DomůFórumKasinaAmerio Casino - všeobecná diskuze

Amerio Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

17 920 zobrazení 121 odpovědí |
před rokem
|
12 3 4...7
Přidat příspěvek
Jaro
před 12 měsíci

Skvělé, děkuji)))

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nemohu pochopit jejich věrnostní program... Nejen, že jsem nikdy nezískal výhody úrovně.... Teď mi resetovali úroveň z 5 na 2... a stále ironicky podporují.

platforma je vtip jako systém a podpora. Nedaří se a jsou nepřipraveni. file

Automaticky přeloženo:
robertafreitas90
před 10 měsíci

Obvykle se VIP nebo věrnostní úroveň sníží kvůli tomu, že hráč nějakou delší dobu nic nevloží.

Takže, mohl by to být důvod?

Automaticky přeloženo:
robertafreitas90
před 10 měsíci

Milý robertafreitas90 . Vážíme si každého hráče a pečlivě řešíme obtížnou situaci. Tým technické podpory vaši situaci objasnil a řekl, že se jednalo o technickou závadu a v blízké budoucnosti budete vráceni do zlatého statusu.

Děkujeme, že jste s námi.

S pozdravem tým Amerio.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj,


Stránka mi bezdůvodně zabavila výhru, požádal jsem o výběr a byla zamítnuta.


Zabavili mi výhru spolu s částkou mého vkladu. Nevrátili ani částku zálohy, i když jsem na tom několikrát trval.


Doufám, že pro tuto konfiskaci existuje věrohodné zdůvodnění, abych se tohoto jednoznačného činu znovu nedopustil a měl s neregulovanou stránkou v zemi zdravý čas.

Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 9 měsíci

Vážení ADRIELDOMINGOS .

Chápeme, jak znepokojivá je pro vás tato situace, a chceme vám pomoci ji objasnit. Výhry jsou zadrženy pouze v případech, kdy dojde k porušení podmínek kasina, jako je zneužití bonusu, duplicitní účty nebo jiné bezpečnostní problémy.


Obraťte se prosím na náš tým podpory s podrobnostmi o svém účtu, abychom mohli váš případ důkladně prozkoumat. Pokud by došlo k nějakému nedorozumění, uděláme vše pro to, abychom to spravedlivě vyřešili. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a ceníme si vaší trpělivosti, když se touto záležitostí zabýváme.


s pozdravem

Tým Amerio

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Od včerejška se je snažím kontaktovat a stále mi neřekli, co jsem udělal špatně.

Snažil jsem se vidět jejich politiku, ale je to v angličtině.

Chat na chybu neupozornil a rád bych věděl, zda mi bude vrácena záloha. Jen mi to řeklo, že nemá smysl brečet. Skvělá rétorika od vás. Pokud jsem dosáhl nepatřičného zisku, požádám jen o zpět svůj vklad a své výhry, dá-li Bůh.

Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 9 měsíci

Vážení ADRIELDOMINGOS .

Je nám líto, že slyšíte o vaší frustraci a chápeme, jak důležitá je jasná komunikace v situacích, jako je tato. Naším cílem je vždy poskytovat spravedlivé a transparentní služby našim hráčům.

Pokud jste dosud neobdrželi jasné vysvětlení, obraťte se prosím znovu na náš tým podpory a my váš případ důkladně prověříme. Pokud došlo k nějaké chybě, budeme pracovat na jejím spravedlivém vyřešení, včetně řešení vašich problémů s vkladem.

Vaše zpětná vazba je pro nás cenná a ceníme si vaší trpělivosti, když se touto záležitostí zabýváme.


S pozdravem tým Amerio

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokud mě budete o přesné chybě informovat prostřednictvím chatu nebo četných e-mailových požadavků, již neudělám chybu, o které ani nevím, že to tvrdí!


Jen žádám o vrácení zálohy. Tímto způsobem provedu další vklad s bonusem a budu hrát tak, jak říká stránka, jakmile se o tom dozvím. Co nemůžete udělat, je zabavit všechno a ani nevědět, co se děje.


file



Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 9 měsíci

Vážení ADRIELDOMINGOS .

Chápeme vaši frustraci a oceňujeme vaši ochotu dodržovat pravidla, pokud došlo k chybě. Naším cílem je poskytovat fair play a transparentnost všem hráčům.


Byl jsem informován příslušným personálem našeho kasina, který bude reagovat na vaši situaci.


Pokud jde o váš vklad, zkontrolujeme váš případ, abychom určili nejlepší řešení.


Vážíme si vaší trpělivosti a jsme tu, abychom vám pomohli. Zůstaňte v kontaktu s naším týmem podpory pro další aktualizace.

S pozdravem tým Amerio

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Někteří vaši agenti jsou na nás hrubí, politika je v cizím jazyce a bylo by hezké upozornit na chybu v portugalštině, protože jsme na brazilské půdě.

Jakmile bude chyba jasná a já si uvědomím, že jsem skutečně porušil vaše zásady, už se to nikdy nestane.


Moje úroveň je palladium na platformě Amerio, což ukazuje, že jsem hráč, který investoval značné množství peněz, často o všechno přišel a jen zřídka dosáhl zisku. Pokud byl zisk z této situace nepřiměřený, zabavení neoprávněného zisku je v pořádku, ale zabavení mého vkladu společně, bez odůvodnění, nedává smysl!

Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 9 měsíci

Vážení ADRIELDOMINGOS .

Upřímně si vážíme vaší loajality jako hráče na úrovni Palladia a chápeme vaši frustraci z této situace. Omlouváme se, pokud se k vám některý z našich agentů choval hrubě – takovou zkušenost pro naše hráče nechceme a určitě se s tím vypořádáme.


Pokud jde o problém, souhlasíme s tím, že jasná komunikace je zásadní. Postaráme se o to, abyste dostali podrobné vysvětlení v portugalštině, abyste plně porozuměli tomu, co se stalo. Pokud se jednalo o omyl nebo nedorozumění, rádi váš případ prověříme.


Chápeme také vaše obavy ohledně vkladu a tuto záležitost důkladně prověříme. Děkujeme vám za trpělivost a vážíme si toho, že jste součástí Amerio!

S pozdravem tým Amerio

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Těším se, až se ozveš,

protože jsem zatím nedostal žádnou odpověď.

Pouze hrubost ze strany vašich lidí.

Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 9 měsíci

Vážení ADRIELDOMINGOS ..,

Po podrobné analýze vašeho případu jsme zjistili, co se stalo. Vsadili jste pomocí bonusových prostředků, opustili jste herní relaci, ztratili jste všechny bonusové prostředky, dokud bonus nebyl zrušen, a poté jste se vrátili do stejného slotu. Výhry z této akce byly připsány k vašemu skutečnému zůstatku. Tato metoda je bohužel v rozporu s našimi zásadami pro bonusy, a proto byl váš zůstatek zrušen kvůli porušení podmínek.

Podle pravidel naší platformy máme právo zrušit zůstatky, pokud dojde k porušení podmínek použití. Navíc, protože se nejednalo o ojedinělé porušení, váš vklad nebude vrácen.

Máte-li další otázky, kontaktujte náš tým podpory.

S pozdravem tým Amerio

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobře,

Měli byste limit pro nákup Scartera s hodnotou bonusového zůstatku? Protože normálně je hodnota bonusového zůstatku nižší než zakoupený Scarter a bonus je automaticky odstraněn ze systému. Tímto způsobem mohou výhry jít přímo do skutečného zůstatku.


Ale jak jsem řekl výše, nemám na nic nárok a při dalších bonusových nákupech s Amerio si dám pozor!


Děkuji za objasnění toho, co se stalo, že moje výhry a vložený zůstatek byly zablokovány.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Podívejte se na různé chyby ve vašem bonusu, aktivoval jsem bezplatná otočení palladia a točím na čas...

Bonus nezmizí a neříká nám, kolik již bylo vsazeno/požadováno zpětně.

Je těžké mít parametry, ale pokud jde o zabavení veškerého zůstatku a „nelegální" výhry, nemáme šanci se hádat.

file

Automaticky přeloženo:
ADRIELDOMINGOS
před 9 měsíci

Vážení ADRIELDOMINGOS .

Vážíme si vaší zpětné vazby a chápeme vaše obavy. Pokud se vyskytnou nějaké problémy s bonusovým systémem, včetně sledování průběhu sázení, chceme zajistit, aby byly náležitě řešeny.


Děkujeme, že jste nás na tento problém upozornili. Vážíme si vaší zpětné vazby a uděláme maximum pro zlepšení vaší zkušenosti.

S pozdravem tým Amerio

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj amerio,


Myslel jsem, že jsem překonal náš problém s konfiskací skutečného zůstatku plus prostředků získaných „neregulérním" způsobem v celkové výši 510,46 R$.


Ale tentokrát, například, co mi brání jít do kasina (fyzického nebo virtuálního) s 1 000,00 R$ a prohrát 300,00 R$... a rozhodnout se odejít se 700,00 R$? Nebo jsem povinen to všechno hrát? Samozřejmě bych mohl vyhrát víc, stejně jako bych mohl prohrát všechno. Tak jsem se rozhodl zastavit a jít ven s R$700,00!


Protože v níže uvedeném případě se snažím vybrat své prostředky a vy to prostě odmítáte! Pokud si nepřejete, abych se nadále účastnil vaší platformy, založím novou.


Pokud máte nějaké zásady, které jsem porušil, vysvětlete mi je prosím znovu.


file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Milý Amerio,


Pokud jsem znovu porušil vaše bonusové zásady, proč jste tentokrát nezabavili zůstatek?


Zůstatek tam nechám pro vás, ale pokud mi můžete říct konkrétně, co se tentokrát stalo. Těším se na vaši zprávu, protože pokud mohu soudit, nebudu v Amerio vydělávat žádné peníze, pouze ztráty.


k rukám,


Adriel


filefile

Automaticky přeloženo:
AmerioBet2 příspěvek smazal/a
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.