Poté, co jsem celý den strávil dokazováním rozporů na odpovědích od podpory kasina a vypořádáváním se s nepřipravenými, neprofesionálními, sarkastickými, nezdvořilými, odmítavými, hrubými, lehkomyslnými... no, mohl jsem použít celý svůj anglický slovník přídavných jmen, protože je prostě neuvěřitelné, jak byl tento případ, který by měl být jednoduchý, vyřešen!!!
Kromě, z mého pohledu, hrubé chyby analýzy, tým podpory právě ukázal, jak se nezúčastnit zákazníka. Je škoda, že společnost, která se zabývá podnikáním, jako je hazard, nezvládá jednoduché požadavky. A není to chyba jednotlivce. Pro mě je jasné, že je to problém vedení týmu. Ale to není moje věc. Jen mých 5 centů.
A ani jsem nežádal své peníze zpět - jen jsem chtěl pochopit, která klauzule obchodních podmínek byla porušena!!!!!
Dostal jsem odpověď od týmu podpory, že jsem porušil bonusové podmínky, protože jsem použil stejný bonusový kód pro více měn... v září 2024!!!! A nedostal z toho žádné peníze!!! A od té doby hrají, jako by se to nikdy nestalo!!! Ani jsem nevěděl nebo si ani nepamatoval!!!
Také to není něco, co dělám, jako bych objevil exploit nebo tak něco.
A i kdybych to dělal....nevěděl bych, že to bylo porušení, protože to není obsaženo v obchodních podmínkách!!!
Platforma mi navíc umožnila používat bonusové kódy a obvykle se zablokuje, když nesplňuji požadavky.
A třešnička na dortu: údajné porušení bylo v září, ale poslední aktualizace podmínek byla v říjnu!!! Takže mě trestají o 6 měsíců později na základě domnělých podmínek, které byly realizátorem PO SKUTEČNOSTI STALO SE!!!!!!
Každopádně jsem unavený. Mluvení k ničemu nevedlo.
Přestal jsem se snažit mluvit.
Odeslal jsem poslední e-mail s tímto prohlášením o datu smluvních podmínek. Pokud stále trvají na tom, aby mě potrestali za údajné zneužití bonusu, když podmínky ani nebyly platné... budu to eskalovat.
V souladu se smluvními podmínkami, které poskytujete, část 20.5 zmiňuje existenci oddělení zákaznických služeb pro řešení sporů a podporu. Mám však potíže najít toto oddělení nebo získat adekvátní pomoc pro můj případ.
Těším se na jasnou a objektivní odpověď, abychom mohli tuto záležitost náležitě vyřešit.
After spending my whole day evidencing contradictions on answers from casino support and dealing with unprepared, unprofessional, sarcastic, unpolite, dismissive, rude, reckless... well I could use my whole english vocabulary of adjectives because it's just unbelievable how this case that should be simple has been handled!!!
Besides the, from my point of view, rude analysis error, the support team just gave a show of how to not attend a customer. It's a shame that a company that deals with a business like gambling can't handle simple requests. And it's not the individual's fault. For me it's clear that it's a team management problem. But it's none of my business. Just my 5 cents.
And I did not even requested my money back - I just wanted to understand which clause of the terms and conditions was broken!!!!!
I got a responsefrom the support team that I violated a bonus terms because I used the same bonus code for multiple currencies... on september 2024!!!! And did not get any money from that!!! And have been playing as if it never happened since that!!! I did not even know or didn't even remember!!!
Also it's not something I do, as if I found out an exploit or anything.
And even if I had been doing it.... I wouldn't know that it was a violation, because it is not contained on Terms and Conditions!!!
Plus the platform allowed me to use the bonus codes, and it usually blocks when I don't match the requirements.
And the icing on the cake: the supposed violation was in september but the terms and conditions last update was october!!! So they are punishing me 6 months later based on supposed terms and conditions that were implementer AFTER THE FACT HAPPENED!!!!!!
Anyway, I'm tired. Talking didn't result in anything.
I gave up trying to talk.
I have sent a last email with this statement of the terms and conditions date. If they are still insisting in punish me for supposedly abuse bonus when the terms and conditions were not even valid... I'm going to escalate it.
According to the Terms and Conditions you provide, Section 20.5 mentions the existence of a Customer Service Department for dispute resolution and support. However, I am having difficulty locating this department or receiving adequate assistance for my case.
I look forward to receiving a clear and objective response so that we can resolve this matter appropriately.
Automaticky přeloženo: