DomůFórumKasinaAllySpin Casino - všeobecná diskuze

AllySpin Casino - všeobecná diskuze

 od loraark18
|
330 zobrazení 4 odpovědi |
|
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s AllySpin Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Jsem v AllySpin nový, podařilo se mi nashromáždit velké množství peněz v sázkách za skutečné peníze, 23.2. se mi podařilo vybrat maximální denní výběr (500Eur) a od té doby nemohu provést žádný typ výběru, zobrazuje se mi chyba: Bylo dosaženo limitu výběru. A od tohoto data až do dnešního dne kontaktuji Live Chat, aby mi pomohl s mým případem, požádal jsem finanční oddělení o manuální výběry, ale všiml jsem si, že se nic nezměnilo, protože poradci mi pouze vědí, jak mi říci: Váš případ jsme předali příslušnému oddělení, trpělivě čekám na potvrzovací e-mail. Doufám, že mi můžete pomoci vybrat to, co mi zbylo v tomto kasinu, což je kolem 1000 Euro. Dokonce jsem na podporu poslal 2 e-maily, které jsou již 10 dní a 6 dní staré, ale na nic nereagují.


s pozdravem

Upraveno
Automaticky přeloženo:
loraark18

V tomto případě jste udělali správnou věc a podali stížnost . Náš tým se pokusí pro jistotu zasáhnout, pokud nepřijde pomoc od podpory kasina.

Měli jste někdy tento druh problému s tímto kasinem, nebo je to poprvé, co vybíráte?


Automaticky přeloženo:

V současné době mám na této stránce otevřenou stížnost na kasino. Je to poprvé, co se mi to stalo, předtím jsem mohl vybrat 1900Pen pouze jednou, ale od tohoto data jsem nemohl provést žádné výběry. V sobotu jsem zkusil možnost výběru v Dogecoinu, protože mi to umožnilo vybrat 50Pen, v neděli to bylo zamítnuto, chudé na jinou krypto měnu a také to bylo zamítnuto. A tady se ptám sám sebe. Finanční oddělení má čas odmítnout mé výběry pouhých 50 Pen, ale protože nereagují na mé e-maily, které jsem poslal před týdny, protože nereagují na žádosti o ruční výběr, které jsem požadoval prostřednictvím poradců. Momentálně mám 4000Pen a chci vybrat pouze uvedenou částku. Problém s odnětím, který neřeší mám od 24.2

Zdravím vás

Automaticky přeloženo:
loraark18

Věřím, že by mohl být automaticky odmítnut, kdykoli účet ještě není plně ověřen.🤷‍♀️

Ale nejsem si jistý, samozřejmě.

Nebo mohou nastat nějaké technické problémy.

Každopádně počkejme, co se našemu reklamačnímu týmu podaří zjistit a snad se vše brzy vyřeší.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky