FórumKasinaAvoCasino - všeobecná diskuze

AvoCasino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od User90111
|
4871 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
shmotles
před 5 měsíci

Vážený hráč,


Děkujeme, že jste si našli čas a podělili se o své zkušenosti. Hluboce litujeme nepříjemností, kterým jste čelili, a oceňujeme příležitost řešit vaše obavy.


Nejprve se omlouváme za zmatky týkající se procesu KYC (Know Your Customer). Naším záměrem je splnit regulační požadavky a zajistit bezpečné a zabezpečené prostředí pro všechny naše hráče. Požadujeme, aby KYC posílila bezpečnostní opatření a zabránila podvodným aktivitám. Chápeme, že to mohlo způsobit frustraci, a přezkoumáváme naše komunikační postupy, abychom se v budoucnu takovým nedorozuměním vyhnuli.


Jak bylo správně uvedeno, naše smluvní podmínky uvádějí, že vklad musí být vsazen alespoň třikrát, než bude možné provést výběr. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení během nápravy.


Pokud jde o zakázané země, omlouváme se za dezinformace poskytnuté naším týmem podpory. Jsme si také vědomi obav z omezení v jednotlivých zemích. Snažíme se na naší platformě poskytovat jasné pokyny, abychom zabránili jakýmkoli nepříjemnostem pro naše hráče. A seznam omezených zemí je jasně uveden v části 2.1.2 našich smluvních podmínek.


Ujišťujeme vás, že váš proces KYC má prioritu a naším cílem je rychle vyřešit vaši žádost o výběr. Vážíme si vaší zpětné vazby a jsme odhodláni zlepšovat naše služby. Máte-li jakékoli další problémy nebo dotazy, neváhejte nás kontaktovat přímo.


Děkujeme za pochopení a trpělivost.


S pozdravem,


Tým AvoCasino

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vážený hráč,


Děkujeme, že jste si našli čas a podělili se o své zkušenosti. Hluboce litujeme nepříjemností, kterým jste čelili, a oceňujeme příležitost řešit vaše obavy.


Nejprve se omlouváme za zmatky týkající se procesu KYC (Know Your Customer). Naším záměrem je splnit regulační požadavky a zajistit bezpečné a zabezpečené prostředí pro všechny naše hráče. Požadujeme, aby KYC posílila bezpečnostní opatření a zabránila podvodným aktivitám. Chápeme, že to mohlo způsobit frustraci, a přezkoumáváme naše komunikační postupy, abychom se v budoucnu takovým nedorozuměním vyhnuli.


Jak bylo správně uvedeno, naše smluvní podmínky uvádějí, že vklad musí být vsazen alespoň třikrát, než bude možné provést výběr. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení během nápravy.


Pokud jde o zakázané země, omlouváme se za dezinformace poskytnuté naším týmem podpory. Jsme si také vědomi obav z omezení v jednotlivých zemích. Snažíme se na naší platformě poskytovat jasné pokyny, abychom zabránili jakýmkoli nepříjemnostem pro naše hráče. A seznam omezených zemí je jasně uveden v části 2.1.2 našich smluvních podmínek.


Ujišťujeme vás, že váš proces KYC má prioritu a naším cílem je rychle vyřešit vaši žádost o výběr. Vážíme si vaší zpětné vazby a jsme odhodláni zlepšovat naše služby. Máte-li jakékoli další problémy nebo dotazy, neváhejte nás kontaktovat přímo.


Děkujeme za pochopení a trpělivost.


S pozdravem,


Tým AvoCasino

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Teď jsi znovu prohlásil, že musím vsadit alespoň třikrát...

Ale věřím, že je to jen překlep na vaší straně.


vaše podmínky:


5.6. Jako prevence proti praní špinavých peněz musí být před výběrem alespoň jednou vsazen vklad. Vezměte prosím na vědomí, že pokud jsou splněny požadavky na sázení, musí být požadavek na sázení dodržen před žádostí o výběr.


6.5. avocasino.com má právo odmítnout výběr, pokud je celková částka sázky nižší než částka posledního vkladu. Než budete moci vybrat, musíte počáteční vklad alespoň jednou otočit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

podle očekávání mě podvedli i za 50 €.


Řekli mi, že musím vsadit zbývajících 50 3x (3KRÁT), navíc to není jen 3x, ale také to musí být VÝHRA SÁZKA, takže abych mohl vybrat, musím vyhrát 3x můj zbývající zůstatek 🙂


prosím, zcela je odeberte ze stránky, nejscammštější "kasino", jaké jsem kdy viděl.

Automaticky přeloženo:
shmotles
před 5 měsíci

Promiňte, úplně nerozumím tomu, v jakém okamžiku by se vás pokusili podvést.🤷‍♀️ Měli byste se jasně pokusit požádat kasino, aby vám vysvětlilo sázkové požadavky, pokud jim plně nerozumíte.

Viděl jsem vaši stížnost , kde se Veronika snaží problém vyřešit, takže pokud máte co dodat, dejte jí prosím nějaké odpovědi. Snad bude problém brzy vyřešen.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od nmfacc Skryl Romi
Důvod: Urážlivý jazyk
před 5 měsíci

Promiňte, úplně nerozumím tomu, v jakém okamžiku by se vás pokusili podvést.🤷‍♀️ Měli byste se jasně pokusit požádat kasino, aby vám vysvětlilo sázkové požadavky, pokud jim plně nerozumíte.

Viděl jsem vaši stížnost , kde se Veronika snaží problém vyřešit, takže pokud máte co dodat, dejte jí prosím nějaké odpovědi. Snad bude problém brzy vyřešen.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děláš si srandu kámo? Přesně to jsem udělal...

Zeptal jsem se - nejprve mi řekli, že musím vsadit x3 na chatu, pak jsem jim poslal jejich vlastní TC a oni se opravili, že - ano, potřebuji pouze 1x a 3x je pouze v případě, že je bonus, pak po kyc i' Pokusil jsem se stáhnout a bylo mi řečeno, že potřebuji 3x sázku a NE jen 3x sázku, ale 3x SÁZKU VÝHRA.


S jejich bs prostě nemůžu. Chat si můžete prohlédnout sami, za 5 minut jej pošlu veronika.l@casino.guru .



PS. pokud budete chtít, pošlete mi také svůj mail a já ho pošlu také přímo vám

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
nmfacc
před 5 měsíci

Zde si prosím dávejte pozor na svůj jazyk, neradi bychom, aby byl váš účet zablokován.

Pokud potřebujete pomoc od našeho reklamačního týmu, neváhejte a dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děláš si srandu kámo? Přesně to jsem udělal...

Zeptal jsem se - nejprve mi řekli, že musím vsadit x3 na chatu, pak jsem jim poslal jejich vlastní TC a oni se opravili, že - ano, potřebuji pouze 1x a 3x je pouze v případě, že je bonus, pak po kyc i' Pokusil jsem se stáhnout a bylo mi řečeno, že potřebuji 3x sázku a NE jen 3x sázku, ale 3x SÁZKU VÝHRA.


S jejich bs prostě nemůžu. Chat si můžete prohlédnout sami, za 5 minut jej pošlu veronika.l@casino.guru .



PS. pokud budete chtít, pošlete mi také svůj mail a já ho pošlu také přímo vám

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Opravdu bych vám doporučil počkat, jak bude vaše stížnost probíhat a co může náš tým s vaším případem udělat. Bohužel z mé strany teď nemůžu nic moc dělat. Doufám, že se to rychle vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

každopádně děkuji, také jsem se tě nesnažil urazit slovem „mate". Je docela normální používat taková slova a nikoho to neurazí.

Automaticky přeloženo:
shmotles
před 5 měsíci

Vůbec žádný problém. Jak ve svém jazyce používáte slovo "mate", to by mě opravdu zajímalo?🤔🙂

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Chci, aby byly peníze připsány na kartu

Automaticky přeloženo:
nmfacc
před 5 měsíci

Také, pokud chcete napsat zprávu někomu konkrétnímu, použijte prosím tlačítko "odpovědět". V opačném případě osoba, které to napíšete, nedostane upozornění na váš příspěvek.

Nejsem si jistý, komu to vlastně píšeš.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Již v minulých příspěvcích zmínil, že byl podveden, pokusil se vybrat 200 nebo 300 usdt a nic nepřišlo.


Bohužel jeho příspěvek byl pokud vidím odstraněn a již nejsou vidět.

Automaticky přeloženo:
shmotles
před 5 měsíci

Žádné příspěvky nebyly smazány ani odstraněny z fóra.🤷‍♀️ Děkujeme za váš zájem.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file

tohle jsem prostě nemohl vidět

Automaticky přeloženo:
shmotles
před 5 měsíci

Máš pravdu; tento byl bohužel skryt z důvodu uvedeného níže. Nemá to nic společného s tím, že jsem právě doporučil použít tlačítko "odpovědět". Co myslíte?🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
shmotles
před 5 měsíci

Vážený hráč,

Děkujeme za vaši podrobnou zpětnou vazbu a za upozornění na tyto problémy. Hluboce se omlouváme za zmatek a nepříjemnosti, které jste zažili.

Po důkladném přezkoumání vašeho případu uznáváme, že došlo k rozporu mezi informacemi poskytnutými naším týmem podpory a tím, co je uvedeno v našich Smluvních podmínkách. Konkrétně nebyly přesně sděleny požadavky týkající se sázení.

Podnikli jsme okamžité kroky k nápravě. Naše smluvní podmínky byly zkontrolovány a aktualizovány, aby byla zajištěna srozumitelnost a konzistentnost. Náš tým podpory byl také přeškolen, aby poskytoval přesné informace v souladu s našimi zásadami.

Děkujeme vám za trpělivost a pochopení, když pracujeme na vyřešení těchto problémů.

Jsme odhodláni poskytovat spravedlivý a transparentní herní zážitek a omlouváme se za všechny způsobené nepříjemnosti. Děkujeme, že nám pomáháte zlepšovat naše služby.

S pozdravem,


AvoCasino 🥑

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vážený hráč,

Děkujeme za vaši podrobnou zpětnou vazbu a za upozornění na tyto problémy. Hluboce se omlouváme za zmatek a nepříjemnosti, které jste zažili.

Po důkladném přezkoumání vašeho případu uznáváme, že došlo k rozporu mezi informacemi poskytnutými naším týmem podpory a tím, co je uvedeno v našich Smluvních podmínkách. Konkrétně nebyly přesně sděleny požadavky týkající se sázení.

Podnikli jsme okamžité kroky k nápravě. Naše smluvní podmínky byly zkontrolovány a aktualizovány, aby byla zajištěna srozumitelnost a konzistentnost. Náš tým podpory byl také přeškolen, aby poskytoval přesné informace v souladu s našimi zásadami.

Děkujeme vám za trpělivost a pochopení, když pracujeme na vyřešení těchto problémů.

Jsme odhodláni poskytovat spravedlivý a transparentní herní zážitek a omlouváme se za všechny způsobené nepříjemnosti. Děkujeme, že nám pomáháte zlepšovat naše služby.

S pozdravem,


AvoCasino 🥑

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

jo, alespoň jsem už ztratil peníze, které jsem vložil, a dostal jsem 0 kompenzaci kvůli skutečnosti, že vaše podmínky a podpora nebyly "přesně sděleny" hahah


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, Avocasino také odmítlo vybrat mou výhru. Prostě to zrušili a nedali žádné další informace.

Automaticky přeloženo:
katicn931
před 4 měsíci

Mohl byste problém lépe popsat, prosím? Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a kdy jste požádali o výběr?

V tomto vlákně máme také aktivního zástupce kasina, tak snad brzy budete moci získat nějaké další informace.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky