DomůFórumKasinaAmerio Casino - všeobecná diskuze

Amerio Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

18 054 zobrazení 121 odpovědí |
před rokem
|
1...4 5 67
Přidat příspěvek
ericleo
před 9 měsíci

Milý ericleo .

Zkoumali jsme vaši situaci. Kvůli technické závadě nebyly vaše výhry připsány na váš účet. Díky vám jsme to odstranili a vaše peníze jsou připsány na váš účet.

Děkuji za toto odvolání. Snažíme se být lepší a vy nám v tom pomáháte.


Děkujeme, že jste s námi.


S úctou, tým Amerio

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Milý ameriusi,

Včera (20. 3. 2025) jsem provedl dva vklady ve výši 25,00 R$ bez bonusu, protože byl odposloucháván a nelze se přihlásit.

filefile

Podařilo se mi vybrat R $ 95,00 a po mnoha pokusech o výběr byl zdroj zabaven! stejně jako ostatní. filefile

Budu mít takové štěstí jako náš kolega Eric?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Opět mám problémy s tímto kasinem a jeho pravidla jsou nejasná.


Obdržel jsem e-mail o poplatku 50 BRL bez zálohy. Mělo to své sázkové požadavky, jako obvykle.


Hrál jsem požadavky a požádal o výběr přesné povolené částky, jak říká bonus: 250 BRL.


ale moje žádost o výběr byla zrušena a peníze byly odebrány!


Mluvil jsem s podporou a oni řekli, že bylo zjištěno, že jsem porušil pravidla a že nemají informace, o kterých. A pak řekli, že nemohou nic dělat a „omlouvám se za vaši ztrátu"!!!!


Ironické chování je konstantou „podpůrného" týmu.


Jsem velmi zklamaný a neočekávám, že zde budu trávit další čas a peníze, pokud to nevyřeší. Nebo alespoň upřesnit. Protože jak si mohu být jistý, že vložím své peníze do online kasina, když se věci jako toto stále dějí????


Uplatnil jsem bonus, hrál jsem ve hrách, kde byla povolena výše bonusu, protože v nepovolených hrách se zobrazuje zůstatek bez bonusové částky, a požádal jsem o výběr přesné maximální výše bonusu.

jak to může být porušení pravidel???


ještě jednou: nechci být nad žádným pravidlem. Pokud se mýlím v jakémkoli termínu, je to v pořádku. Nabízet bonus s jeho požadavky ale není úplně fér, trávím hodiny hraním a nakonec o něj bez upřesnění přinejmenším přijdu.


Mám bonusový protokol, který říká, že bylo dokončeno, můj protokol žádosti o výběr - požadováno v 7:38 a zrušeno a další v 8:32, to je zrušení kasina a komunikace podpory, v portugalštině.

Automaticky přeloženo:
robertafreitas90
před 9 měsíci

Dobré ráno kolego,

Soucítím s vámi, byly mi zabaveny 3 výběry a vědět, že je poškozeno více lidí, je mimo mísu!

Věřím, že kasinový guru by měl být v této věci pronikavější, ale když se podíváte sem, stále nechávají takovou platformu aktivní ve svém prostoru.


Ať je náš problém vyřešen a naše peníze vráceny.

Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 9 měsíci

Horší je, že jsem nikdy žádné neměl... Bonusy používám vždycky.... Dokonce i bezplatná zatočení vip, párkrát, když se mi podařilo spustit sázku, se mi je podařilo získat....

jsou velmi nepořádní a nejhorší na tom je, že kluci z podpory jsou zhýralí.....

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

No... ukazuje se, že mizející peníze nejsou ani to, co mě trápí víc...


Pokud by někdo pochyboval o tom, že jejich podpora je naprosto nedbalá, neprovádí žádnou analýzu a lže o tom, že to dělá, používá předem napsané fráze a je mu jedno, jestli mají pravdu nebo ne, tady je poslední e-mail, který jsem od podpory dostal.

file


Ani se neobtěžovali změnit šablonu emailu!!! Prostě zkopírují a vloží!!!


Je škoda, že tak velká společnost, která pracuje s něčím tak specifickým, co je hazard, nechala svůj tým podpory tak nepořádek.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
robertafreitas90 příspěvek smazal/a
před 9 měsíci

Pokud by někdo pochyboval o tom, že jejich podpora je naprosto nedbalá, neprovádí žádnou analýzu a lže o tom, že to dělá, používá předem napsané fráze a je mu jedno, jestli mají pravdu nebo ne, tady je poslední e-mail, který jsem od podpory dostal. Ani se neobtěžovali změnit šablonu emailu!!!


file

Prostě zkopírují a vloží standardní odpověď!!! Ani si nepřečetli, co posílají!!!


Jsem zklamaný, takový amatérismus jsem nikdy nečekal.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Poté, co jsem celý den strávil dokazováním rozporů na odpovědích od podpory kasina a vypořádáváním se s nepřipravenými, neprofesionálními, sarkastickými, nezdvořilými, odmítavými, hrubými, lehkomyslnými... no, mohl jsem použít celý svůj anglický slovník přídavných jmen, protože je prostě neuvěřitelné, jak byl tento případ, který by měl být jednoduchý, vyřešen!!!


Kromě, z mého pohledu, hrubé chyby analýzy, tým podpory právě ukázal, jak se nezúčastnit zákazníka. Je škoda, že společnost, která se zabývá podnikáním, jako je hazard, nezvládá jednoduché požadavky. A není to chyba jednotlivce. Pro mě je jasné, že je to problém vedení týmu. Ale to není moje věc. Jen mých 5 centů.


A ani jsem nežádal své peníze zpět - jen jsem chtěl pochopit, která klauzule obchodních podmínek byla porušena!!!!!


Dostal jsem odpověď od týmu podpory, že jsem porušil bonusové podmínky, protože jsem použil stejný bonusový kód pro více měn... v září 2024!!!! A nedostal z toho žádné peníze!!! A od té doby hrají, jako by se to nikdy nestalo!!! Ani jsem nevěděl nebo si ani nepamatoval!!!

Také to není něco, co dělám, jako bych objevil exploit nebo tak něco.

A i kdybych to dělal....nevěděl bych, že to bylo porušení, protože to není obsaženo v obchodních podmínkách!!!

Platforma mi navíc umožnila používat bonusové kódy a obvykle se zablokuje, když nesplňuji požadavky.

A třešnička na dortu: údajné porušení bylo v září, ale poslední aktualizace podmínek byla v říjnu!!! Takže mě trestají o 6 měsíců později na základě domnělých podmínek, které byly realizátorem PO SKUTEČNOSTI STALO SE!!!!!!




Každopádně jsem unavený. Mluvení k ničemu nevedlo.

Přestal jsem se snažit mluvit.

Odeslal jsem poslední e-mail s tímto prohlášením o datu smluvních podmínek. Pokud stále trvají na tom, aby mě potrestali za údajné zneužití bonusu, když podmínky ani nebyly platné... budu to eskalovat.


V souladu se smluvními podmínkami, které poskytujete, část 20.5 zmiňuje existenci oddělení zákaznických služeb pro řešení sporů a podporu. Mám však potíže najít toto oddělení nebo získat adekvátní pomoc pro můj případ.


Těším se na jasnou a objektivní odpověď, abychom mohli tuto záležitost náležitě vyřešit.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
robertafreitas90
před 9 měsíci

Dobrý den.

Vidím, že jste již stížnost také odeslali, ale stále doufám, že zástupce kasina možná vyřeší vaše obavy i zde na fóru. Uvidíme, asi.

V každém případě se kolegové pokusí vnést do vaší stížnosti více světla.

Mohl byste shrnout zneužití bonusů, které jste zmínil? Jen se chci vyhnout nedorozumění na mé straně. Děkuju.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 9 měsíci

Vážení ADRIELDOMINGOS,


Vždy se snažíme vyřešit spory a najít spravedlivé řešení pro každého hráče, stejně jako jsme to dělali ve vašem případě dříve. Negativní komentáře na fórech často pocházejí od hráčů, kteří porušili pravidla našeho kasina, ale i v takových situacích si uděláme čas na přezkoumání každého případu, vysvětlení podrobností a objasnění případných nedorozumění. Situaci není třeba eskalovat – naším cílem je zajistit transparentnost a fair play.


Pokud jde o váš případ, náš tým jej již posuzuje a brzy obdržíte odpověď. Děkujeme vám za trpělivost a pochopení – tuto záležitost vyřešíme.


S pozdravem The Amerio Team

Automaticky přeloženo:
robertafreitas90
před 9 měsíci

Milý robertafreitas90 .

Děkujeme za vaše odvolání a omlouváme se za potíže, které máte.

Vaši situaci prověřujeme a pokusíme se ji co nejdříve vyřešit.


Upřímně se omlouváme za náš tým podpory, který nedokázal správně zodpovědět vaše otázky, a ujišťujeme vás, že po interním vyšetřování budeme bezohledné zaměstnance pokutovat.


S pozdravem tým Amerio.

Automaticky přeloženo:
Amerio Casino
před 9 měsíci

Ahoj Amério,

Za prvé, pouze vyjadřuji své upřímné rozhořčení nad platformou, nikoli eskalaci problému.

Předchozí zmiňovaný případ byl vysvětlen, nicméně nemá smysl ho zpochybňovat, jakmile tam narazilo kladivo, nemáme kam utéct a smířit se s tím, že to bolí méně.

Navíc po tomto případu 510 BRL "že jsem porušil pravidlo" skončil, ale byly tu další dvě epizody, jedna za 116 BRL a další novější za 95 BRL, podle otisků zde na fóru a v úvodní stížnosti.


Proto dokud nebude problém vyřešen, budu se zde dále vyjadřovat a čekat na jeho vyřešení "aniž bych to chtěl eskalovat". Jsem fanouškem ameria a doufám, že budu pokračovat ve vztahu, který jsem s vámi měl dlouhou dobu, dokud nám do cesty nezačnou přicházet tyto strasti!

Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 9 měsíci

Chápeme vaši frustraci a vážíme si vaší trpělivosti při kontrole vašeho případu. Naším cílem je vždy udržovat spravedlivé a transparentní herní prostředí a každý problém bereme vážně.

Pokud máte nějaké nevyřešené problémy s vaším zůstatkem, náš tým na nich aktivně pracuje. Doporučujeme vám, abyste zůstali v kontaktu s naším týmem podpory ohledně aktualizací, protože jsme odhodláni najít řešení.

Vážíme si vaší loajality a doufáme, že po vyjasnění těchto záležitostí budeme pokračovat v našem dlouhodobém vztahu. Děkujeme za trpělivost a pochopení.

s pozdravem

Tým Amerio

Automaticky přeloženo:
Amerio Casino
před 8 měsíci

Ahoj, doufám, že to co nejdříve vyřešíme. A že podpůrný tým zlepšuje svou návštěvnost.

V případě potřeby jakýchkoli informací mě neváhejte kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
robertafreitas90
před 8 měsíci

Ahoj,

Oceňujeme vaši trpělivost a ochotu spolupracovat. Náš tým pracuje na co nejrychlejším vyřešení vašeho problému a neustále hledáme způsoby, jak naši službu podpory zlepšit.

Pokud budeme potřebovat další informace, určitě se vám ozveme. Děkujeme za pochopení!

S pozdravem tým Amerio

Automaticky přeloženo:
ericleo příspěvek smazal/a
před 7 měsíci

Ahoj komunito,


Byl tam reálný zůstatek + bonusový zůstatek 61 BRL, koupil jsem si bonus ve hře 60 BRL a byl jsem posvěcen ziskem 111 BRL. Záhadně zmizela částka, což je z hlediska bonusu 20 % z výhry v reálném zůstatku a 80 % z výhry v bonusovém zůstatku, a hrubě mi vysvětlili, že bonusový zůstatek došel a tím to skončilo, smiřte se s tím, že to bolí míň!


Podle mého skromného výpočtu jsem měl obdržet více než 20 BRL v reálném zůstatku a více než 80 BRL v bonusovém zůstatku!


filefilefilefile


Bude web někdy k nám hráčům vstřícný? A opraví všechny tyto chyby na platformě?

Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 7 měsíci

Takže, jak vidím, máte v tomto kasinu opět problémy s bonusy.

Jak to, že i po všech těch trápeních, kterými sis prošel/prošla, tam stále hraješ? 🤷‍♀️

Uvidíme, čeho váš řešitel stížností ve vaší stížnosti dosáhne.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj Romi,

Víš jak nebo proč tam pořád jsem?

Jednoduché: Mám „vysokou" úroveň loajality, která mi dává výhody, jejichž získání by mi na jiných platformách trvalo dlouho.


Rád bych využil této příležitosti a poděkoval vám za vaše majestátní vyřešení problémů mezi mnou a společností Amerio, včetně vašeho doporučení, aby platforma zablokovala můj účet.

file

Rád bych Vás informoval, že Vaše žádost byla vyhověna a můj účet s výhrami byl společností amerio zablokován.

file

Můžu jen poděkovat guru casinu za zprostředkování problému, teď budu hledat jiné místo, kde bych mohl začít nový vztah a možná i trvalý.


K rukám,


Adriel

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.