Odpověděl jsem na všechny otázky a ještě jednou poslal data, protože tvrdili, že je chyba, zeptal jsem se, co je chyba a neřekli mi, poslal jsem data znovu podle požadavku a teď doufám, že vyhrálo dalších 30 dní 't projít za stejný chybový příběh. v datech.
Jak říkáte, že proces výběru je dlouhý, dobře, teď je to dlouhá věc, téměř 60 dní na to, abyste si mohli vyzvednout cenu, nezdá se vám to příliš? Pokud jde o příjem naší zálohy, žádná taková byrokracie neexistuje.
I answered all the questions and once again sent the data because they claimed that there was an error, I asked what the error was and they didn't tell me, I sent the data again as requested and now I hope that another 30 days won't pass for the same error story. in the data.
As you say that the withdrawal process is long, ok, it's a long thing now, almost 60 days to be able to claim a prize, doesn't that seem like too much? When it comes to receiving our deposit, there is no such bureaucracy.
Respondi todas as perguntas e mais uma vez enviei os dados pois alegaram que constava um erro,perguntei qual era o erro não me relataram enviei os dados novamente como solicitado e agora espero que não se passe mais 30 dias, para vir a mesma história de erro nos dados.
Referente você dizer que o processo para saque é demorado ok ,demorado é uma coisa agora quase 60 dias para conseguir retirar um prêmio não tem parece demais ? Na hora de receber nosso depósito não existe essa burocracia
Automaticky přeloženo: