Ahoj, rozumím tomu správně, že váš účet uzavřeli na dobu, kterou by vám trvalo úspěšně projít ověřením? Říkáte, že jste poskytli dokumenty a ještě jste se z kasina nedozvěděli, zda je vše v pořádku nebo zda je stále třeba něco udělat, je to tak?
Myslím, že pokud čekáte tak dlouho,podal bych stížnost zde na tomto odkazu a náš tým se pokusí prošetřit a zjistit, zda lze něco udělat, abychom vám pomohli.
Myslím, že kontrola dokladů by neměla trvat tak dlouho, takže bych do toho určitě šel.
Dejte mi vědět, jak jste se rozhodli.
Hi, so do I understand correctly that they closed your account for the time it would take you to pass the verification successfully ? You say that you have provided the documents and you have not yet heard from the casino if everything is okay or if there is still something to be done, is that correct ?
I think if you have been waiting so long, I would file a complaint here on this link and our team will try to investigate and see if something can be done to help you.
I don't think the document check should take that long, so I would definitely go for it.
Let me know how you decide.
Automaticky přeloženo: