DomůFórumKasinaBassBet Casino - všeobecná diskuze

BassBet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od Robinpett
|
1 756 zobrazení 52 odpovědí |
|
12 3

Ahoj, mám to teď dokonce písemně, že je to jejich chyba, podle LiveChatu, ale stále nejsem zablokován, nyní jsem zablokoval kreditní kartu pro vlastní bezpečnost

Automaticky přeloženo:
Kikidoof

Velmi dobrý krok! Nezapomeňte také písemně přeposlat prohlášení, které jste zmínil, Michalovi. Určitě to zúročí!

Máte někoho blízkého, kdo by vám s tím pomohl, prosím?


Automaticky přeloženo:

Aktualizovat:

takže ve své poslední aktualizaci minulý týden jsem se zmínil, že přijali všechny mé dokumenty, zbýval pouze jeden, který jsem je potřeboval poslat, což je můj doklad o adrese, takže jsem jim poslal doklad o své staré a také nové adrese, to bylo před týdnem.

Dnes mi konečně odpověděli a požádali mě znovu o všechny dokumenty, které jsem již odeslal a minulý týden byl schválen. Tak jsem je poslal znovu, doufám, že tentokrát nebudu muset čekat další týden na nic.


ps: Všechny mé dokumenty jsou legitimní a v dobré kvalitě, takže se toho nemusíte obávat

Automaticky přeloženo:
locobenz0123

Asi bych se dost zlobil, protože nechápu, proč by se znovu ptali na to samé, když už jsi jim to poslal minulý týden a bylo to schváleno.

Každopádně vidím, že máš velkou trpělivost, i když co jiného ti zbývá. Pokud se to bude protahovat a nic z toho nebude, pokusíme se vám pomoci s naším reklamačním týmem.

Doufám, že to brzy skončí a peníze si budete moci vybrat. 🙂

Automaticky přeloženo:

Ich bin trotz dieser Email, immer noch nicht gesperrt, mein Kollege hat es überprüft 🤦‍♀️


Milá Kerstin,


Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým podpory.


Rádi bychom vás informovali, že v souladu s našimi smluvními podmínkami bude jakýkoli zůstatek na vašem herním účtu během procesu zrušen.


Potvrďte prosím své rozhodnutí a potvrzení odpovědí na tento e-mail.



Naše kasino je plně odhodláno podporovat iniciativy zodpovědného hazardu a vyzývá vás, abyste informace o zodpovědném hazardu našli na webových stránkách níže uvedených organizací. Kromě odborné pomoci zde najdete i aplikace, které po stažení omezí váš přístup ke hraní.


https://responsiblegambling.org/

https://www.gamblersanonymous.org.uk/

https://www.gamblingtherapy.org/

https://www.betfilter.com/

https://www.gamcare.org.uk/



Máte-li jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.


s pozdravem

Služby zákazníkům

Automaticky přeloženo:
Kikidoof

Nemám slov... Upřímně doufám, že toto je nějaký způsob velmi hloupého překladu, protože nemůžu uvěřit, že musíte potvrdit, že souhlasíte s tím, že zůstatek bude neplatný. Osobně nevidím důvod, proč byste svou žádost měli ještě jednou potvrzovat. O vyváženosti ani nemluvě.

Prosím, dejte o tom Kristině okamžitě vědět. To je až příliš vážné, řekl bych!

Automaticky přeloženo:

Ahoj Radko, nepotvrdil jsem, že si mohou nechat moje peníze, ale požádal jsem je o zaplacení. filefile

Automaticky přeloženo:

file Neexistuje způsob, jak se dostat z jejich mailing listu. Mnohokrát jsem požádal o trvalé uzavření účtu. Posílají e-maily s bonusem 5e nebo 20 roztočeními zdarma. Když se pokusím přihlásit, zobrazí se „váš účet se kontroluje", ale účet trvale neuzavřou, ale pokračují ve spamování. Pokud se vám nějakým způsobem podaří odstranit ze seznamu, ti v tomto kasinu vás do seznamu přidají zpět. Na tato nevyžádaná kasina by nyní měl existovat zákon na úrovni EU.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Radko, nepotvrdil jsem, že si mohou nechat moje peníze, ale požádal jsem je o zaplacení. filefile

Automaticky přeloženo:

Jediná rozumná reakce, řekl bych.

Ještě jednou vás však žádám, abyste tento nejnovější problém přidali do vlákna stížností. Stejně jako napíšete příspěvek na fórum, klidně tam přidejte všechny ty screenshoty. Zejména předchozí návrh kasina je velmi důležitý, protože nedává smysl. Místo toho to bylo velmi nespravedlivé.

Automaticky přeloženo:

file Neexistuje způsob, jak se dostat z jejich mailing listu. Mnohokrát jsem požádal o trvalé uzavření účtu. Posílají e-maily s bonusem 5e nebo 20 roztočeními zdarma. Když se pokusím přihlásit, zobrazí se „váš účet se kontroluje", ale účet trvale neuzavřou, ale pokračují ve spamování. Pokud se vám nějakým způsobem podaří odstranit ze seznamu, ti v tomto kasinu vás do seznamu přidají zpět. Na tato nevyžádaná kasina by nyní měl existovat zákon na úrovni EU.

Automaticky přeloženo:

Ahoj!

Jak jsem psal v jiném vlákně, situace začíná být opravdu zoufalá.

Bylo to právě minulou středu během hovoru zaměřeného na komplikované hráčské problémy, když moji kolegové zmínili rostoucí trend tak masivních skupinových propagací a neschopnost kasin zajistit vyloučení závislých hráčů z e-mailových kampaní, jakmile budou jejich účty kvůli závislosti uzavřeny.

Shodli jsme se, že taková situace je problematická a je třeba se jí vyhnout. Vždy to však má nějaký háček. Věříme, že se můžeme pokusit pomoci pouze v případě, že takové e-maily budou zasílány z oficiálního e-mailu kasina, nikoli prostřednictvím affiliate partnerů nebo promo partnerů. Třetí strany, i když to může znít, jsou mimo náš dosah.

Umím si představit, že totéž se může stát s mnohem více dříve uzavřenými účty; nezáleží na tom, zda šlo o závislosti nebo ne. Také jsem již slyšel, že takové účty nebyly v mnoha případech technicky zcela uzavřeny. Přesně jak jsi řekl, "reviewed" nebo něco podobného.

Pokud jde o seznamy adresátů, možná k něčemu vede dotaz na místní úřad, který dohlíží na dodržování GDPR.

V každém případě na to klidně podejte stížnost. Podle mého názoru je trvalé uzavření účtu rozumným požadavkem a kasino by mělo – v rozumných mezích – podle toho jednat.


Automaticky přeloženo:

Dávám ho do CC v každém e-mailu

Automaticky přeloženo:
Kikidoof

Ok, to je dobrý.

Opravdu se mi nelíbí, kam to směřuje, abych k vám byl úplně upřímný.

Automaticky přeloženo:

Radko, já taky ne, doufám, že dostanu své peníze zpět 😬 Naštěstí už nemůžu hrát nikde jinde, dostal jsem ban přes Oasis.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Radko, snaží se v době uzavření účtu všemi prostředky kvůli závislosti na hazardu, file Ještě jsem nebyl VIP zákazník

Automaticky přeloženo:
Kikidoof

Ahoj,

všichni jsme těmito praktikami velmi znepokojeni a moji kolegové se neustále snaží vzdělávat zástupce kasin o tom, jak špatný a nebezpečný pro hráče je takový přístup!

Vydržte, prosím. Michal je na tom.


Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky