DomůFórumKasinaBassBet Casino - všeobecná diskuze

BassBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Robinpett
|
1 793 zobrazení 52 odpovědí |
|
1 2 3

Bohužel jsem včera hrál v tomto kasinu a vyhrál. Provedl jsem výběr (čeká se na vyřízení).

Pak jsem si uvědomil, že je to stejný management jako spinanga.

Je to jedna z nejhorších společností, kterou má bohužel kasino guru s vysokým hodnocením a nechrání nás.

Poté jsem udělal výběr ve Spinanga

20 dní a samozřejmě s otevřenou reklamací. Nikdy nežádali o ověření, takže obecně nežádají. Jen se vymlouvají, aby zrušili výběr a přišli o vaše peníze.

Každému, kdo padne do této pasti, bych doporučil, aby byl trpělivý, dokud nedostanou stažení, a nehrál zde znovu.

Platí, ale velmi pozdě!!!!


Automaticky přeloženo:
thanosttt89

Právě jste napsal, že jste svůj výběr provedl včera, že? Tak jak to, že už víte, že platí pozdě, je moje otázka?🤷‍♀️

Je tam již váš účet ověřen a jakou platební metodu jste prosím použili?

Doufám, že to bude mnohem rychlejší než vaše zkušenosti ze Spinanga, věřte mi.

Automaticky přeloženo:

Vím to, protože jsem hrál v kasinu spinanga. Je to úplně stejný systém. Nicméně počkám 3 pracovní dny, jak řekli, než podám stížnost. Neprovádějí ověřování. Vyjasnil jsem to jejich live chatem.

Automaticky přeloženo:
thanosttt89

Informujte nás, prosím.

A mějte na paměti, že s nejvyšší možností to znamená 3 pracovní dny.

Automaticky přeloženo:

Před třemi dny jsem se tedy rozhodl připojit se k Bassbet, vložil jsem 150 $ a získal jsem 150 $ sportovní bonus, který jsem úspěšně převedl podle všech pravidel a podmínek. Dostal jsem se na 1500 $, pak mi najednou administrativa zablokovala sázení na sporty, což jsem chápal. Tak jsem se rozhodl posouvat své štěstí dál v živém kasinu, dokázal jsem to vydělat až 3000 $.

Dnes ráno se pokouším přihlásit ke svému účtu a k mému překvapení byl můj účet administrací uzavřen bez jakéhokoli varování nebo vysvětlení, pokusil jsem se je kontaktovat e-mailem, ale stále od nich žádná odpověď, takže jsem je zastihl prostřednictvím živého chatu, řekli mi, že příslušné oddělení se se mnou brzy spojí.

Velmi se obávám, co se stane s mým zůstatkem, stalo se někomu něco podobného? Mohu očekávat, že budou mé peníze vybrány, nebo je to podvod? Děkuji, že si někdo udělá čas a přečte mě a odpoví.🙏🏻

Automaticky přeloženo:
locobenz0123

Navrhoval bych, abyste podali stížnost kasinovému guru na toto konkrétní kasino. Obecně platí, mohou být pozdě, ale platí. Mluvím z vlastní zkušenosti s nimi.

Ale abyste pochopili, zablokovali vám účet? Nebo se nemůžete přihlásit na jejich stránky?

Automaticky přeloženo:
thanosttt89

Děkuji za odpověď thanos.

Takže bez jakéhokoli varování nebo e-mailu provedli kontrolu mého účtu, když se pokusím přihlásit, zobrazí se tato zpráva: « váš účet prochází kontrolou, další informace naleznete v našem centru nápovědy »

Automaticky přeloženo:
locobenz0123

Myslím, že problém bude vyřešen. Podejte stížnost prostřednictvím guru kasina (neuvěřitelně užitečné). Buďte trpěliví a své peníze dostanete.

Obecně však mějte na paměti, abyste se vyhnuli bonusům, protože se pletete a obvykle prohrajete! Někdy je neprojdu, je jednodušší vyhrát bez bonusu a provést okamžitý výběr.

Doufám, že váš problém bude brzy vyřešen!

Automaticky přeloženo:

Ještě jednou děkuji za odpověď, doufám, že máte pravdu, jakmile od nich dostanu odpověď, budu vás aktualizovat 🙂

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od locobenz0123 byl odstraněn

Před třemi dny jsem se tedy rozhodl připojit se k Bassbet, vložil jsem 150 $ a získal jsem 150 $ sportovní bonus, který jsem úspěšně převedl podle všech pravidel a podmínek. Dostal jsem se na 1500 $, pak mi najednou administrativa zablokovala sázení na sporty, což jsem chápal. Tak jsem se rozhodl posouvat své štěstí dál v živém kasinu, dokázal jsem to vydělat až 3000 $.

Dnes ráno se pokouším přihlásit ke svému účtu a k mému překvapení byl můj účet administrací uzavřen bez jakéhokoli varování nebo vysvětlení, pokusil jsem se je kontaktovat e-mailem, ale stále od nich žádná odpověď, takže jsem je zastihl prostřednictvím živého chatu, řekli mi, že příslušné oddělení se se mnou brzy spojí.

Velmi se obávám, co se stane s mým zůstatkem, stalo se někomu něco podobného? Mohu očekávat, že budou mé peníze vybrány, nebo je to podvod? Děkuji, že si někdo udělá čas a přečte mě a odpoví.🙏🏻

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, koukám, že už jste dostal docela dobré doporučení od jiného hráče. Pokud máte účet pod kontrolou, kasino zjevně kontroluje hru. Takže budete muset počkat, až to skončí. Řekli ti, jak dlouho by to mělo trvat?

V případě zájmu nás můžete reklamovat a my se vám pokusíme pomoci, pokud se stane něco neočekávaného.

Snad bude vše v pořádku a peníze nakonec dostanete.

Kdyby se něco změnilo, dejte vědět.🙂

Automaticky přeloženo:

Ahoj Jaro,

Děkujeme, že jste si našli čas na odpověď. V tuto chvíli jsem od nich stále nedostal žádnou zprávu ani odpověď. Jakmile něco dostanu, budu vás aktualizovat. Ještě jednou díky

Automaticky přeloženo:
locobenz0123

Může to být kvůli víkendu, tak uvidíme, jestli se v nejbližších dnech ozvou.

Tak si počkám 🙂

Automaticky přeloženo:

Ahoj Jaro,

skutečně jste měli pravdu, poslali mi e-mail, abych pokračoval do KYC. Poslal jsem jim všechny své dokumenty, nyní čekám na odpověď. Při registraci jsem zadal starou adresu, takže jsem jim poskytl svou novou s důkazem, doufám, že to nebude komplikovat můj případ.

Automaticky přeloženo:
locobenz0123

Dobře, tak se soustřeďte na to, co od vás kasino chce, a myslím, že budete v pořádku. Pokud máte nějaké problémy, dejte nám vědět a my se pokusíme pomoci.

Také doufám, že nebude problém s žádnými dokumenty. 🙂

Automaticky přeloženo:

Ahoj všichni, od 23. února 2025 se tam snažím zablokovat svůj účet formou e-mailů a další podpory, protože jsem závislý, ale nic se neděje a můžu hrát dál.


Kdo má zkušenosti s BassBet?

Automaticky přeloženo:
Kikidoof

Ahoj!

Přesunul jsem váš příspěvek do oficiálního vlákna BassBet, abych pomohl ostatním reagovat na vaši situaci, která skutečně zní problematicky. Podle jejich vlastních podmínek, na základě žádosti o sebevyloučení prostřednictvím e-mailu na adrese , účet kasina bude uzavřen během následujících 24 hodin:

file

Pokud si podpora uvědomuje povahu vašeho požadavku, měla by skutečně okamžitě jednat. Je to dočasné řešení, ale může pomoci: požádejte někoho blízkého, aby vám změnil heslo k účtu. Pokuste se nepřihlašovat se zpět k účtu, dokud nebude záležitost vyřešena a počkejte, prosím, na další průběh stížnosti.

Může to chvíli trvat, takže se snažte nehrát. Zajímala by vás další ochranná opatření? Projděte si tuto odloučenou část webu 👈👈 nebo mi neváhejte odpovědět.


Automaticky přeloženo:

Ahoj, někdo mi teď změnil heslo, takže už nemůžu hrát na BassBet. Od písemné blokace, o kterou jsem požádal 23. února 2025, jsem tam vložil přes 3000 EUR a dodnes je můj účet stále otevřený. Napsal jsem na podporu a do chatu, že jsem závislý a chci zpět své peníze. Doufám, že mi Guru může pomoci a že toto kasino je klasifikováno jako pochybné.

Automaticky přeloženo:

Své heslo jsem si mohl resetovat sám poté, co ho změnil člen rodiny, a stále mě lákaly bonusy, i když jsem se 23. února 2025 nechal zablokovat kvůli závislosti na hazardních hrách. Můj účet je stále otevřený a bohužel hratelný a od požadovaného zablokování jsem nyní dosáhl 4 000 EUR. Nikdo se neozval a moje stížnost je stále se stížností zde na Guru, ale Kristina zatím také neodpověděla.

Automaticky přeloženo:
Kikidoof

Je mi líto, že se takhle trápíte. Jak jsem vám řekl minule, stížnost je pomalý proces, takže se mezitím musíte snažit zabránit vkladu v kasinu. To je důvod, proč jsem navrhl změnit hesla pro každý související zdroj, jako je e-mail registrovaný v kasinu, prostřednictvím kterého můžete své heslo znovu obnovit.

Vzhledem k tomu, že se mi situace zdá poněkud zoufalá, neuvažovali jste o kontaktování hepatického centra?

V Německu jsou k dispozici:

+49 6131 177 381

+49 1805 10 40 11

+49 711 278 01

Pomoci vám mohou také vaši příbuzní – na tuto možnost je zaměřen tento průvodce 👈👈

Pokud není váš účet uzavřen, udělejte prosím, co můžete, abyste si zabránili v přístupu do jakéhokoli kasina.

Zkuste na svých zařízeních nebo prohlížečích aktivovat blok ochrany dětí; které mohou omezit otevírání webových stránek souvisejících s hazardními hrami, i když to nikdy nefunguje na 100 %.


Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky