FórumKasinaAvoCasino - všeobecná diskuze

AvoCasino - všeobecná diskuze

před rokem od User90111
|
5338 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 23
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s AvoCasino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
User90111
před rokem

Nemyslíš, že je to možná jen otázka času? Myslím 3 z 5 provedených výběrů, vypadá to, že kasino zaplatí celou.

Znovuotevření stížnosti a udržování kontaktu s ní zabere čas. Nepřekvapilo by mě, kdy zbytek obdržíte brzy poté.

Jen můj úhel pohledu. Hodně štěstí!


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vybíral jsem od pátku a na mou kartu zatím nic nepřišlo. Proč?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokud peníze nedostanu, podám stížnost

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vybíral jsem od pátku a na mou kartu zatím nic nepřišlo. Proč?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můžu se prosím zeptat, který pátek? Je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Pátek 26. v Avocasinu

Automaticky přeloženo:
nmfacc
před 7 měsíci

Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní, takže je důležité to zmínit.

Každopádně máš ověřený účet? Řeklo vám kasino nějaký důvod, proč ještě nemáte své peníze? Hráli jste s nějakým bonusem?

Dejte mi vědět, prosím. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Nevím, za hraní jsem zaplatil své skutečné peníze a poté, co jsem vyhrál, mi nepřipisují kredit, je nemožné, abych všechny nahlásil

Automaticky přeloženo:
nmfacc
před 7 měsíci

Jasně to chápu, takže jste pravděpodobně nehráli s bonusem, když jste hráli se skutečnými penězi. Důležitou otázkou je, zda jste se již v kasinu ověřili. Někdy to může chvíli trvat, protože mohou provádět kontroly dokladů nebo někdy samotného výběru, takže to je jedna z možností, proč dochází ke zpoždění. Mohou také nastat technické problémy na straně poskytovatele plateb nebo může mít kasino prostě příliš mnoho výběrů. Proto je dobré se zeptat a požádat o podporu nebo live chat, co se děje. Zkusili byste to prosím?

Automaticky přeloženo:
nmfacc
před 6 měsíci

Ahoj zlato,

Omlouváme se za případné nepříjemnosti.

Mohu laskavě uvést váš e-mail nebo ID, abychom mohli váš problém vyřešit?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

ano můj email e nmfacc@gmail.com

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci



Automaticky přeloženo:
nmfacc
před 6 měsíci

Chci získat kredit za své výhry

Automaticky přeloženo:
AvoCasino
před 6 měsíci

Pak mi připiš peníze, nebo ti to zítra ráno nahlásím

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

jak se dostaneme

Automaticky přeloženo:
Helal1211
před 6 měsíci

Prosím o upřesnění vašeho dotazu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jejich podpora nezná své vlastní T&C....

můj rychlý příběh:

Vložil jsem ~250 € a ztratil jsem asi 200, zbývajících 50 jsem požádal o výběr.

samozřejmě jsem nemohl odstoupit a jejich podpora mi řekla, že musím nejprve projít KYC (můžete depo bez KYC, ale nemůžete wd bez KYC, jo v pohodě) - měli bychom přeskočit skutečnost, že jejich T&C uvádí, že potřebujete KYC až po wds /vklady 2 000 $ a více:

"Krok dva ověření:

Krok dva ověření musí provést každý uživatel, který vloží více než 2000 $ (dva tisíce dolarů) nebo vybere více než 2000 $ (dva tisíce dolarů). Dokud neproběhne ověření ve druhém kroku, výběr nebo vklad bude pozastaven ."


Dobře, projdu KYC, nevadí mi to.


Poté mi bylo řečeno, že budu muset počkat asi 72 hodin a budu muset vsadit svůj vklad (250 €) alespoň 3KRÁT (750 €), abych mohl vybrat.


Ano, jejich T&C samozřejmě také uvádí, že potřebujete pouze 1x sázku.


"5.6. Aby se zabránilo praní špinavých peněz, musí být před výběrem alespoň jednou vsazen vklad . Vezměte prosím na vědomí, že pokud existují požadavky na sázení, musí být před žádostí o výběr splněn požadavek na sázení."


Naštěstí po odeslání tohoto příznivce chybu opravil a řekl, že ano, skutečně potřebuji pouze 1x sázku.


Také jsem se zeptal jejich podpory, ve kterých zemích je povoleno tam hrát a oni řekli, že Nizozemsko může používat jejich kasino (i když tam někdo již prohrál 11 500 $ za to, že je Holanďan, jak jsem četl stížnosti - https://casino.guru/avocasino -player-s-stažení-byl-zpožděn).


Velmi velmi velmi velmi velmi velmi velmi nekompetentni, velmi neprofesionalni.


V současné době čekám na schválení kyc, budu vás informovat, zda bez problémů vyberou 50 € nebo budou podvodit i za tak malou částku...

Automaticky přeloženo:
shmotles
před 6 měsíci

Chybí mi pouze jeden detail, když jste řekl: "Vložil jsem ~250 € a prohrál jsem asi 200", jste si jisti, že jste splnili požadavek na sázení stanovený na 250 €? Což se rovná 1x?

Klidně mě samozřejmě opravte. Nerad bych viděl, jak se ti to nakonec vrátí.

Děkujeme a přejeme hladký výběr!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

ano, jsem si jistý, že jsem prošel 1x sázkou na výběr.


prostě odmítají všechny výběry

Automaticky přeloženo:
shmotles
před 6 měsíci

Dobře, takže by mělo být vše v pořádku a doufám, že kasino bude brzy pokračovat s výplatami.

Děkujeme za budoucí aktualizace!

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky