před 6 měsíci
Ahoj,
Děkuji za vaši trpělivost.
Jsme rádi, že váš problém byl vyřešen.
S pozdravem,
BassBet
Hi,
Thank you for your patience.
We are glad to know your issue was solved.
Kind Regards,
BassBet
OdpovědětCitovat0
Ahoj,
Děkuji za vaši trpělivost.
Jsme rádi, že váš problém byl vyřešen.
S pozdravem,
BassBet
Hi,
Thank you for your patience.
We are glad to know your issue was solved.
Kind Regards,
BassBet
Mohl byste prosím přestat posílat ten spam???? Vy a další podobná kasina od stejné společnosti neustále posíláte své kasinové reklamy, poté se aktivuje 10 roztočení zdarma a když se pokusím přihlásit, zobrazí se mi zpráva „váš účet se ověřuje", ale vy stále posíláte své spamové reklamy pravděpodobně všem, kteří mají „váš účet se ověřuje".
could you please stop sending that spam???? you and other similar casinos from the same company are constantly sending your casino ads, then 10 free spins are activated, and when I try to log in it says "your account is being verified" but you still continue to send your spam ads to probably everyone who has "your account is being verified".
voisitteko te lopettaa sen roskapostin lähettämisen???? te ja muut samanlaiset saman yhtiön kasinot lähetätte jatkuvasti kasinomainoksianne,sitten on aktivoitu 10 ilmaiskierrosta,ja kun kokeilen kirjautua niin "tilisi on tarkistettavana" mutta te edelleen jatkatte silti roskamainoksienne lähettämistä varmaan kaikille joilla on "tilisi on tarkistettavana".
Kasino Bassbet heeee...
Platíte za nepřilnavý povrch, ale stále žádné platby!
Už týden čekáme na 500 eur!
Dělají to schválně, protože s těmi penězi zase hazardní hry...
Musíš být opatrný! Jen se drž dál od tohohle mizerného kasina!!!!
Bassbet casino heeee,,,,,
You pay non stick but still no payments!
We have been waiting for 500 euros for 1 week!
They do this on purpose because we're gambling with this money again...
You have to be careful! Just stay away from this shitty casino!!!!
Bassbet casino heeee,,,,,
Sie zahlen non stick aber trotzem keine zahlungen!,
Wir warten für 500 euro seit 1 woche!,
Sie machen das extra weil, Spielen Wir wieder dieses geld...
Sie müssen aufpassen!, Einfach finger weg über dieses scheiß casino!!!!
Mohl byste prosím přestat posílat ten spam???? Vy a další podobná kasina od stejné společnosti neustále posíláte své kasinové reklamy, poté se aktivuje 10 roztočení zdarma a když se pokusím přihlásit, zobrazí se mi zpráva „váš účet se ověřuje", ale vy stále posíláte své spamové reklamy pravděpodobně všem, kteří mají „váš účet se ověřuje".
could you please stop sending that spam???? you and other similar casinos from the same company are constantly sending your casino ads, then 10 free spins are activated, and when I try to log in it says "your account is being verified" but you still continue to send your spam ads to probably everyone who has "your account is being verified".
voisitteko te lopettaa sen roskapostin lähettämisen???? te ja muut samanlaiset saman yhtiön kasinot lähetätte jatkuvasti kasinomainoksianne,sitten on aktivoitu 10 ilmaiskierrosta,ja kun kokeilen kirjautua niin "tilisi on tarkistettavana" mutta te edelleen jatkatte silti roskamainoksienne lähettämistä varmaan kaikille joilla on "tilisi on tarkistettavana".
Kasino Bassbet heeee...
Platíte za nepřilnavý povrch, ale stále žádné platby!
Už týden čekáme na 500 eur!
Dělají to schválně, protože s těmi penězi zase hazardní hry...
Musíš být opatrný! Jen se drž dál od tohohle mizerného kasina!!!!
Bassbet casino heeee,,,,,
You pay non stick but still no payments!
We have been waiting for 500 euros for 1 week!
They do this on purpose because we're gambling with this money again...
You have to be careful! Just stay away from this shitty casino!!!!
Bassbet casino heeee,,,,,
Sie zahlen non stick aber trotzem keine zahlungen!,
Wir warten für 500 euro seit 1 woche!,
Sie machen das extra weil, Spielen Wir wieder dieses geld...
Sie müssen aufpassen!, Einfach finger weg über dieses scheiß casino!!!!
Znáte snad důvod tohoto zpoždění? Vysvětlili ho alespoň?
Kdykoli se tak cítíte, podejte prosím stížnost zde a náš tým se vám pokusí pomoci.
Do you know the reason for this delay, perhaps? Have they at least explained it?
Whenever you feel so, please file a complaint here, and our team could try to help.
Nepomůže ani to, když tyhle spamové zprávy z kasina dám do spamu. Pořád mi chodí a zahlcují mi e-mailovou adresu. Pokud se jich chci zbavit nadobro, musím si zrušit současnou e-mailovou adresu a pak si ji změnit na 50 různých míst. Je to tak náročná práce, že si kvůli těmhle prasatům nechci měnit e-mailovou adresu.
It doesn't help even if I put these junk casino messages in spam. They just keep coming through and clogging up my email address. If I want to get rid of them for good, I have to cancel my current email address and then change my email address to 50 different places. It's such a big job that I don't want to change my email address for these pigs.
ei auta mitään vaikka laitan nämä roskakasinoiden viestit roskaposteihin. ne vaan tulee läpi aina ja tukkii email osoitteeni. jos haluan päästä näistä lopullisesti eroon niin minun pitää lopettaa käytössä oleva email osoitteeni ja sitten vaihtaa 50 eri paikkaan uusi email osoite. se on niin iso työ että en viitsi vaihtaa email osoitettani näiden sikojen vuoksi.
Dobrý den, viděl jste příspěvek zástupce kasina dříve na stránce - před pár dny? Co kdybyste danou osobu oslovil pomocí tlačítka pro odpověď? Je to jen nápad, ale mohlo by to mít nějaký účinek. Chápu vaši situaci, protože mnoho webových stránek mi už léta zasypává spamem mé osobní e-mailové adresy.
Hello, did you see the casino representative post earlier on the page - a few days ago? How about you address the person through the reply button? It is just an idea, but it may provide some effect. I understand your situation, as numerous websites have been spamming my personal email addresses for years.
V tomto případě bylo od vás opravdu moudré podat stížnost zde.
Ujistěte se, že náš tým to brzy zkontroluje a ozve se vám, aby vás informoval, co je třeba udělat dále.
Je tam váš účet již plně ověřen?
In this case, it was really wise of you to file a complaint here.
Be sure that our team will soon review it and get back to you to inform you what should be done next.
Is your account already fully verified there?
POPRVÉ JSEM POŽÁDAL O UZAVŘENÍ SVÉHO ÚČTU NA 24.5 A OD TECH JSEM SE DALŠÍCH 10KRÁT POKUŠIL UZAVŘET SVŮJ ÚČET A NIC JSEM NEPOSLAL O VRÁCENÍ PENĚZ A NEDOSTALA ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ. ZA TĚCH 7 DNÍ JSEM PŘIŠEL O 2000. ZABLOKOVALI MI CHAT. VIP MANAŽER MI VOLAL 3KRÁT A DAL MI BONUS 100. TEĎ MI NEVOLAL POSLEDNÍCH 5 DNÍ. JSEM JEŠTĚ ZOUFALEJŠÍ. CHCI JEN, ABY MI CO NEJDŘÍVE ZAVŘELI ÚČET A VRÁTILI MI ČÁST PENĚZ. JSEM ÚPLNĚ ZOUFALEJŠÍ.
I REQUESTED TO CLOSURE MY ACCOUNT ON 24.5 FOR THE FIRST TIME AND SINCE THEN I HAVE WORKED 10 MORE TIMES TO CLOSE MY ACCOUNT AND NOTHING I SENT FOR A REFUND AND THERE IS NO RESPONSE I LOST 2000 IN THOSE 7 DAYS THEY BLOCKED MY CHAT THE VIP MANAGER CALLED ME 3 TIMES GAVE ME A 100 BONUS NOW HE HAS NOT CALLED ME FOR THE LAST 5 DAYS I AM MORE DESPERATE THE END I JUST WANT THEY TO CLOSE MY ACCOUNT ASAP AND RETURN PART OF MY MONEY I AM COMPLETELY DESPERATE
JA SAM TRAZIO ZATVTANJE RACUNA 24.5 PRVI PUTA I OD TADA SAM JOS POSLO 10 MALOVA DA MI RACUN ZATVORE I NISTA SLAO SAM ZA POVRAT NOVCA I NISTA NEMA ODGOVRA IZGUBIO SAM U TIH 7DANA 2000E CHAT SU MI BLOKIRALI VIP MENAGER SE JAVIO 3 PUTA DAO MI BONUS 100E SADA SE NI ON NE JAVLJA ZADNJIH 5 DANA JA SAM VISE OCAJAN zakljucak SAMO BI HTIO DA MI ZATVORE RACUN PPD HITNO I VRATE DIO NOVCA JA SAM GOTOV OCAJAN
Dne 24.5 jsem několikrát požádal o uzavření účtu a vrácení peněz, ale nedostal jsem žádnou odpověď. Prohrál jsem 2000 eur a toto kasino by mělo být smazáno.
On 24.5 I requested account closure on several occasions and a refund of my funds and I did not receive a response. I lost 2000 euros and that casino should be deleted.
24.5 sam trazio zatvranje racuna u vise navrata i povrat srstava i nisam dobio odgvor izgbio sam 2000e taj casino treba izbrsati
Hej, kasino by v takových případech mělo reagovat co nejdříve, ale pokud jen řeknete, že chcete zavřít svůj účet, pravděpodobně to na vrácení peněz nebude stačit. Je běžné, že se kasina snaží udržet si hráče, a proto vám možná dají nějaký bonus. Pokud jste zmínili nějaké problémy s hazardem nebo něco podobného a oni dělají stále totéž, není to v pořádku.
Jak jste tedy konkrétně požádal o uzavření účtu, napsal jsi jen, že chceš, aby byl účet uzavřen, a tím to skončilo? Druhou stranou mince je, že pokud mě o to hráč několikrát požádá, kasino by si asi mělo uvědomit, že to jen tak není a snažit se hráči co nejvíce vyjít vstříc.
Myslíte si, že bude nutné podat stížnost, pokud se stále nestalo to, o co jste požadoval/a?
Hey, the casino should respond as soon as possible in such cases, but if you just say you want to close your account, that probably won't be enough for a refund. It is common that casinos try to keep players and therefore maybe give you some bonus. If you mentioned some problems with gambling or something like that and they keep doing the same thing, that's not okay.
So how did you specifically ask for the account to be closed, did you just write that you wanted the account to be closed and that was it? The other side of the coin is that if a player asks me to do it several times, the casino should probably realize that it's not just like that and try to accommodate the player as much as possible.
Do you think it will be necessary for you to file a complaint if what you asked for still hasn't happened?
Pokud se odvolám, měli by mi vrátit část peněz.
If I appeal, they should refund some of my money.
Da zalbu neka mi vrate dio novca
Takže můj dnešní chat s agentem o tom probíhal pod falešným jménem a e-mailem, protože na ten skutečný neodpovídají. 

Záměrně jsem rozmazal své jméno, aby lidé veřejně neviděli můj e-mail. Vědí, že jsem první e-mail poslal 24. května, že chci účet zrušit a že jsem požádal o vrácení peněz, ale chovají se hloupě. O zrušení jsem zatím požádal ještě několikrát, ale nikdo neodpověděl a přišel jsem o 2 000. Chci vrácení peněz, prosím pomozte.
So my chat conversation today with the agent about it was under a fake name and email because they don't answer the real one. 

I intentionally blurred my name so that people wouldn't see my email publicly. They know that I sent the first email on May 24th that I wanted to close the account and that I asked for a refund, but they're acting stupid. I've asked for closure a few more times so far, but there's no response and I lost 2,000. I want a refund, please help.
Znaci moj chat razgovor danas sa agentm o to pod laznim imenom i mailom zato jer na pravi ne odgvraju

zamutio sam namjerno da se ne vidi moje ime javno mi mail oni su upznati da sam poso prvi mail 24.5 da zelim zatvranje racuna i da sam trazio povrat novca ali se pravi blsavi ja sam do sada trazio jos par puta zatvranje ali nema odgovra i izubio sam 2000e zelim povrat novca molim vas za pomoc
Ale v tomto případě bude důležité, jak jste v danou chvíli o uzavření účtu požádali. Máte snímek obrazovky?
Viděl jsem, že Tomáš v podstatě žádá o zaslání stejné věci do stížnosti. Mohl byste tam jít a dát mu, co potřebuje?
But what is important in this case will be how you asked for the account to be closed at that time. Do you have a screenshot of it?
I've seen that Tomas is basically asking for the same thing to be sent to the complaint. Could you go there and give him what he needs?
Takže jsem poprvé požádal o uzavření včera 24.5. Poslal jsem screenshoty.
So I asked for closure for the first time on 24.5 yesterday I sent screenshots
Znaci trazio sam zatvranje prvi puta 24.5 jucer sam poslo snimke zaslona
Děkujeme, že jste tak učinili. Náš tým celou záležitost prošetří a doufejme, že vám budeme moci pomoci.
Thank you for doing so. Our team will investigate the whole matter, and hopefully we'll be able to help.
Dobrý den, milý týme Casino Guru,
Bohužel znovu potřebuji vaši pomoc,
V kasinu Basbett jsem nyní vyhrál 43 200 €.
Přišlo prvních 800 €, ale můžu vybrat jen 800 € najednou a poslední pokus o výběr byl před více než 10 dny.
ID transakce:
b4508b9f-1286-4db0-a4c3-db47c535a40e
Název účtu:
Kevin Ibrahim Lucic
E-mail:
Já
Z kasina jsem si několikrát vybral 800 a ověření nikdy nebylo nutné/požadováno.
Pokud to bude takto pokračovat, výplata bude trvat déle než 50 týdnů.
Proto jsem vás chtěl požádat o pomoc; kasino bohužel na e-maily nereaguje.
Hrálo se bez bonusu.
Chtěla bych vyplatit všechno najednou, nebo alespoň tak, aby to netrvalo déle než 50 týdnů 🙁
Těším se na vaši zpětnou vazbu
S pozdravem
Kevin Ibrahim Lucic
Hello dear Casino Guru Team,
Unfortunately I need your help again,
I have now won €43,200 at Casino Basbett.
The first €800 came but I can only withdraw €800 at a time and the last withdrawal attempt was over 10 days ago.
Transaction ID:
b4508b9f-1286-4db0-a4c3-db47c535a40e
Account Name:
Kevin Ibrahim Lucic
Email:
I
I have withdrawn 800 from the casino several times, and verification has never been necessary/requested.
If things continue like this, the payout will take over 50 weeks.
That's why I wanted to ask you for help; unfortunately, the casino doesn't respond to emails.
Played without a bonus.
I would like to pay out everything at once or at least so that it doesn't take more than 50 weeks 🙁
I look forward to your feedback
Best regards
Kevin Ibrahim Lucic
Hallo liebes Casino Guru Team,
Brauche leider erneut eure Hilfe,
Habe jetzt bei den Casino basbett 43200€ gewonnen.
Die ersten 800 € kamen schon aber ich kann nur immer 800 auszahlen und der letzte Auszahlungsversuch ist schon über 10 Tage her.
Transaktion ID:
b4508b9f-1286-4db0-a4c3-db47c535a40e
Account Name:
Kevin Ibrahim Lucic
Email :
Hab schon öfter bei den Casino ausgezahlt 800 ausgezahlt, eine Verifizierung war bis jetzt nie nötig/angefragt.
Wenn es so weiter geht wird die Auszahlung über 50 Wochen dauern.
Darum wollte ich euch zu Hilfe holen, das Casino antwortet leider nicht auf emails.
Habe ohne Bonus bespielt.
Würde gerne alles aufeinmal auszahlen oder auf jedenfall das es nicht über 50 Wochen dauert 🙁
freue mich auf eine Rückmeldung
Liebe Grüße
Kevin Ibrahim Lucic
Dobrý den, díval jsem se na limity tohoto kasina, které jsme uvedli na webu, a pokud respektují to, co mají, bude pravděpodobně těžké vám pomoci.😕

Říkáš, že jsi na jeden pokus vybral víc, má kasino VIP úroveň tam, kde jsi, nebo ses jich zkusil zeptat, jestli existuje nějaký způsob, jak to přehodnotit, aby ti zaplatili víc?
Když jste provedl druhý výběr a trvalo to 10 dní, neřekli vám vůbec nic? Zajímalo by mě, proč nemáte další výběr.
Asi bych to tak zkusil a pokud mají platit 7 tisíc měsíčně, tak by to tak mělo být. Pokud to nezvládnou, tak bychom se vám mohli pokusit pomoct.
Samozřejmě i pokud výběr potrvá a neobdržíte ho do 14 dnů, můžeme se vám s tím také pokusit pomoci, takže až nastane správný čas, dejte mi prosím vědět. 🙂
Hello, I was looking at the limits of this casino that we have listed on the site and if they respect what they have, it will probably be difficult to help.😕

You say that you withdrew more in one try, does the casino have a VIP level where you are or did you try to ask them if there is any way to reconsider so that they pay you more?
When you made a second withdrawal and it took 10 days, they didn't tell you anything at all? I would like to know why you don't have another withdrawal.
I would probably try it that way and if they are supposed to pay 7k a month, that's the way it should be. If they don't make it, then we could try to help you.
Of course also if the withdrawal will sit there and you don't get it in 14 days, we can also try to assist you with that, so when the time is right, please update me. 🙂
Ahoj,
Zdá se, že mám problém se stránkou BassBet.
Můj účet není ověřený – nahrál(a) jsem všechny požadované dokumenty a ty byly potvrzeny a schváleny.
Nyní se po mně ale žádá, abych nahrál doklad o platbě přes PayPal. To je pro mě nepochopitelné, protože jsem nikdy nic nevkládal přes PayPal a tato platební metoda nebyla na mém účtu ani dostupná.
Nemohu provést výběr, protože můj účet je blokován pro výběry, ale ne pro vklady.
Proto naléhavě žádám o vaši pomoc, aby mohl být problém vyřešen a můj účet aktivován. 🙏🏼
Děkuji předem
Hello,
I seem to have a problem with the BassBet site.
My account is not verified – I have uploaded all required documents, and they have been confirmed and accepted.
Now, however, I'm being asked to upload proof of payment via PayPal. This is incomprehensible to me, as I never deposited with PayPal, nor was this payment method even available on my account.
I cannot make a withdrawal because my account is blocked for withdrawals but not for deposits.
I therefore urgently request your help so that the problem can be resolved and my account can be activated. 🙏🏼
Thank you in advance
Hallo,
ich habe scheinbar ein Problem mit der Seite BassBet.
Mein Konto wird nicht verifiziert – alle erforderlichen Dokumente habe ich hochgeladen, und diese wurden auch bestätigt und akzeptiert.
Jetzt wird jedoch von mir verlangt, einen Einzahlungsnachweis über PayPal hochzuladen. Das ist für mich unverständlich, da ich weder mit PayPal eingezahlt habe, noch diese Zahlungsmethode auf meinem Account überhaupt verfügbar war.
Ich kann keine Auszahlung tätigen weil mein Konto für Auszahlung gesperrt ist für Einzahlungen aber nicht.
Ich bitte daher dringend um Hilfe, damit das Problem geklärt wird und mein Konto freigeschaltet werden kann. 🙏🏼
Vielen Dank im Voraus
Mohu se zeptat, jestli jste v kontaktu s kasinem?
Vysvětlil jsi jim, že jsi nikdy nepoužíval PayPal?
Měli by se na to podívat a odpovědět vám, co dělat dál. Dejte nám prosím vědět o jakýchkoli novinkách.
May I ask if you are in contact with the casino?
Have you explained to them that you have never used PayPal?
They should check it out and reply to you about what to do next. Let us know about any news, please.
Dobrý den, ano, jsem v kontaktu s webem, ale nedostal jsem žádnou další odpověď. Požadované dokumenty jsem poslal na podporu přes PayPal, protože se potýkám s dlouhými ověřovacími dobami na webu. Děkuji za odpověď, budu vás informovat.
Hello, yes, I'm in contact with the site, but I haven't received any further responses. I sent the requested documents to support via PayPal, as I'm struggling with the long verification times on the site. Thanks for the reply, I'll keep you updated.
Hallo, ja ich stehe im Kontakt mit der Seite, des Weiteren habe ich aber keine Antworten erhalten, ich habe den Support die gewünschten Unterlagen über PayPal zukommen lassen, da ich auf der Seite mit langen Prüfungszeit kämpfen muss. Danke für die Antwort ich halte sie auf dem laufenden
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.