před 5 měsíci
pozastaveno od 21. června
on hold since june 21st
em espera desde dia 21junho
OdpovědětCitovat0
pozastaveno od 21. června
on hold since june 21st
em espera desde dia 21junho
Hello, I have big problems with the timing. They told me to send the money to my account on June 25th. They said 3-5 days and nothing. Since then they have been doing dead bugs. Today, after a month, I managed to get on the online chat, where they claimed that they sent the money in June and then turned off the chat. I don't know how to proceed. If there was a technical problem with the payment, someone would have responded to about 50 emails I sent them.
Zdravím, mám s časovém veliké problémy. Měli mi 25.6. Zaslat peníze na účet. Napsali 3-5 dní a nic. Od té doby dělají mrtvé brouky. Dnes se mi podařilo po měsíci dostat na on-line chat, kde ni tvrdili, že v červnu peníze poslali a pak chat vypnuly. Nevím jak už postupovat. Kdyby byl technický problém u platby, tak by někdo reagoval asi na 50 e-mailů co jsem jim poslal.
Tohle se děje už opravdu dlouho. Že?
Takže bych vám určitě doporučil podat stížnost zde u našeho týmu a my celou situaci prošetříme a doufejme, že se nám podaří zjistit důvod toho všeho.
Co říkáš? Zkusíš to?
Už jste si někdy vybrali své výhry z tohoto kasina?
This has really been going on for a long time. Right?
So, I would surely suggest you file a complaint here with our team, and we will investigate the whole situation and hopefully will be able to find out the reason for all this.
What do you say? Will you try that?
Have you ever withdrawn your winnings from this casino before?
Podle toho, co hráč popsal ve své stížnosti , ano, peníze nakonec dostal.
Proč se ptáš, taky tu čekáš na výběr?
According to what the player described in his complaint, yes, he got the money in the end.
Why do you ask, are you waiting here for a withdrawal too?
Po téměř měsíci čekání... jsem to dostal/a
After almost a month of waiting... I received
Após quase 1 mês de espera... Recebi
Řekli vám, proč vám zrušili výběry? Jak dlouho už čekáte na své peníze?
Pokud máte také stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci.
Ale kasinům také dáváme 14 dní na to, aby vám poslali peníze.
Takže si myslím, že trpělivost je stále potřeba.
Did they tell you why they canceled your withdrawals? How long have you been waiting for your money?
If you also have a complaint, our team will try to help you.
But we also give casinos 14 days to send you money.
So I guess patience is still needed.
To rád slyším. 🙂
Po měsíci je pro mě příliš dlouhá doba dostávat peníze, ale lepší později než nikdy.
Myslím, že po téhle situaci to vzdáš, že?
Glad to hear that. 🙂
After a month receive money is too long for me but better later than never.
I think you will pass after this situation, am I right?
Ahoj. Ne, neřekli mi, proč to zrušili. Poslal jsem e-mail s dotazem, proč to tak dlouho trvá, a oni mi neodpověděli.
Hi. No they didn't tell me why they canceled. I sent emails why is taking so lont and they don't give me answer.
Je těžké znovu důvěřovat takovému kasinu.
It's hard to trust a casino like that again.
Fica difícil voltar a confiar num casino assim.
Taky jsem si to myslel/a.
Ale budeme si muset samozřejmě počkat, podle toho, jak to momentálně vypadá, a doufejme, že brzy budete mít novou aktualizaci.
Pokud ne, jak jsem říkal, zkusíme vám pomoci.
I thought so too.
But we'll have to wait, obviously, based on how it is at the moment, and hopefully you'll have a new update soon.
If not as I said, we will try to help you.
Výborné, to mě moc těší.
Můžete mi dát vědět, jestli uzavření účtu proběhlo dobře? 🙂
Excellent, I'm so glad.
Can you let me know if the account closure went well?🙂
To je docela dobrý čas, řekl bych. To, že se tě ptali proč, je také normální, protože se někdy snaží hráče „zachránit" tím, že jim dají bonus.
Každopádně, až tohle všechno uděláš, věřím, že jinde budeš mít lepší zážitek. 🙂
That's a pretty good time I'd say. The fact that they asked you why is also normal because sometimes they try to "save" players by giving them a bonus.
Anyway, when you've done all that, I believe you'll have a better experience for yourself elsewhere.🙂
Hrozná zkušenost s tímto kasinem a RTP neexistuje! Nebo jsem to ještě nezažil a to jsem do tohoto kasina vložil několik stovek dolarů, a když jsem vyhrál malou částku, zkusil jsem ji vybrat, ale samozřejmě jsem to nemohl, protože mi řekli, že mám aktivní bonus, se kterým jsem nikdy nesouhlasil.
Terrible experience with this casino and the RTP is non existent! Or haven’t experienced it yet and I have put several hundred$ into this casino, and when I did win a small amount I tried to withdraw it and of course I couldn’t because they said I had an active bonus running which I never agreed too.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.
