Jsem v AllySpin nový, podařilo se mi nashromáždit velké množství peněz v sázkách za skutečné peníze, 23.2. se mi podařilo vybrat maximální denní výběr (500Eur) a od té doby nemohu provést žádný typ výběru, zobrazuje se mi chyba: Bylo dosaženo limitu výběru. A od tohoto data až do dnešního dne kontaktuji Live Chat, aby mi pomohl s mým případem, požádal jsem finanční oddělení o manuální výběry, ale všiml jsem si, že se nic nezměnilo, protože poradci mi pouze vědí, jak mi říci: Váš případ jsme předali příslušnému oddělení, trpělivě čekám na potvrzovací e-mail. Doufám, že mi můžete pomoci vybrat to, co mi zbylo v tomto kasinu, což je kolem 1000 Euro. Dokonce jsem na podporu poslal 2 e-maily, které jsou již 10 dní a 6 dní staré, ale na nic nereagují.
s pozdravem
I am new to AllySpin, I managed to accumulate a large amount of money in real money bets, on 23/02 I was able to withdraw the maximum daily withdrawal (500Eur) and since then I have not been able to make any type of withdrawal, I get the error: The withdrawal limit has been reached. And from that date until today I have been contacting the Live Chat to help me with my case, I have requested manual withdrawals from the financial department but I notice that there is no change because the advisors only know how to tell me: We have escalated your case to the relevant department, I am patiently waiting for the confirmation email. I hope you can help me withdraw what I have left in this casino, which is around 1000Euro. I have even sent 2 emails to support that are already 10 days and 6 days old, but they do not respond to anything.
Greetings,
Soy nuevo en AllySpin, logre acumular una gran cifra en jugadas realizadas con dinero real, el día 23/02 pude retirar su maximo de reintegro al día (500Eur) desde esa fecha no puedo realizar ningun tipo de retiro me sale el error: Se ha alcanzado el limite de retiro. Y desde esa fecha hasta el día de hoy vengo comunicandome con el Chat en vivo que me ayuden con mi caso, he pedido retiros manuales por parte del departamento financiero pero noto que no hay ningun cambio porque lo asesores solo saben decirme: Hemos elevado tu caso al departamento pertinente, espero con paciencia el correo de confirmación. Espero que me puedan ayudar a poder retirar lo que me queda en este casino lo cual son alrededor de 1000Euro. Inclusive he enviado 2 correo al soporte que ya tienen una antiguedad de hace 10 días y 6 días, pero no responden a nada.
Saludos,
Automaticky přeloženo: