DomůFórumKasinaAllySpin Casino - všeobecná diskuze

AllySpin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

10 490 zobrazení 85 odpovědí |
před 9 měsíci
|
1 2 3...5
Přidat příspěvek
Romi
před 7 měsíci

Ano, mám přes 11 e-mailů

Dlouhodobě slibuje, že se to brzy udělá.

Stále čekám na svůj výběr


Automaticky přeloženo:
boka8911
před 7 měsíci

Skvělá zpráva, máš tam ještě nějaké peníze? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Ano, je, ale říkali, že si seženu i zbytek :)

Automaticky přeloženo:
boka8911
před 7 měsíci

Pěkné. 🙂

Takže nás prosím informujte, až peníze dostanete?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

3/2 je již k dispozici 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, mám přes 11 e-mailů

Dlouhodobě slibuje, že se to brzy udělá.

Stále čekám na svůj výběr


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ale v těch e-mailech od nich nic důležitého. Že?

Doufejme, že se dozvíme více, až budeme kontaktovat kasino. Samozřejmě musí být ochotni s námi komunikovat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hlásím ALLYSPIN CASINO jako nespolehlivý web. Poté, co z technických důvodů zrušili výběry, a po 10 dnech čekání stále žádná platba, jsem kasino zrušil, protože jejich slib, že upozorní finanční oddělení, který jsem uvedl v chatu a e-mailu více než 30krát, nevedl k ničemu, k žádné platbě.

Znovu se snažím požádat o platbu a uběhlo dalších 9 dní, žádná platba, blíží se svátky a další dny uplynou, ale jsem vyčerpaný, nemám chuť se dál ptát, chápu, že neplatí, pravděpodobně mi zavřou účet a peníze, kdo ví po tomto příspěvku.

Mám dojem, že vás nabádají k tomu, abyste to vzdali, spálili si účet a rozloučili se s vklady a výhrami, mluvíme o velmi skromných výhrách.

Důrazně nedoporučuji se s tímhle nepořádkem zabývat, tohle je moje reálná zkušenost.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Hlásím ALLYSPIN CASINO jako nespolehlivý web. Poté, co z technických důvodů zrušili výběry, a po 10 dnech čekání stále žádná platba, jsem kasino zrušil, protože jejich slib, že upozorní finanční oddělení, který jsem uvedl v chatu a e-mailu více než 30krát, nevedl k ničemu, k žádné platbě.

Znovu se snažím požádat o platbu a uběhlo dalších 9 dní, žádná platba, blíží se svátky a další dny uplynou, ale jsem vyčerpaný, nemám chuť se dál ptát, chápu, že neplatí, pravděpodobně mi zavřou účet a peníze, kdo ví po tomto příspěvku.

Mám dojem, že vás nabádají k tomu, abyste to vzdali, spálili si účet a rozloučili se s vklady a výhrami, mluvíme o velmi skromných výhrách.

Důrazně nedoporučuji se s tímhle nepořádkem zabývat, tohle je moje reálná zkušenost.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ale trochu se v tom nemýlím. Psal jsi o Allyspinu, ale v jiném vlákně, takže bys ho mohl prosím specifikovat?

Jen abych neudělal nějaké chyby, víš?

Pokud chcete podat stížnost, můžete tak učinit zde, aby se náš tým mohl pokusit tuto záležitost prošetřit.

Co si o tom myslíš?

Je to vaše první žádost o výběr?


Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Ahoj, několikrát jsem žádal o výběr, ale mezi zrušením ze strany kasina z technických důvodů a zrušením z mé strany po 10 dnech čekání to všechno začalo devátého minulého měsíce, utrpením z chatů a e-mailů, nesplněných slibů a oficiálních platebních podmínek kasina, které nikdy nebyly splněny. Dnes jsem podal další žádost, měl jsem trochu štěstí, ale po měsíci jsem spálil 90 % své výhry, odpovědnost za neobdržení vyhraných peněz je pouze na kasinu. Dnes byla znovu požádána malá část zbývajících výher, po měsíci už v to nedoufám, proto moje negativní recenze.

Automaticky přeloženo:
Spirit2025
před 7 měsíci

Mohl byste prosím nejdříve napsat URL adresu kasina, ve kterém jste se s tímto problémem setkali, abychom si kasina nepletli?

Je mi líto, že jste si nedokázali nechat výhru a zahráli jste ji méně, ale bohužel se někdy stávají technické chyby, víte. Možná s tím kasino ani nedokázalo moc dělat; prostě jen počkat, až to opraví. Nevím.

Také kdykoli požádáte o nový výběr, zařadí vás do fronty a musíte od začátku čekat na výplatu.

Je tam ale tvůj účet ověřený?


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kasino:

allyspin1.com

ověření účtu není nutné (např.

mnoho kasin),

Jsem si vědom/a toho, že pokud zruším výběr, časový harmonogram začne běžet znovu od nuly.

Několikrát jsem se snažil čekat déle než 10 dní a zrušil jsem je, abych zkusil jiné výběry, výsledek byl vždy stejný, žádná platba a žádná komunikace po 10 dnech čekání.

Nesrovnalosti mezi tím, co je napsáno a řečeno v chatech a e-mailech ohledně platebních lhůt.

Důrazně nedoporučuji navštěvovat toto kasino, bez ohledu na to, kdo má výhody, které těmto pánům umožňují poskytovat jim pozitivní publicitu.

Prostě neplatí

každopádně děkuji za podporu


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Omlouvám se, otevřel jsem dva příspěvky o stejném kasinu.

Automaticky přeloženo:
Spirit2025
před 7 měsíci

Vůbec žádné starosti.

Chápu, kam míříte, ale co přesně to zpoždění způsobilo, prosím? Vysvětlili to, nebo jen řekli, že jde o nějakou technickou závadu?

Rádi bychom vám v této situaci pomohli, ale náš tým pro vyřizování stížností je vždy schopen zasáhnout, pokud na účtu v kasinu zbyla nějaká částka.

Takže pokud se s tímto problémem setkáte znovu, neváhejte nás určitě kontaktovat.

Taky jsem přesunul naši konverzaci do správného vlákna o kasinu, kdyby vás to zajímalo.

Hodně štěstí. 🍀

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Nevysvětlili technický důvod (první pokus o výběr), problém je dva:

1: neplatí ani po 10 kalendářních dnech, a tedy po překročení svých 5 pracovních dnů (pokud jsou poblíž svátky, může to trvat 20 dní nebo i více, kdo ví?)

2: Na stránkách oficiálně uvádějí, že platba se provádí do 3 pracovních dnů, v chatu uvádějí minimálně 5 dnů.

Na stránkách prohlašují, že počítání pracovních dnů začíná dnem žádosti o výběr, v chatu prohlašují od následujícího dne.


V podstatě neexistuje žádná skutečná komunikace, to, co se říká, se nikdy nepotvrzuje fakty, fakta jsou taková, že jsou v prodlení, nerespektují, co je napsáno, neplatí.

Jejich prosby adresované osudnému finančnímu oddělení narazí na hluché uši.

Je třeba se vyhnout nepořádku, protože jsem nikdy neviděl profesionalitu a korektnost!

Každopádně teď pro mě výhrou jsou virtuální peníze jako počítačová hra nebo demo, už mě nezajímá boj s větrným mlýnem.

Orfei, otevírám formální stížnost a pokud si myslíte, že máte u těchto pánů nějakou váhu, žádám vás, abyste je pozvali k urychlení vašich žádostí o výběr. V takovém případě bych vám v soukromí sdělil své uživatelské jméno, díky všem.



Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nevysvětlili technický důvod (první pokus o výběr), problém je dva:

1: neplatí ani po 10 kalendářních dnech, a tedy po překročení svých 5 pracovních dnů (pokud jsou poblíž svátky, může to trvat 20 dní nebo i více, kdo ví?)

2: Na stránkách oficiálně uvádějí, že platba se provádí do 3 pracovních dnů, v chatu uvádějí minimálně 5 dnů.

Na stránkách prohlašují, že počítání pracovních dnů začíná dnem žádosti o výběr, v chatu prohlašují od následujícího dne.


V podstatě neexistuje žádná skutečná komunikace, to, co se říká, se nikdy nepotvrzuje fakty, fakta jsou taková, že jsou v prodlení, nerespektují, co je napsáno, neplatí.

Jejich prosby adresované osudnému finančnímu oddělení narazí na hluché uši.

Je třeba se vyhnout nepořádku, protože jsem nikdy neviděl profesionalitu a korektnost!

Každopádně teď pro mě výhrou jsou virtuální peníze jako počítačová hra nebo demo, už mě nezajímá boj s větrným mlýnem.

Orfei, otevírám formální stížnost a pokud si myslíte, že máte u těchto pánů nějakou váhu, žádám vás, abyste je pozvali k urychlení vašich žádostí o výběr. V takovém případě bych vám v soukromí sdělil své uživatelské jméno, díky všem.



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Rád bych podal stížnost a požadoval platby, máte tuto možnost?

Pokud ti dám své uživatelské jméno, díky, ahoj

Automaticky přeloženo:
Spirit2025
před 7 měsíci

Dobrý den, to je pravděpodobně nejlepší postup, protože situace se zdá složitá a s největší pravděpodobností bude vyžadovat hlubší zkoumání.

Prosím, klikněte na tento odkaz a ihned odešlete stížnost:

https://casinoguruit.com/reclami/tutti 👈

Malá rada, pokud chcete: popis nemusíte psát znovu. Při podávání stížnosti můžete zkopírovat a vložit obsah příspěvků na fóru, abyste události vysvětlili.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Platíte za nepřilnavý povrch, ale stále žádné platby!

Už týden čekáme na 500 eur!

Dělají to schválně, protože s těmi penězi zase hazardní hry...

Musíš být opatrný! Jen se drž dál od tohohle mizerného kasina!!!!

ahoj Díky moc, Allyspins! (ironické)...

Automaticky přeloženo:
KaraMurat
před 6 měsíci

Dobrý den, řekli vám v kasinu také, proč čekáte na své peníze déle než týden? Rozhodně nehrajte a zkuste počkat, až bude vyrovnání vyřešeno. Pokud se tak nestane tento týden, náš tým se vám pokusí pomoci.

Myslíš, že to zvládneš?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, čekám na „zpracování" mého výběru. Výběr jsem zahájil před 10 dny a zatím se stav jeho zpracování nezměnil. Každý den kontaktuji živý chat a jejich tým podpory a dostávám stále stejnou obecnou zprávu „mám velké žádosti o výběr" a můj výběr byl nyní upřednostněn, aby se jeho stav nezměnil. Webové stránky jasně uvádějí, že všechny výběry budou zpracovány do 3 pracovních dnů, ale zdá se, že se neustále objevují stížnosti na to, že výběry trvají déle nebo jsou zcela zrušeny? Jak je to možné? filefile

Automaticky přeloženo:
Scottrumngun
před 6 měsíci

Chápu, že to trvá příliš dlouho, ale podmínky zjevně platí za normálních okolností a pokud kasino dostává vysoký počet žádostí o výběr, je to neobvyklé. Proto navrhuji, abychom s tím prozatím počkali, pokud to nevadí.

Asi nikdo neříká, že je to správně; kasino si prostě musí nějakým způsobem poradit s problémem. 🙁

Pokud brzy nezaplatí, bude vaše stížnost vyřešena a kasino bude požádáno o vysvětlení a výplatu.

Věřím, že toto je nejúčinnější opatření, které můžete podniknout.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.