be getting a better handle on the current problems?
As you can see, the cases opened are decreasing and as a result more cases are being solved ?
What is your opinion about this ?
Hallo,
scheint das Beem Casino die aktuellen Probleme besser in den Griff zu bekommen ?
Wie man sehen kann, nehmen die eröffneten Fälle ab und es werden dadurch mehr Fälle gelöst ?
Wie ist eure Meinung dazu ?
Ahoj,
Zdá se, že se Beem Casino lépe vypořádává se současnými problémy?
Jak vidíte, otevřených případů ubývá a v důsledku toho se řeší více případů?
Jaký je váš názor na toto?
Hi there,
does Beem Casino seem to be getting a better handle on the current problems?
As you can see, the cases opened are decreasing and as a result more cases are being solved ?
What is your opinion about this ?
Hallo,
scheint das Beem Casino die aktuellen Probleme besser in den Griff zu bekommen ?
Wie man sehen kann, nehmen die eröffneten Fälle ab und es werden dadurch mehr Fälle gelöst ?
Wie ist eure Meinung dazu ?
Ahoj,
Myslím, že se tím zabývají, někteří hráči již dostali zaplaceno a vidím, že zaplacené částky se liší, takže bych řekl, že na této hromádce pracují. Bohužel nemám žádné vnitřní podrobnosti, o které bych se mohl podělit.
Hi there,
I think they're dealing with it, some players got already paid and I can see that amounts paid vary so I'd say that they are working on this pile. I do not have any inside details to share, sadly.
Ok, tak doufejme, že pozitivní trend bude pokračovat a my ostatní se ještě dočkáme svých peněz.
Ok, then let's hope that the positive trend will continue and that the rest of us will still get our money.
Ok , dann hoffen wir mal, das sich der positive Trend fortsetzt und auch wir anderen unser Geld noch erhalten.
Ahoj,
mluvíte o problému KYC v kasinu Beem, prosím? Pokud ano, potřebujete s něčím pomoci nebo jen okomentovat své nedávné zkušenosti s Casinoin, prosím? 🙂
Hello there,
are you talking about KYC problem in the Beem Casino, please? If so, do you need any help or just comment your recent experience with Casinoin, please? 🙂
Dobrý den, tým Casino-Guru, zeptal jsem se Beem Live Chat na několik otázek týkajících se mého zůstatku po dokončení sázky bonusu - kvůli 10x maximální výplatě z bonusu. Byl jsem úplně zmatený, co se stane s mým zůstatkem, když mám více než 10násobek částky vkladu.
V podstatě mi řekli, že mohu vybrat 10násobek částky a hrát se zbytkem peněz - pro zábavu.. to znamená, že v předchozích případech jsem dokončil sázení a pokusil jsem se zvýšit svůj zůstatek a selhal jsem, prostě jsem vyhodil peníze - pomyslel jsem si po vsazení bylo by to jako skutečná rovnováha, se kterou bych si mohl hrát. Velmi zavádějící, ale v pořádku.
Pak jsem se zeptal, čeho si musím být vědom, pokud chci provést další vklad, a přitom mít na svém zůstatku ty „zábavné" peníze – načež mi podpůrný personál nedal skutečnou odpověď, jen mě obvinil, že chci podvádět systém a že uvědomí svůj finanční tým, aby na mě dával pozor - velmi milý podpůrný personál..
Mohu poslat protokoly chatu komukoli, aby viděl, co z této konverzace vyvodí?
s pozdravem
Hello Casino-Guru Team, i asked the Beem Live Chat some questions regarding my balance after finishing the wager of a bonus - because of the 10x max payout from a bonus. I was completely confused what happens with my balance if I have more than 10 times the deposit amount.
They basically told me i can withdraw 10 times the amount and play with the rest of the money - for fun.. that means previous times where i finished wagering and tried to up my balance and failed I just threw away money - i thought after wagering it would be like a real balance that i can play with. Very missleading but okay.
I then asked what i have to be aware of if I want to make another deposit, while still having that "fun" money in my balance - whereupon the Support Staff didnt give me a real answer just accused me of wanting to cheat the system and that they will notify their finance team to keep an eye out for me - very nice support staff..
Can I send the chat logs to anyone to see what they make out of that conversation?
Best regards
Ahoj,
Musím říct, že bych s žádným bonusem nehrál, když se dá kvůli tomuto bonusu vyplatit pouze 10x vklad, a to právě z toho důvodu, že bych nechtěl, aby se mi peníze "převáděly" na zábavné peníze - vůbec žádná legrace, Řekl bych.
Spousta hráčů raději nebere žádný bonus.
Neváhejte sem zveřejnit snímky obrazovky. Ostatní hráči mohou mít nějaké komentáře a mohli by mít zájem vidět tento rozhovor také.
Hello,
I must say that I would not play with any bonus if only a 10x deposit can be paid out due to this bonus, exactly for the reason that I would not want my money to be "converted" to fun money - no fun at all, I'd say.
Lots of players prefer not to take any bonus at all.
Feel free to post the screenshots here. Other players may have some comments and may be interested to see this conversation as well.
Ahoj, mohl bys mi prosím přeposlat protokoly chatu na daniel@casino.guru? Rád bych se na to podíval.
Mimochodem, je opravdu dobře, že jste požádali o podporu, ale část s penězi, které můžete použít na "hraní pro zábavu", mi přijde velmi vágní. Pokud vyberete 10násobek svého vkladu, zbytek výher by měl být neplatný. A je to.
Co by se stalo, kdybyste při hře trefili jackpot s penězi, které by byly skutečným zůstatkem, ale hráli jste pouze pro zábavu? Vím, že šance jsou velmi nízké, ale v případě, že trefíte velký jackpot, poskytovatel hry vyplatí jackpot kasinu. Pak by vám kasino mohlo říct - OK, ale řekli jsme vám, že můžete hrát pouze pro zábavu, takže si jackpot ponecháme.
Situace, kdy máte peníze, které nemůžete použít na nic jiného než na hraní pro zábavu, by nikdy neměla nastat. Buď máte bonusové peníze, kde musí být splněny požadavky na sázení, nebo máte skutečné peníze, které můžete použít na hraní, vyhrávání a poté si můžete své výhry vybrat. Nic mezi tím není.
Hi, could you please forward me the chat logs to daniel@casino.guru? I'd like to take a look at it.
By the way, it's really good that you asked the support, but the part with the money that you can use for "playing for fun" sounds very vague to me. If you withdraw 10x your deposit, then the rest of the winnings should be voided. That's it.
What would happen if you hit a jackpot while playing with the money that would be real balance, but only used to play for fun? I know that the chances are very low, but in case you hit a big jackpot, the game provider pays out the jackpot to the casino. Then the casino could tell you - OK, but we told you that you can play only for fun so we keep the jackpot.
The situation where you have money that you can't use for anything than playing for fun should never exist. You either have bonus money where the wagering requirement must be complete or you have real money that you can use for playing, winning and then you can withdraw your winnings. There's nothing between.
Ahoj Danielo, děkuji za odpověď! Poslal jsem ti logy.
Že jo? Z jiných kasin s maximálními výplatami z bonusů jsem zvyklý, že zbytek mého zůstatku se po ukončení sázky nebo po výběru propadne.
V dalším chatu s podporou jsem se jich zeptal, jestli mohou alespoň zrušit můj zůstatek (protože nemám absolutně žádný zájem hrát o 450 € jen pro "zábavu") a podpora mi řekla, že to nemohou udělat a musím hrát na nulu..
Nikdy jsem nepřemýšlel o scéně jackpotu, ale to je také dobrý bod, jen jsem přemýšlel o tom, co by se stalo s denními cenami od poskytovatelů atd.
Předem děkuji za váš čas.
s pozdravem
Hi Daniel, thank you for your reply! I sent you the logs.
Right? From other casinos with max payouts from bonuses I'm used to that the rest of my balance is voided after finishing the wager or after withdrawing.
In another chat with the support I asked them if they can atleast void my balance (because I have absolutly no interest to play down 450€ just for "fun") and support told me that they can't do that and I have to play to zero..
Never thought about the Jackpot scenerio but that's a good point aswell, I just thought about what would happen with Daily prices from providers etc.
Thanks in advance for your time.
Best regards
Děkuji, již jsem kasino ohledně toho kontaktoval a odpověděl na váš email 🙂
Thank you, I already contacted the casino regarding it and replied to your email 🙂
Nová aktualizace o mé situaci: Vložil jsem 20 eur do kasina beem, vyhrál 400 eur, samozřejmě jsem měl na účtu pouze 200 kvůli 10násobku obratu... vyplatil jsem tyto peníze, předložil ověřovací dokumenty a nic se nestalo 2 měsíce. Můj výběr byl zrušen a mých 200 eur smazáno, kasino říká, že jsem porušil registrační postup, protože jsem při registraci musel do pole země zadat zemi své národnosti a ne místo, kde bydlím. Navzdory všemu má web jakýkoli druh mých dokumentů. Řekněte doklad totožnosti s adresou, všechno. Tým Casino guru mi bohužel nemohl pomoci, protože případ byl uzavřen. Ale stěžoval jsem si Curacao egamingovi, byli velmi rychlí a velmi nápomocní. V tuto chvíli stále probíhají diskuse prostřednictvím e-mailu, ale nyní jsem odeslal všechny své dokumenty a jsem v dobré náladě. Takové kasino se prostě musí chytit.
New update on my situation: I deposited 20 euros in the beem casino, won 400 euros, of course only had 200 in the account because of 10 times the turnover... paid out this money, submitted verification documents, and nothing has happened for 2 months. My withdrawal was canceled and my 200 euros deleted, casino says I violated the registration procedure because I had to enter my country of nationality in the country field during registration and not where I live. Despite everything, the site has any kind of my documents. Say ID proof of address, everything. Unfortunately, Casino guru team could not help me because the case was closed. But I complained to Curacao egaming, they were very quick and very helpful. Discussions are still going on via email at the moment, but I have now sent all my documents and am in good spirits. Such a casino simply has to be caught.
Neues Update zu meiner Situation : 20 euro eingezahlt im beem casino, damit 400 euro gewonnen, natürlich nur 200 auf dem konto gehabt wegen 10 fachen umsatz...dieses geld ausgezahlt, Verifizierung Dokumente eingereicht, und seit 2 Monaten passiert nichts. Meine Auszahlung wurde storniert und meine 200 euro gelöscht, casino sagt ich haette gegen das Registrierung verfahren verstößt, da ich bei der Registrierung im Feld Land, das Land meiner Nationalität eingeben musste, und nicht wo ich wohne. Trotz allem hat die Seite jeglicher Art meiner Dokumente. Sprich Ausweis adressnachweis, alles. Casino guru team konnte mir leider nicht helfen da der Fall geschlossen wurde. Ich habe mich aber bei der Curacao egaming beschwert, diese waren sehr schnell und sehr hilfsbereit. Momentan wird per Email weiter diskutiert, aber ich habe jetzt all meine Dokumente geschickt und bin guter Dinge. So ein casino muss einfach ertappt werden.
Ahoj,
tuto stížnost jsme uzavřeli jako „proti férovému hazardu" jednoduše proto, že není fér nezaplatit žádnému hráči jen proto, abyste se drželi nějakého nejasného registračního formuláře:
"Důvodem nejasností byl neintuitivní registrační formulář a nesrovnalosti v překladu obchodních podmínek kasina."
Zachovejte dobrého ducha a podělte se o svůj pokrok, prosím.
Hello,
we closed this complaint as "against fair gambling" simply because it is not fair not to pay any player just to stick to some unclear registering form:
"The unintuitive registration form and discrepancies in the translation of the casino's T&Cs were the reason for the unclarity."
Keep the good spirit and share your progress, please.
Ahoj, pamatuji si tvůj případ. Kasino za to dokonce dostalo černé body https://casino.guru/beem-casino-player-s-struggling-to-pass-the-kyc
Jsem rád, že jste kontaktovali licenční úřad a oni skutečně reagovali! Nejsem si jistý, jestli jsem se zmínil zde v tomto nebo jiném vlákně, ale kdykoli je v registračním formuláři uvedeno „Země", předpokládal jsem, že musíte přidat místo, kde v tuto chvíli žijete. Když se řekne „národnost", tak to je samozřejmě jiný případ.
Hi, I remember your case. The casino even received black points for it https://casino.guru/beem-casino-player-s-struggling-to-pass-the-kyc
I'm glad you contacted the licensing authority and they actually reacted back! I'm not sure if I mentioned here in this thread or another one, but whenever a registration form says "Country", I supposed you need to add the place where you live at the moment. When it says "Nationality", then of course, that's another case.
Aktualizace: Stránka kasina nedávno aktualizovala podmínky služby, teď najednou říká, že musíte zadat své občanství, samozřejmě tento snímek obrazovky poslali společnosti Curaçao Egaming e-mailem a trvali na tom, že to tak bylo celou dobu. ale protože jsem to udělal v březnu a bylo tam stále RESIDENCE OF THE PLAYER, samozřejmě jsem tento snímek také poslal do Curacao egaming 🙂 mě to přijde jako jasný případ podvodu. Také nečekali, že z toho budu mít snímek obrazovky. Doufám, že budu chodit dál! Určitě vás bude informovat. Vřelé pozdravy
Update: The casino site recently updated the terms of service, now it suddenly says you have to enter your citizenship, of course they forwarded this screenshot to the Curaçao Egaming company via email and insisted that it was like this all along. but since I took a screenshot of it in March and it still said RESIDENCE OF THE PLAYER, I of course also sent this screenshot to Curacao egaming 🙂 looks like a clear case of fraud to me. They also didn't expect me to have a screenshot of it. I hope I keep coming guys! Will definitely keep you posted. Warm greetings
Update: Die casino Seite hat vor kurzem die nutzungsbedingungen aktualisiert, jetzt steht dort ploetzlich das man die Staatsbürgerschaft eingeben soll,diese Screenshot haben sie per Email natürlich an die Curaçao Egaming company weitergeleitet und darauf bestanden das es die ganze zeit schon so war. da ich aber im März ein Screenshot davon gemacht habe, und dort noch WOHNSITZ DES SPIELERS stand habe ich diesen Screenshot der Curacao egaming natürlich auch geschickt 🙂 sieht fuer mich nach einem klaren Fall von Betrug aus. Sie hatten auch nicht damit gerechnet das ich davon ein Screenshot habe. Ich hoffe ich komme weiter Leute! Werde euch definitiv auf dem laufenden halten. Liebe Grüße
Dobrý den a děkujeme za aktualizaci!
Musím říct, že si myslím, že je trochu naivní předstírat, že podmínky byly po celou dobu takové...
1 pevný bod pro vás! 🙂👍
Budeme netrpělivě čekat na vývoj.
Měj se dobře.
Hello and thank you for your update!
I must say I think it's a bit naive to pretend that the terms and conditions were like this all along...
1 solid point for you! 🙂👍
We'll be waiting eagerly for development.
Stay well.
Ahoj zusammen ich wollte euch updaten!
V tomto případě CEG rozhoduje ve prospěch hráče, protože:
Došli jsme k závěru, že hráč udělal skutečnou chybu a vstoupil do Německa místo Itálie, zkontrolovali jsme předložené důkazy a můžeme potvrdit, že Carta d'identità zaslaná hráčem může být přijata jako platný státem vydaný průkaz totožnosti s fotografií.
Hráč provedl nezbytné ověření KYC / účtu požadované Operátorem.
V tomto případě CEG rozhodne, že spor mezi stranami bude řešen následovně:
Hráčovi bude vráceno 200 € (dvě stě eur)
Pokud se strany nebudou řídit tímto rozhodnutím, může to mít za následek disciplinární řízení ze strany CEG proti kterékoli ze stran.
Ich hab es geschafft!!! Ein Danke geht raus an kasino guru, ohne euch hätte ich es niemals geschafft!!! Danko❤️
Hallo zusammen ich wollte euch updaten!
In this case, CEG rules in favour of the Player because:
We have concluded The Player has made a genuine mistake and entered Germany instead of Italy, we have reviewed the submitted evidence and can confirm the Carta d'identità sent by the Player can be accepted as valid government issued photo ID.
The Player has completed the necessary KYC / Account Verification requested by the Operator.
In this case, CEG rules that the dispute between parties shall be resolved as follows:
The Player to be reimbursed €200 (Two Hundred Euros)
Failure of parties to abide by this ruling may result in disciplinary action by CEG against any of the parties.
Ich hab es geschafft!!! Ein Danke geht raus an casino guru, ohne euch hätte ich es niemals geschafft!!! Danke❤️
Chci si stěžovat na affiliate program tohoto kasina. Spojili jsme se s manažery, dohodli se na obchodu. Z naší strany jsme splnili všechny podmínky, po kterých nás manažeři prostě ignorují, neodpovídají. Přečtou si chat a jen mlčí. Nemůžeme přijímat naše prostředky. Strašná spolupráce.
I want to complain about the affiliate program of this casino. We got in touch with managers, agreed on a deal. For our part, we fulfilled all the conditions, after which the managers simply ignore us, do not answer. They read the chat and just keep silent. We cannot receive our funds. Terrible collaboration.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.