Dobrý den, nejdříve by bylo dobré zjistit, proč se tak stalo. Řeklo vám kasino důvod zablokování? Hráli jste v kasinu s bonusem? Je to sportovní sázení nebo jste hráli nějaké automaty, stolní hry atd.?
počkám na odpověď.
Hello, first it would be good to find out why this happened. Did the casino tell you the reason for the block? Did you play in a casino with a bonus? Is it sports betting or did you play any slots, table games, etc.?
I will wait for the answer.
Kasino před omezením nic neříká. Hraji se svými vloženými penězi.
Hraji hru s dračím tygrem
Casino doesn’t tell anything before restrict. I play with my deposited money.
I play in dragon tiger game
Dobře a jak dlouho trvá, než budeš omezen? Zkusili jste jim napsat e-mail, abyste se dozvěděli více?
Také jsou na vašem herním účtu peníze, ke kterým se prostě nemůžete dostat, nebo vám kasino vzalo peníze? Možná kontrolují vaši hru a máte tam nějaké vyšetřování, ale nechci skákat z pistole a říkat něco, co nemusí být pravda. To je jen můj první nápad.
Okay and how long does it take for you to being restricted? Have you tried writing them an email to find out more?
Also, is there money left in your gaming account that you just can't access or did the casino take your money? Maybe they are checking your gameplay and you have some investigation there, but I don't want to jump the gun and say something that might not be true. That's just my first idea.
Milý,
Můj účet je také po 12,5 miliónech 24betting účet omezen, ale přihlášení k účtu a výběr je možný pouze
Nyní jsem provedl stažení více než 8 tisíc a bude pokračovat
Dear,
My account also after 12.5 lakhs 24betting account is restricted but account login and withdrawal possible only
Now I have withdrawal done more than 8 lakhs done and to be continued
Částka bude připsána maximálně 14 dní
Maximum 14 days amount will be credited
Pane, toto je hráč z Karnataka, Indie, vyhrál jsem Rs.340601/-, ale 24betting.com nepřijme můj výběr a co pro to mohu udělat?
laskavě v tomto ohledu pomozte.
Sir, this is player from karnataka, india, i won Rs.340601/- but 24betting.com will not accept my withdrawal and what can i do for this?
kindly help in this regards.
Ahoj, v první řadě bych tě chtěl upozornit, abys na fóru nesdílel své osobní údaje, mohlo by dojít ke zneužití.
Pokud jde o váš problém, pocházejí výhry ze sportovních sázek nebo z něčeho jiného? Řeklo vám kasino důvod, proč vám nechce dát výběr?
Zkuste mi říct víc.
Hi, first of all I would like to warn you not to share your personal info on the forum, it can be misused.
Regarding your problem, do the wins come from sports betting or something else? Did the casino tell you the reason why they don't want to give you a withdrawal?
Try to tell me more.
Ahoj všichni,
Setkal jsem se se situací, kdy jsem hráčem 24betting od roku 2021. Aktivní jsem byl dva měsíce v červenci a srpnu 2021, poté, co jsem prohrál slušnou částku, jsem s tím skončil.
Ale v prosinci 2024 jsem znovu vložil peníze, mé celkové vklady do června 2025 činily přibližně 248 000 INR.
Poslední vklad byl 5000 INR a začal jsem vyhrávat. Celkem jsem vyhrál 302 000 INR. Jakmile jsem ale dosáhl hranice 300 000 INR, omezili mi hraní her a já jsem si vyžádal výběr výhry. Moje předchozí zkušenost s výběrem byla maximálně 48 hodin, ale teď už je to 7 dní a pokladna žádost o výběr nepřijímá.
Posílám jim e-maily ohledně toho samého a pokaždé dostanu odpověď: „Vaše žádost o výběr je posuzována v naší pokladně."
"Tohle se brzy udělá"
„Prosím, nebojte se, prosím, buďte trpěliví"
Potřebuji pomoc a pochopení, zda dostanu své peníze zpět, nebo ne.
Celý vklad byl stržen od ostatních (vypůjčen), teď jsou za mnou.
Nerozumím, co mám dělat.
Podal jsem stížnost u Casio Guru, lhůta je stanovena na 14 dní, ale kvůli neustálému tlaku ze strany věřitelů jsem psychicky vystresovaný.
Potřebuji podporu, kluci.
Hi all,
I have encountered a situation where I am a player of 24betting since 2021, I was active for two months Jul & Aug 2021 after losing a good amount I quit it.
But back in Dec 2024 I deposited again, my total deposits are around 248000/- INR till June 2025.
Last deposit was of 5000/-INR and I started winning, i accumulated a total winning of 302000/- INR however as soon as it reached 300000/- INR mark they restricted me to play any game and I put for withdrawal of my winnings however my prior experience of withdrawal is maximum 48hours, but now it's been 7 days the withdrawal request is not getting accepted by cashier desk.
I have been sending them emails regarding the same and everytime I get response as "Your withdrawal request is under review at our cashier desk"
"This will be done soob"
"Please don't worry, please be patient"
I need a help and understanding whether I will get my money back or not.
The total deposit was taken from others (Borrowed) now they are behind me.
I am not understanding what to do.
I have raised a complaint with casio guru the time line set is 14 days but due to ongoing pressure from the lenders I am mentally stressed.
Need support guys.
Dovolte mi, prosím, začít přátelským návrhem.
Online hraní by se mělo vždy brát pouze jako koníček, za který si musíte zaplatit, ale samozřejmě pouze pokud si ho můžete dovolit. Pokud se dostanete do situace, kdy si na něj potřebujete půjčit peníze, měli byste s tím rozhodně přestat, protože to vždycky přináší další problémy.
A teď zpět k situaci, se kterou jste se setkali. Jak již náš tým pro vyřizování stížností vysvětlil, bohužel nemůžeme zasáhnout před uplynutím 14denní lhůty, takže pokud se ani poté nic nestane, pokusíme se ohledně vaší stížnosti kontaktovat kasino.
Let me start with a friendly suggestion here, please.
Online gaming should always be taken only as a hobby you have to pay for, but of course only if you can afford it. If you come to the situation that you need to borrow money for it, you should definitely stop because it always brings more issues.
Now back to the situation you experienced. As our complaint team already explained, we are unfortunately unable to intervene before the 14-day time period passes, so if nothing happens even then, we will try to contact the casino regarding your complaint.
Ahoj Romi,
Děkuji za milý návrh, přestal jsem hrát na jakékoli platformě, protože mám úplně prázdnou kapsu.
K dokončení 14 dnů zbývá ještě 1 den a 2 hodiny.
Doufám, že po uplynutí této doby budete moci zasáhnout a kontaktovat kasino, abyste mi vrátili výhru, protože jsem totálně zadlužený.
Hi Romi,
Thank you for the kind suggestion, I have stopped playing on any platform as I am completely empty pocket.
To complete the 14days still 1 day 2 hrs remaining.
Hope after the time period you can intervene and contact casino to get my winnings back, as I am totally in debt.
Taky doufám.
Jde o to, že bez kasina toho vlastně moc nedokážeme. Vždy se musí zapojit všechny tři strany – hráč, kasino a my – abychom dosáhli nejlepšího řešení.
Tak držme palce. 🤞
I hope so too.
The thing is that without the casino, we are unable to do much, actually. There always must be involved all three parties—the player, the casino, and us—to get the best resolution.
So, let's keep our fingers crossed. 🤞
Ahoj Romi,
Musíš mi pomoct a jde o peníze jiných lidí. Kdyby to byly jen moje peníze, moc bych se s tím neobtěžoval, ale musím lidem platit a oni důsledně berou v potaz.
Nerozumím, co mám dělat.
Hello romi,
You have to help me out and people's money is involved, if that was only mine I wouldn't have bothered much but I need to pay people and they rigorously taking follow up.
I am not understanding what to do.
Prosím, odpovězte na vaši stížnost a poté se bude pokračovat.
Please reply to your complaint, and then it will move forward.
Ahoj Romi,
Na stížnost jsem odpověděl/a
Hi Romi,
I have replied to the complaint
To je skvělé, děkuji. Uvidíme, co nám ta stížnost přinese.
That's excellent, thank you. Let's see what the complaint brings us.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.