DomůFórumKasinaBassBet Casino - všeobecná diskuze

BassBet Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

29 338 zobrazení 275 odpovědí |
před 10 měsíci
|
1...5 6 7...14
Přidat příspěvek
JanR597
před 5 měsíci

Děkujeme. Čekáme na jakékoli informace a pokud budete potřebovat pomoc našeho týmu pro vyřizování stížností, dejte nám prosím vědět.

Jsme tu pro vás.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jsem tu už přes 15 dní a neprovedli žádné výběry. filefile

Automaticky přeloženo:
Josevelezo11
před 5 měsíci

V jakém je ale stavu? Je potřeba účet ověřit, nebo ne?

Také mějte prosím na paměti, že online kasina obvykle o víkendech nefungují, pokud jde o výběry, a proto nemůžeme zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty. Což je 14 celých dnů bez víkendů.

Pokud ale máte pocit, že to nikam nevede a kasino s vámi nekomunikuje, neváhejte kdykoli podat stížnost.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jsem tu od 22. června a nepožadovali žádné dokumenty. Je ostuda, že si hrají s vašimi penězi. Představuji si, že to dělají proto, aby vás dohnali k zoufalství a přišli o ně.

Automaticky přeloženo:
josevelezortega70
před 5 měsíci

Dobrý den, proč by po vás kasino mělo chtít nějaké dokumenty? Obvykle to nedělají, když se hráč právě zaregistruje, ale často to dělá, když provede svůj první výběr.

Čekáš tady na nějaké peníze?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Už mi párkrát vybrali peníze a kdyby mě museli o něco požádat, trvalo by jim to déle než 20 dní. Ptám se každý den a oni mi jen říkají, že mají zpoždění s platbami. Ostuda.

Automaticky přeloženo:
josevelezortega70
před 5 měsíci

Říkal jsi dvacet dní? Taky bych o jeho kvalitách moc přesvědčený nebyl. Vyhrál jsi snad nějakou větší částku? Neříkám, že by to mohlo být ospravedlnění; jen se snažím přijít na to, jak se to nové kasino mohlo tak zpozdit.

V každém případě, máte v úmyslu si stěžovat na webových stránkách Casino Guru? Já bych to udělal, protože je to zdarma.

Běžte se podívat, pokud chcete – průvodce je tady.👈

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobré ráno.

a od 3. července 2025 posílám žádost o výběr do kasina BASSBET. Navzdory 16 e-mailům zaslaným na bassbet.com s žádostí o platbu a nesčetným kontaktům se zákaznickou podporou jsem platbu dodnes neobdržel.

Odpovědi jsou umělé a vždy stejné (finančnímu oddělení zašleme připomenutí), zatímco reagují na e-maily (vaše žádost č. ****** byla vzata v úvahu)

pokaždé mi řeknou, že to trvá 3–5 pracovních dnů kromě soboty a neděle.

Je škoda, že uplynuly téměř tři týdny a odpovědi jsou stále stejné.


Automaticky přeloženo:
noahbianca7379
před 5 měsíci

Ach jo. Tohle pro tebe musí být fakt frustrující, obzvlášť po tolika úsilí, co jsi do toho vložil, že od kasina nedostaneš žádnou pořádnou odpověď.

Jak vidím, čekáte už 10 pracovních dnů, ale musí se vám to zdát jako věčnost.

A co předtím? Už ses někdy odtamtud stáhl/a?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

NIKDY JSEM NEVYBRAL/A PENĚZU A DOMNÍM SE, ŽE JE TOTO NAPOSLEDNÍ, POKUD MOHU ZÍSKAT ZPĚT, CO MI DLUŽÍ


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je to škoda, co se stalo v tom kasinu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Hodnota kryptoměn se mění každý den, takže kromě toho, že nedostanu zaplaceno, také přicházím o podíly na ocenění. Je jasné, že vše ve prospěch BASSBET.

Vzhledem k trendu mi zaplatí, až hodnota ETH dosáhne jejich nejlepšího zájmu.

Dobrý důvod k přesunutí žádosti na začátek seznamu a sdělení připomenutí finančnímu oddělení

tohle opravdu dobře slouží jeho zájmům


Automaticky přeloženo:
noahbianca7379
před 5 měsíci

Chápu vaše obavy, ale bohužel vzhledem k velkému množství stížností a každodennímu příchodu mnoha nových se nemůžeme omezit pouze na jednu stížnost.

Proto je časovač implementován u každé jednotlivé stížnosti. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobré ráno, milý týme CasinoGuru. Můj účet byl ověřen od začátku týdne. Bohužel stále čekám na výběry, i když evidentně čekají už více než pět pracovních dnů, bez úspěchu. Několikrát jsem se ptal podpory webu, kdy mohu očekávat výplatu, a vždycky dostávám stejnou odpověď: Dojde ke zpoždění a budu muset být trpělivý. Už dlouho čekám a doufám, že si konečně budu moci vybrat své výhry, protože je finančně zoufale potřebuji.

Vřelé pozdravy z Německa.


Automaticky přeloženo:
risthausjan160
před 5 měsíci

Ahoj!

Chápu, jak stresující může být zpoždění výplat, zejména v obtížné finanční situaci.

Pokud však hráči nahlásí zpožděné výběry, obvykle necháme kasino až 14 dní na to, aby problém vyřešilo samo. Mnoho případů je vyřešeno v této lhůtě bez vnějšího zásahu.

Prosím o trpělivost, doufejme, že peníze dorazí dříve.

Pokud ne, budeme tu, abychom to prošetřili.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den tak me taky dluží mouji vyhru jen odaluji vraceni


před 5 měsíci

To si snad delají srandu já mám všechno v pořádku i na chatu jsem se ptala tak proč to nevrací?????

Eva725228
před 4 měsíci

Ahoj, vieš aj dôvodo prečo to kasíno robí?

Ako dlho to už trvá prosím ťa?

Bola si v kasíne overená alebo nie?

Dôvody môžu byť rôzne ale je potrebné aby sme si boli istí a teda vedeli čo kasíno k tomu povie.

Skús mi to teda priblížiť a uvidíme čo sa bude dať robiť.

před 4 měsíci

Dobrý den, týme Casino Guru, zatím jsem každý den psal na podporu Bassbet a pořád dostávám stejné odpovědi, ať už o nějakém zpoždění, nebo o něčem jiném. Čekám už skoro od 25. minulého měsíce, protože jsem musel ověřit svůj účet ve velmi, velmi dlouhém a složitém procesu a teď je to už 14 dní, co jsem podal žádost o výběr. Žádám o pomoc, protože za tuto dobu rozhodně nemohu vybrat 7 000 měsíčně a obávám se, že nebudu moci realizovat svou výhru. Zatím jsem neobdržel ani cent. Moc vám děkuji a přeji vám hezký víkend.

Automaticky přeloženo:
risthausjan160
před 4 měsíci

Ověřil jsi si ale nakonec účet?

Jak vidím, je to opravdu dlouhodobá situace, takže by se možná mohl pokusit zasáhnout náš tým pro vyřizování stížností.

Pokud chcete podat stížnost, udělejte tak prosím zde . Dejte nám prosím vědět o svém rozhodnutí.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.