FórumKasinaBeem Casino - všeobecná diskuze

Beem Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od franztheuerw
|
38018 zobrazení 143 odpovědí |
|
12 3 4...8
před 2 roky

Dodnes jsem nedostal těch 31 eur. A nyní jsou to téměř 3 týdny od výplaty 500 eur. Je to ještě přijatelné?

Automaticky přeloženo:
wennertom
před 2 roky

Řekl bych, že není.

Pokud kasino nemůže prokázat, že existovaly některé věci, jako je bezpečnostní kontrola nebo další finanční kontrola, kvůli kterým se výběr zpozdil.

Vím, že to není hráčova starost, ale také jim může v tuto chvíli chybět personál nebo mohou být nějak přetíženi. Tady mohu jen hádat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pak by mělo Beem Casino alespoň říci, kdy bude bezpečně vyplaceno. A nenechávejte přehrávač celé týdny ve tmě. Nemohu již vkládat, protože mám 2 neuhrazené platby. Protože si nejsem jistý, jestli to dostanu. To není dobré ani pro Beem Casino.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
wennertom
před 2 roky

Bylo by jistě spravedlivější dát hráči vědět alespoň něco - ano.

Jen mě napadlo, budeš tam hrát znovu, až dostaneš výplatu?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je dobrá otázka. Upřímně teď neumím odpovědět. Další den kolem. Žádná odpověď ani výplata. To je od Beemcasina opravdu nefér. Mám pocit, že už neplatí. A taky mi nikdo nepomáhá. Moc špatné. Hrál jsem tam rád. Taky mám na účtu asi 1100 eur. Což jsem vyhrál 10x vyplacením zálohy. To znamená, že BEEMcasino se ani nepodívalo na můj účet ani ho neupravovalo! Jinak by byl můj zůstatek na účtu nula. A to po 7 dnech znovu. Od té doby BEEMcasino ani nezkontrolovalo můj účet. To je prostě neuvěřitelné a nevysvětlitelné. A to je důvod, proč BEEMcasino není hratelné. A 8,5 bodu od casinoguru není v žádném případě opodstatněné. Alespoň pokud se tam nezmění BEEMcasino.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
wennertom
před 2 roky

Slušné 🙂

No, počkejte si na další vývoj.

Vím, že je to velmi nepříjemné, ale zdá se, že by to mohlo fungovat.

Pořád to může skončit dobře, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jak víš, že by to mohlo dopadnout dobře? 20 dní se nic nedělo.

Automaticky přeloženo:
wennertom
před 2 roky

Ahoj,

Četl jsem vaši stížnost a nabyl jsem dojmu, že vám kasino nakonec zaplatí.

Už jste dostali část.

Další věc je, že téměř všechny reklamace opožděné platby byly nakonec vyřešeny .


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podle živého chatu má kasino v současnosti kvůli situaci v Evropě potíže s získáním finančních prostředků z banky. Ale samozřejmě, Beem Casino nechá každého pěkně vložit a nehlásí se. Beem Casino může poslat e-mail všem: Omlouváme se, že to trvá déle, nebojte se, že všichni hráči dostanou své peníze. Ale ne, z jejich strany nic nepřichází.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Xestery
před 2 roky

Dobrý den, děkuji za tuto informaci.

Také mě zajímalo, co se stalo od té doby, co počet podaných stížností stoupá téměř každý den.

Daniel zjistil, že situace souvisí s dalšími bezpečnostními kontrolami banky:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/beem-casino-good-reputation-very-bad-payout#post-19487


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji za info Radka


Doufám, že je to pravda a nakonec vše dobře dopadne a každý si přijde na své.


dík

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


Také čekám na své peníze a ověření. Pokud je to pravda, že máte problémy kvůli invazi, kasino by to určitě mělo s hráči komunikovat.


Kasino nepůsobí špatným dojmem a hrál bych zde dál, ale určité věci by se měly komunikovat.

Pak doufejme, že své peníze ještě dostaneme.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podle živého chatu má kasino v současnosti kvůli situaci v Evropě potíže s získáním finančních prostředků z banky. Ale samozřejmě, Beem Casino nechá každého pěkně vložit a nehlásí se. Beem Casino může poslat e-mail všem: Omlouváme se, že to trvá déle, nebojte se, že všichni hráči dostanou své peníze. Ale ne, z jejich strany nic nepřichází.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, stejnou informaci jsem obdržel od zástupců kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, stejnou informaci jsem obdržel od zástupců kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je možná pravda, ale nechápete, co mají peníze v bance společného s ověřením účtu v kasinu?

Automaticky přeloženo:
Tobias111
před 2 roky

Ahoj,

Souvislost vidím ve zvýšeném množství práce pro personál kasina. Představte si, že ti samí lidé se starají o KYC, kontroly plateb a autorizaci a nyní musí čelit dalším kontrolám na stránkách bank. To si myslím.

Pořád si myslím, že by měli být upřímnější k hráčům s čekajícími výběry, to je jisté.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji za info Radka


Doufám, že je to pravda a nakonec vše dobře dopadne a každý si přijde na své.


dík

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Xestery,

Nemáš zač.

Rád bych vám poskytl nějaký upřímný odhad týkající se čekací doby na výběr, ale dokážu si představit, že i zaměstnanci kasina jsou v tomto bodě nejisté. 🙁

Ale stejně si myslím, že si všichni hráči zaslouží nějaké vysvětlení a další komunikaci. Mohlo by to snížit napětí ve vzduchu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je dobrá otázka. Upřímně teď neumím odpovědět. Další den kolem. Žádná odpověď ani výplata. To je od Beemcasina opravdu nefér. Mám pocit, že už neplatí. A taky mi nikdo nepomáhá. Moc špatné. Hrál jsem tam rád. Taky mám na účtu asi 1100 eur. Což jsem vyhrál 10x vyplacením zálohy. To znamená, že BEEMcasino se ani nepodívalo na můj účet ani ho neupravovalo! Jinak by byl můj zůstatek na účtu nula. A to po 7 dnech znovu. Od té doby BEEMcasino ani nezkontrolovalo můj účet. To je prostě neuvěřitelné a nevysvětlitelné. A to je důvod, proč BEEMcasino není hratelné. A 8,5 bodu od casinoguru není v žádném případě opodstatněné. Alespoň pokud se tam nezmění BEEMcasino.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Vím, že stále čekáte na zbytek své výhry. Máme informace z kasina, že všechna ta hrozná zpoždění jsou způsobena dalšími bankovními kontrolami souvisejícími s ruskou invazí.

Myslím, že bys to měl vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko,


Čemu nerozumím, nyní je tolik kasin Curaçao, které nemají takové problémy navzdory invazi.

Ověření a platba probíhají bezchybně.


Proto nechápu, proč má Beem Casino tolik otevřených případů najednou.


Neměly by být v jiných kasinech v Casino Guru otevřeny tuny případů?

Je trochu znepokojivé, že v Beem Casino bylo otevřeno tolik případů v tak krátkém čase.

Přesto doufám, že vše má ještě šťastný konec a všichni hráči dostanou své peníze

Automaticky přeloženo:
Tobias111
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že jsou postižena i další kasina. Obávám se, že je zde více stížností na zpožděné platby.

Hádám, že kvůli masivním promo akcím nyní kasino Beem velmi trpí.

Lépe řečeno, jejich hráči také velmi trpí🙁.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,


děkuji za zpětnou vazbu. Doufejme jen, že vše proběhne rychle a že budeme moci opět s důvěrou hrát v Beem Casinu.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky