FórumKasina888 Casino - všeobecná diskuze

888 Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Mutairi33
|
4059 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 888 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Mutairi33
před 2 roky

Ahoj,

Na tento druh VIP úrovně jsem již narazil. Myšlenka je taková, že pokud budete mít štěstí, nemusíte se obohacovat o bonusy, takže tyto bonusy budou nabízeny hráčům, kteří nemají takové štěstí.

Znamená to, že povýšením nic nezískáte? Nějaký lepší cashback nebo jakási "truhla s pokladem"?

Automaticky přeloženo:
Mutairi33
před 2 roky

To mi zní divně.

řekli/poslali vám nějaké vysvětlení, prosím?

Automaticky přeloženo:
Mutairi33
před 2 roky

Chápu, že se cítíte ochuzeni.

Ale vzhledem k vysvětlení rozumím poselství. Jednoduše jste se mohli stát určitým typem hráčů, které už nechtějí "sponzorovat", protože jste využívali především různé bonusy. Možná, že pokud budete nějakou dobu hrát pouze se svými penězi, budete znovu oceněni.

Pokud váš účet zavřou za účelem ověření, je to zcela normální, ale měli byste být informováni, to je jisté.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dne 19. prosince byl proveden bankovní převod mého výběru za 650 USD, ale do dnešního dne uvedený převod nepřišel na můj bankovní účet, na stránce je uvedeno, že dorazí za 7 dní, ale uplynulo více času, je to normální?

Automaticky přeloženo:
jespinosagzz
před rokem

Ahoj, ještě bych byl trpělivý. Jak víte, vánoční a novoroční svátky mohou být příčinou tohoto zpoždění v těchto dnech. Na straně poskytovatele plateb může dojít k určitému zpoždění. V případě, že do 14 dnů od vaší žádosti o výběr na váš účet nic nedorazí, kontaktujte nás prosím znovu.

Automaticky přeloženo:
jespinosagzz
před rokem

Bylo by užitečné vědět, jak dlouho jste čekali, a navíc vždy rádi slyšíme dobré zprávy, takže nám dejte vědět, jakmile získáte výhru. 🤞

Mezinárodní bankovní převody mohou trvat i několik dní, takže předpokládám, že Magda má pravdu ohledně pravděpodobnosti zpoždění. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Je již 4. ledna a převod stále nedorazil na můj účet, co se stane?


Automaticky přeloženo:
jespinosagzz
před rokem

Aaah, takže žádné peníze nedorazily? No, nejjednodušší vysvětlení je, že transakce ještě neproběhla. Omlouvám se, že to říkám, ale další vysvětlení může vysvětlit pouze kasino.

Bohužel si začínám myslet, že stížnost je nyní na dosah ruky.

Pokud máte stejný pocit, podejte stížnost přímo zde.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále ještě nedorazilo a živá služba 888casina zanechává hodně přání, budu si stěžovat.

Automaticky přeloženo:
jespinosagzz
před rokem

Není třeba dále váhat, nyní dejte týmu pro stížnosti čas na posouzení stížnosti a brzy vás budeme kontaktovat.

Zůstaňme pozitivní 🤞👍



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jak mohu získat přístup do kasina 888 a být schopen vybrat své peníze, pokud žiji v Oklahomě, Ok. ve Spojených státech.

Automaticky přeloženo:
trose1976
před 6 měsíci

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod kasino, o kterém píšeš.

Každopádně, jaký je váš problém, když se nemůžete přihlásit do kasina? Všiml jsem si, že podle našich webových stránek kasino nepřijímá hráče z USA. Tak jak jste se přihlásili?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Neplatí, snažím se vybrat peníze už přes 30 dní a nic, dokonce mi smazali účet a teď mám přístup jen přes email a nic.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod dotyčné kasino. Je mi líto, že jste na své odstoupení čekali tak dlouho a podle toho, co jsem viděl, máme na našich stránkách upozornění, že proces odstoupení od smlouvy někdy trvá nepřiměřeně dlouho. Viděl jsi to ?

file

Pokud jde o smazání vašeho účtu, uvedlo kasino nějaký důvod, proč to udělalo?

Viděl jsem však, že jste již podal stížnost , což je z mého pohledu dobrý krok. Uvidíme, kam nás tým dostane. Bylo by možné odpovědět na Kristininy otázky, aby mohla pokračovat?

Doufám, že se situace dá bez problémů vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dokonce mi smazali účet a teď už mi chodí jen automatické emaily, je opravdu těžké něco vyhrát a nemít možnost vybrat

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zde v Brazílii má kasino několik zpráv, jako je ta moje, jejich asistence je 0

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Odpověděl jsem na všechny otázky a ještě jednou poslal data, protože tvrdili, že je chyba, zeptal jsem se, co je chyba a neřekli mi, poslal jsem data znovu podle požadavku a teď doufám, že vyhrálo dalších 30 dní 't projít za stejný chybový příběh. v datech.

Jak říkáte, že proces výběru je dlouhý, dobře, teď je to dlouhá věc, téměř 60 dní na to, abyste si mohli vyzvednout cenu, nezdá se vám to příliš? Pokud jde o příjem naší zálohy, žádná taková byrokracie neexistuje.

Automaticky přeloženo:
juroberta33
před 6 měsíci

Jasně rozumím a rozhodně jsem toho názoru, že to trvá příliš dlouho.

Nicméně, pokud jde o kasino blokující váš účet, řekli proč?

Taky mě docela znepokojuje, když vám kasino řeklo, že mělo chybu, ale nic víc vám k tomu neřeknou a nevíte, jak dlouho to bude trvat. Doufám, že to nebude další měsíc.

Bylo by možné nás aktualizovat, pokud uslyšíte něco nového, prosím?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Dobrý den, obdržel jsem e-mail, že moje údaje nejsou správné, poslal jsem své údaje znovu a zeptal se, co je špatně? Nedostal jsem odpověď na chybu, pouze e-mail jako předchozí, že svůj vklad dostanu za 2 až 7 pracovních dnů jako dříve, doufám, že tentokrát je to jisté zablokováním účtu, ne dostat jakékoli vysvětlení, protože už žádné nemám. jak komunikovat prostřednictvím online chatu pouze prostřednictvím e-mailu časy, kdy jsem se snažil zjistit důvod blokování, dostával jsem pouze automatické e-maily a nic jiného.

Od té doby, co jsem vyhrál v kasinu, čekám, až dostanu alespoň to, co mi právem patří

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky