FórumKasinaBeem Casino - všeobecná diskuze

Beem Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od franztheuerw
|
36658 zobrazení 143 odpovědí |
|
1...3 4 5...8
Přidat příspěvek
před 2 roky

Podívejte se prosím blíže na nové 5hvězdičkové hodnocení uživatelů. Jsem si na 99,9 procent jistý, že jsou ze samotného kasina Beem. Všechno jsou to nové účty s pouze jedním daným hodnocením... ?

Automaticky přeloženo:
Xestery
před 2 roky

To mě taky překvapilo, hromady nových případů a stížností a najednou nové hodnocení 5 hvězdiček.

Automaticky přeloženo:
Tobias111
před 2 roky

Ahoj,

kolega hráč byl právě plně zaplacen. Velmi dobré znamení pro ostatní, doufám:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/beem-casino-good-reputation-very-bad-payout#post-19559

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Wow super, to je dobré znamení, doufejme, že to pro všechny dobře dopadne a že tam budeme moci v klidu hrát i v budoucnu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Radko,


Čemu nerozumím, nyní je tolik kasin Curaçao, které nemají takové problémy navzdory invazi.

Ověření a platba probíhají bezchybně.


Proto nechápu, proč má Beem Casino tolik otevřených případů najednou.


Neměly by být v jiných kasinech v Casino Guru otevřeny tuny případů?

Je trochu znepokojivé, že v Beem Casino bylo otevřeno tolik případů v tak krátkém čase.

Přesto doufám, že vše má ještě šťastný konec a všichni hráči dostanou své peníze

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud jde o pomalý proces ověřování: nemá to nic společného s bankovními platebními šeky, ale předpokládám, že zaměstnanci jsou v tuto chvíli prostě příliš zaneprázdněni.

Pokud jde o vaši otázku ohledně jiných licencovaných kasin Curaçao – skutečnost, že máte licenci v Curaçao, neznamená, že máte kanceláře v Curaçao. Kasina sídlí ve všech zemích světa, které si dokážete představit. Některá kasina proto mohou být postižena a některá se o to nemusí vůbec zajímat.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Dobře, děkuji za odpověď. Po dnešní konzultaci bych měl být trpělivý na ověření.

Bohužel mám vážné pochybnosti o tom, zda k tomu někdy dojde a zda budou moje peníze vyplaceny.

Ale mysleme dál pozitivně.

Automaticky přeloženo:
Tobias111
před 2 roky

Dobrý den – ano, buďme pozitivní.

Zajímalo by mě, proč si myslíte, že nebudete ověřeni a neobdržíte své výhry?

Zdá se, že tento problém se zpožděním se nakonec stabilizuje.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,


Opravdu mě znepokojuje, že došlo k takovému nahromadění otevřených případů.

Doufám, že problémy jsou skutečně způsobeny skutečností invaze a kasino není solventní.

Pokud ověření a výplaty stále fungují a Beem Casino je skutečně v situaci kvůli invazi, jsem také ochoten zde hrát dál a změnit své hodnocení na kladné.

Pak chápu i kasino.

Situaci ale asi dokážete posoudit lépe než my hráči, jelikož jste v kontaktu s reprezentanty.

Také bych rád poděkoval Casino Guru za již poskytnutou pomoc.

Ale přesto mám v tuto chvíli jisté pochybnosti

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Tobias111
před 2 roky

Ahoj Tobiasi111.

Chápu vaše pochybnosti, opravdu ano.

Zůstaňme jen u faktů, ta nejsou obecně tak negativní a uvidíme.

Nemám v úmyslu vás teď obtěžovat dalšími dohady,

Budu sledovat průběh vaší stížnosti.




Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


udělal někdo něco nebo něco nového, co tam má také problémy?


Samozřejmě dnes opět obvyklá prohlášení v živém chatu, zvlášť když jste neměli pocit, že chcete pomoci.

Velké zklamání.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pro mě nic nového, bohužel jen omluvy a výmluvy

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


udělal někdo něco nebo něco nového, co tam má také problémy?


Samozřejmě dnes opět obvyklá prohlášení v živém chatu, zvlášť když jste neměli pocit, že chcete pomoci.

Velké zklamání.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je mi líto, že to slyším.

Nový týden - nové možnosti, řekl bych.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pro mě nic nového, bohužel jen omluvy a výmluvy

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Nezní to moc optimisticky, ale řekl bych, že chvíli počkáme.

Kasino již některým hráčům zaplatilo, nemělo by velký smysl okamžitě přestat platit zbytek.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

je to správně. Ale nechápu, jak může kasino platit některým hráčům a jiným ne? Kasino zřejmě nemůže získat své peníze v bance.

Automaticky přeloženo:
Xestery
před 2 roky

K urychlení procesu může pomoci, pokud na našem webu odešlete stížnost. Množství stížností, které máme ohledně výběrů, se pomalu snižuje, takže to může být dobré znamení.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Tak doufejme, že to půjde do kopce. Pro kasino to nemůže být dobré, pokud má špatné recenze.

Bohužel i proces ověřování je v tuto chvíli velmi pomalý

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Děkuji Danieli


Na vaši radu jsem právě podal stížnost

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Xestery
před 2 roky

Ahoj,

Vidím, že časovač ukazuje další 4 dny. Vzhledem k okolnostem doufám, že to stihnou do těch dvou týdnů.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Tak doufejme, že to půjde do kopce. Pro kasino to nemůže být dobré, pokud má špatné recenze.

Bohužel i proces ověřování je v tuto chvíli velmi pomalý

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Jsem si zcela jistý, že kasino nechce, aby se jeho hodnocení kvůli této situaci snížilo. Upřímně řečeno, veškerá nezbytná administrativa musí být provedena bez ohledu na to, kolik lidí na ní může přímo pracovat.

Doufejme, že to brzy skončí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Právě jsem vše poslal znovu. Určitě po dvacáté.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky