DomůFórumKasinaBassBet Casino - všeobecná diskuze

BassBet Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

28 847 zobrazení 275 odpovědí |
před 10 měsíci
|
1...4 5 6...14
Přidat příspěvek
nekfinikopoulos
před 6 měsíci

Ahoj,

Děkuji za vaši trpělivost.

Jsme rádi, že váš problém byl vyřešen.

S pozdravem,

BassBet



Automaticky přeloženo:
BassBet Casino
před 6 měsíci

Mohl byste prosím přestat posílat ten spam???? Vy a další podobná kasina od stejné společnosti neustále posíláte své kasinové reklamy, poté se aktivuje 10 roztočení zdarma a když se pokusím přihlásit, zobrazí se mi zpráva „váš účet se ověřuje", ale vy stále posíláte své spamové reklamy pravděpodobně všem, kteří mají „váš účet se ověřuje".

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kasino Bassbet heeee...

Platíte za nepřilnavý povrch, ale stále žádné platby!

Už týden čekáme na 500 eur!

Dělají to schválně, protože s těmi penězi zase hazardní hry...

Musíš být opatrný! Jen se drž dál od tohohle mizerného kasina!!!!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mohl byste prosím přestat posílat ten spam???? Vy a další podobná kasina od stejné společnosti neustále posíláte své kasinové reklamy, poté se aktivuje 10 roztočení zdarma a když se pokusím přihlásit, zobrazí se mi zpráva „váš účet se ověřuje", ale vy stále posíláte své spamové reklamy pravděpodobně všem, kteří mají „váš účet se ověřuje".

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Existuje ale možnost se odhlásit z odběru takových nabídek?

Určitě by to mělo být lepší udělat. Nemyslíš?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kasino Bassbet heeee...

Platíte za nepřilnavý povrch, ale stále žádné platby!

Už týden čekáme na 500 eur!

Dělají to schválně, protože s těmi penězi zase hazardní hry...

Musíš být opatrný! Jen se drž dál od tohohle mizerného kasina!!!!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Znáte snad důvod tohoto zpoždění? Vysvětlili ho alespoň?

Kdykoli se tak cítíte, podejte prosím stížnost zde a náš tým se vám pokusí pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Nepomůže ani to, když tyhle spamové zprávy z kasina dám do spamu. Pořád mi chodí a zahlcují mi e-mailovou adresu. Pokud se jich chci zbavit nadobro, musím si zrušit současnou e-mailovou adresu a pak si ji změnit na 50 různých míst. Je to tak náročná práce, že si kvůli těmhle prasatům nechci měnit e-mailovou adresu.

Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před 6 měsíci

Dobrý den, viděl jste příspěvek zástupce kasina dříve na stránce - před pár dny? Co kdybyste danou osobu oslovil pomocí tlačítka pro odpověď? Je to jen nápad, ale mohlo by to mít nějaký účinek. Chápu vaši situaci, protože mnoho webových stránek mi už léta zasypává spamem mé osobní e-mailové adresy.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

V tomto případě bylo od vás opravdu moudré podat stížnost zde.

Ujistěte se, že náš tým to brzy zkontroluje a ozve se vám, aby vás informoval, co je třeba udělat dále.

Je tam váš účet již plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

POPRVÉ JSEM POŽÁDAL O UZAVŘENÍ SVÉHO ÚČTU NA 24.5 A OD TECH JSEM SE DALŠÍCH 10KRÁT POKUŠIL UZAVŘET SVŮJ ÚČET A NIC JSEM NEPOSLAL O VRÁCENÍ PENĚZ A NEDOSTALA ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ. ZA TĚCH 7 DNÍ JSEM PŘIŠEL O 2000. ZABLOKOVALI MI CHAT. VIP MANAŽER MI VOLAL 3KRÁT A DAL MI BONUS 100. TEĎ MI NEVOLAL POSLEDNÍCH 5 DNÍ. JSEM JEŠTĚ ZOUFALEJŠÍ. CHCI JEN, ABY MI CO NEJDŘÍVE ZAVŘELI ÚČET A VRÁTILI MI ČÁST PENĚZ. JSEM ÚPLNĚ ZOUFALEJŠÍ.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dne 24.5 jsem několikrát požádal o uzavření účtu a vrácení peněz, ale nedostal jsem žádnou odpověď. Prohrál jsem 2000 eur a toto kasino by mělo být smazáno.

Automaticky přeloženo:
fghhhhxddd
před 6 měsíci

Hej, kasino by v takových případech mělo reagovat co nejdříve, ale pokud jen řeknete, že chcete zavřít svůj účet, pravděpodobně to na vrácení peněz nebude stačit. Je běžné, že se kasina snaží udržet si hráče, a proto vám možná dají nějaký bonus. Pokud jste zmínili nějaké problémy s hazardem nebo něco podobného a oni dělají stále totéž, není to v pořádku.

Jak jste tedy konkrétně požádal o uzavření účtu, napsal jsi jen, že chceš, aby byl účet uzavřen, a tím to skončilo? Druhou stranou mince je, že pokud mě o to hráč několikrát požádá, kasino by si asi mělo uvědomit, že to jen tak není a snažit se hráči co nejvíce vyjít vstříc.

Myslíte si, že bude nutné podat stížnost, pokud se stále nestalo to, o co jste požadoval/a?


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Pokud se odvolám, měli by mi vrátit část peněz.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Takže můj dnešní chat s agentem o tom probíhal pod falešným jménem a e-mailem, protože na ten skutečný neodpovídají. filefilefile Záměrně jsem rozmazal své jméno, aby lidé veřejně neviděli můj e-mail. Vědí, že jsem první e-mail poslal 24. května, že chci účet zrušit a že jsem požádal o vrácení peněz, ale chovají se hloupě. O zrušení jsem zatím požádal ještě několikrát, ale nikdo neodpověděl a přišel jsem o 2 000. Chci vrácení peněz, prosím pomozte.

Automaticky přeloženo:
fghhhhxddd
před 6 měsíci

Ale v tomto případě bude důležité, jak jste v danou chvíli o uzavření účtu požádali. Máte snímek obrazovky?

Viděl jsem, že Tomáš v podstatě žádá o zaslání stejné věci do stížnosti. Mohl byste tam jít a dát mu, co potřebuje?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Takže jsem poprvé požádal o uzavření včera 24.5. Poslal jsem screenshoty.

Automaticky přeloženo:
fghhhhxddd
před 6 měsíci

Děkujeme, že jste tak učinili. Náš tým celou záležitost prošetří a doufejme, že vám budeme moci pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, milý týme Casino Guru,


Bohužel znovu potřebuji vaši pomoc,

V kasinu Basbett jsem nyní vyhrál 43 200 €.

Přišlo prvních 800 €, ale můžu vybrat jen 800 € najednou a poslední pokus o výběr byl před více než 10 dny.


ID transakce:

b4508b9f-1286-4db0-a4c3-db47c535a40e


Název účtu:

Kevin Ibrahim Lucic

E-mail:


Z kasina jsem si několikrát vybral 800 a ověření nikdy nebylo nutné/požadováno.

Pokud to bude takto pokračovat, výplata bude trvat déle než 50 týdnů.

Proto jsem vás chtěl požádat o pomoc; kasino bohužel na e-maily nereaguje.


Hrálo se bez bonusu.


Chtěla bych vyplatit všechno najednou, nebo alespoň tak, aby to netrvalo déle než 50 týdnů 🙁


Těším se na vaši zpětnou vazbu


S pozdravem

Kevin Ibrahim Lucic

Automaticky přeloženo:
Ibrahim33
před 5 měsíci

Dobrý den, díval jsem se na limity tohoto kasina, které jsme uvedli na webu, a pokud respektují to, co mají, bude pravděpodobně těžké vám pomoci.😕

file

Říkáš, že jsi na jeden pokus vybral víc, má kasino VIP úroveň tam, kde jsi, nebo ses jich zkusil zeptat, jestli existuje nějaký způsob, jak to přehodnotit, aby ti zaplatili víc?

Když jste provedl druhý výběr a trvalo to 10 dní, neřekli vám vůbec nic? Zajímalo by mě, proč nemáte další výběr.

Asi bych to tak zkusil a pokud mají platit 7 tisíc měsíčně, tak by to tak mělo být. Pokud to nezvládnou, tak bychom se vám mohli pokusit pomoct.

Samozřejmě i pokud výběr potrvá a neobdržíte ho do 14 dnů, můžeme se vám s tím také pokusit pomoci, takže až nastane správný čas, dejte mi prosím vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,


Zdá se, že mám problém se stránkou BassBet.

Můj účet není ověřený – nahrál(a) jsem všechny požadované dokumenty a ty byly potvrzeny a schváleny.


Nyní se po mně ale žádá, abych nahrál doklad o platbě přes PayPal. To je pro mě nepochopitelné, protože jsem nikdy nic nevkládal přes PayPal a tato platební metoda nebyla na mém účtu ani dostupná.

Nemohu provést výběr, protože můj účet je blokován pro výběry, ale ne pro vklady.

Proto naléhavě žádám o vaši pomoc, aby mohl být problém vyřešen a můj účet aktivován. 🙏🏼


Děkuji předem


Automaticky přeloženo:
JanR597
před 5 měsíci

Mohu se zeptat, jestli jste v kontaktu s kasinem?

Vysvětlil jsi jim, že jsi nikdy nepoužíval PayPal?

Měli by se na to podívat a odpovědět vám, co dělat dál. Dejte nám prosím vědět o jakýchkoli novinkách.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, ano, jsem v kontaktu s webem, ale nedostal jsem žádnou další odpověď. Požadované dokumenty jsem poslal na podporu přes PayPal, protože se potýkám s dlouhými ověřovacími dobami na webu. Děkuji za odpověď, budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.