Ahoj!
Jak jsem psal v jiném vlákně, situace začíná být opravdu zoufalá.
Bylo to právě minulou středu během hovoru zaměřeného na komplikované hráčské problémy, když moji kolegové zmínili rostoucí trend tak masivních skupinových propagací a neschopnost kasin zajistit vyloučení závislých hráčů z e-mailových kampaní, jakmile budou jejich účty kvůli závislosti uzavřeny.
Shodli jsme se, že taková situace je problematická a je třeba se jí vyhnout. Vždy to však má nějaký háček. Věříme, že se můžeme pokusit pomoci pouze v případě, že takové e-maily budou zasílány z oficiálního e-mailu kasina, nikoli prostřednictvím affiliate partnerů nebo promo partnerů. Třetí strany, i když to může znít, jsou mimo náš dosah.
Umím si představit, že totéž se může stát s mnohem více dříve uzavřenými účty; nezáleží na tom, zda šlo o závislosti nebo ne. Také jsem již slyšel, že takové účty nebyly v mnoha případech technicky zcela uzavřeny. Přesně jak jsi řekl, "reviewed" nebo něco podobného.
Pokud jde o seznamy adresátů, možná k něčemu vede dotaz na místní úřad, který dohlíží na dodržování GDPR.
V každém případě na to klidně podejte stížnost. Podle mého názoru je trvalé uzavření účtu rozumným požadavkem a kasino by mělo – v rozumných mezích – podle toho jednat.
Hello!
As I posted in the other thread, the situation is getting really desperate.
It was just last Wednesday during a call focused on complicated player issues when my colleagues mentioned the increasing trend of such massive group promotions and casinos inability to ensure excluding addicted players from email campaigns once their accounts have been closed due to addiction.
We agreed such a situation is troublesome and should be avoided. However, there is always some catch. We believe we can try to help only if such emails are sent from the official casino email, not through affiliate partners or promo partners. Third parties, despite how it may sound, are beyond our reach.
I can imagine the same may be happening with many more previously closed accounts; it does not matter whether the addictions were involved or not. Also, I have already heard that such accounts have not been, in many cases, technically fully closed. Just as you said, "under review" or something similar.
When it comes to the mailing lists, perhaps asking the local authority overseeing GDPR compliance may lead to something.
In any case, feel free to submit a complaint about that. In my opinion, permanent account closure is a reasonable request and the casino should be - within reasonable borders - acting accordingly.
Automaticky přeloženo: