Ahoj Radko,
Děkujeme za vysvětlení, ale pokud hráč nedostane své peníze, které vyhrál, a kasino není k dispozici pro komentáře/pomoc, jako hráč musíte něco udělat, abyste od nich dostali své peníze zpět. Zpětné zúčtování je poměrně snadný a levný způsob, jak získat zpět své finanční prostředky, protože právní žaloba by byla velmi nákladná a pravděpodobně nestojí za čas a energii.
Zpětnými zúčtováními lze dosáhnout toho, že pokud je mnoho hráčů podá za to, že nedostali své výplaty/výhry, obchodník by se mohl dostat na černou listinu Mastercard/Visa, což kasinu ještě více poškodí a bude vyšetřováno. Tímto způsobem by bylo pro hráče o něco těžší zaplatit tomuto kasinu, pokud zde chtějí hrát.
A pokud ostatní kasina nechtějí, abyste sázeli jejich, protože jsou „informována" od Beemcasina, věřím, že by to byla jejich ztráta, protože si myslím, že pravděpodobně nejsou důvěryhodná.
Někde bych si přál, aby kasina se sídlem v Curacau, jako jsou maltská, byla ve většině případů mnohem lépe regulována a kontrolována.
Hi Radka,
Thanks for explaining that but if the player does not get his/her money he won and the casino is unavailable for comments/help, as a player you have to do something to get your money back from them. A chargeback is quite an easy and cheap way to claim your funds back as Legal Action would be very expensive and probably not worth the time and energy.
What could be achieved with chargebacks is that if many players file them for not getting their payouts/wins, the merchant could get blacklisted by Mastercard/Visa which will harm the casino more and get investigations. That way it would be a bit harder for players to pay this casino if they want to gamble here.
And if other casinos do not want you to gamble their as they are 'informed' by Beemcasino, it would be their loss I believe as they probably are not trustworthy I think.
Somewhere I wish that Curacao based casinos where like Maltese as those are much better regulated and controlled in most cases.
Automaticky přeloženo: