DomůFórumKasina20Bet Casino - všeobecná diskuze

20Bet Casino - všeobecná diskuze (strana 11)

69 992 zobrazení 250 odpovědí |
před 3 roky
|
1...10 11 1213
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Ano, poskytl jsem všechny informace, e-mail a všechny dokumenty, ale už mi nikdo neodpovídá. Zablokovali mě všude, na Telegramu, na Twitteru, v e-mailu i na živé podpoře.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Věřím, že nejlepším způsobem, jak tohle všechno vyřešit, je nejprve odpovědět na všechny otázky, které vám položil pracovník pro řešení stížností, protože jinak nebudeme moci s vaší stížností pokračovat. 🤷‍♀️


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, odpověděl jsem na všechny zprávy a požádali o všechny dokumenty. Nakonec mě zablokovali všude, včetně Instagramu, Telegramu, WhatsAppu a Twitteru. Dal jsem jim všechny potřebné dokumenty, které potřebovali, ale zdá se, že nemají pravdu, protože zablokovali i mou elektronickou choreografii. Chápu, že je to politika, ale pokud to nechtějí vložit, bylo by v pořádku požádat o všechny potřebné dokumenty a klient si to pak může vložit. Ne, po vložení téměř 1 000 eur a výhře ceny požadují vaše dokumenty. Po odeslání dokumentů vás zablokují. Připadá mi to jako neobvyklé zneužití. Mám zkušenosti s kasiny. Tohle je první kasino, které Mo podpálil.

Automaticky přeloženo:
ticalaioan25
před 7 měsíci

Vlastně jsem chtěl odpovědět na všechny otázky, které vám Tomáš položil ve vaší stížnosti.

Jen tak se to může posunout dál, víš. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj,


Kontaktuji vás, abych podal formální stížnost na kasino 20bet z důvodu četných překážek a zneužívajících praktik, se kterými jsem se setkal při pokusu o výběr svých peněz.


Provedl(a) jsem více než tři pokusy o výběr, všechny neúspěšné, protože pokaždé jsem byl(a) požádán(a) o nové dokumenty, přestože jsem úspěšně dokončil(a) proces ověření (KYC). Podrobnosti o požadavcích jsou následující:


Na první pokus mě požádali o průkaz totožnosti na obou stranách, což bylo schváleno.

Později mě požádali o doklad o bydlišti a doklad o finančních prostředcích, které byly také akceptovány.

Při druhém pokusu o výběr mě znovu požádali o doklad o pobytu a selfie s mým průkazem totožnosti. Oba dokumenty byly schváleny.

Výběr byl ale opět zamítnut a tentokrát po mně požádali o selfie s mým průkazem totožnosti a specifickým kódem.


Považuji za naprosto nepřijatelné, že jsou i nadále vydávány nové žádosti o ověření bez platného odůvodnění, zjevně s cílem oddálit platbu. Tato situace se neřeší již více než tři týdny a přímo ovlivňuje mou důvěru v platformu.


Dále jsem zjistil, že i další uživatelé hlásili podobné zkušenosti s tímto operátorem, což naznačuje, že se nejedná o ojedinělý případ, ale spíše o systematickou praxi, která má výběry ztížit.


Považuji za vážné, že kasino tento typ chování schvaluje, a myslím si, že by měli přehodnotit své hodnocení, protože jejich chování zpochybňuje transparentnost a serióznost jejich služeb.

Automaticky přeloženo:
Nicozmr
před 7 měsíci

To je opravdu dlouhá doba čekání na stažení a udělal jsi správně, že jsi podal stížnost.

Náš tým to brzy prověří a bude vás informovat, co je třeba udělat dál.

Doufáme, že se nám podaří tento problém brzy vyřešit a pomoci.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Moc děkuji. Stížnost jsem otevřel před 24 hodinami a stále se prověřuje.


Ostatní stížnosti byly vyřízeny rychleji, takže kasino možná vezme můj případ v úvahu.

Automaticky přeloženo:
Nicozmr
před 7 měsíci

Bohužel se někdy může stát, že vyřízení stížnosti trvá o něco déle.

Teď ale vidím, že tvůj výběr byl zpracován. Je to tak?

Obdrželi jste celou částku?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Nevím, co říct, nikdo mi nepomohl, nevrátili mi peníze.

Automaticky přeloženo:
ticalaioan25
před 7 měsíci

Pokud mohu zasáhnout, opravdu potřebujeme, abyste se místo toho zabývali vláknem stížností. Zdá se totiž, že na žádnou z otázek, které vám Tomáš (Tomas, ne zástupce kasina ani administrátor fóra) položil, nebyla odpovězena. Navíc se zdá, že časovač, čehož jste si možná nevšimli, brzy vyprší, takže absence odpovědi může celý proces řešení zpozdit.

Musíte jednat.

Klepněte nebo klikněte na tento zelený odkaz 👈👈👈 a přečtěte si vlákno a poté odpovězte na otázky v prvním příspěvku. 🙏 Přidávám snímek obrazovky, který vám pomůže identifikovat otázky:

file


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, bohužel mám také problémy s výplatou. Je to asi 1200 € a prošel jsem celým ověřovacím procesem a vše bylo schváleno.

Ale vzhledem k tomu, že od mé žádosti o výplatu uplynulo „pouze" 60 hodin, mám jim dát ještě nějaký čas?


Bohužel mi podpora na živém chatu nedokázala sdělit, kdy mohu očekávat své peníze.

Jakmile se něco dozvím, dám vědět. A kdy mám podat stížnost? Od pátku?

Nakonec sám uvádíte, že výplata bude trvat maximálně 48 hodin.


S pozdravem

Automaticky přeloženo:
2601Jojo
před 7 měsíci

Schváleno po pouhých 72 hodinách a peníze byly okamžitě na mém účtu 🙂

Automaticky přeloženo:
2601Jojo
před 7 měsíci

Je fajn, že jsi dostal svou výplatu. Nakonec to netrvalo tak dlouho, že?

Mimochodem, jakou platební metodu jsi použil/a?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj všichni

Rád bych požádal o vaši pomoc v situaci, se kterou se potýkám na platformě 20Bet. Jsem VIP uživatel platformy a bohužel už uplynuly více než tři dny od doby, kdy jsem požádal o výběr, který je stále ve stavu „čeká na vyřízení". Podle obchodních podmínek webu by výběry měly být zpracovány maximálně do 72 hodin, takže toto zpoždění mě znepokojuje.

Zkoušel jsem kontaktovat podporu kasina, ale nedostal jsem jasné řešení. Chtěl bych platformu nadále používat a provést nový vklad, ale tato absence odpovědi a zpožděná platba ovlivnily mou důvěru ve službu.

Velice bych ocenil, kdybyste mi pomohli s tímto problémem, nebo alespoň zprostředkovali kontakt na někoho z týmu 20Bet, kdo by mohl mým případem efektivně zabývat.

Děkuji za váš čas a podporu.

Upřímně,

Jan

Automaticky přeloženo:
jhonmcco
před 6 měsíci

Už jste někdy z této stránky vybrali peníze? Je váš účet plně ověřený?

Náš tým pro vyřizování stížností bohužel nebude schopen případ prošetřit před uplynutím 14denní lhůty, takže doufám, že bude vše brzy vyřešeno.

Jakou platební metodu jste použil/a, pokud se můžu zeptat?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj Romi,

Dnes to bylo schváleno a také mi to dorazilo na účet. Moc děkuji za vaši podporu.

S pozdravem,

Jhon Mallcco

Automaticky přeloženo:
jhonmcco
před 6 měsíci

To je skvělé; jsem rád, že se to vyřešilo.

Také budu informovat vašeho vyřizovatele stížností.

Budete tam teď hrát dál?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den,

chtěl bych podat stížnost na 20bet casino a nemůžu ho najít ve Vašem výběru 🙁 předem diky za reakci 🙂

hhtcszbnqk
před 6 měsíci

Ahoj, vedel by si povedať aj prečo chceš na toto kasíno podať sťažnosť?

Čo sa týka samotného procesu , kľudne môžeš vybrať iné kasíno a do textu popísať , o ktoré sa konkrétne jedná a náš tím to opraví. 🙂

Jaro
před 6 měsíci

Naposilal jsem tam spoustu peněz, potom jsem poslal 5k dostal sem bonus, protočil jsem ho vše bylo v pořádku a potom se mi podařilo vyhrát větší částku a kasino mi výhru odebralo ze prý jsem porušil podmínky bonusu.

hhtcszbnqk
před 6 měsíci

Aj ti povedali ake podmienky si porušil? Čítal si si, čo všetko musí byť splnené pri bonuse, aké hry nemôžeš hrať, prípadne aká je najväčšia st´ávka, ktorú môžes mať a podobne?

1...10 11 1213
Jít na stránkuz 13 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.