DomůFórumKasina24betting Casino - všeobecná diskuze

24betting Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od Yashavanth
|
6 756 zobrazení 42 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Můj účet byl omezen v 24betting kasino hraní po výhře 12L může mi někdo pomoci, jak se zotavit z tohoto problému

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, nejdříve by bylo dobré zjistit, proč se tak stalo. Řeklo vám kasino důvod zablokování? Hráli jste v kasinu s bonusem? Je to sportovní sázení nebo jste hráli nějaké automaty, stolní hry atd.?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Kasino před omezením nic neříká. Hraji se svými vloženými penězi.

Hraji hru s dračím tygrem

Automaticky přeloženo:
pavankumar
před 7 měsíci

Dobře a jak dlouho trvá, než budeš omezen? Zkusili jste jim napsat e-mail, abyste se dozvěděli více?

Také jsou na vašem herním účtu peníze, ke kterým se prostě nemůžete dostat, nebo vám kasino vzalo peníze? Možná kontrolují vaši hru a máte tam nějaké vyšetřování, ale nechci skákat z pistole a říkat něco, co nemusí být pravda. To je jen můj první nápad.

Automaticky přeloženo:
pavankumar
před 7 měsíci

Milý,

Můj účet je také po 12,5 miliónech 24betting účet omezen, ale přihlášení k účtu a výběr je možný pouze

Nyní jsem provedl stažení více než 8 tisíc a bude pokračovat

Automaticky přeloženo:
muhammad_salman
před 7 měsíci

Jak dlouho trvá výběr

Automaticky přeloženo:
muhammad_salman
před 7 měsíci

Pane, zavolejte mi jednou 9160083318

Automaticky přeloženo:
pavankumar
před 7 měsíci

Částka bude připsána maximálně 14 dní

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pane, toto je hráč z Karnataka, Indie, vyhrál jsem Rs.340601/-, ale 24betting.com nepřijme můj výběr a co pro to mohu udělat?


laskavě v tomto ohledu pomozte.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
rudresh1986hm
před 3 měsíci

Ahoj, v první řadě bych tě chtěl upozornit, abys na fóru nesdílel své osobní údaje, mohlo by dojít ke zneužití.

Pokud jde o váš problém, pocházejí výhry ze sportovních sázek nebo z něčeho jiného? Řeklo vám kasino důvod, proč vám nechce dát výběr?

Zkuste mi říct víc.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Čelí stejnému problému

Dejte mi prosím vědět, zda je váš problém vyřešen, nebo ne.

Automaticky přeloženo:
rudresh1986hm
před 3 týdny

Získal jsi výhru?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj všichni,


Setkal jsem se se situací, kdy jsem hráčem 24betting od roku 2021. Aktivní jsem byl dva měsíce v červenci a srpnu 2021, poté, co jsem prohrál slušnou částku, jsem s tím skončil.

Ale v prosinci 2024 jsem znovu vložil peníze, mé celkové vklady do června 2025 činily přibližně 248 000 INR.


Poslední vklad byl 5000 INR a začal jsem vyhrávat. Celkem jsem vyhrál 302 000 INR. Jakmile jsem ale dosáhl hranice 300 000 INR, omezili mi hraní her a já jsem si vyžádal výběr výhry. Moje předchozí zkušenost s výběrem byla maximálně 48 hodin, ale teď už je to 7 dní a pokladna žádost o výběr nepřijímá.


Posílám jim e-maily ohledně toho samého a pokaždé dostanu odpověď: „Vaše žádost o výběr je posuzována v naší pokladně."

"Tohle se brzy udělá"

„Prosím, nebojte se, prosím, buďte trpěliví"


Potřebuji pomoc a pochopení, zda dostanu své peníze zpět, nebo ne.


Celý vklad byl stržen od ostatních (vypůjčen), teď jsou za mnou.


Nerozumím, co mám dělat.


Podal jsem stížnost u Casio Guru, lhůta je stanovena na 14 dní, ale kvůli neustálému tlaku ze strany věřitelů jsem psychicky vystresovaný.


Potřebuji podporu, kluci.

Automaticky přeloženo:
liyakhatali
před 3 týdny

Dovolte mi, prosím, začít přátelským návrhem.

Online hraní by se mělo vždy brát pouze jako koníček, za který si musíte zaplatit, ale samozřejmě pouze pokud si ho můžete dovolit. Pokud se dostanete do situace, kdy si na něj potřebujete půjčit peníze, měli byste s tím rozhodně přestat, protože to vždycky přináší další problémy.

A teď zpět k situaci, se kterou jste se setkali. Jak již náš tým pro vyřizování stížností vysvětlil, bohužel nemůžeme zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, takže pokud se ani poté nic nestane, pokusíme se ohledně vaší stížnosti kontaktovat kasino.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj Romi,


Děkuji za milý návrh, přestal jsem hrát na jakékoli platformě, protože mám úplně prázdnou kapsu.

K dokončení 14 dnů zbývá ještě 1 den a 2 hodiny.


Doufám, že po uplynutí této doby budete moci zasáhnout a kontaktovat kasino, abyste mi vrátili výhru, protože jsem totálně zadlužený.

Automaticky přeloženo:
liyakhatali
před 3 týdny

Taky doufám.

Jde o to, že bez kasina toho vlastně moc nedokážeme. Vždy se musí zapojit všechny tři strany – hráč, kasino a my – abychom dosáhli nejlepšího řešení.

Tak držme palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj Romi,


Musíš mi pomoct a jde o peníze jiných lidí. Kdyby to byly jen moje peníze, moc bych se s tím neobtěžoval, ale musím lidem platit a oni důsledně berou v potaz.


Nerozumím, co mám dělat.

Automaticky přeloženo:
liyakhatali
před 3 týdny

Prosím, odpovězte na vaši stížnost a poté se bude pokračovat.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj Romi,


Na stížnost jsem odpověděl/a

Automaticky přeloženo:
liyakhatali
před 3 týdny

To je skvělé, děkuji. Uvidíme, co nám ta stížnost přinese.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj Radko,


Tým kasinového guru na mou stížnost od včerejška nereagoval.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky